Jump to content

Ooga

  • פרסום הודעות

    1,334
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

Ooga שיחק אותה בתאריך מאי 3

התכנים של Ooga היו האהובים ביותר!

מוניטין

78 נייטרלי

אודות Ooga

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בין איביזה לטולדו

צפיות אחרונות בפרופיל

3,159 צפו בפרופיל
  1. ברור שיש קלאצים (ברבים, clutch pack), הם אלה שמחזיקים את ההילוך הפלנטרי הנבחר [בערך, זה לא עובד בדיוק כך], והשחיקה שלהם היא זו שמכהה את שמן הגיר עם הזמן. @Igalz יש לך כיוון? שמן הגיר בהיר ונקי מה שמעיד על כך שהוחלף מתישהו. הרכב עם 170k. אבל איזה שמן שמו שם זה כבר לא ידוע..
  2. נתקלתי בתקלה מאוד מוזרה עם פוטנציאל לנזק גדול לגיר, ואשמח לקבל כיוון למקור שלה. הרכב נוסע על דרייב תקין. לעיתים הילוך דרייב "נתקע", ואז גם כשמעבירים לניוטרל הוא מתקדם קדימה. בפארקינג הוא זז קצת קדימה עד שננעל על השן של הפארקינג, אבל ההילוך נשאר משולב. ברוורס יש תופעה ממש מעניינת - כשמשלבים רוורס האוטו לא זז, כשנותנים מעט גז הטורים עולים והאוטו עומד. כשנותנים יותר גז האוטו בסוף נע לאט אחורה. כשעוזבים גז האוטו בולם בחוזקה ומטלטל קדימה אחורה, ממש כאילו גם הילוך קדמי וגם הילוך אחורי משולבים בו זמנית! בקיצור זה נשמע שהקלאצים של ההילוך הראשון ממשיכים להשאיר אותו משול
  3. עם מערכת פליטה מתאימה (סעפת ובעדיפות גם צינור פליטה 2") ומיפוי שנעשה כמו שצריך המנוע אמור להוציא 130 סוסים בערך עם הקאמפשטים האלה. אולי אפילו טיפה יותר עם סעפת של c2 vts.
  4. Ooga

    הופרדו בלידתם?

    וואו, אשכרה אותו רכב.
  5. Ooga

    הופרדו בלידתם?

    הולך להסקל על זה... אחת שיקוץ ואחת מיוחדת, אחת מכוערת ואחת יפה. אבל הדמיון של החלק האחורי משגע אותי. מה שמעניין הוא שאת הקורדובה עיצב אותו אחד שעיצב את ה 156, שאותה המשיכה ה 159 בקווי עיצוב דומים.
  6. לרוב כשפוגעים עם המראה היא מתקפלת קצת ולא נגרם נזק לשני הצדדים. יודע כי זה קרה לי.. יש מצב שבאותו רגע לא שמתם לב שהמראה שינתה זווית ורק אחכ תוכ נסיעה הוא הבין את זה.
  7. לא ממליץ להגדיר פחות מ 12, גם אם הרכב מניע זה מאוד לא בריא למצבר.
  8. פירוק סעפת היניקה זאת עבודה קלה, על מה אני אמור להסתכל? וככל שבדקתי האוטו לא מעשן כלל, בשום טווח סלד. אבל זה די הגיוני כי איבוד השמן לא גדול. ומהיכרות עם רכבים זהים שגם מעלים סלד, לא אמור להיות איבוד שמן באופי השימוש שלי. אני לא קורע את המנוע.
  9. אהלן, פגו 206. האוטו נוטה לאבד קצת שמן, משהו כמו 100-150 מל ל 1000 קמ, נראה לי שבעיקר בעבודה בסלד גבוה (מעל 4500) זאת לא צריכה גבוהה, אבל היא גם לא תקינה. כיצד ניתן לאבחן האם מדובר בגומיות שסתומים או ברינגים? הבנתי בעבר שיש מכוניות עם nfu שהחליפו בהן גומיות שסתומים, אבל לא רוצה להחליף סתם לפני שיודע שזו הבעיה.
  10. אתה יכול לשנות ערכת נושא לכהה בתפריט בתחתית הדף.
  11. @Buki מכיר הרבה שמעדיפים פרודו פרימייר על פני ברמבו. הייתי הולך על הזול מבין השניים.
  12. @shellcase יש מספר צמתים בחיפה שקטנוע 125 בחיים לא יפעיל בהם את המערכת. יצא לי להתקע דקות ארוכות ברמזורים כאלה כשאני כבר מתחיל לטייל על הריבוע ולקפוץ על הקטנוע כדי לנסות לגרום לרמזור להתחלף. הישועה הגיעה כשהגיע רכב.. עם חשמליים זה פחות בעייתי.
×
×
  • Create New...