Jump to content

bigmik

  • הודעות

    3,087
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של bigmik

חורך אספלט מצוי

חורך אספלט מצוי (8/14)

28

מוניטין

  1. אחת הקניות הטובות בשוק היתה, והרכב שווה את הסכומים. הזוי שלפני כמה חודשים, אמא שלי ואני בקרנו בסוכנות וקבלנו הצעת מחיר בדגם כניסה של ה1.2 ליטר של 145 אשח. אבל הרכב מצוין לטעמי מכל הבחינות.
  2. הרכב נוח לנסיעה מאוד, קצת צפוף במושב הנוסע הקדמי לטעמי, הנהג אצלו יותר מרווח כתוצאה של עיצוב תא הנהג והוא מרוויח בגדול. מאחור מרווח ולא צפוף , המנוע חזק מספיק וזמין מאוד ורב תוספות הבטיחות כבר קיימות, כל הפקדים נמצאים במסך וכל פעולה נדרשת סירבול קל. העדפה שלי היא אישית ואני כן מעדיף הכל במסך המגע למרות שזה מסורבל, אבל אימא שלי לא התחברה בגלל גיל מבוגר, תבדוק אם מתחבר, כי בהחלט היא אחת המובילות בקטגוריה לטעמי האישי, והייתי חי איתה בשמחה ביום יום.
  3. רכב מאוד נוח, כיפי לנהיגה, לא חסכוני כל כך בנסיעה עירונית. מדי פעם תקלות קלות אבל חלקים זולים... אוהב טיפולים ורגיש להזנחה. לי היתה 2012 יש כמה דברים שהחלפתי ובינהם משאבת מים ועוד רכיב שעלה 2300 שח, אמין בדרך כלל אבל צריך לשים לב ולטפל ולא להזניח.
  4. המהנדסים היפנים בודקים את חלקי הרכב שהם קונים מיצרנים מקומיים, מיסבים, תפוחי היגוי, הגאים חשמליים, וגם לא חשמליים, חלקי גומי ופלסטיק, מערכות חשמל, מחשבי הרכב, אלטרנטור, מתנע, גופי פנסים ומחברי חשמל ועוד ועוד ועוד. לדוגמה, כשרוכשים מתנע לרכב או אלטרנטור (מחולל חשמל), לפני שרוכשים מיצרנים שונים את המתנע מהספק או היצרן שלו, הוא עובר אלפי ק"מ לפני הרכישה. הוא נבדק בקפדנות בביצועיו ואמינותו ושחיקתו לעומת הספקים המתחרים במכרז לפני רכישתו ואז אחרי בדיקות מקיפות אחרי שעמד בדרישות של ק"מ ושחיקה ברכבי ניסוי וניצח לדעתם את מתחריו.
  5. יש שנתונים שהרכב פשוט קופצני לטעמי האישי, יודעי דבר ידעו לספר על זה... בשבילי לרכב כזה זה לא לעניין, אבל חוץ מזה הייתי רוכש לעצמי ללא מחשבה אם לא הקופצנות, אולי ציפיתי למשהו רך יותר.
  6. יש לך תארים אחרים ברזומה? תואר ראשון וכו? כי תואר הוא תמיד התחלה טובה ופותח דלתות גם במקום אחר ויש מלא הפתעות טובות בדרך. הדרך היא קשה, אבל בגילך הצעיר, שזה טוב, הייתי חושב לכיוון הזה. אם פרנסה היא בדוחק ועל הקשקש? אז ברור שזה סוג של דילמה קשה, במיוחד שלא יודעים לאן זה מתקדם ולא רואים עתיד. אבל, בהמשך הדרך, אם רק תאמין למסלול שבו אתה קובע להתחיל, המצב יתבהר לאט לאט, זה סוג של תהליך שחייבים לעבור. לדעתי לימודים לתואר כל שהו הוא מקום טוב להתחיל ממנו. מזכיר לי, שעד שלא פתחתי עסק משלי (שנתיים וחצי) , גם לא רואה תוצאות , אבל ככל שעובר הזמן המצב מתבהר והעתיד נראה טוב וברור יותר. סוג של תהליך בדרך שחייבים לעבור ולחוות. אני בן 53 עובד בעסק ענק (אבא שלי הוא הבוס הגדול)כבר 35 שנים ועד שלא פתחתי עסק קטן משלי למשל, לא הבנתי לגמרי את העסק הגדול שאותו אני לומד היום לנהל. אגב לגבי המשטרה אני גם חושב כמוך, השאלה היא אם אתה מעוניין במאבק מתמשך מול האנשים וההיררכיה שם... אני אישית לא מעדיף מקומות כאלה. כי בכל מקום יש היררכיה ופוליטיקה של אותו מקום. משום מה כתבתי המשך ולא נקלט בשירשור, רושם שוב. בכל מקום יש היררכיה ופוליטיקה ותמיד את המקום שיש מעליך אנשים חזקים ממך היררכית ופוליטית, זה חלק מהתמודדות שאתה צריך לברר עם עצמך, ואם אתה לא מוכן להתמודדות, אז צריך סוג של מנטור אישי ולהבין ממה אתה עשוי... בדוק, זה עוזר. יש מנטורים ובעלי מקצועות שזה התפקיד שלהם ולהוציא ממך מה שאתה חושב שאין בך, זו גם דרך לבחון את המהלך הבא שלך .
  7. bigmik

