Jump to content

ch2856

  • פרסום הודעות

    3,617
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

145 טוב

אודות ch2856

  • דירוג
    פורמוהוליק

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. זה מאוד תלוי על איזה מוכס אתה נופל ולכן תמיד כדאי שלמוצר יצטרפו מסמכים המעידים על התקן. אתה יכול לפנות ליצרן, מדובר ביצרן רציני כך שזו לא אמורה להיות בעיה.
  2. על הנייר, בהחלט הצעה מרשימה. אחריות טובה שמשדרת אמינות וביטחון במוצר. אני לא יודע עד כמה אפשר להשליך בין ההצלחה היחסית של ה- ZS החשמלי לזה, נדמה לי שצרכנים ניגשים לרכב חשמלי בצורה אחרת, אבל מי יודע. בכל מקרה מקווה שיצליחו, אולי זה קצת ירעיד את שוק הרכב עם מחירים שטסו למחוזות הזויים.
  3. איך יש גרסה 6 אם בחנות הרשמית זה עדיין גרסה 5.9.604634?
  4. בחזרה לשרשור המקורי. צ'יפ חיצוני זו דרך עקומה לשפר רכב. מה שרכיב כזה עושה זה לרמות את קריאת החיישנים של ניהול המנוע ודרך זה לשנות את התפוקה. בעבר זו הייתה הדרך הטובה והזולה ביותר כי אחרת, היה צריך לפרק את המחשב מהרכב, לפרוץ אותו או להתקין אחר במקומו וזה היה עסק יקר ומורכב. בשנים האחרונות כבר יש פריצה דרך ה-OBD2 כמעט לכל מחשב רכב שקיים, לפחות אלו ששווה לשפר, ואז אנשי טיונינג יכולים לשנות את מפת המנוע וזו הדרך הנכונה. זה מאפשר שיפור מדויק יותר, החלפה של רכיבים והתאמה של המפה לאותם הרכיבים (טורבו גדול יותר לדוגמה) ואם לא מגזימים ועושים שטויות, זה גם אמין למדי עם תחזוקה הדוקה יותר ושימוש ברכי
  5. כשמה כן היא, בלימת חירום. אתה רוצה לנסות לנסוע במהירות של 30 קמ"ש ולעשות לעצמך מבחן אומץ? (לא, ממש אל תעשה את זה) מבטיח לך שאתה תבלום הרבה לפני שהמערכת תיכנס לפעולה. המערכת הזו לא מאטה את הרכב כמו נהג רגיל אלא פשוט בולמת בלימת חירום בעצמה המרבית.
  6. המערכות האלו משתפרות כל הזמן ואם בעבר ההתרעה הייתה על כל שטות, כיום הן משתדלות לא להתריע שלא לצורך ואצל חלק מהיצרנים ההתראה היא ביחס לבלימת חירום ולא לבלימה רגילה, כלומר אם המערכת מתריעה, זה אומר שהנהג צריך ללחוץ בכל הכוח על הבלמים, רגע לפני שהמערכת עושה זאת בעצמה. אתה צריך לזכור שהמערכת היא לא מערכת שמירת מרחק מהרכב לפנים אלא מערכת שנועדה למנוע התנגשות כך שמה שמעניין את המערכת זה הפרש המהירויות ביחס למרחק. משרד התחבורה תרגם את מערכת Forward Collision Warning לניטור מרחק מלפנים אבל כפי שאתה מבין, המטרה של המערכת היא לספק אזהרה במקרה של סכנת התנגשות ברכב שלפנים.
  7. אני כבר כמעט שנתיים עם אנדרואיד אוטו אלחוטי ולמעט העובדה המעצבנת שגוגל לא תומכת בחיפוש כתובת בעברית עבור הניווט, שזה האמת מאוד מעצבן וגורם לי למחשבות לעבור לאייפון, לא מבין מה צריך יותר מזה בזמן נהיגה. ניווט, מוזיקה, שיחות ואפשרות לשליחת הודעות באופן קולי בלבד. מבחינת ממשק שליטה, אין כמו המערכת של ב.מ.וו ולא מבין מדוע יצרנים כמו אאודי או מרצדס זנחו את הגלגלת והממשק הלוגי. אז נכון שאפשר לבצע כיום הרבה דברים באמצעות תפעול קולי אבל לא לכל דבר בא לך תפעול באופן הזה, לגלול בין רשימת השמעה או טלפונים לדוגמה? אין תחליף לגלגלת. זה לא רק נוח יותר אלא בטוח הרבה יותר שכן זמן ההתעסקות הרבה יותר קטן והמקום
  8. סתם אפקט של עדשה רחבה.
