Jump to content

klaaax

  • פרסום הודעות

    29
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות klaaax

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. חסרון אחד שאני בטוח יכול להצביע עליו זה מה שקורה באופן טבעי ע"י הגבהת מרכב הרכב - הגבהת מרכז הכובד של הרכב. מה שזה בעצם אומר זה שעצם עם מרכז כובד גבוה באופן כללי פחות יציב מאשר עצם עם מרכז כובד נמוך (הסיבה למה מכוניות מרוץ או ספורט מונמכות מעט עד מאוד כתלות בצרכים והדרישות מהרכב). כל זה מסתכם במשהו אחד חשוב: הרכב נוטה יותר להתגלגל (להתהפך) במקרים מסוימים. יותר מזה לצערי אין לי מידע לתת כיוון שאני לא מבין מספיק ולא רוצה להטעות.
  2. לאון 1.8 180 נלקחת בחשבון. להבנתי הביטוח שלה יקר (לפחות ע"פ הפעם האחרונה שבדקתי לפני כחצי שנה) כמו ביטוח של רכב ספורטיבי בהגדרה, או שאני טועה? מעבר לכך שיש את העניין של טיפולים/תיקונים של צ'מפיון שמאוד מפחידים אותי מבחינת עלות (או שיש אפשרות זולה יותר ומומלצת לא במוסך היבואן?). אלו שמצאתי ביד2 בעלות קילומטרים ו/או ידיים מעבר למה שנראה לי סביר או משופרות מדי בשביל לשמוע על עלות אחזקה סבירה (STAGE 2 ומעלה). ללא קשר לעניין הנ"ל, איך היא מבחינת התנהגות, כוח, נוחות למקרה שאמצא אקזמפלר לטעמי? אכן נכנסת בתקציב (ידיים קצת גבוהות אבל ק"מ סביר) אבל השאלה היא כמו המ
  3. אז כרגע מחפש להתקדם מהקאמרי לכיוון משהו יותר ספורטיבי ומהנה. תקציב איזור ה80, ניתן להתקדם ל90 אם יש איזו מציאה. החלק הפרקטי: נסיעות בעיקר בינעירוניות (כ-30 ק"מ כיוון) כל יומיים בערך, מתנייד ביומיום עם אופניים בתוך העיר. בד"כ נוסע לבד ברכב או עם הגברת - כרגע אין זעטוטים או צפי לכאלה (מקסימום הכלבה מדי פעם), לעתים די רחוקות 3-4 אנשים ברכב (טיולים וכדומה - הקאמרי נשאר אצל ההורים אז אפשר לקחת במקרה הצורך). מערכות בטיחות אקטיביות - לא חשוב בכלל אך אם יש מה טוב. בקרת שיוט עדיפות גדולה (לא חובה אקטיבית כמו שרשמתי קודם, זה אקסטרה אקסטרה). אין צורך בבגאז' מי-יודע-מה.
  4. האמת שראיתי שני סרטונים עם הדרכה מאוד מפורטת וברורה לא מזמן, מאמין שאם תצפה בהם תבין הכל בלי בעיה:
  5. klaaax

    שאלה טובה!

