Jump to content

ch2856

  • פרסום הודעות

    3,805
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

178 טוב

אודות ch2856

  • דירוג
    פורמוהוליק

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ואם אני אספר לך על מה אני נוהג זה ישנה? אם אתה חושב שטסלה זה רכב הנכון עבורך אז תרכוש ותהנה, יש אחרים שחושבים אחרת ובעל צרכים אחרים, זה הכל.
  2. פעם היו ביקורות נלהבות בעולם לדור הראשון של סוזוקי סוויפט כי היא הייתה מאוד חביבה לנהיגה, קשיחה ולא נוחה בכלל, עם תא נוסעים זול, אבל הכתבים התלהבו כי היא הייתה מהנה לנהיגה עם עיצוב חיצוני סופר חביב. אותו הדבר בטסלה, הם מתלהבים מאוד מהביצועים ושוכחים מהרבה דברים אחרים. באחת הביקורות ששלחת לדוגמה כתבו הערה למושב האחורי ב-EQA אבל את אותה בעיה יש גם במודל 3, בביקורת היא נעלמה. שוב, יש אנשים שעבורם סקודה סופרב היא לא פחות מרולס רויס, יופי להם, אם זה מה שהם מרגישים ונהנים זה מצוין, אבל זה לא הופך את הדגם לרולס רויס. לכל אחד יש דרישות וצרכים אחרים מהרכב, הרכב שלי קצת איטי יותר ממודל 3 פר
  3. טסלה מודל 3 היא לא מכונית יוקרה בשום צורה. לא ראיתי שום דבר רע בביקורות האלו. לא רכב חשמלי מעולה כי הוא לא תוכנן כך מראש, אבל שקט יותר, נוח יותר עם מושבים טובים יותר, לדוגמה, מהמודל 3. אולי לחלק מהרוכשים זה יותר חשוב מדברים אחרים?
  4. לפי לובינסקי כן, רק ל-40% ישנה אפשרות להקים עמדת טעינה פרטית.
  5. אם תבדוק את רמת הגימור של ה-EQA בישראל תגלה שהמחירים בגרמניה דומים יותר לדגמי LR ולא לדגם הבסיס. למרצדס EQA יש איכויות שאין במודל 3 וכמו תמיד, כל אחד יעשה את השיקול שלו. זה כמו הדיונים המטופשים בפורום שסופרב זו אודי A6 בחצי מחיר. אם דגמי פרימיום ויוקרה היו שטות גמורה פשוט לא היו רוכשים אותם, העבודה היא שכן.
  6. תיזכר במחיר ההשקה של אאודי e-tron 55 לפני עדכון המס. המחיר היה 395 אלף שקל, רק 40,000 שקל יותר מדגם הבסיס 2.0TFSI שהיה הרבה, אבל הרבה, פחות מאובזר. גם אם היו מוסיפים את שתי חבילות האבזור של הדגם (לקשרי וטק-פק) לדגם הבנזין זה עדיין לא השתווה לאבזור של ה-e-tron והמחיר כבר היה גבוה יותר.
  7. ch2856

