אשמח לתובנות על הרכב מנוע וגיר הבנתי חדשים, עדיין לא על הכביש , אולם, התחילו במחיר של פריסייל , די אטרקטיבי.
ויש פה כמה תותחיי מקצוע של רכביי מאזדה.לי באופן אישי היו רק טויטה וסובארו וניסאן.
אשמח ללמוד על הרכב הנ"ל. תודה
תודה רבה לכל העונים, עזרתם לי מאוד, ובכלל העצה להשכיר את הרכב למספר ימים,
הינו רעיון מצויין לקראת כל רכישת רכב חדש.בנסיעת מבחן של זמן קצר קשה "
לחוש", התאמה בעיקר בפרטים הקטנים שבעיניי הם החשובים ביותר.
תודה לכולכם.
זה ברור לי, אולם, האם 3 צילינדרים לרכב כבד כזה איננו מתכונן לבעיות מנוע למרות 204 כ"ס.
כשהקאשקאי הרבה יותר קל 130 כ"ס וגם 3 צילנדרים??
,תודה לכם מקווה שיהיה בלי תקלות מיוחדות.
שבוע טוב ושקט
הרכב הנ"ל אמור להגיע לארץ בסביבות יוני. שאלתי כמה צילנדרים(בוכנות) יש לו ובמידה ו-3 כמו בקאשקאי האם הוא לא חלש מידיי למרכב
הכבד של הרכב.
היםיש לנו קאשקאי 24 ומאוד מרוצים ממנו. למרות הדימויי.
מעוניינים להחליף כי זקוקים ל-7 מקומות .נלקח בחשבון גם הקודיאק והאאוטלנדר.
אולם מהקשקאיי מאוד מרוצים כולל הנאה בנסיעה קלה ונמרצת.
תודה לעונים,
אנו מתענינים הרכישת הטורס החדש של KGM ,אשמח לתובנות אינני מכיר את הרכבים שלהם ,
למרות שאני יודע כי הרקסטון מוצלח מאוד.
בצענו נסיעת מבחן והופתענו לטובה מאיכות הנסיעה והמרווח בענק בפנים, ואפילו יש גלגל רזרבי מוקטן.
אני גם יודע כי לקראת דצמבר אמור להגיע דגם חדש היברידי.אולי יש בקהל המומחים פה חבר'ה
שמכירים אתה המותג והדגם (בעבר סאן יאנג), תודה
ראיתיי אותה אתמול בנסיעה , יפה מרשימה, אשמח לתובנות לגביי איכות המנוע , ממביניי עניין למרות ,
שהינה חדשה בארץ, וספקו כי מדובר בחברה שקנתה לעצמה מוטינין קצת בעייתי בארץ. תודה
היום בסוכנות של צ'רי לבית קרסו לראות את הטיגו 8 phev נראה מצויין מנוע בערה רגילה + מנוע חשמלי ,
נסיעת מבחן נעימה מאוד, "הרבה רכב " בתמורה מלאה לכסף , אבל....המחסום הסיני,
ומתלבט מול האוטלאנדר של מיצובישי, אשמח לדעת המומחים.7 מושבים חובה. תודה