Jump to content

BRAVO30

  • הודעות

    507
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

1,589 צפו בפרופיל

הנקודות של BRAVO30

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

74

מוניטין

  1. לפני כמה חודשים טובים, הזמנתי כמה פריטים לרכב מעלי אקספרס (מטליות ומגבות), עשיתי איחוד פריטים בשביל שהכול יגיע בחבילה אחת. כמובן שעד היום לא קיבלתי את זה וכבר פניתי למוכרים שיחזירו כסף. המוכרים טענו שמבדיקה שהם עשו, המוצרים הגיעו ממש ממש מזמן לארץ (בערך שבועיים אחרי ההזמנה שהייתה כאמור לפני איזה 4 חודשים) ואני מאמין להם, ראיתי גם בקישורים שהם צירפו לגבי מעקב. העניין הוא שזה כנראה אבוד איפשהו במרכז לוגיסטי במודיעין ואין לי שום אפשרות להשיג אותם, בטלפון זה אבוד מראש וגם פנייה באמצעים אחרים זה לא ממש רלוונטי. ניחא שכבר לא אקבל את המוצרים האלה, או שאולי יגיעו עוד כמה חודשים טובים. זה קצת מבאס שזה קרה לי עם האתר הזה של עלי אקספרס, כי באיביי זה עדיין לא קרה לי דבר כזה. האם לא כדאי לי לסמוך יותר על עלי ולא להזמין משם מוצרים, כי זה הגורל של המוצרים? כמובן שהמוכרים לא אשמים, משהו לא עבד טוב בשרשרת הזו של המשלוח.
  2. אני עם רכב אחר שעברתי שיפוץ גיר וככה בדיוק חזר אליי הרכב. פשוט שמו גם לי כנראה גיר אחר למרות שאמרו ששיפצו. אם שיפצו, אולי שמו לי גלגל שיניים אחר. עד היום לא יודע מה עשו. כמובן שאני לא דורך במוסך הזה יותר, כבר לקחתי גיר אחר מפירוק שמצאתי והיחסים המקוריים חזרו. האם עשית את זה במוסך מורשה של היבואן?
  3. BRAVO30

