Jump to content

bigmik

  • פרסום הודעות

    3,037
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

14 נייטרלי

אודות bigmik

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. עולה לי סהכ כולל ביטוחים וטיפולים 1800- 1850שח בחודש, כולל טיפול גדול וקטן בממוצע שנתי. אצלי 20 אלף בשנה הרכב יעשה. בלי טיפול גדול יעלה פחות כמובן. אבל תמיד ברכב ישן יש אילוצים. פעם משולשים, פעם תושבת מנוע, פעם אחרת צלחות ורפידות לפעמים קדימה ולפעמים מאחור. ויש תמיד משתנים לרכב ישן, בולם זעזועים נוזל או כרית לבולם סדוקה ומרעישה... ועוד.
  2. רשמתי, מדי פעם מחליפים משולשים קדמים, תושבות מנוע, אלו מתחלפים בערך כל 60 אלף, זה הבלאי של האלפות פיאטים וכו. כן התחזוקה קצת מעבר לקיה פיקנטו (בהגזמה), בפיקנטו לא מתקלקל כלום (סתם להקצנה, ברור שמתקלקל), רכב אמין מאוד ובשימוש רגיל הוא אמין ביותר ללא מחלות אחרות. המיטו רכב אמין יחסית, אבל לא כמו פיקנטו ושות', גם נוסעים איתו יותר חזק והבלאי יותר גבוה. יש גם מנוע שגודש, מגיע שלב שהוא כבר לא גודש כמו פעם ויש דליפות אויר וכו' או חופש במיסב ועוד . חשוב לקנות רכב מטופל כמו שצריך ואחד שעשה טיפולים עם מרווחים של 10 אלף ולא כל 15 אלף קמ. אז לשאלתך, כן הוא יעלה לאחזקה יותר ו
  3. תלוי לאיזה רכב , ישנם רכבים שהרכבת ספייסרים משפיע לרעה ויש אחרים לטובה... אצלי בפיאט 500X הספייסרים של 20 מ"מ עשו רק טוב. קניתי מיצרן בריטי שמתמחה ביצור של ספייסרים , הרכב נהיה יציב יותר וההיגוי חד יותר מדויק יותר ומהיר יותר.
  4. אלפא מיטו תעשה את העבודה מצויין, היא זריזה מאוד ואפשר למצוא רכבים מ30 אלף שח מ2010. קח בחשבון יישור קו עם הרכב, תושבות מנוע משולשים קידמים מחליפים ברכבים כל 60 אלף קמ. שים כמה אלפים בצד. אפשרי גם אלפא 159 שהיא יותר גדולה וכבדה , אבל גם זריזה. אני הייתי מעדיף את המיטו שהיא גם יותר חסכונית ביום יום.
  5. בואו נמשיך לחלום בבקשה, ישנם רכבים הרבה יותר זולים לייבוא שלא מגיעים בגלל שאנחנו לא קונים... רק מדברים. הנה פיזו 208 GTI , דוגמה קטנה לרכב די נמכר (יחסית) וחמוד, המחיר שלו היה נכון לנו... קנינו! אחותה הגדולה ה308 , או אפילו הפיזו GT שהיא ממתק אמיתי... אבל יקר לעם ישראל, עובדה, לא קונים. ואם זה לא ממותג, כמו האודיS או גולף GTI, לא יקנו. אפילו ממתק חמוד סוזוקי סוויפט , לא מגיע, למה? כי אנחנו לא קונים, היבואן הוא איש עסקים ומה שהוא לא ימכור, סלאמאת. אז טויוטה, תמשיכי להימכר בחול ולקפח את מדינת היהודים שלנו, אנחנו נקנה גולףR והאודיS ונשלם הרבה , או במוו בכלל, ים בכסף גם
  6. נקנה כמשומש, נמכר כמשומש ונראה משומש... נבדק במעבדת DJI בהרצליה בחנות הראשית. נמכר לצורך שדרוג של אחד קצת יותר רציני לצרכיי, במצב משומש, טס נהדר, יש שריטות קלות של הכנפיים על הגוף מפלסטיק, בגללן רשמתי שהוא נראה משומש, כי בקיפול שלו הכנפיים פשוט נוגעות בגוף ושורטות אותו קלות. הוא טס מצויין ונבדק במעבדה על תכנאי שלהם והוטס על ידו לבדיקה, יש שריטה על העדשה ולא ראיתי בזמן הקנייה, היא מפריעה לצילום ולא לטיסה שלו כלל... ימכר ללא מטען, אני מטעין ממטען ישן של אנדרואיד דור אחד אחורה... ואין כבלים לשלט ולטלפון... יש פרופים רזרבה ועוד כמה ברגים לפרופים, מגיעה עם כל מ
