Jump to content

srool

  • הודעות

    5,914
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

9 עוקבים

ספרו לנו עליכם

  • Skype
    israel.einy

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של srool

פורומניאק

פורומניאק (10/14)

7

מוניטין

  1. יש לי את אותו רכב (גם באותו צבע, רק מושבים שחורים), אבל בניגוד לרוב האנשים פה- בליסינג. הייתי מאוד ממוקד מטרה לגבי הרכב, מעין חבילה שמשלבת הכי הרבה רכב ספורט במסגרת הרכב המשפחתי שאני צריך וכמובן במסגרת התקציב והזמינות לליסינג. אני עם הרכב כחודש וחצי בערך, עברתי איתו כ 3500 ק"מ, כולל יום מסלול במוטור סיטי ונסיעה לאילת. אני יכול להגיד שלמרות התנגדויות חוזרות מכעט כל מי ששיתפתי אותו בקבלת ההחלטות- אני מרוצה מאוד מבחירת הרכב. הוא הרכב הכי "ספורטיבי" בקטגוריה ועדיין רכב משפחתי מצוין. השלדה שלו טובה מאוד, החלפתי אוקטביה מתנדנדת שהרגישה כמו ספינה על הכביש (או כמו דודג' דארט אם לצטט את קצין הרכב שלנו), ברכב שמרגיש בפניות יותר כמו גולף GTI (אם לצטט חבר בעל GTI). זוויות הגלגול נמוכות, הכוח מגיע באופן לינארי וטוב, האחיזה נהדרת, המשחקיות של הרכב והקלות שבה ניתן לזרוק את החלק האחורי פשוט כיפית. ליוויתי חבר בתהליך בחירה וקניה של רכב כזה, ואז נהגתי להגדיר אותו כרכב משפחתי בניחוח ספורטיבי. אחרי קניה וחוויה של ST Line ולאחר כמה משפחתיות יותר מובהקות כמו אוקטביה ואיוניק, אני חושב שהספורטיביות שלו יותר מוערכת בעיניי, במיוחד לאור העובדה שאין הרבה אלטרנטיבות כאלו באזור המחירים האלו. מצד שני כמשפחתי- מכיל המון מע' בטיחות מקוריות, משטח טעינה אלחוטי, מולטימדיה טובה מאוד עם אנדרואיד אוטו, כל אלו שלא היו לי באוקטביה למשל. בכללי- מספיק לי כרגע כמשפחתית ולא מוצא חסרונות מהותיים, למעט נוקשות קלה ביחס למשפחתית ממוצעת, וכמובן שתא המטען לא בקטגוריה של האיוניק. כמה הערות: לגבי ההתנתקויות- גם לי היו, קניתי כבל זינכרון מקורי של סמסונג ומאז אין כמעט ניתוקים. צריכת הדלק אצלי גבוהה יותר, כ 12 קמ"ל, מניח שאופי הנהיגה משפיע.
  2. יונתן, לא קנית קומפוננט, קנית מידבאס, הוא חלק מהקומפוננט והוא מנגן רק חלק מהסאונד. היצרן מכר את הסט הזה ביחד עם טוויטר שאמור לנגן את הטווח הגבוה של המוזיקה, החל מ 3-4kHz ועד 20kHz. AUDIO KING, הקינג, הצביע פה כבר בעמוד הראשון על הבעיות החשובות ביותר. לחתוך קומפוננט מלמטה (או ליישם HPF, מסנן מעביר גבוהים עבור המידבאס) זה א-ב. אני משער שלרוב האנשים יצא לשמוע סט רמקולים לא חתוך, לא מוגבר ע"י מגבר חיצוני, עובד על הר"ד ונשמע מעוות מאוד. רק עניין אחד- הוא לא עובד פה פול ריינג', פול ריינג' אולי יהיה שיפור קל לעומת המצב הקיים. חיתוך עליון (LPF) למידבאס נועד להגביל את המידבאס כדי לתת מקום לטוויטר לעשות את העבודה. פה, ללא קרוס אולי היה קצת יותר מיד/גבוהים. יונתן- בכל הכיוונים פה לא שמתי לב שעברת על HPF. כל התדרים שעברת שם זה center frequency של האקולייזר ולא חיתוך. אולי לא שמתי לב, תחפש HPF. מקווה שלא. הפורום הוא משאבה של זמן שאין לי 😕 מה שצריך להוכיח. אנחנו שומעים מוזיקה, לא רכיבים, אי אפשר לחבר חצי סט ולהגיד לא שומעים טוב (אפשר לעשות את זה אם אתה יותר מנוסה, ויודע איך נשמע מידבאס לבדו, יודע למה לצפות, מבין קצת בהפרדת צלילים, ברעש ודיסטורשן וכו). כשיהיה סט שלם מחובר- תהיה תמונת צליל כלשהי, משהו שיהיה קרוב איכשהו למה שיונתן שומע בפלטפורמות סאונד אחרות.,עכשיו פשוט זה לא נשמע טוב, לא נשמע דומה למה שהוא רגיל אליו. כשהוא יהיה שם- תהיה לו נקודה להשוואה. כל זה מתווסף לכל מה שאמרו פה, התקנה, כיוונים, הגברה וכו, אם כי אף פרמטר לדעתי לא קריטי כמו העובדה שאין טוויטר (או אין טוויטר ששייך לסט או לפחות מחובר לסט ויוצר איתו ביחד מוזיקה), אולי למעט ה HPF שיכול להיות גורם ישיר לבעיית הבאס שלא נשמע טוב ופשוט הורס את כל חוויית השמיעה.
  3. מ.ש.ל אגב, לא ראיתי את המידבאסים, אבל הקרוס מקורי (נרכש ממני כמשומש).
  4. srool

