Jump to content

ch2856

  • פרסום הודעות

    3,399
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

85 נייטרלי

אודות ch2856

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אני ער עד שעות מאוחרות ולא פעם נוסע בלילה ל-Yello לקנות משהו לאכול או לשתות. זה מותר כמו ללכת לסופר ומספק במקביל את הצורך שלי לנהוג קצת.
  2. 1. הסבסוד לרכבים "ירוקים" בעולם הוא במאות מיליארדים. גם בישראל הסבסוד נחשב לנדיב מאוד. אני דווקא חושב שיש להסיר את ההטבה על רכבים היברידיים או פלאג-אין, הם אולי חסכוניים אבל עולים המון למשלם המיסים הישראלי. עדיף להשקיע את הכסף הזה בתשתיות לרכב חשמלי ובעידוד מעבר לרכב חשמלי. 2. עכשיו זו תפקידה של התעשייה לייצר מוצר זול וזמין יותר.
  3. ch2856

    ב.מ.וו מציגה 128ti

    הכל טוב ויפה אבל מרבית הנהגים ייהנו יותר ויוציאו יותר ביצועים מרכב הנעה קדמית טוב מאשר אחורי (עם מספיק מומנט כמובן, לא דגם 118 החלשלוש).
  4. טוב קליפורניה היא הסמן הקיצוני בתחום זה בארה"ב, מדינת חובבי הפריוס.
  5. בסוף נתרגל והיישום מוצלח יותר מזה של סדרה 4 הרגילה (במיוחד בדגמים ללא חבילת M ספורט), חוץ מזה צריך שיהיה משהו לתקן במתיחת הפנים בעתיד. לא מצליח להבין מי אחראי בחטיבת M על בחירת חישוקי הגלגלים, פשוט עיצובים מזעזעים.
  6. את הדגם כבר חשפו לפני שבועיים, כעת החלו בשיווק וחשפו מחירים. בכל מקרה, הדגם בהחלט בעל עיצוב מרענן ולטעמי עדיף ויזואלית על ה-2008 אינסייד אאוט.
  7. תמיד יש סיכוי שלא יבדקו, למעשה רוב החבילות (הקטנות) כלל לא נבדקות.
  8. ch2856

    ב.מ.וו מציגה 128ti

    באירופה היא באמת תהווה אלטרנטיבה לגולף GTI וחבורתה, בתוספת סבירה למחיר, לא רואה איך בישראל המחיר יורד מה-300,000 שקל בתמחור המוגזם תמיד של היבואן המקומי, למרות שביחס למחירי ה- A קלאס של כלמוביל דלק מוטורס ממש צנועים בתמחור.
  9. כל מה שקשור למערכת בלימה/בטיחות אסור לייבא משומש או משופץ מעבר לשלל אישורים נדרשים. מצד שני, אם זה המחיר הייתי לוקח את הסיכון שפשוט לא יבדקו.
  10. מתחייב על מנוע גיר שלדה זו בכלל המצאה של סוחרי רכב. לרוב זה תקף כמובן לרוכשים תמימים שכלל לא לוקחים לבדיקה ומסתמכים על ההתחייבות (שכל הערך שלה הוא בסך הכל 500 שקל לעומת עסקה בעשרות או מאות אלפי שקלים). לסוחר יש כמובן גם איזה מכון בדיקה קרוב עם קשרים שם הוא משלם הרבה פחות מהערך לצרכן. כפי שאחרים כתבו, מוכן לחשוף בפניך כל פרט שתבקש בשיא השקיפות, אפילו אספר לך על דברים שאני יודע שיש ולא שאלת, אבל לא מוכן להתחייב על כלום וגם לא מבקש מאחרים להתחייב.
  11. קודם כל אתה נשמע כמו אחלה צעיר, שחושב על העתיד ולא רק איך לשרוף את הכסף שאתה מכניס עכשיו (אני הייתי מהבזבזנים) אני לא יודע מה אתה עושה בשלב זה בחיים אך הייתי חושב על פתיחת עסק. יש סיכוי שזה יכניס לך יותר מכל השקעה בשלב זה בו אין לך הון משמעותי להשקעה. הגדלה של ההכנסה תפתח עבורך בעוד מספר שנים אופציה משמעותית יותר להשקעה של כסף עודף.
  12. יש אין סוף של מכשירי אנדרואיד. צעירים ירכשו בסכומים של $150-200 (מחירי עלי-אקספרס) עם מסך זוועה העיקר שיהיה Youtube בכדי שיוכלו להשוויץ ולשמוע מוזיקה בחינם באוטו. הפחות צעירים ישקיעו קצת יותר, סכומים של 400-500 דולר, אז מקבלים מסך איכותי, מעבד סאנפדרגון מודרני ומוסיפים אנדרואיד אוטו או אפל קאר-פליי. אבל כמובן לבחור במערכות שהן לא נראות כמו מקורי אבל מבית מוכר וטוב כמו מערכת של סוני, פיוניר ועוד שחלקן, מיועדות רק לשימוש כאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי.
  13. כתוב נהדר וכל כך מדוייק. תודה. דרך אגב, שיפורים לחיי היום יום תעשה עם bimmercode, משדרג את חווית השימוש, ואם תוסיף MMI לאנדרואיד אוטו או אפל קארפליי זה בכלל שדרוג מעולה.
  14. לפי מה שאני בכבישים השיווק של דגמי וולוו החדשים מוצלח מאוד. זה עדיין לא במספרים של הגרמניות, בערך מחצית מכך, אבל לוולוו גם אין את היצע הדגמים הענק של הגרמניות עם תשובה לכל לקוח. אני מסכים שלצרכן הישראלי יש אולי עדיין בעיה לרכוש רכב יוקרה במרכב סטיישן, אבל זה לא שממש מספקים לו אופציה אחרת. אם 75% מהאיטלקים שרכשו סדרה 3 בחרו במרכב סטיישן, אני מאמין שגם בישראל אפשר להצליח. אני מזכיר את איטליה כי זו מדינה עם שיעור ילודה של 1.34 וגברים שנשארים אצל האמא גם אחרי גיל 40 כך שהבחירה היא לאו דווקא הנושא הפרקטי אלא פשוט כי אוהבים את התצורה הזו. אם יהיו יותר דגמי סטיישן אני מאמין שגם ירכשו יו
×
×
  • Create New...