Jump to content

klaaax

  • פרסום הודעות

    34
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

21 נייטרלי

אודות klaaax

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אתחיל ואגיד שלצערי עקב המצב מן הסתם הנסיעה הארוכה והטיול שתוכננו נדחו, לכן לא אוכל לספק חוות דעת על נסיעה ארוכה עדיין... בכל מקרה אתייחס לחלק מהדברים שהוזכרו פה: 1. מבחינת רעידות בשיוט או בעיות מולטימדיה משמעותיות - אין. רעידות לא קיימות אצלי (בלי לפתוח פה) נכון לעכשיו ומקווה שגם לא בעתיד, אבל אדע לשים עין על הנושא להבא. המולטימדיה עובדת בלי בעיות למעט אחת מוזרה: כאשר אני מחובר באפל קארפליי ומזרים מוזיקה בזמן ניווט בוייז בו זמנית - כפתורי העברת שירים/תחנות לא עושים כלום. יחד עם זאת ראיתי שאם במצב הזה אני מוציא או מקבל שיחה הכפתורים חוזרים לעבוד. מוזר מאוד ואין לי הסבר. נכון לעכשיו הנ
  2. קודם כל תודה לכולם! צריכת שמן ודלק עוד נגלה, דלק אמור להשתפר לאחר תקופת ההרצה (לפי פורד אז לך תדע)... לגבי הרעידות בשיוט - אם הכוונה היא לנוחות אז אני יכול לומר בלב שלם שאצלי אין זכר לדבר כזה. לכל מי שרשם על הטסלה ושעשיתי טעות: אולי עשיתי טעות, אבל אגלה זאת בעתיד, כרגע אני לא חושב כך. בין היתר גם התשתית לטעינת רכבים חשמליים בארץ אינה מפותחת מספיק לטעמי, ומחיר הרכישה אמנם לא אסטרונומי, אבל גבוה בכ40% שזה משמעותי. יש סיכוי לא רע בכלל שבעוד כמה שנים המחיר של הטסלה ומחיר הטיפולים+חלפים+כל מה שמסביב על הפוקוס ישתוו, אבל הייתי צריך לחשוב על מה שנכון עבו
  3. ביקורת מתמשכת – פורד פוקוס למה? ראיתי כמה ביקורות שבעיקר משבחות את הרכב פה באתר או באתרים אחרים, לא ראיתי איזשהו שרשור מתגלגל על החזקה או אחזקה או משהו בסגנון, אז חשבתי לעשות את זה בעצמי. אשתדל לעדכן לפחות פעם בחודש, יותר אם יהיה משהו מעניין לדווח. אספר קצת על הדרך שבה הגעתי לפוקוס, מה היו הלבטים, החששות, הפשרות והרגשות שהיו מעורבים בכל התהליך. 14.4.21: עד הלום רפרטואר הרכבים שלי עד היום הוא כדלהלן: רנו מגאן דור 2 1.6, פורד פוקוס דור 2 1.6, קורולה דור 10.5 1.6 (אחרי מתיחת הפנים, בלי הגיר הרובוטי המזעזע), אוקטביה דור 3 לפני מתיחת הפנים 1.2, והאחרון טויוטה קאמרי 2008 2.4. או
  4. klaaax

    רשמית: טסלה בישראל

    7 שנים מהרגע שהיבואן מתחיל למכור בארץ או 7 שנים על כל דגם שהוא מייבא לארץ על מנת למכור? סליחה אם השאלה קצת טיפשית אבל אשמח לרדת לתחתית העניין (או אם מישהו יכול להפנות אותי למקום הנכון בו נמצאות התשובות אשמח גם לזה).
  5. klaaax

    רשמית: טסלה בישראל

    אני רק שאלה: מכיוון שאני לא מבין בתחום המשפטי בשום דרך וצורה, מעניין אותי אם קיימת איזושהי הגבלה בחוזה של טסלה מול משרד התחבורה או משהו בסגנון אשר מונע מטסלה (או לשם הדיון כל יבואן חדש או חברה שמוכרת בעצמה כמו טסלה) לסגור את הבאסטה ולרכב לעבר השקיעה עם הכסף לפני שתקופת האחריות הסתיימה?
  6. חסרון אחד שאני בטוח יכול להצביע עליו זה מה שקורה באופן טבעי ע"י הגבהת מרכב הרכב - הגבהת מרכז הכובד של הרכב. מה שזה בעצם אומר זה שעצם עם מרכז כובד גבוה באופן כללי פחות יציב מאשר עצם עם מרכז כובד נמוך (הסיבה למה מכוניות מרוץ או ספורט מונמכות מעט עד מאוד כתלות בצרכים והדרישות מהרכב). כל זה מסתכם במשהו אחד חשוב: הרכב נוטה יותר להתגלגל (להתהפך) במקרים מסוימים. יותר מזה לצערי אין לי מידע לתת כיוון שאני לא מבין מספיק ולא רוצה להטעות.
  7. לאון 1.8 180 נלקחת בחשבון. להבנתי הביטוח שלה יקר (לפחות ע"פ הפעם האחרונה שבדקתי לפני כחצי שנה) כמו ביטוח של רכב ספורטיבי בהגדרה, או שאני טועה? מעבר לכך שיש את העניין של טיפולים/תיקונים של צ'מפיון שמאוד מפחידים אותי מבחינת עלות (או שיש אפשרות זולה יותר ומומלצת לא במוסך היבואן?). אלו שמצאתי ביד2 בעלות קילומטרים ו/או ידיים מעבר למה שנראה לי סביר או משופרות מדי בשביל לשמוע על עלות אחזקה סבירה (STAGE 2 ומעלה). ללא קשר לעניין הנ"ל, איך היא מבחינת התנהגות, כוח, נוחות למקרה שאמצא אקזמפלר לטעמי? אכן נכנסת בתקציב (ידיים קצת גבוהות אבל ק"מ סביר) אבל השאלה היא כמו המ
  8. אז כרגע מחפש להתקדם מהקאמרי לכיוון משהו יותר ספורטיבי ומהנה. תקציב איזור ה80, ניתן להתקדם ל90 אם יש איזו מציאה. החלק הפרקטי: נסיעות בעיקר בינעירוניות (כ-30 ק"מ כיוון) כל יומיים בערך, מתנייד ביומיום עם אופניים בתוך העיר. בד"כ נוסע לבד ברכב או עם הגברת - כרגע אין זעטוטים או צפי לכאלה (מקסימום הכלבה מדי פעם), לעתים די רחוקות 3-4 אנשים ברכב (טיולים וכדומה - הקאמרי נשאר אצל ההורים אז אפשר לקחת במקרה הצורך). מערכות בטיחות אקטיביות - לא חשוב בכלל אך אם יש מה טוב. בקרת שיוט עדיפות גדולה (לא חובה אקטיבית כמו שרשמתי קודם, זה אקסטרה אקסטרה). אין צורך בבגאז' מי-יודע-מה.
  9. האמת שראיתי שני סרטונים עם הדרכה מאוד מפורטת וברורה לא מזמן, מאמין שאם תצפה בהם תבין הכל בלי בעיה:
  10. klaaax

