Jump to content

דוד495

חברי המעגל הראשון
  • הודעות

    16
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    מאזדה 2 2018 pure white
  • תחביבים
    ירי

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של דוד495

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

3

מוניטין

  1. יש לי בבעלותי מאזדה 2 2018 pure white היא אצלי חודש ולא ראיתי האם יש לה מרים חלונות וסוגר מראות בעת נעילה . אם באמת אין , האם תוכלו להפנות אותי לחנות/בעל מקצוע מומלץ בירושלים והסביבה לקניה והתקנת רכיב תואם לרכב ? תודה רבה
  2. אני לא מבין גדול ברכבים , אני עוד טירון בכל נושא הרכבים, ולכן לא אמליץ לך על דגם ספציפי. אבל יש לי משהו אחר וחשוב לומר לך, ואני עושה את זה בזהירות ובלי כוונה להיכנס לאף אחד לכיס: כתבת שאתה מחפש רכב עד 20 אלף ש"ח, ומצד שני שאתה מחפש ״כמה שפחות להתעסק במוסכים ובעיות״. לדעתי, שני הדברים האלה פשוט לא הולכים ביחד. אם המטרה המרכזית שלך היא ראש שקט במוסכים, כנראה שתצטרך להגדיל את התקציב לאזור ה-45–50 אלף ש"ח כדי למצוא משהו שנתון מתקדם ושמור יותר. אם 20 אלף ש"ח זה הגג המוחלט שלך, קח בחשבון שאתה קונה רכב ישן מאוד. ברוב המקרים בתקציב הזה, הרכבים עברו כמה ידיים, לא תמיד טופלו כמו שצריך(אני בספק אם בכלל יהיה לך ספר טיפולים ), והם יגיעו ככל הנראה ללא מערכות בטיחות. בסופו של דבר, אתה עלול למצוא את עצמך משלם את ההפרש במוסכים וביישור קו רציני ויקר. ככה זה נראה מהצד שלי, ואני מאמין ומקווה שחברי הפורום המנוסים יותר יסכימו איתי ויעזרו לך לעשות תיאום ציפיות
  3. בכללי אני פחות ממליץ על לקנות רכב אם אין לך תקציב של 30 אלף ויותר , רכבים בסכומים שמתחת ל20 אלף , לפי דעתי אתה תצטרך להשקיע בהם אלפי שקלים על מנת להביא אותם למצב נורמלי , ולפעמים הסכומים האלה יכולים בסך הכל להגיע למחיר של רכב נורמלי של 20 אלף + ועוד לא דיברנו על הוצאות נילוות , כמו ביטוחים , כמו דלק , בלאי טבעי של חלקים .
  4. דוד495

    ביטוח לנהג חדש

    בימים הראשונים אחרי שקיבלתי את הרישיון חקרתי את כל האינטרנט על מה עושים ואיך עושים וגם קיבלתי המון עצות מהאתר הזה גם בלי שאני רשום , אז כשהחלטתי להרשם ולהתייעץ איתכם כבר הרגשתי שאני חייב לתרום לאתר כי עד עכשיו עזרתם לי מאוד . ולא , אני לא בן של חבר פורום ותיק .
  5. דוד495

    ביטוח לנהג חדש

    הוצאתי בלקר , הכל תקין , ובעל הרכב לא הסתיר ממני דבר(כן אני יודע שזה נדיר בימינו). גם בדיקה במכון לבדיקה לפני קניה עשינו , כמו שפירטתי בדיוק הודעה אחת מעליך . תודה רבה אשמח לדעת מה זה פות״ש שאני רואה שמוצמד לי לכל הודעה .
  6. דוד495

