Jump to content

wildlands2019

  • פרסום הודעות

    878
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

17 נייטרלי

אודות wildlands2019

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אולי תמצא שם מליסינג דגמי ACCESS, לכן שים לב שאתה קונה את הACTIVE שכוללת אבזור עדיף בהרבה.
  2. wildlands2019

    פיגו 5008 חששות

    עד כה, ב3008/5008 החדשים אין תקלות לא בגירים ולא במנועים, בדיזלים יש את סוגיית מיכל האוריה, בבנזין אמינות מופתית. עריכה: יש את נושא הרצועה המתפוררת במנועי ה1.2, אך בינתיים לדגמים החדשים אחרי 2017 די שקט.
  3. אני גם מהסוג שמעדיף מפרטי, להבין מה טופל איך ולמה, תאונות, מכות, או כל נושא אחר שאפשר לדעת רק מהבעלים של הרכב.
  4. חבר מחפש לאבא שלו רכב מרווח חדש ואמין, ושיהיה פשוט. בינתיים מצא סוזוקי קרוסאובר 1.4 טורבו פרטית עם תוספת WAZE ומצלמת רוורס, המוכר מתעקש על מחירון שכנראה כוללת "חבילת סוזוקי UPGRADE", השאלה מה זה החבילה הזו? כי ברכב שלו באמת יש WAZE ומצלמה, השאלה אם זה זה.
  5. אני חושב שכדאי להתמקד בחיפוש רכב שמור, אצלי יש 208 ידנית עם 103K ק"מ במצב הרבה יותר טוב מאחרות שבדקתי, שאחת היתה אפילו עם 60K ק"מ, מה שכן, אני מצטרף להמלצה על ה208 ידנית, בהחלט רכב מדהים ומהנה, חשוב רק לבדוק כמה דברים, עד 2015 היתה תקלה בממיר קטליטי ודוושת מצערת, שאני מאמין כמעט רובן ככולן כבר תוקנו בעיקר מסגרת האחריות בשנים המוקדמות לדגם. מה שכן צריך לבדוק היום בקנית אחת כזו עד שנת 2017, זה רצועת הטיימינ, חשוב לבדוק מצב מנוע לפני קניה שהקומפרסיה תקינה ואין נזק למנוע, אחרי שתמצא חשוב שתסע למוסך שמבין עניין בנושא הזה, כמו גבע בתל אביב, כדי לנקות ולהחליף למק"ט החדש שכרגע נראה תקין, ומשם אתה כבר רק תהנה, אני עשיתי את זה, זה לא זול, אך מה שבטוח זה שאתה לא תדאג יותר. כמו שאמרו לפני הידני בדר"כ אמין, אך דורש החלפת מצמד, תלוי באופי הנהיגה, אני קניתי את הרכב עם 98K מהבעלים הראשון שנסע על המצמד המקורי כל הזמן, המצמד היה בסדר אך קשה, לכן החלפתי, לא זוכר כמה על כל חלק, אך טיפול שמנים ופלטר + טיימינג עם ניקוי + מצמד עלו לי כ4500 ש"ח בגבע.
  6. לא חסרות 108 למכירה פרטיות במצב הרבה יותר טוב, לנו יש 108 רובוטית 2017 יד ראשונה עם 35K ק"מ (לא למכירה כמובן) שנוסעת כחדשה כמו היום שיצאה מהסוכנות בלי בלאי בלי מנורות דולקים ובלי שום רעשים, הבעיה בהשכרה שלא כל אחד ינהג בעדינות, בטח לא עם גיר רובוטי ועוד אחרי 79000 ק"מ, ובטח היה תחת 100 ידיים אם לא יותר, לדעתי, תחפש אחת פרטית ושמורה, לא חסרות כאלה שנמכרות במחיר מחירון או טיפה פחות שווה את התוספת של קניית מוצר שמור, מטופל, ולא סחוט, ותאמין לי שאתה תהנה ממנו יותר.
  7. שים לב שלא כל שמן מתאים למנוע הזה, יש שרשור על זה, חשוב שהשמן יעמוד בתקן וההגבלות של psa.
  8. המזגן גם ב208 לא מהכי חזקים. ב208 חשוב לבדוק את מצב המנוע, כי הרצועה המתפוררת גורמת לו נזק גדול שמתבטא בצריכת שמן גבוהה וזה במידה ולא טופלה בזמן, אם המנוע תקין לבדוק אם הוחלפה, אם לא? כן להחליף.
  9. אני משער שאצלך הרצועה כבר גרמה נזק כלשהו למנוע, מציע לך לבדוק אותה במוסך שמבין עניין, כמו גבע בתל אביב. אצלי הרכב 2015, 1.2 גם 82כ"ס ידני, עם 103K ק"מ עברתי כבר 5000, ואין צריכת שמן בכלל.