    שאלה טובה!

    1. כמה מדויק מחשב הרכב מבחינת צריכת דלק ממוצעת? פשוט מאוד לבדיקה, אפשר לבצע עם יותר מרכב אחד כדי לראות האם יש הבדלים בין יצרנים/מודלים שונים. 2. האם תא המטען של האצבק באמת עדיף משל סדאן? פתח ההטענה כמובן לא בר השוואה, אבל אולי בכל זאת יותר נוח בסך הכולל עם סדאן? (מבחינת כמות וגודל הדברים שניתן להכניס) 3. אמנם לא משהו ספציפי, אבל יכול להיות מעניין מאוד: בדיקת כל מיני האקים קטנים לרכב שמתרוצצים באינטרנט כאילו הם הפתרון לאפוקליפסה מינימום. קל לבדיקה, לביצוע, ורובם לא דורשים השקעה כספית בכלל. 4. משהו שאולי רלוונטי עבור אוכלוסיה יחסית קטנה, אבל מה ההבדל ברעש בדציבלים בתא הנוסעים עם "מסיטי
  11. מחזק. באוקטביה שהייתה לי (2013), בקודיאק של ההורים, בקאמרי 2008 שלי, בi30 2019 של אחי ואפילו בשברולט אבאו 2009 של אחי, הגיר בכולן פועל ככה בירידה תלולה-מוריד הילוך-שניים עד שמגיעים לאיזור מאוזן כמעט לגמרי או עד שלוחצים על הגז. ציינתי את שנות הייצור כדי להראות שזה לא ספציפית לרכבים מהשנים האחרונות אלא אפילו ברכבים בני עשור פלוס זה קיים.
  12. klaaax

    מהו ה-Pet Peeve שלכם בכביש?

    דבר אחד ויחיד (שבתאכלס גורף תחתיו מלא תתי סעיפים אבל ניחא): אנשים שנוהגים בצורה שעלולה לסכן אחרים בכביש, בין אם ביודעין ובין אם לא. טוב אם אני חושב על זה אז יש עוד דבר אחד: נהגים שמרגישים צורך לנגן באמצעות האגזוז הרועש בשעות לא סבירות בכלל.
  13. תודה לכולם ובמיוחד לך על ההמלצות לצמיגים. פניתי למספר מקומות ובינתיים או שאין להם את הצמיג או שבמחיר גבוה משמעותית ממה שאני רואה במקומות אחרים או גם וגם... בכל מקרה אמשיך לעשות את הבירורים שלי לגבי מחירים וכנראה שבשבוע הבא כבר יוחלפו. תודה רבה לכולם על העזרה!
  14. מחפש להחליף את הצמיגים הקדמיים בזוג חדשים ולהעביר את הקדמיים הנוכחיים אחורה (בני כשנה במצב סבבה לגמרי, האחוריים כבר ישנים ולא מרגישים בטוחים). מדובר בטויוטה קאמרי 2.4 2008-9. זה לא רכב ספורטיבי, הוא לא ננהג בצורה כזו, ולכן גם לא צריך צמיג כזה. רוב הנסיעות נעימות ושיוטיות, כ30% מהן בתוך עיר אם משנה, רגל כבדה בדרך כלל רק ביציאה לעקיפה/השתלבות על כביש מהיר/בינעירוני. מה כן חשוב: אחיזה (כנראה הכי חשוב לי, בכל זאת מוסיף לעניין הבטיחותי, כמו שנאמר מקודם לא עד רמה ספורטיבית), נוחות, אורך חיים, רעש, כאשר השלושה האחרונים הם לא בסדר עדיפות מסוים. מידות צמיג: 215/60R16
  15. קאמרי 2009 2.4: אוהב: נוחות, מרווח, כיף לשייט או לנהוג בנינוחות גם בעיר. לא אוהב: גיר רציף, גדול מדי לחניה בעיר, כמות רעש מפתיעה במהירות בינעירונית, מערכת מולטימדיה מיושנת (מערכת פנסוניק שהותקנה ע"י היצרן בקנייה).
×
×
  • תוכן חדש...