    ביטוח לנהג חדש

    לקחתי , יצא במצב טוב , חוץ מעניין של החלפות כנפיים וכו(שכולם אגב במשמעותית שולית ונמוכה),יש נזילות שמן מנוע בגלל בלאי של האטם , התייעצתי עם מוסכניק שאני מכיר שהעלה את הרכב על ליפט אצלו במוסך , הוא אמר לי שזה סך הכל הזעת שמן בגלל בלאי של האטם , חוץ מ2 הדברים האלה , הכל תקין
  7. דוד495

    ביטוח לנהג חדש

    לקחתי , יצא במצב טוב , חוץ מעניין של החלפות כנפיים וכו(שכולם אגב במשמעותית שולית ונמוכה),יש נזילות שמן מנוע בגלל בלאי של האטם , התייעצתי עם מוסכניק שאני מכיר שהעלה את הרכב על ליפט אצלו במוסך , הוא אמר לי שזה סך הכל הזעת שמן בגלל בלאי של האטם , חוץ מ2 הדברים האלה , הכל תקין סליחה אבל אין לי מושג למה זה כתב לי את אותו תגובה פעמיים
  8. דוד495

    ביטוח לנהג חדש

    תודה על ההסבר הארוך , לקחתי לתשומת ליבי, למה דווקא מאזדה 2 ? קודם כל עיניין האמינות , זה דבר ראשון , בסטנדרט יפני , 2.הsky activ קנה אותי לגמרי , 3.המערכות בטיחות שיש ברכב הזה , שנת 2018 דגם pure white עם מערכות בטיחות מתקדמות , אני לא יודע אם אותם מערכות בטיחות היו באותה שנה כבר לרכבים אחרים , אבל זה הרכב ששמתי עליו דגש בעיקר בגלל מה שכתבתי. לקח לי מעל לחודש למצוא את המאזדה הזו , להמון אנשים פניתי , 98 אחוז סיננתי כי לא טיפלו ברכב כמו שצריך , ולפני שבועיים ראיתי מודעה של הרכב הזה ואחרי בירורים עם הבן אדם הוא שלח לי הוכחות שבמשך כל השנים טופל רק במורשה ועוד כל מיני סיבות וסגרתי איתו . סגרנו על 5 אלף מתחת למחירון(חצי מזה היה בגלל ירידת ערך שהרכב עבר בגלל תאונה) , שזה נדיר כי ראיתי המון מאזדות שהציעו עליהם הרבה מעל מחירון כשהרכב במצב גרוע ...
  9. דוד495

    ביטוח לנהג חדש

    דיברתי עם מספר חברות ביטוח , כולם באיזורים של 9 ו10 וגם למעלה יותר חלק מהחברות (כמובן אני מדבר על חובה+מקיף ) ,הכי זול שמצאתי היה 8500 דרך סוכן ביטוח לחובה+מקיף , וכן גם בדקתי עם wobi ושם באמת המחירים היו יותר מידי גבוהים
  10. דוד495

    ביטוח לנהג חדש

    כמובן שאתאמן , עוד חודש יש לי מילואים בהר חריף ומחברים שהיו שם , הכבישים בדרך להר חריף לא במצב טוב , 30 קמ״ש מקסימום .
  11. דוד495