  10. אני אחדד את מה שכתבתי מקודם לגבי אי התאמה בין גרסאות, אוטו מקס , הגדירו את הדגם שלהם כ PLUS, אך בפועל הוא כולל רק את מערכת הבטיחות "מערכת זיהוי כלי רכב בשטח מת" שבאמת קיימת בקומפוקטליין פלוס שצ'מפיון מייבאים, מעבר לזה, לפחות לפי המפרט של 2 החברות, יש אבזור שקיים בגרסה של צ'מפיון שאין אצל אוטו מקס: 1. חישוקי 17 וצמיגים רחבים יותר 2. צביעה דו גוונית 3. כניסה והנעה ללא מפתח 4. לוח מחוונים דיגיטלי 5. וחלונות אחוריים מושחרים כמובן כל מה שכתוב כאן הוא מעיון שלי בין המפרטים, כמובן מומלץ לברר מולם ליתר בטחון.
  11. אני קניתי דרכם רכב שהמפרט שמופיע באתר לא זהה לרכב שקיבלתי, זה היה ב2016, דיברתי איתם כמובן, הם הפנו אותי ליבואן, והיבואן אליהם, בקיצור התחיל לו פינג פונג אינסופי עד שהתייאשתי. לצורך העניין, שים לב מה כתוב אצלהם באתר: ‫פולקסווגן‬ ‫T-CROSS‬ ‫COMFORTLINE PLUS‬ ‫החדשה‬ ‫1.0‬ ‫אוטו'‬ ‫5‬ ‫דלתות‬ ‫-‬ ‫2020‬ וזה במחיר 125900 באתר אחר כתוב (car click): מפרט טכני דגם 1.0 Comfortline במחיר 124900 אם תפתח את המפרט תראה שמדובר באותו רכב, ואם תשווה אותו מול המפרט של היבואן, אתה תראה שהמפרט זהה באמת לדגם הפשוט שהוא Comfortline בלי הplus, כמו שמופיע באתר carclick, כך שלדעתי באתר carcost יש כנראה טעות אחת מאלה: 1 הוסיפו בטעות PLUS 2. דחפו את המפרט הלא נכון 3. היבואן החדש הביא את הדגם הפשוט והוסיף לרמת האבזור הזו PLUS, לא יודע אם כדי להטעות או באמת טעות. אם הייתה שואל אותי, הייתי מבקש שיבדקו את זה כולל הוכחה שמדובר בדגם המפואר ולא הפשוט, אם לא, פשוט נוסע ליבואן ומנסה להתמקח וקונה את המפואר משם.
  12. ב1.2 יש עוד שתי תקלות ילדות שבדר"כ תוקנו במסגרת אחריות או לא הרבה אחרי סיומה, בעיקר בשנתונים המוקדמים לדגם. 1. בעיה בממיר קטליטי 2. תקלה בדוושת מצערת אני נתקלתי בתקלות האלה כבר בכמה 208 שיצא לי לבדוק שהיו עד שנת 2015, כך שבקניית רכב כזה חשוב לבדוק 3 דברים: 1. לבדוק בהיסטוריה שהרכב עבר החלפה לממיר המתוקן, אם לא, לבדוק תקינותו. 2. כנ"ל לגבי הדוושה. 3. לבדוק אם המנוע תקין ( קומפרסיה), כדי לוודא שלא נגרם נזק למנוע מהרצועה אם כבר התפוררה, במידה והבדיקה תקינה, לבדוק אם הוחלפה רצועת הטיימינג למק"ט החדש, אם לא, להחליף מיד אחרי הרכישה, ממליץ אצל גבע בתל-אביב, אני עשיתי את זה,ואני חיפאי. גילוי נאות, אני בעלים של 208 בת 5, כבר חצי שנה, בדקתי לפי הcheck list שציינתי, ונכון לכרגע, אני מאוד מרוצה, הרכב נוסע כחדש ללא שום צריכת שמן או בעיות בכלל.
  13. כמו שאמרתי מקודם, בעיר ותחת מאמץ ה1.5 חסכוני משמעותית יותר, אך בנסיעה רגילה ההבדל שולי, בבינעירוני ה2.0 יותר חסכוני.
  14. מבחינת השוואה, מדובר באותו רכב, הספיריט מגיעה עם מנוע חזק בהרבה 165 כ"ס לעומת 120, ההבדל באבזור לטובת הספיריט הם: 1. חלון נפתח בגג 2. מערכת להחלפה אוטומטית בין אורות דרך לאורות גבוהים 3. מערכת התראה על סטיה מנתיב 4. פנסי קסנון עם תאורה עוקבת פניה, מנגנון סיבוב מכאני. 5. כניסה ללא מפתח. ספיריט עם נתונים נורמלים ההצעות מתחילו מ68K בערך קומפורט עם נתונים כאלה אפשר למצוא כבר סביב ה59K זה אומר שהספיריט כנראה תשמור יותר טוב על ערכה, כאשר הקומפורט גם לא רעה הכלל, וגם אם ההפרש של כעשיריה שווה לך את התוספת של האבזור הנוסף.
  15. המנוע אכן בעייתי, אך יש לי קרוב משפחה שהיה לו אחת שקנה חדש, והוא נהג מאוד רגוע, הרכב היה אצלו 4 שנים ללא אף תקלה עד שעבר תאונת אובדן להלכה.
×
×
  • Create New...