    קופרה לאון - מבחן דרך

    אם כל הכבוד לטסלה, ויש כבוד. הקופרה עשתה דרך לנהג החובב שבעשור האחרון רק ראוי להערכה, אז נכון שהיא מנותקת ועוד הרבה מגרעות שונות וכנל כל הרכבים החדשים של העידן האחרון... אבל עדיין במסלול הקופרה, תאחוז יותר טוב ותהיה מהירה מבחינת מהירות ובהקפת מסלול וגם להגיע מ A אם B בצורה אגרסיבית שעל הכביש היא בהחלט פסולה. אבל עדיין לטסלה יש עוד כמה שנים של פיתוח וכנראה גם היא תגיע לשם מתי שהוא... אבל עד שיגיעו לתובנות של הגרמנים שלועסים לאט לאט כבר מלא שנים , יקח לה כמה זמן. ויש גם קופרה חשמלית , עדיין לא למכירה בסוכנות, אבל אל תדאגו, יש לקופרה עוד שפנים בשרוול .
  8. רוב הג'ולייטות והפיאטים (500X) עם אותו מנוע 1.4T כשמקבלים מסנן פתוח , קול הפריקה נשמע מבחוץ.
  9. bigmik

    בניה של רכב לתצוגה

    תצלצל תברר ושאל, הבחור עשה גם רכבים.
  10. bigmik

    בניה של רכב לתצוגה

    אריה שרצר, תבדוק עבודות שלו בפייסבוק.
  11. אולי בעתיד יהיה מקום ל1.0 ליטר שלהם, אבל אז הוא יעלה 95 אלף.
  12. bigmik

    איבו 10

    אן הרבה איבו 10 בארץ , בלתי אפשרי למצוא והמחיר יהיה למעלה מ150 אלף שח למשומשת... בהצלחה בחיפוש. ויש כאלה שמחפשים כבר כמה שנים לפניך.
  13. אחת הבעיות בהרכבה כזאת, שצריך את המנוע והגיר יחד, זאת אומרת שאם תרכיב מנוע STI או WRX, הוא חייב להיות מתואם עם הגיר של הרכב תורם האברים, ואז ההוצאה גדולה קצת יותר, מחשבי סובארו היו מתואמים למחשב הגיר ואם אין התאמה, הרכב תקוע בהילוך ראשון, אז אם עושים כזאת הרכבה, הכל חייב להיות מתואם. מנוע STI וגיר אוטומטי, לא יעבוד לך. חייב תורם של מחשב מנוע ומחשב גיר מרכב אחד תורם.
×
×
  • תוכן חדש...