    ביטוח לנהג חדש

    יש לי וותק רישיון כ 3 חודשים , אני בן 26 כיום, גר עם ההורים , לצערי לא אוכל לחכות עד שיהיה לי וותק שנה כי עוד חודש יש לי מילואים במקום שאין אפשרות להגיע לשם עם תחבורה ציבורית בכלל , ואני מחפש פיתרון בשבילי שאוכל לצאת ולהגיע מתי שאני צריך ויכול בלי להסתמך על אחרים , מעבר לכך שהרכב גם לצרכים האישיים שלי ואני מרבה לנסוע שעות בתחבורה ציבורית בגלל שאין לי רכב , דבר שהיה יכול לחסוך לי המון. אני בן 26 , מתכוון. כרגע מתלבט אם לרכוש חובה +מקיף (באיזור ה10 אלף שקל לשנה )או חובה +ג שזה 7 אלף לשנה לגבי איזה רכב , כתבתי מאזדה 2 pure white 2018
  12. אהלן , בימים הקרובים אני עומד לרכוש את הרכב הראשון שלי מאזדה 2 pure white 2018 ואני מחפש חברת ביטוח שתבטח לי את הרכב אני נהג חדש עם רישיון פחות משנה (אני קונה רכב רק בגלל שלעיתים קרובות אני נוסע נסיעות ארוכות , וגם למילואים בקצה הארץ מספר פעמים בשנה לתקופות ארוכות , כך שהרכב של ההורים לא רלוונטי). ללא עבר ביטוחי המון חברות שכבר הספקתי להציץ באתרים שלהם מבטחים נהגים שיש להם מינימום שנה על הכביש , ולצערי אני לא עומד בסטנדרט הזה . אשמח לתשובה ממי שמכיר חברת ביטוח מומלצת שמבטחת נהגים חדשים מתחת לשנה . תודה רבה
  13. דבר ראשון , אני רוצה להאמין שקיבלת אחת מהגרסאות הפשוטות של המאזדה ,אני לוקח את גרסת הpure white שהיא הגרסא בכירה של המאזדה ולכן כנראה יותר נוחה מהגרסאות הפשוטות (אני חייב לומר שלא בדקתי את הגרסאות הפשוטות ). עשיתי נסיעת מבחן עם חבר שיש לו גם מאזדה 2 pure white היה לי בסך הכל נח , המושב קצר נכון, אבל אני לא גבוה (אני 1.62 מטר ) . לגבי המערכת שליטה , בנסיעת מבחן עם החבר שלי ,לא ממש השתמשתי בזה , אבל בסך הכל נראה לי שזה רק עניין של הרגל . ולמה אני באמת רוצה את הרכב הזה ?, אני יותר מכוון על אמינות ועל אביזרי בטיחות מתקדמים , אם תיקח מאזדה 2 pure white תריץ את המספר רכב באתר קארזון ,תראה את הכמות הטובה של המערכות בטיחות ,זה בדיוק מה שאני מחפש , אני פחות מחפש עכשיו נוחות , ואם באמת הגב יכאב לי בנסיעות ארוכות , תמיד אפשר לשים משהו נוסף בגב כמו כרית שתתמוך לי בגב
  14. לפי דעתי יונדאי איוניק בתקציב כזה זה רכב שקרעו לו את הצורה אני בקרוב ממש ככל הנראה קונה מאזדה 2 pure white (הגרסא הכי בכירה) 2018 ב55 אלף שקל במצב פגז( עבר רק 113 אלף קילומטר,שזה בערך הממוצע בישראל לשנה) ומשומש בתור רכב שני וטופל במוסך מורשה כל השנים (לפי הצהרת הבעלים שלו) חיפשתי מעל לחודשיים רכב ,ומצאתי את זה
  15. אני מקווה שזה קשור לכאן , אני עדיין לא יודע(מנהלים ,אם זה לא קשור לפורום הספציפי הזה ,אשמח שתעבירו לפורום הנכון). אני עומד לקנות בימים הקרובים מאזדה 2 pure white 2018 ומנסיונכם אשמח לקבל המלצות על מוצרים שאני יכול להוסיף לרכב מבלי לשנות את המבנה החיצוני שלו יותר מידי (לדוגמא : מצלמות 360 לא יתאים לי כי צריך לעשות בשביל זה חורים במראות) בנוסף אשמח אם תוכלו לומר לי דברים על הרכב הזה שאני אצטרך לדעת עליו (אם זה לדוגמא רכב גניב אשמח לדעת וכל מיני דברים כאלה) חשוב לציין שאני נהג חדש , אז כל מערכת בטיחות תעזור לי ובנוסף זה יהיה רכב ראשון שלי .
×
×
  • תוכן חדש...