Jump to content

srool

  • פרסום הודעות

    5,913
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

5 נייטרלי

9 עוקבים

אודות srool

  • דירוג
    רכז מפגשי אודיו

ספרו לנו עליכם

  • Skype
    israel.einy

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. יונתן, לא קנית קומפוננט, קנית מידבאס, הוא חלק מהקומפוננט והוא מנגן רק חלק מהסאונד. היצרן מכר את הסט הזה ביחד עם טוויטר שאמור לנגן את הטווח הגבוה של המוזיקה, החל מ 3-4kHz ועד 20kHz. AUDIO KING, הקינג, הצביע פה כבר בעמוד הראשון על הבעיות החשובות ביותר. לחתוך קומפוננט מלמטה (או ליישם HPF, מסנן מעביר גבוהים עבור המידבאס) זה א-ב. אני משער שלרוב האנשים יצא לשמוע סט רמקולים לא חתוך, לא מוגבר ע"י מגבר חיצוני, עובד על הר"ד ונשמע מעוות מאוד. רק עניין אחד- הוא לא עובד פה פול ריינג', פול ריינג' אולי יהיה שיפור קל לעומת המצב הקיים. חיתוך עליון (LPF)
  2. מ.ש.ל אגב, לא ראיתי את המידבאסים, אבל הקרוס מקורי (נרכש ממני כמשומש).
  3. כן. עד כמה שאפשר בתקופת ההרצה 😁
  4. חבר קיבל לפני כחודש, בדקנו בפועל, יש מתלה רב חיבורי מאחורה.
  5. היי כן, עשיתי נסיעת מבחן בפג'ו, מרגישה שונה מהפוקוס, יותר מזכירה את הגולף GTI בתחושות, מרגישה מעודנת כזו, מאוד אהבתי את ההגה הקטן ואת הגיר (לא מתבלבל בהילוכים ). אגה במחיר 151- זה לפני צבע מטאלי- ככה שבמחיר יותר לכיוון ה 154, ולא רק שאתה יד 2, הרכבים הם מאמצע 2019, ככה שהם לא עושים לך טובה, הם בסה"כ שקללו את המחירון, וגם זה בקושי, שלא לדבר על כך שאתה מקבל רכב עם שנה וחצי אחריות. ההכרה שהרכב 2019 הוא מה שהוריד את הפג'ו סופית מהפרק, גילוי נאות- לא קניתי את הרכב בעצמי, ליוויתי חבר טוב בתהליך הרכישה, מההתחלה ועד הסוף, כמה שבועות טובים של שיחות ארוכות, השוואות, הגעה לאולמות תצוגה,
  6. יש טיונר בשם עוז (Autotech או משהו כזה), לא יודע אם הוא עדיין עובד עם לקוחות פרטיים, אבל שווה לנסות. דני max tuning או שי shay tuning- שווה לנסות אצלם.
  7. הפג'ו נמכרת ב 160, הפוקוס במחירון לפני מיקוח (ויש)- 130. ההבדל לא קטן. כשבדקתי לפני כמה שבועות, היה את הפג'ו רק בצבעים מטאליים שהם בתוספת מחיר. לטובת הפג'ו- גיר עדיף שיודד להיות בהילוך הנכון כוח- כ 40 כ"ס הבדל איכות חומרים תוספות כמו גג פנורמי, חישוקי 18" לעומת 17 ועוד כמה דברים. לטובת הפוקוס- דגם חדש פה בארץ- תמיד כיף לקנות דגם חדש ולא אחד "חרוש". נראות מצוינת מחיר זול משמעותית. חוויה קצת ספרטנית. אני לא זוכר להגיד לגבי ההגה, מערכת המתלים, מולטימדיה ומערכות בטיחות, אלו בערך כל החוסרים כדי להשלים תמונה מלאה ולקב
  8. אני מבין לגמרי את המרמור על ההתנהגות המחפירה והחצופה, שמח שהפוגעת הפסידה וחבל שהתשלום לא יוצר הרתעה. אני חושב שההערות בעל האופי המיני הן מיותרות ואפשר להשמיץ אותה כראוי גם בלעדיהן.
  9. יש סנדאות בארץ שעשו הסבות מ DQ200 ל DQ250. ראיתי פרויקט כזה בסדנת spool לפני שנתיים, משער שגם שאר הסדנאות המתמחות בוואגיות יוכלו לעזור.
  10. אני חושב שהדגם הזה הגיע עם מנוע 2.5 בארה"ב, לדעתי החלפת מנוע הוא הצעד הראשון, ויהיה תמורה טובה לכסף בתחום האטמוספירי. אחרי החלפת המנוע- שיפור מקצה לקצה של מערכת הפליטה ומערכת היניקה (פילטר, בית מצערת, סעפת יניקה) וטיונינג על כל זה. אני חושב שכל אלו הם השיפורים ה"סבירים" שניתן לעשות לרכב הזה ולשמור עליו אטמוספירי, ובגדר מחיר שפוי (אם סתם נזרוק מספרים בלי להיכנס לזה, אולי 30 אלף שקל, אולי עשר יותר או פחות, עם תוצאה סופית של 190-200 כ"ס במנוע פחות או יותר). אני חושב שאם כבר לשפר רכב כזה, הייתי מחפש את ההנאה שבהתנהגות, שיהיה יותר קל להפיק, מאשר את הכוח. כנ"ל קצת השלת משקל.
  11. 38 ליטר לסאב בודד נשמע מצוין, יש לציין שיש פה עניין של העדפה אישית וגם ב 31-32 הוא נשמע טוב, שונה אבל טוב. כזוג- ניתן להסתפק בנפח קטן יותר מאשר 38 לכל אחד. ניסיתי זאת.
  12. אני חושב שבבולמים העסק קצת יותר מורכב. כיוון שמדובר במוצר בטיחות, יכול להידרש אישור מוסך היבואן שהרכיבים שהזמנת אכן מורשים להתקנה על הרכב. כשבדקתי מחיר בארץ לסט קוני+ קפיצי HR לסאאב 9-3, המחיר היה בסביבות ה 5 אלף ש"ח.
×
×
  • תוכן חדש...