    1. כמה מדויק מחשב הרכב מבחינת צריכת דלק ממוצעת? פשוט מאוד לבדיקה, אפשר לבצע עם יותר מרכב אחד כדי לראות האם יש הבדלים בין יצרנים/מודלים שונים. 2. האם תא המטען של האצבק באמת עדיף משל סדאן? פתח ההטענה כמובן לא בר השוואה, אבל אולי בכל זאת יותר נוח בסך הכולל עם סדאן? (מבחינת כמות וגודל הדברים שניתן להכניס) 3. אמנם לא משהו ספציפי, אבל יכול להיות מעניין מאוד: בדיקת כל מיני האקים קטנים לרכב שמתרוצצים באינטרנט כאילו הם הפתרון לאפוקליפסה מינימום. קל לבדיקה, לביצוע, ורובם לא דורשים השקעה כספית בכלל. 4. משהו שאולי רלוונטי עבור אוכלוסיה יחסית קטנה, אבל מה ההבדל ברעש בדציבלים בתא הנוסעים עם "מסיטי
  6. מחזק. באוקטביה שהייתה לי (2013), בקודיאק של ההורים, בקאמרי 2008 שלי, בi30 2019 של אחי ואפילו בשברולט אבאו 2009 של אחי, הגיר בכולן פועל ככה בירידה תלולה-מוריד הילוך-שניים עד שמגיעים לאיזור מאוזן כמעט לגמרי או עד שלוחצים על הגז. ציינתי את שנות הייצור כדי להראות שזה לא ספציפית לרכבים מהשנים האחרונות אלא אפילו ברכבים בני עשור פלוס זה קיים.
  7. דבר אחד ויחיד (שבתאכלס גורף תחתיו מלא תתי סעיפים אבל ניחא): אנשים שנוהגים בצורה שעלולה לסכן אחרים בכביש, בין אם ביודעין ובין אם לא. טוב אם אני חושב על זה אז יש עוד דבר אחד: נהגים שמרגישים צורך לנגן באמצעות האגזוז הרועש בשעות לא סבירות בכלל.
  8. תודה לכולם ובמיוחד לך על ההמלצות לצמיגים. פניתי למספר מקומות ובינתיים או שאין להם את הצמיג או שבמחיר גבוה משמעותית ממה שאני רואה במקומות אחרים או גם וגם... בכל מקרה אמשיך לעשות את הבירורים שלי לגבי מחירים וכנראה שבשבוע הבא כבר יוחלפו. תודה רבה לכולם על העזרה!
  9. מחפש להחליף את הצמיגים הקדמיים בזוג חדשים ולהעביר את הקדמיים הנוכחיים אחורה (בני כשנה במצב סבבה לגמרי, האחוריים כבר ישנים ולא מרגישים בטוחים). מדובר בטויוטה קאמרי 2.4 2008-9. זה לא רכב ספורטיבי, הוא לא ננהג בצורה כזו, ולכן גם לא צריך צמיג כזה. רוב הנסיעות נעימות ושיוטיות, כ30% מהן בתוך עיר אם משנה, רגל כבדה בדרך כלל רק ביציאה לעקיפה/השתלבות על כביש מהיר/בינעירוני. מה כן חשוב: אחיזה (כנראה הכי חשוב לי, בכל זאת מוסיף לעניין הבטיחותי, כמו שנאמר מקודם לא עד רמה ספורטיבית), נוחות, אורך חיים, רעש, כאשר השלושה האחרונים הם לא בסדר עדיפות מסוים. מידות צמיג: 215/60R16
  10. קאמרי 2009 2.4: אוהב: נוחות, מרווח, כיף לשייט או לנהוג בנינוחות גם בעיר. לא אוהב: גיר רציף, גדול מדי לחניה בעיר, כמות רעש מפתיעה במהירות בינעירונית, מערכת מולטימדיה מיושנת (מערכת פנסוניק שהותקנה ע"י היצרן בקנייה).
  11. הכפתור בו אני משתמש הכי הרבה: NEXT, כי אני יכול להעביר נסיעה של 30 דקות ולשמוע מתוכן שיר וחצי. הכפתור השני בו אני משתמש הכי הרבה: MAP - לרכב יש מערכת ניווט עם צג מגע צד שלישי ישנה (2008-9) וכל פעם שמניעים את הרכב הוא נכנס קודם למצב ניווט מאיזושהי סיבה מפגרת (אין דרך לשנות, בדקתי).
  12. מבקש עזרה עבור חבר שמחפש סופרמיני בתקציב של 25-35K. הפרמטרים החשובים עבורו הם: 1. אמינות 2. בטיחות 3. צריכת דלק נהג שלא מחפש ריגושים או מירוצי רמזור, רכב מיועד לנסיעה מנהלתית של כ10-15 ק"מ לכיוון לעבודה כל יום הלוך חזור ופעם בשבוע כ40 ק"מ לכיוון בסופ"ש הלוך חזור, לא מיועד לעמוד הרבה בפקקים אבל תמיד יכול לקרות. ידני לצערי לא בא בחשבון. אני חשבתי על שברולט סוניק (אולי אפילו RS אם תיכנס בתקציב אבל לא יודע מבחינת האמינות שלה לעומת הרגילה) או מזדה 2 אקטיב, שתיהן בשנתונים של 12-14. עלתה לי מחשבה גם לגבי 208 1.6 אבל למרות שאני יודע שה1.2 מהוללת וכנראה שבצדק אין
  13. אמרת לא לשאול, אבל בחייאת אני מסוקרן עכשיו! הרכב בסרטון הוא בגרסת V6 3.5 אם אינני טועה , כמעט 100 כ"ס ו10 קג"מ יותר מה2.4 ה"קטנטן" שלי ויש לזה איזשהו משקל בהנאה. אם היה לי כסף לשרוף על צמיגים/בלמים/בלאי מואץ (בהנחה שהייתי נשאר עם הרכב הזה מסיבות כאלה ואחרות ולא מחליף ליותר ספורטיבי) אני בטוח שהייתי נהנה כמו הבחור בסרטון, אפילו אם רק מהמחשבה שאני מעלה דבר כזה למסלול
  14. טויוטה קאמרי 2009 2.4 אוהב: 1. נוח ברוב סוגי הנסיעות, במיוחד הנינוחות, ומרווח 2. מאיץ בצורה מפתיעה בסל"ד האפקטיבי 3. אמינות מדהימה בכל המכלולים (מלבד בלאי טבעי וצפוי) שונא: 1. טווח סל"ד אפקטיבי די צר וגבוה על המד 2. גודל של ספינת משא 3. התנהגות? כיף? לא שמענו על המילים האלו פה איך לשפר: לחכות שתבוא תקלה רצינית ולהחליף כי לא משתלם למכור.
  15. משהו קשור אך שונה-כשהייתי נוהג על הרכב של אמא שלי בזמנו (אוקטביה 1.2 2015) ולא הייתי משתמש בבקרת השיוט זה היה קורה גם. בירידות ארוכות ו/או תלולות כשהתיבה על אוטומט (בירידות של חיפה מספר פעמים), הרכב היה מוריד הילוכים בעצמו ללא התערבות מצידי מבחינת התיבה (אני מניח שעקב שימוש בבלמים ואלגוריתם כזה או אחר הרכב הבין שהוא בירידה תלולה ו/או ארוכה) ונשאר ככה עד לנגיעה הגונה בדוושת הגז או התמתנות השיפוע. יכול להיות שלא שמתי לב לדברים שקורים לי מול העיניים או מאחורי הקלעים ברגעים האלה, אבל משום מה זה תמיד העלה לי חיוך על הפנים מעצם המחשבה שהרכב לא כזה טיפש.
×
×
  • Create New...