Jump to content

wildlands2019

  • פרסום הודעות

    1,266
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

wildlands2019 שיחק אותה בתאריך יולי 10

התכנים של wildlands2019 היו האהובים ביותר!

מוניטין

116 טוב

אודות wildlands2019

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מה הקשר לגיר, המנוע לא אותו מנוע, הפוקוס החדשה מגיעה עם מנוע 1.5 טורבו 3 צל', ולא 1.5 טורבו 4צל' כמו של הקוגה. גם הגיר לא אותו דבר משנת 2016 שווקה הפוקוס בארץ עם גיר פלנטרי רגיל ולא רובוטי, ההבדל שבחדשה זה גיר 8 הילוכים לעומת 6 בישנה.
  2. אם אתה אוהב את האיוניק, תדע שהדגם אחרי מתיחת הפנים כולל לא מעט שיפורים כולל פנים הרכב, כך שאני ממליץ לך לעשות נסיעת מבחן כי זה לא אותו דבר, בכלל מומלץ לעשות נסיעת מבחן על כל האופציות כי ההתאמה כי בדר"כ סיבייקטייבית, ומה שמתאים לי לא בהכרח יהיה מתאים גם לך. אני אישית הייתי הולך על האטקה, השאלה איזה אטקה? הדגם החדש אחרי מתיחת הפנים? הבעיה הכי גדולה שלו זה הDSG, אך אם זה ממקום העבודה, אז מושלם. הCHR בכלל לא הייתי מתקרב, לא אהבתי בכלל, לא מרווח, משעמם, ונורא מרעיש, מזלו שהוא מעוצב יפה ובעל סמל חזק מקדימה, אך זה לא קונה אותי. קורולה בסה"כ רכב נחמד ונוח, הרבה
  3. פות"ש, למה אתה מחפש רק את הדגמים האלה? נראה לי כולם לא משהו, וחבל להתמקד בהם, אני חושב שבתקציב הזה במקומך הייתי הולך על מאזדה 3 ספיריט 2014, לדעתי תספק את כל מה שאתה מחפש, איכות, הנאה מנהיגה, מספיק חזקה גם לעקיפות, חסכונית, לא הכי מרווחת מאחור אך ללא ספק תספיק לילדים, דגם הסידן גם יאכלס עגלה ללא בעיה, מבחינת בטיחות יש אורות גבוהים אוטומטיים, בלימה אוטונומית עירונית, התראה על סטיה מנתיב.
  4. אבל זה לא 200K, וקיפול מראות אחלה פיצ'ר, אך עד כדי דיל ברייקר, לא מוגזם?! ואל תשכח שהרכב הזה די מאובזר מעבר לקיפול המראות, ומדובר ברכב ברמת גימור פרימיום ואיכותית מאוד שדי שונה מהרמה שיונדאי מוכרת בדר"כ, למעט אולי הסנטה פה החדש שגם די איכותי.
  5. https://carclick.co.il/campaign-product/יונדאי-סונטה-החדשה/ https://wheel.co.il/יונדאי-סונטה-החדשה-מגיעה-לשוק-ה-0-קמ/ לדעתי מדובר בחבילה מאוד מעניינת במחיר הזה.
  6. ^ תודה. פות"ש, נראה לי זה מספיק בשביל לא להתקרב לרכב הזה.
  7. אני מאוד רוצה לראות איפה כתוב שיש בעיות אמינות עם המנועים האלה, חרשתי את הרשת בעיקר בחיפוש אחרי בעיות במנוע ה1.5 אקובוסט של הקוגה ומודה שמצאתי אחת, וזה היה על קוגה בן שנה שנסע 4000 מייל, מעבר לזה ראיתי שיש תלונות על הגיר הרובוטי שבחלק מהמדינות כנראה המנוע שודך לגיר הזה ולא כמו אצלינו לגיר הפלנטרי, חוץ מזה שביעות הרצון של לקוחות הקוגה לרוב חיובית, ודומה לדגמים אחרים. אז כמו שלא אוהבים כאן להכליל בגלל תלונה אחת בפורום כלשהו, לדעתי מיותר להחליט נחרצות שהקודה סובל מבעיות אמינות, כי כנראה שהוא לא, אבל חשוב מאוד לציין שאני מדבר על הדגם של שנת 2016 ומעלה, כי כן ראיתי לא מעט
