Jump to content

HODCAR

  • הודעות

    27
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של HODCAR

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. ידני לגמרי אופציה. נהגתי בספייס סטאר והרגיש לי קופסה מידי. אני חושב על המשפחה של סיאט איביזה/סוזוקי סוויפט וכו׳ בשנים 2014-2016. מבחינתי כמה שיותר מכאני ואמין. לא מחפש יותר מזה ברכב. יצא לי קצת לשוטט ביד 2, נתקלתי בalfa romeo MITO ידנית שנראית מעולה ותפסה לי את העין במחירים טובים וממש מעט ק״מ - מה אומרים עליה? וגם יצא לי לראות סוזוקי סוויפט ואיביזה ידנית (איביזה לא tsi ידנית) כולם באיזור ה2014-2016 המלצות למכוניות אמינות מאוד? איך לבחור יד שניה עם פער של עשור?
  2. אז התכוונתי לסופר מיני פשוט לא הקטנות מידי
  3. שלום, מחפש רכב עד 20 אלף- לא סופר מיני אבל כן מיני (פיאט פנדה, סיאט איביזה, סוזוקי סוויפט וכו) בעיקר מה שאני מחפש זה שתהיה אמינה וחסכונית - כמה שפחות להתעסק במוסכים, ובעיות. (ושנסיעות בין עירוניות לא יהיו נוראיות) אשמח לקבל המלצות על דגמים מאוד אמינים ומה צריך לבדוק לפני כדי לראות שאין לרכב בעיות שחוזרות?
  4. אז סבבה בנתיים אני סגור על קומפוננט מוראל טמפו , אני אבדוק מידה . לגבי מגבר וסאב מה אתם ממליצים לי ?
  5. אני רוצה להתקין באוטו מאחורי המושבים האחוריים , בבגז' אני לא יכול לשים כי האוטו שלי הוא משפחתי ככה שלא ישמעו כי הבגאז סגור ואיך אני מברר גודל
  6. ומה מתאים לרכב שלי 6.5 , 5.25 ? רדיו דיסק עוד אתייעץ איתך.. ומזתומרת תוסיף מגבר http://www.cheaper.co.il/Categorie.asp?CatID=0&Subs=213 אני רוצה להוסיף סאבוופר אבל בלי תיבה מובנת אלא ברמקולים האחוריים שלי
  7. כמה עולה מוראל טמפו , ומה יתאים למכונית שלי ? אוונסיס 98' ? ועכשיו רדיו דיסק מתאים ?
  8. זה מספיק חזק 2 של מוראל טמפו?
  9. יש לי שישה רמקולים באוטו בנתיים אני לא רוצה להשאיר חורים פתוחים וזה אוטו גדול מבפנים (הוא נחשב למשפחתי/מנהלים) אז עדיף 6 ..
  10. שלום , יש לי טיוטה אוונסיס 1998 , ותקציב של 2000 ש"ח לקנות רמקולים חדשים ורדיודיסק 6 רמקולים שהיו איכותיים חזקים וטובים יחסית לתקציב , שמיעה עם הרבה באס רדיודיסק שיתאים לרמקולים עם כניסה של כרטיס זיכרון , AUX , USB , בלוטוט' תודה רבה לכולם
  11. להפיץ את ההודעה .. צריך עזרה
  12. הוא בעיקר שם עין על הסוויפט .. המלצות?
  13. חבר שלי רוצה לקנות רכב יד 2 במחירים 45K-65K העדפה לשנים 2007-2010 העדפה למכונית קטנה וחסכונית הוא הסתכל על - יונדאי I30 סוזוקי סוויפט רנו קליאו III סיאט איביזה רפרנס תציעו עוד מכוניות
  14. UP מה ההבדלים בצריכת הדלק בין 1.6 לבין ה1.2 TSI
  15. מה הצריכת דלק של ה1.2 ושל ה1.6 ?
×
×
  • תוכן חדש...