    מתלה אחורי בפוקוס ST Line

    כן. עד כמה שאפשר בתקופת ההרצה 😁
  5. srool

    מתלה אחורי בפוקוס ST Line

    חבר קיבל לפני כחודש, בדקנו בפועל, יש מתלה רב חיבורי מאחורה.
  6. היי כן, עשיתי נסיעת מבחן בפג'ו, מרגישה שונה מהפוקוס, יותר מזכירה את הגולף GTI בתחושות, מרגישה מעודנת כזו, מאוד אהבתי את ההגה הקטן ואת הגיר (לא מתבלבל בהילוכים ). אגה במחיר 151- זה לפני צבע מטאלי- ככה שבמחיר יותר לכיוון ה 154, ולא רק שאתה יד 2, הרכבים הם מאמצע 2019, ככה שהם לא עושים לך טובה, הם בסה"כ שקללו את המחירון, וגם זה בקושי, שלא לדבר על כך שאתה מקבל רכב עם שנה וחצי אחריות. ההכרה שהרכב 2019 הוא מה שהוריד את הפג'ו סופית מהפרק, גילוי נאות- לא קניתי את הרכב בעצמי, ליוויתי חבר טוב בתהליך הרכישה, מההתחלה ועד הסוף, כמה שבועות טובים של שיחות ארוכות, השוואות, הגעה לאולמות תצוגה, נסיעות מבחן וכו.
  7. ממה שאני מבין 160 זה המחיר מבצע לחבר, לא ?
  8. יש טיונר בשם עוז (Autotech או משהו כזה), לא יודע אם הוא עדיין עובד עם לקוחות פרטיים, אבל שווה לנסות. דני max tuning או שי shay tuning- שווה לנסות אצלם.
  9. הפג'ו נמכרת ב 160, הפוקוס במחירון לפני מיקוח (ויש)- 130. ההבדל לא קטן. כשבדקתי לפני כמה שבועות, היה את הפג'ו רק בצבעים מטאליים שהם בתוספת מחיר. לטובת הפג'ו- גיר עדיף שיודד להיות בהילוך הנכון כוח- כ 40 כ"ס הבדל איכות חומרים תוספות כמו גג פנורמי, חישוקי 18" לעומת 17 ועוד כמה דברים. לטובת הפוקוס- דגם חדש פה בארץ- תמיד כיף לקנות דגם חדש ולא אחד "חרוש". נראות מצוינת מחיר זול משמעותית. חוויה קצת ספרטנית. אני לא זוכר להגיד לגבי ההגה, מערכת המתלים, מולטימדיה ומערכות בטיחות, אלו בערך כל החוסרים כדי להשלים תמונה מלאה ולקבל החלטה.
  10. אני מבין לגמרי את המרמור על ההתנהגות המחפירה והחצופה, שמח שהפוגעת הפסידה וחבל שהתשלום לא יוצר הרתעה. אני חושב שההערות בעל האופי המיני הן מיותרות ואפשר להשמיץ אותה כראוי גם בלעדיהן.
  11. יש סנדאות בארץ שעשו הסבות מ DQ200 ל DQ250. ראיתי פרויקט כזה בסדנת spool לפני שנתיים, משער שגם שאר הסדנאות המתמחות בוואגיות יוכלו לעזור.
  12. אני חושב שהדגם הזה הגיע עם מנוע 2.5 בארה"ב, לדעתי החלפת מנוע הוא הצעד הראשון, ויהיה תמורה טובה לכסף בתחום האטמוספירי. אחרי החלפת המנוע- שיפור מקצה לקצה של מערכת הפליטה ומערכת היניקה (פילטר, בית מצערת, סעפת יניקה) וטיונינג על כל זה. אני חושב שכל אלו הם השיפורים ה"סבירים" שניתן לעשות לרכב הזה ולשמור עליו אטמוספירי, ובגדר מחיר שפוי (אם סתם נזרוק מספרים בלי להיכנס לזה, אולי 30 אלף שקל, אולי עשר יותר או פחות, עם תוצאה סופית של 190-200 כ"ס במנוע פחות או יותר). אני חושב שאם כבר לשפר רכב כזה, הייתי מחפש את ההנאה שבהתנהגות, שיהיה יותר קל להפיק, מאשר את הכוח. כנ"ל קצת השלת משקל. בולמים, קפיצים, בושינגים, אנטירולים, בלמים, היגוי- לא חסר במה להשקיע. מניסיון של מי שהשקיע בעבר המון כסף על פלטפורמה לא מתאימה- רק אחרי שתשקיע המון זמן וכסף על רכב שלא יחזיר לך אהבה- תבין שעם כמה שזה עניין גדול וגרנדיוזי- עדיף למכור את הרכב ולהשקיע את ההפרש (שיהיה קטן יותר מלשפר) ב wrx מתחילת שנות האלפיים למשל.
  13. 38 ליטר לסאב בודד נשמע מצוין, יש לציין שיש פה עניין של העדפה אישית וגם ב 31-32 הוא נשמע טוב, שונה אבל טוב. כזוג- ניתן להסתפק בנפח קטן יותר מאשר 38 לכל אחד. ניסיתי זאת.
×
×
  • תוכן חדש...