Jump to content

sarbar

  • הודעות

    49
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של sarbar

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

7

מוניטין

  1. סוזוקי סוויפט מתוחזקת יד שניה אבל מבן לבן ידנית 245000 ק"מ, 2013. מחיר 11500ש"ח
  2. תודה על התגובות. מבין שכדאיי להמתין."כשתהיה "על הכביש" במציאות הישראלית
  3. אשמח לתובנות על הרכב מנוע וגיר הבנתי חדשים, עדיין לא על הכביש , אולם, התחילו במחיר של פריסייל , די אטרקטיבי. ויש פה כמה תותחיי מקצוע של רכביי מאזדה.לי באופן אישי היו רק טויטה וסובארו וניסאן. אשמח ללמוד על הרכב הנ"ל. תודה
  4. תודה רבה לכל העונים, עזרתם לי מאוד, ובכלל העצה להשכיר את הרכב למספר ימים, הינו רעיון מצויין לקראת כל רכישת רכב חדש.בנסיעת מבחן של זמן קצר קשה " לחוש", התאמה בעיקר בפרטים הקטנים שבעיניי הם החשובים ביותר. תודה לכולכם.
  5. זה ברור לי, אולם, האם 3 צילינדרים לרכב כבד כזה איננו מתכונן לבעיות מנוע למרות 204 כ"ס. כשהקאשקאי הרבה יותר קל 130 כ"ס וגם 3 צילנדרים?? ,תודה לכם מקווה שיהיה בלי תקלות מיוחדות. שבוע טוב ושקט
  6. זה ברור לי, אולם, האם 3 צילינדרים לרכב כבד כזה איננו מתכונן לבעיות מנוע למרות 204 כ"ס. כשהקאשקאי הרבה יותר קל 130 כ"ס וגם 3 צילנדרים??
  7. הרכב הנ"ל אמור להגיע לארץ בסביבות יוני. שאלתי כמה צילנדרים(בוכנות) יש לו ובמידה ו-3 כמו בקאשקאי האם הוא לא חלש מידיי למרכב הכבד של הרכב. היםיש לנו קאשקאי 24 ומאוד מרוצים ממנו. למרות הדימויי. מעוניינים להחליף כי זקוקים ל-7 מקומות .נלקח בחשבון גם הקודיאק והאאוטלנדר. אולם מהקשקאיי מאוד מרוצים כולל הנאה בנסיעה קלה ונמרצת. תודה לעונים,
  8. sarbar

    פורד ST ליין

    תודה לעונים
  9. מחפש את הפורד st ליין , אבל עם המנוע של 152 כ"ס , אשמח לדעת באיזה שנים הגיעו לארץ. הרכב ישמש להנאה של נהיגה ספורטיבית וזול יחסית לאחזקה, תודה
  10. תודה רבה על העזרה
  11. עקב נסיבות אישיות אינני יכול לבצע טסט בתאריך שנקבע לי ולא לפניו. האם ניתן עלפי החוק לאחר בשבוע עד 10 ימים , לאחר המועד שנקבע לי. תודה
  12. אנו מתענינים הרכישת הטורס החדש של KGM ,אשמח לתובנות אינני מכיר את הרכבים שלהם , למרות שאני יודע כי הרקסטון מוצלח מאוד. בצענו נסיעת מבחן והופתענו לטובה מאיכות הנסיעה והמרווח בענק בפנים, ואפילו יש גלגל רזרבי מוקטן. אני גם יודע כי לקראת דצמבר אמור להגיע דגם חדש היברידי.אולי יש בקהל המומחים פה חבר'ה שמכירים אתה המותג והדגם (בעבר סאן יאנג), תודה
  13. תודה על ההמלצה, אביא לשיקולו.הצ"רי 8 פרו נראה מאוד מרווחת, אבל, אין היסטוריה ומאוד חוששים מהמוניטין הסיני.
  14. תודה , לא חשמלי ולא סיני .האם האקס טרייל כל +כך ירוד ברמתו? כרגע הם נוסעים בקאשקאי 22 ומאוד מרוצים, לכן חשבו להמשיך עם ניסאן.
  15. בן משפחה מתעניין ברכב 7 מקומות. יש מבצע שתחיל היום בקרסו , אשמח לתובנות לגביי הרכב הנ"ל.תקציב של 210א"ק . מדובר בזוג עם 4 ילדים 3-11, תודה
×
×
  • תוכן חדש...