Jump to content

eran71

  • פרסום הודעות

    8
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

-11

אודות eran71

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. כיום אין כמעט רכבים אוטומטיים בלי אפשרות שליטה בהילוכים. זה דבר בסיסי. ואם פעם (בשנות ה 70, 80) לא היה, זה לא סיבה לבטל. גם כריות אויר בקושי היו, וגם בלימה אוטונומית לא היתה..... אפשר לחסוך בבטיחות גם שם. בטח לא לבטל באופן מיוחד עבור המכוניות בישראל (כי ביתר השווקים הפוקוס האוטומטי נמכר עם שליטה כזו). וגם כפתור ה L (LOW) שיש בפוקוס, כמו בשנות ה 80...... אנמי חסר השפעה כמעט. זה נכון שחלק לא מבוטל מהנהגים בחיים לא מוציאים מ D, אבל זו כבר סוגיה אחרת של לימוד והבנת נהיגה בטוחה ונכונה. אז מי שלא מזיז לו, יקנה את הרכב הזה. שיהנה.
  2. לפוקוס 2020 אקטיב וסדאן, שנמכר בישראל יש בעיית בטיחות קשה. בבלימות חירום, או בירידות תלולות אין לנהג אפשרות לשלוט בהילוכים. זה הרכב היחיד בארץ עם בעיה כזו. שלא לדבר כמה זה פוגע באיכות הנהיגה. בעיית הבטיחות בהילוכים קיימת רק בפוקוס שנמכר בישראל. בשווקים אחרים פוקוס אוטומטי נמכר עם ידיות החלפת הילוכים. רק בארץ חתכו את זה, למעט רמת גימור st. רק בארץ אין לנהג אפשרות לשלוט בהילוכים, אם נדרש. זוכרים את התאונה הקטלנית לפני מספר שנים, בה משפחה שלמה נהרגה בירידות לטבריה, כי לא הצליחו לבלום, וכנראה עם בעיה בבלמים? אולי היה סיכוי לתוצאה אחרת אם היו מנסים לבלום בסיוע הורדת הילוכים. בפוקוס
  3. לפוקוס 2020 שנמכר בישראל יש בעיית בטיחות קשה. בבלימות חירום, או בירידות תלולות אין לנהג אפשרות לשלוט בהילוכים. זה הרכב היחיד בארץ עם בעיה כזו. שלא לדבר כמה זה פוגע באיכות הנהיגה. בעיית הבטיחות בהילוכים קיימת רק בפוקוס שנמכר בישראל. בשווקים אחרים פוקוס אוטומטי נמכר עם ידיות החלפת הילוכים. רק בארץ חתכו את זה, למעט רמת גימור st. רק בארץ אין לנהג אפשרות לשלוט בהילוכים, אם נדרש. זוכרים את התאונה הקטלנית לפני מספר שנים, בה משפחה שלמה נהרגה בירידות לטבריה, כי לא הצליחו לבלום, וכנראה עם בעיה בבלמים? אולי היה סיכוי לתוצאה אחרת אם היו מנסים לבלום בסיוע הורדת הילוכים. בפוקוס 2020 בישראל,
  4. מתנצל שאני לא מתמצא בסטטיסטיקות של כמה מנועים / מכוניות הלכו אצל איזה יצרן. אצלי הלך המנוע שזה 100% נפילה. ושוב לשאלתי: האם למישהו יש נסיון עם מכירת רכב כזה יחסית חדש עם מנוע משופץ או מוחלף? האם יכול לשתף מנסיונו?
  5. אני חוזר לשאלה מה עדיף. אם אני רוצה למכור את האוטו, האם קשה יותר למכור עם מנוע משופץ או עם מנוע מוחלף? היכן ירידת הערך הגדולה יותר?
  6. ככה אמרו במוסך. בשלב זה הם מנסים להבין מה הסיבה. בכל מקרה, נפגעו טיימינג, הראש והטורבו. יש טעם לשפץ?
  7. הרכב בן שנתיים וכמה ימים, 30000 ק"מ. מטופל לפי הספר במוסך מורשה. שמור פיקס. האם כדאי לשפץ או להחליף מנוע?
×
×
  • Create New...