Jump to content

Liquidator

  • הודעות

    859
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

8,094 צפו בפרופיל

הנקודות של Liquidator

משקיען

משקיען (5/14)

29

מוניטין

  1. אז זהו המנהל בחברת אבטחה אמר קודם כל הוא רוצה לבדוק רקע והוא שולח להם את הפרטים(לא יודע למה לא הכל ביחד לשלוח), לאחר מכן אם לא תהיה איזשהי בעיה הוא יעדכן אותי ואז אני אחתים את הרופא משפחה. עכשיו רופא מחוייב לחתום על ההצהרה על פי חוק? כי אני יודע שיש רופאים שלא רוצים לחתום היה איזה כמה פוסטים שקראתי שרשמו ברשתות הברתיות וגם קראתי איזה כתבה ניתן לראות כאן: https://www.ice.co.il/law/news/article/995589 לכן שואל.
  2. החלטתי לעבוד באבטחה עם נשק עבודה לא קשה בכלל ולא פיזית שכר יחסית גבוה מהמינימום, מילאתי טפסים עם פרטים אישים וכל מה שצריך, מנהל העבודה שהייתי אצלו אמר שהוא מגיש את הטפסים למשרד לביטחון הפנים(כיום נקרא לאומי) וצריך לקבל אישור, מה הם בודקים ? ומי בודק את המסמכים? אמר לי לאחר קבלת אישור יש להחתים רופא על טופס לבן (דומה לטופס ירוק של פעם) ועמוד שאני ממלא לאחר מכן שולחים לבדיקה לעשות כ 600 שאלות מבחן אישיות במחשב ושיחה אצל פסיכולוג.
  3. מצלמת רוורס עושה לך חיים קלים בחנייה, נותנת לך שדה ראייה בשטח מת, ויש רכבים שיש להם מצלמות כמו מרצדס שהן ממש איכותיות שמראה לך לפי הקו אם אתה ישר ואיך להחחנות לפי הסימון לא רק במרצדס בכל הרכבים החדישים. לי אישית ברכב הפרטי שלי אין מצלמת רוורס ולא התקנתי, כי אני רגיל להחנות ללא מצלמת רוורס, יש רק חיישן רוורס שזה גם לדעתי נוח.
  4. יצא לי גם לנהוג על איזוסו סומו 7.5 טון זבל של משאית, לא נוחה בשיט, מרגיש כמו טנדר מוגדל ולא משאית ובידוד רעשים שלו על הפנים. יצא לי גם לנהוג על קראפטר 5 טון יחסית היה נוח, הפלוס שהיה בכסא נהג מסאז' שאפשר לכוון וגם חיישן מקדימה, אחורה ומצלמת רוורס ומזגן יחסית מאוד חזק.
  5. לפי מה שהבנתי זה אותן שאלות, בסדר גודל של 1000-1500 שאלות. השאלות חוזרות על עצמן בנוסח שונה? בדומה למבחני אמינות?
  6. עברת את המבחנים בפעם הראשונה? כמה שעות לקח לך? לסיים את כל המבחנים?
  7. יצא לי גם לנהוג על טסלה, אישית לא אהבתי בכלל את הטסלה, לא יודע מה אנשים מתלהבים מהרכב הזה, הכל מסורבל ברכב הזה, לכוון מראות אתה צריך לכוון דרך המחשב של הרכב שיש מסך גדול מאוד ושם מכוונים מראות, יש לו בלימה רגנרטיבית שכאשר עוזבים את הגז הרכב בולם לא אהבתי בכלל את הבלימה הזו.
  8. יונדאי אלנטרה, לא אהבתי את הנוחות ישיבה, ובמיוחד המראות שלו, מראה צד שמאל שמגדילה עצמים מרגיש לא נוח וצריך להתרגל. ואם לדבר על רכב ישן נהגתי על איזה שברולט ישנה מיני לא זוכר את הדגם אם מראות שיש ידית שצריך לכוון ידני, רכב ממש אבל ממש לא נוח.
  9. החלטתי שאני עושה רישיון לדרגת C מעל 12 טון(שהיה יותר אופציות במציאת עבודה), כי רוב העבודות על ה C1 מחפשים עבדים (סבלות ופיזיות) השאלה אם גם על דרגת C זה עבודות סבלות? הבנתי שאחרי שעושים C ניתן ישר לעשות E בלי לחכות שנה. האם ניתן להתכונן למבדקים במכון הרפואי? או שלא ניתן להתכונן אליהם? וכמה זמן לוקח לקבל זימון למרב"ד?
  10. שליח על קטנוע שונה משליח על רכב פרייבט/מסחרי קיצר עשית בשכל שברחת מהעבודה הזו. עבודה של חברות שליחויות זה עבודות הכי שוחקות שיש, זו אחת הסיבות שיש תחלופה רבה של נהגים וכל הזמן מחפשים עובדים.
  11. אני לא יודע איפה היית שליח ואיזה סחורה לקחת ופיזרת, אבל אם היית שליח עם רכב פרייבט, סביר להניח שלקחת סחורה שלא מגיעה ל 40 קילו אלא סחורה קלה מאוד. וגם לא ציינת כמה נקודות ביום עשית, יש הבדל בין שליח של וולט לשליח של חברת שליחויות(רכב 4 טון ומעלה) שעושה ביום בממוצע 90 נקודות ו 25 נקודות העמסה.
  12. כי זה לא עבודה פיזית, אם זו הייתה עבודה פיזית לא היית מחזיק הרבה זמן בעבודה כזו, במיוחד אם אינך מורגל פיזית, היית בורח מעבודה כזו. אל תשווה עבודה שסיזיפית ופיזית מאומצת לעבודה לא פיזית, זה לא בדיוק נתון להשווה. פשוט מהבחינה שאתה עובד 12 שעות אז אתה חוזר הביתה מאוחר ואין לך זמן פנוי אלא ישר אתה הולך לאכול ולישון כי אתה צריך לקום מוקדם. יש רמות של עבודות פיזיות, יש פיזי קל שזו עבודה לא קשה וגם מי שלא מורגל לעבודה פיזית יכול לעבוד בעבודה כזו. ועבודה שסיזיפית ופיזית מאומצת מי שלא מורגל לעבוד פיזית לא יחזיק מעמד בעבודה כזו.
  13. כל יום אתה עובד 12 שעות? העבודה לא שוחקת? אומנם אתה לא עובד פיזית אבל זה הרבה 12 שעות ביום.
  14. מקפידים בכלל על בטיחות בענף הזה?
×
×
  • תוכן חדש...