    אכזבה מצמיגים

    מפתיע מה שכתבת על הגודייר אפישנגריפ, זה צמיג שזוכה כל פעם כצמיג השנה בחו"ל. הייתי מציע לך לנסות פאלקן ze310. אני גם עם מידה מבאסת שאין לה צמיגים ספורטיביים מהשורה הראשונה. די מבסוט מהפאלקן, חשבתי לנסות פעם הבאה את הגודייר שציינת אבל הפתעת אותי. באיזה רכב היו מותקנים הפאלקנים? אני לא הרגשתי תופעות כמו שאתה מתאר למעט זה שאכן הם יחסית קשים. בכל מקרה, הפיילוט ספורט זה צמיג ברמה גבוהה הרבה יותר מהפאלקן, אין בכלל מה להשוות. הפאלקנים נותנים אחלה תמורה למחיר.
  4. ואם מדובר בטורבו לד שאני מניח שאולי העוצמה שלהם יותר מ- 55 וואט? גם אז זה בעייתי?
  5. אם אני שם נורת הלוגן של 100 וואט במקום 55, זה יעשה לי קצר/בלגאן בחשמל ברכב?
  6. אם אתה מת"א, יש מקום לא רע שנקרא טורבו ווקס באיזור יגאל אלון. הבנאדם שם לא מתחכם, אתה יכול להתקשר אליו ולקבל הצעת מחיר.
  7. אין אף מקום של דיטיילר איכותי שיעשה לך עבודה ב- 500₪. 500₪ זה בקושי מחיר של פוליש בשטיפות של תחנות דלק והעבודה רחוקה מאד מלהיות איכותית
  8. נשבע שבנאדם כזה צריך עונש מוות. חתיכת רוצח, אם זה היה אופנוען במקום הרכב, הוא היה מת במקום, או נשאר נכה. באיזה כביש זה? יש את הנהגים המפגרים האלה (כמוהו בעצם), שלא משתלבים עד שנגמר להם בעצם נתיב ההשתלבות. ואז הם פשוט משתלבים וסומכים על כוח עליון שיהיה בסדר (הם לא מסתכלים פשוט במראות וגם אם כן, אז שהרכב שמגיע במהירות ילחץ חזק על הבלמים, מה פתאום שהם).
  9. אחלה קינן, אוהב ממש לקרוא את הכתבות שלך. אתה ואלסיבוני הכתבים שאני הכי מעריך בארץ. אה, בעצם גם אוהב אלגוב אחלה, בנאדם סטלן ואני דווקא אוהב את זה. אגב, בנוגע לקאמרו, במהלך המבחן היית עם בקרה מנותקת ברמה מסויימת/מלאה? ועוד שאלה, לא הבנתי משהו. כשרשמת שבהתחלה הרכב נכנס להיגוי יתר ואז כביכול מתקנים והוא עובר לתת היגוי...לא כל כך הבנתי. אתה מתכוון שאם מתקנים עם יותר מדי גז, אז כאילו הוא כבר נכנס לתת היגוי? בקיצור, צריך פשוט להיות כירורגיים עם התפעול של הגז ברכב הזה.
  10. מה זה halo? מה שמים קודם? אם יש לי כבר ציפוי נאנו על הרכב, אני יכול להשתמש במוצרים האלה? או שהרכב צריך להיות על "0", לעבור פוליש ורק אז?
  11. אתה צודק במליון אחוז. אני גם נהגתי הרבה פעמים ברכב הזה ספציפית במסגרת עבודה קודמת שלי. מעבר לקושי התמידי להבין בצורה מדוייקת איפה בדיוק נמצא הרכב שאני רואה במראה השמאלית (מאד מקשה באיילון למשל בהשתלבויות), הייתה לי סיטואציה מאד מרגיזה שמתאימה יותר לנהג חדש ולא לנהג מיומן כמוני (ואני בהחלט מחשיב את עצמי כנהג מיומן) ואותה סיטואציה גרמה לי באמת להבין שלעולם לא הייתי מוכן לרכוש רכב עם מראה כזו, זה כשל בטיחותי מהשורה הראשונה. למי שמעניין מה הייתה הסיטואציה, זה שנאלצתי לבלום בלימת חירום ממש בגלל שהודות למראה, חשבתי שהרכב שמצד שמאל שלי, ננהג בידי נהג בנזונה שלא נותן לי להשתלב שמאלה לקראת נתיב חסום בידי סתם נהג אחר מטומטם שעומד על הנתיב (אגב, אם הייתי שוטר, זו התופעה המרכזית שהייתי נלחם בה בכביש, כל אלה שחושבים שזה לגיטימי לגמרי לחסום נתיב כי בא להם לקנות משהו באיזו חנות וכו'). בפועל, התרגזתי ממש על אותו נהג שכביכול חשבתי שלא נותן לי להשתלב וגם צפרתי לו וסימנתי לו בעצבים, הוא עבר אותי ולא כל כך הבין למה נלחצתי ולא השתלבתי. ייאמר שהוא לא באמת היה רחוק ממני אלא די קרוב כבר לכנף השמאלית אבל בתכלס כנראה שהוא לקח בחשבון שאני רוצה להשתלב ונתן לי בתכלס. בגלל שלא השתלבתי, נאלצתי לבלום בחוזקה כדי לא להיכנס באותו אידיוט שעומד בנתיב. זו סיטואציה נדירה מאד שקרתה לי, סיטואציה של "אי זרימה" בתנועה ואני לגמרי מייחס את זה למראה המטומטמת. בגלל זה אני מבין לגמרי שזה יכול להיות דיל ברייקר.
  12. לגמרי ככה. יש רק מקום אחד שיודע לאזן אצלי כמו שצריך. ממש מפליא מדוע זה כל כך מסובך ואי אפשר לסמוך על פנצ'ריות. זה תורה מסיני?
  13. ותגיד, רשמת שמי שעושה מסלול, הגומיות הולכות אחרי 20,30 אלף ק"מ. אם לא מדובר במסלול אלא סתם נהיגה חזקה בכבישים כמו נס הרים אחת לחודש או פעמיים בחודש? ותצא מנקודת הנחה שיש בושינגים מחוזקים של סופר פרו, זה יחזיק הרבה זמן, לא? כמה זמן לדעתך? ומה לגבי בול ג'וינט, זה גם משהו שמתכלה באותה תדירות כמו הבושינגים?
×
×
  • תוכן חדש...