Jump to content

bigmik

  • פרסום הודעות

    3,073
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

24 נייטרלי

אודות bigmik

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. זה לא פרוייקט שייגמר ב 45 אלף שח. זאת אומרת, בגם עם תקנה רכב מפירוק שלם ב 35 או 25 אלף, עדיין לערכתי הפוייקט יעבור את ה40 אלף לפחות, משתלם זה לא, כיף אולי כן, כדאי? שיקול אישי. חוקי זה לא יהיה בחיים. לא יקרה.
  2. המנועים אמינים לדעתי , אבל ישנם הפתעות לרכבים מתיישנים 2011- 2014 מהסוג של פיאט אלפא רומאו, חגורת טיימינג, משאבות מים, משולשים קדמיים, תושבת מנוע וגיר, אלה מוחלפים בתדירות גבוה לעומת רכבים יפנים וקוראנים, אבל המנוע שורד ולפעמים מתגלות תקלות קטנות מעצבנות. המנוע שורד (1.4) מצוין והגיר הרובוטי (הקלאצים) לפחות עד 140 אלף קמ מחזיק, יש כאלה פחות מזה ב120 אלף, אבל הממוצע הוא 140 אלף לפחות, ממה שאני יכול ומעריך. החלפים לא יקרים יחסית, אבל תיקח בחשבון ש2013 2012 2011 אלה שנתונים עם קצת יותר בעיות מאלה של 2015 2016 לדוגמה. זו דעתי הלא מקצועית כמובן, רק הכירות עם המנועים (פיאט 5
  3. הרצון של מאזדה להביא לארץ גרסאות מוזלות, לא ישנה כלל את נתון המכירות, זה לא בגלל שהרכב לא טוב מספיק. זה בגלל שהמתחרים ממשיכים לנצח אותו בנקודות החשובות, מנועי טורבו קטנים וחסכוניים לאותם פלטפורמות, גם חסכוניים יותר, גם תפוקה יעילה יותר. אולי ימכרו קצת יותר בגלל מחיר נמוך יותר משמעותית ביותר מ20 אחוז. אבל בכללי, המתחרים נותנים יותר.
  4. הרכבת גומית קשיחות (בושינג) סביב הרכב , יתנו חדות קצת יותר גם להגוי וגם לרכב כולו, זה מתבטא באחוזים קטנים, אבל מורגש, רק אל תצפה למשהו דרמטי, יש סטים לרכב , כי הרכבה לסט כזה אמורה לעלות יותר מ3 אלף, זה ממש לפרק את המתלים והכל. הסט עצמו עולה גם סכום דומה.
  5. אייבך וקוני הם שילוב קשוח מאוד, לא רק מנסיון, אלה גם מנסיונם של אחרים שהרכיבו.
  6. אם איזה חומר ייעודי או לא (עדיפות לחומרים שנמצאים בבית כמובן), אפשר לנקות מושבי רכב, ישנם סימנים לבנים שמציקים לי, כמו כתמי זיעה בחולצות למשל... האם אפשר עם נוזל כביסה מדולל? אבקת כביסה מדוללת במים? או לקנות ספריי ייעודי שקיים בשוק? הבד הוא בד שחור.
  7. תתיעץ עם דודי או נתי מפיטסטופ, אצלי לאחר יעוץ הורכב סט בולמים קפיצים שנתן הרבה אחיזה והרכב נהיה יותר דיילי ונעים (האודי S3), אפשרות כיוונון קיימת להנמכה אבל לא חייב, יש להם תשובות יותר מסודרות מניסיון איתם.
  8. אמרת בדיוק, משפחות גדולות או משפחות אמידות, או גם וגם או סתם אמידים שאוהבים רכב גדול. מיותר? לא, אז למה אנשים קונים פורד F350 שלא לצרכי עבודה(מכיר כמה שיש להם עודף), סתם כי אוהבים רכב גדול? כן . אין דבר כזה מיותר, לא לטעמך? סבבה, אבל מיותר? לא מיותר, יקר כן, יקנו אותו? לא נראה לי שהוא יככב בכבישים של עם ישראל.
  9. באיזה דגם מדובר? מנוע? שנוכל לתת עצה שמכוונת לדגם שלך, מה יש עכשיו ברכב? כמה כ"ס יש כעט?
  10. שלח קישור, אם מותר ואפשרי כאן בפורום. ראיתי גם שמוכרים מנועי 350 וואט בעליאקספרס, לא יכול לעזור לסחיבה הכללית? נראה לי הרכבה די פשוטה.
  11. רק החוסר כוח די מרתיע אותי, חבל שאין ערכות שדרוג לזה למנועים קצת יותר מ250 וואט, אני מעל 105 קילו אחרי החגים ודי מרתיע אותי. למרות שיחס כסף למוצר, הוא אחד המשתלמים. צריך ל3-4 קמ ליום סהכ.
  12. ישנם עוד רשמים על הכלי? בדיעבד, היית רוכש שוב? או שיש כלי אחר במחיר הזה שהיית קונה. כי ישנו עכשיו גם MI S1. ב100 שח יותר בשופר סל.
  13. לא מבין את עניין ההתעקשות והנהיגה עם צמיג כזה, סמי סליק . יש צמיגים הרבה יותר מוצלחים שעושים עבודה טובה מאוד , גם כשהם קרים ובבוקר יום קפוא ללא חימום סוליה שמצריך חימום. סמי סליק הוא צמיג בעייתי בק"מ הראשונים שלו 3-5 קמ בערך. מישלין פיילוט ספורט 4 , הוא צמיג מצוין , גם לכל אלה שנוסעים עם 400 כס וגם אלה שפחות, בחורף וגם בקיץ הוא מעולה. אני רושם דברים מניסיון אישי על 888 ועל איבודי שליטה בכביש ציבורי עם רכב 4X4. לי הספיק הניסיון ולמדתי ממנו המון.
  14. צמיגים זה השיפור הכי נחמד להתחלה, וכבר יש. איזה דגם הרכב? מנוע? אפשר להחליף אנטי רולים וגם בושינגים (בושינגים-גומיות מתלה משופרות, יתנו חדות להיגוי ודיוק במסלול ), הן לא זולות עם הרכבה. יתנו טיפה יותר חדות, אל תצפה לשינוי גדול מאוד. בולמים קפיצים מתכווננים, זה השיטה הבאה בתור נראה לי. אלה יתנו שינוי גדול בהתנהגות.
  15. אני לא אוהב סמי סליקס, 888 זה צמיג שב10-15 דק נסיעה גם לא מתחמם ורק אחרי כמות גדולה של ק"מ הוא מתחמם וזה בקיץ. בחייאת , אני נוסע לעבודה 15 ק"מ ופקוק גם ככה אז בכלל לא היו מגיעים למצב חם ואפילו ההפך, הצמיג לא עוצר כשהוא קר ונתקלתי במצבים לא נעימים אתו , כשגשום בכלל הרכב משתולל כשקר לו בסוליה. הרכב מדגיש את האובר סטיר מקדימה בגלל אובר אחיזה ומגדיל קוטר סיבוב (כשהוא קר) ומייצר מצב מסוכן (בכביש ציבורי) ולרוב כשאני מרכיב צמיג כזה, הרכב (4X4) מאבד את כל הפאן שבו , ההיגוי נהייה כבד וגמלוני (אמנם מדויק,אבל לא כיף). חוץ מזה שאצלי הוא היה מחזיק בדיוק 12 אלף קמ, אז כל שנה וחצי מחליף סט
×
×
  • תוכן חדש...