  7. וואלה מכונית מעניינת, הצליחו לעניין אותי בטויוטה יאריס, אני בעד. וואלה מתחיל לחסוך כסף בצד.
  8. מהי המהירות הממוצעת במחשב הרכב? סתם לא מגיע למספרים האלה ומנסה להבין , אם זה אני או הוא. אצלי 23-28 קמש ממוצע. מדובר על רכב אחר 1.4 גודש.
  9. הX1 לא כל כך מיני משפחתית, אם משווים לסדרה 3 אז היא יותר מרווחת ל3 נוסעים מאחורה ותא המטען שלה יותר נוח (לא בדקתי מי גדול יותר) להטענה והיא כלל לא מיני ובהשוואה לאחותה הקאנטרימאן, היא הרבה יותר מרווחת ממנה גם מקדימה.
  10. X1 הוא הכי רכב משפחתי שאפשר, גם בניהוג והתנהלות שלו לטעמי, קצת מוגבה ויותר פוזה של ג'יפון. עדיין כיף לנהיגה, אבל לא משווה לסדרה 3 כלל, קרוב. X3, מנצח במבחנים את מתחריו בשנים האחרונות, בשפה העברית אני מתכוון, כמעט לא קורא מבחנים מכתבות מחול. הוא בפרוש, רכב רב תחליטי, אבל ממש לא משפחתי או ספורטיבי. אבל הוא פשוט מוביל נוסעים מעולה ואחרי 5 שנים ועדיין איתו , אמינותו נהדרת... כל שנה טיפול קטן... שמנים מסננים וכו 1600 שח במורשה וכל 3 שנים בלמים 4 אלף קדימה אחורה וצלחות קדמיות. זהו בערך, הביטוח יקר לרכב כזה ומספרים שנתיים של 6 אלף לשנה וכאשר מתישן, מגיע ל4 אלף שנתי
  11. הרכב אותי מאוד הרשים בנסיעה, לא הרגיש לי נחות בגלל מנוע קטן ויעיל, אמנם הנסיעה היתה קצרה, אבל היה שקט נעים ורך והמנוע היה לטעמי מצוין ולא מהוסס ודי בשרני למרות נפחו הצנוע. חשבתי שאתקל בעגלה עם סוסה . לדעתי מתומחר יקר הדגם המפואר טיפה, כי דגם הכניסה לא הרשים את אמא שלי, בת 75 ואין לה מושג ברכבים. אם אותה הוא קצת העליב בדלות פנימית ותפאורה דיי אפורה שחורה כהה. הדגם המפואר הרשים מאוד אבל מחירו גבוה מאוד כחדש. רוץ תקנה , רכב נהדר!
  12. לא נראה לי שתשאר איתו הרבה זמן, אבל מי יודע, אולי אני טועה... בדרך כלל כשאני הולך לא עם הלב, אצלי מהר מאוד אני עובר לרכב הבא. יש מצב שתעביר אותו לאשה אחרי חצי שנה ואז תצא להרפתקה חדשה. שזה גם פתרון לדעתי, כי הוא אחלה מוביל נוסעים לפי קריאה ברשת.
  13. ב0 קמ ? עם ישראל גם לא היה קונה אותה אפילו שגם היא תופיע במחיר מוזל יותר. זהו רכב אם הייתי משווה, אז פיזו 301 דומה לה... 2 רכבים עם ציון ממוצע בלבד שעושים את העבודה נאמנה, האיטלקיה אמינה לפי סקר שוק קטן ברשת, את הפיזו לא בדקתי. הפיאט רכב לא מוערך לדעתי , אבל גם לא בולט לטובה, עם ישראל (בצדק או שלא?) רואה יונדאי I25 מול העניים וחושב כנראה שהתמורה יותר גדולה... אולי בגלל שוק מקומי חזק. אלה שיסעו בפיאט , לא ירגישו שחסר להם כלום לעומת היונדאי, בטח מול הפיזו 301 היא תרגיש "קצת יותר" לטעמי.
×
×
  • Create New...