    ירידת ערך של רכב חדש

    פשוט מאוד, מדוע שארכוש רכב יד 2 בגיל שנה, עם כל החששות המתלווים לכך, במחיר שהוא לדוגמה רק 5,000 שקל פחות ממחיר המחירון כחדש? אני כבר משקע 140,000 שקל למשפחתית ממוצעת אז ה-5,000 שקל האלו שווים את השקט הנפשי, אחריות מלאה לעוד שנה וכו'. לכן ההפרש מחדש צריך להיות מספיק גדול בכדי שזה יהיה משתלם כלכלית, לצד כל הנושאים הפסיכולוגים.
  8. החלום הרטוב של רשות המסים זה מס נסועה מבוסס GPS. אז הם יוכלו לעשות כל מה שהם רוצים בגמישות מרבית בלי שום רעש תקשורתי. אז גם אפשר להתאים את המס הזה לתושבי הפריפריה.
  9. כ-60 יחידות נמכרו מתחילת השנה, בסך הכל מספר נאה לרכב במחיר של מעל ל-300,000 שקל.
  10. זה הצעד הבא, מרבית דגמי הפלאג-אין הבאים שנפגוש כבר יציעו טווחים כאלו משמעותיים. C קלאס החדשה לדוגמה בדגם פלאג-אין עם טווח של 100 ק"מ, יש גם GLE פלאג-אין עם טווח של מעל ל-100 ק"מ וכך גם S קלאס החדשה, האאוטלנדר PHEV החדש צפוי להציע כ-90 ק"מ ועוד. לגבי המחיר, הוא זהה לגרסה ההיברידית הבכירה של הדגם. כמה רכשו אותה אין לי מושג וכמה ירכשו את דגם הפלאג-אין גם אין לי מושג. אם הייתה נוסחה קצת יותר משוכללת, אז אולי לרכב כזה היה שווה לתת את ההטבה שמקבל רכב חשמלי ואז המחיר היה אטרקטיבי יותר. בדגמים עם 30 ק"מ אנשים לא ממש טורחים לטעון, אבל עם טווח משמעותי כזה, זה כבר משתלם יותר.
  11. אני מניח שבפעם הבאה המסירות כבר לא יהיו בנמל אלא בצורה קצת יותר מסודרת וראויה. בחום של יולי אוגוסט אנשים כבר לא יהיו סבלניים כל כך 😀
  12. זה קיים בבריטניה לדוגמה ובעוד מדינות, רק ממחיר X ומטה של הרכב אפשר לקבל הטבת רכישה לרכב חשמלי. זה דוחף את היצרנים להוזיל מחירים, ב.מ.וו i3 לדוגמה הוזלה משמעותית מאוד בבריטניה וכך גם דגמי בסיס של טסלה. תראה מי בישראל רכש לדוגמה מודל 3 פרפורמנס, המון אנשים שעבורם זה עוד צעצוע ובחניה יש להם עוד כמה רכבים יקרים הרבה יותר. מדוע משלם המיסים צריך לממן את זה?
  13. כמוו שאפל היא חברת חומרה שיוצרת תוכנה בכדי למכור חומרה, טסלה היא חברת תוכנה שחייבת חומרה, ישנה סינגריה בין שני התחומים ולא ניתן באמת להפריד אותם. מה שטסלה, גוגל, אולי גם אפל ועוד מייצגים עבור תעשיית הרכב המסורתית זו הסכנה להפוך מגוף דומיננטי חזק ועשיר לאיזה יצרן משנה לא ממש חשוב שמייצר קפסולות על גלגלים שמשנעות אנשים ממוקם למקום. גוגל מצפה לעשות את זה כמו עם אנדרואיד ואילו טסלה רוצה לעשות את זה בסגנון אפל. כך לפחות אני רואה את הדברים. מאסק הבין היטב איך להשיג את זה, איך לשווק את המוצר הזה (רכב עם תדמית חדשנית וירוקה, מהיר מאוד לאנשים לעשירים - מודל S הראשונה) ובעיקר איך לממן את כל
  14. מאות אלפי אנשים קיבלו הנחה של אלפי דולרים לרכישת מכונית או כל מיני הטבות שונות אחרות. אם הייתה אותה הטבה על ב.מ.וו סדרה 3, לדוגמה, אתה חושב שלא היו רוכשים אותה יותר? אם עכשיו יהיה מס של 10% על סדרה 3 בישראל מה יקרה לה? שמעת פעם על מוצר צריכה אחר שקיבל כאלו הטבות? בתוכנה? טסלה כנראה לא רעה בכלל אבל בשאר התחומים הקשורים ברכב חשמלי? רק בשנתיים האחרונות היא בכלל החלה להציג איזה משהו משמעותי שמראה שמישהו שם באמת שם כסף על פיתוח. זה מזכיר לי איזו כתבה על כמה המנועים החשמליים של טסלה מדהימים, למרות שטויוטה כבר עשתה ועושה את זה 20 שנה. אבל בתכלס, לכולם ברור שהקרב האמיתי הוא
  15. ch2856

    מבחן דרך - DS7 פלאג-אין

    אין ספק ש- DS מייצרת משהו שונה ומיוחד, אבל אני לא רואה עתיד חיובי כל כך למותג שפשוט לא ממריא וכנראה שגם לא ימריא. נדמה לי שעדיף כבר לנסות להעביר את המותג הזה להנעה חשמלית בלבד, על בסיס פלטפורמה ייעודית שתשרת את שאר דגמי הקצה של סטלנטיס. מעבר להנעה חשמלית בלבד יכול לפתוח עבור המותג את הדף הנקי והחלק שהוא כל כך צריך.
×
×
  • תוכן חדש...