  9. הרעיון נחמד אבל לא חושב שזה ממש שימושי, אולי לרוכבים הלא ספורטיביים שלא מחזיקים בבית ערכת כלים וכו' שידעו שבנקודה הזו יש להם אפשרת לכוון או לתקן משהו באופניים. רוכבים ספורטיביים בדרך כלל לוקחים איתם ערכה מלאה אם הם רוכבים לבד ואם הם בקבוצה אז זה מתחלק בין חברי הקבוצה.
  10. נכון להיום, מערכת סופר קרוז של קאדילק היא היחידה שקיבלה אישור המאפשר לנהג באופן חוקי שלא להחזיק את ההגה. הבעיה של המערכת הזאת זה שהיא מבוססת מפות לידר כך שהיא פעילה בצורה הזו רק בארה"ב וקנדה (לאורך של 320,000 ק"מ). כאשר מערכות לידר יהיו זולות יותר, וזה כבר קורה, המערכת תולבש על הרכב ותפיק בעצמה מפות של הסביבה בזמן אמת. באופן אישי, למעט פקקי תנועה, אלו סתם מערכות מטופשות לנהגים שלא אוהבים לנהוג. הן עדיין לא פועלות ב-100% ולא מבין את הטעם במערכת שאני צריך להשגיח עליה ולחשוש שלא תקרא נכון סיטואציה מסוימת וזה קורה לא מעט בכל מה שהוא לא פשוט.
  11. בתחום המשאיות הכבדות, השוק כרגע הולך לכיוון המימן. טויוטה, ג'נרל מוטורס, יונדאי ודיימלר, כולם הולכים לכיוון הזה. עם תשתית מימן למשאיות כבדות, שהיא לא מסובכת ליישום כי לרוב אלו נתיבים קבועים בדרכים ראשיות, מימן מאפשר תפעול כמו כל משאית רגילה. משאית המימן הנוכחית של יונדאי (Xcient) כבר משווקת בשוויץ ומציעה טווח של 400 ק"מ, שהותאם לתשתית המימן המדינה, ותדלוק ב-8 דקות. הדור הבא של משאיות המימן, לפי יונדאי, יאפשר כבר טווח נסיעה של 1000 ק"מ.
  12. חתמו על הסכמים עם יצרני סוללות, פולקסווגן לדוגמה חתמה על הסכמים בשווי מיליארדי דולרים עם LG ו-SKI הקוריאניות. זה לא שנה מכך שיצרן משנה מייצר עבורך את כל תיבות ההילוכים, אחר את משאבת המים וכו'. כל העולם עובד בצורה הזו. חלק מיצרני הרכב מפתחים את הסוללות בעצמם אך הייצור נעשה ע"י יצרנים כמו LG. ב.מ.וו לדוגמה מחזיקה מעבדת מחקר בתחום ומשפרת כל הזמן את סוללות הליתיום-יון שברכבים שלה, אך היא לא מייצרת סוללות. farkash7, הכוונה שלי היא לא למעקב או כל הדברים האלו, אלא לעבודה שאם טסלה רוצה לדוגמה, היא יכולה בלחיצת כפתור להשבית את כל צי הרכבים שלה. זה משהו שהרגולטור בהחלט יאלץ לתת על כך את הדע
  13. מעניין, תודה. קבוצת פולקסווגן השקיעה ומשקיעה עשרות מיליארדים בתחום הרכב החשמלי והשנה ושנה הבאה זה הזמן שנראה לראשונה איזו תחרות משמעותית לטסלה, בשוק האירופי לפחות. כמובן שאי אפשר לשכוח את הסינים שמתכננים לנו מפץ של רכבים חשמליים בשנים הקרובות. מה שכן הם כנראה בבעיה בכל הקשור לתוכנה, לא בטוח שהייתי רוצה רכב שלממשל הסיני שליטה ישירה על התוכנה שלו.
  14. אני חושב שטסלה חברה חכמה בסגנון של אפל בכל הקשור לשיווק כי, לדוגמה, לטסלה סולחים על דברים שהיו בלתי נסלחים מכל חברת רכב אחרת, כמו פגמים בייצור וכו'. מישהו היה מוכן לקבל סדרה 5 עם מרווחים לא אחדים בפח, צביעה לא אחידה או גימור מתפרק? אני חושב שבטסלה פועלים נכון מאוד בכל הקשור לתוכנה וכאשר התכוונתי לכך שהמודל העסקי שלהם זה בהכרח מכירת רכבים הכוונה הייתה שבאמצעות מה שהם עושים כיום, הם יוכלו בעתיד לנהל צי רכב אוטנומי שזה בעצם השאיפה והיעד של כל חברות הטכנולוגיה הגדולות כמו אפל, גוגל וכו' וכמובן גם האיום הגדול ביותר על תעשיית הרכב המסורתית. אני חושב שכל מה שטסלה עושה כיום זה בדיוק למטרה
×
×
  • תוכן חדש...