  8. ^ גם רוב מי שקונה "ג'יפון" שהוא לא באמת כלי שטח, הוא קונה אותו בעיקר בגלל הרושם של "יש לי ג'יפ" במיוחד כאשר באותו מחר אתה יכול לקבל הרבה יותר עם רכב מנהלים/משפחתי, והקאמיק, באמת לא נראה ג'יפון, ואפילו לא מזמן קראתי מבחן השוואתי בין הסקאלה לקאמיק שבדק איזה מהם יותר מתאים למשפחה, והסקאלה נצחה.
  9. החלפת מצמד לא זולה, אך לא מחליפים אותה כל יומיים, אצלינו לפחות ב108 בת כמעט 4 (קנינו חדשה ב01/2017) עדיין על המצמד המקורי עם 50K ק"מ, והרכב עדיין נוסע כמו חדש. בנוסף, פות"ש מדבר על נסיעות בינעירוניות, כך שכאן המצמד יחזיק לפחות 100K-120K אם לא יותר.
  10. לא יכול להאמין שהסלטוס מתקרב לביצועים של הפוקוס, לפחות לא במצב ספורט, אך יכול להיות שאני מבין על מה הכתבים מדברים למרות שלא ידעו/שכחו לנסח זאת, ייתכן שבגלל שלסלטוס יש מנוע אטמוספירי עם גיר רציף טוב בתאוצות ביניים אין את הטורבו לאג ואז הכח מתקבל בצורה מיידית ויעילה מה שלא קיים במנועי טורבו קטנים יותר.
  11. אני עשיתי נסיעת מבחן על הקורולה היבריידית, וממש לא הייתי קורה לרכב הזה שיש לו בכלל "ביצועים". לא מזמן ניסיתי להסביר למה אני תמיד מוצא האותו טווח מחיר תמורה גבוהה יותר ברכב משפחתי מאשר ג'יפון, והנה אני מצטט את הכתב של icar שידע להסביר את זה מצויין:
  12. ה208 ללא ספק מוצלחת, אך היא לא אמינה כמו הסיריון, הסיריון שיש לנו 2007 עם 200K ק"מ ללא אף תקלה אחת מיומה הראשון (היד הראשונה היתה למשפחה ש4 נהגו עליה, החזיקו אותה קצת יותר מ10 שנים וטפלו רק בחברה), 0 תקלות, והשמן נשאר מלא עד הסוף מטיפול לטיפול. לעומת זאת ה208 2015 שהיתה לי, עברה 105K, והיו בה 3 תקלות, ואחת לא ממש תקלה אך בעיה לכל החיים: 1. דוושת מצערת עלתה 1700 ש"ח החלפה. 2. ממיר קטליטי הוחלף במסגרת אחריות 3. רצועת טיימינג שעלתה גם אלף ומשהו. הרביעית זה צריכת שמן, בהתחלה חשבתי שאין צריכה, אך אחרי 5K ק"מ מדיד השמן ירד בשליש, לא נורא, אך זה לא קורה ברכב פי 2.5 יותר
  13. עם כל הכבוד להצעות השאפתניות שאתם זורקים כאן, למי שרוצה מקסימום שקט, זה ממש לא הכיוון לאמינות אלא להרפתקאות, פות"ש תעשה לעצמך טובה, לך על רכב כמו הסיריון, אתה לא תצטער, לא מרצדס, אך גם לא טרנטה, מה שכן, אמינה מאוד, זה רכב שיסע המון, אני ראיתי במו עיני הרבה שהגיעו ל300-400 אלף ק"מ.
  14. אני דווקא לא מסכים עם הדעה הזו, הייתי אומר שההגה כן מהנה מאוד במצב ספורט אולי טיפה קל, אך במצב ספורט יש כיף, והרבה, הבעיה היא במצבים אחרים שההגה קל מדי, למשל אם אני לא רוצה את כל הכח המתפרץ שיש לי במצב ספורט אך כן רוצה להנות בפניות במצב רגיל, ושם כבר מרגישים שההגה באמת לא מושלם.
  15. ממליץ על סיריון, יש לנו סיריון 2007 שנתיים, חסכונית יחסית, אצלינו עושה כ13 ק"מ לליטר, רכב מומלץ מאוד, מרווח ונוח יחסית, לא מתרסק על במפרים, תא מטען קטן אך ניתן לכוון כיסאות אחוריות ולהגדיל טיפה, די פרקטי, אמין מאוד, מנוע/גיר טויוטה יאריס, אך חשוב לדעת שייתכנו בשנתון הזה עלויות של בלאי, עדיף לחפש רכב שטופל, למרות שאין תקלות, אך יש הרבה עלויות בלאי, אנחנו החלפנו למשל תושבת גיר, משולשים, צמיגים, ברקסים וכו...
×
×
  • Create New...