Jump to content

Ooga

  • פרסום הודעות

    1,188
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

Ooga שיחק אותה בתאריך מאי 3

התכנים של Ooga היו האהובים ביותר!

מוניטין

34 נייטרלי

אודות Ooga

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בין איביזה לטולדו

צפיות אחרונות בפרופיל

2,864 צפו בפרופיל
  1. המנועים האלה ידועים כמנועים אוכלי שמן כאשר עוברים את ה 100k, שלך רחוק מכך אבל עדיין מעניין אם מפלס השמן לא ירד כלל 15k קילומטרים. מוקדם מדי לדעת.
  2. @discoTD5 - כמה קמ עשית עם הרכב? יש צריכת שמן?
  3. אם אנחנו מדברים על ענייני בטיחות - רכב עם מנוע חזק יותר הוא גם בטיחותי יותר. הגמישות שמספקת תאוצה מהירה יכולה להוציא אותך מהרבה מצבים מסוכנים. אגב, אני בעד הגבלת מהירות בגלל איכות הסביבה נטו. אין באמת סיבה אמיתית לנסוע במהירות של מעל 180 שלא על מסלול. בתכלס גם פחות, אבל בגלל זה רוב הכבישים מוגבלים לעד 130 בכל מקרה.
  4. זאת בדיוק הסיבה ש 4 זאת צריכה להיות הבחירה!
  5. כבר אמרו לך - אם לא תחליף (במוסך מורשה משרד התחבורה עם קבלה) כל 15k לא תהיה לך אחריות. אין פה עניין של 'יתר בטחון'.
  6. איך אתה יודע קומפי? עלית על זה בטסטים שביצעת?
  7. שגרת טיפולים גמישה קיימת כבר יותר מ 15 שנה בWV, בשביל זה קיים תקן 504 למנועי בנזין. אבל לידיעתי בארץ ההוראה היא שגרת טיפולים רגילה בלבד. בעבר הרכבים אפילו לא היו מגיעים עם חיישן לבדיקת מצב השמן. אולי היום הם כן מגיעים, אבל עדיין לא פועלים ככה והאופציה הזו אמורה להיות מושבתת.
  8. @Buki אולי בדיזל יש איזשהו שוני במערכת הקירור. אם היה לך מד טמפ שמן היה יותר קל להבין. אם אצלי גם תעלה הטמפ בעליות ארוכות בקיץ אעדכן, אם כי לדעתי זה לא המצב כי בנסיעה נמרצת העומס הרבה יותר גדול (ורואים את זה היטב בטמפ השמן שמטפסת).
  9. @Buki מנועים שונים. אולי מזה נובע ההבדל?
  10. המחוג שיושב קבוע על 90 הוא של נוזל הקירור, ואין כל כך קשר בין השניים. ב 206 שבוקי הביא כדוגמא לצורך העניין, מד טמפ נוזל הקירור יורד ל 85 בנסיעה ארוכה בכביש מהיר, אבל מד טמפ השמן עולה ל 110 (בגלל עבודה רציפה של המנוע ב 3000 סלד ומעלה). משמע טמפ השמן ברכב יכולה לעלות בעוד שטמפ נוזל הקירור תרד בכלל. אגב, גם בימי מסלול מאומצים מד טמפ נוזל הקירור לא עובר אצלי את ה 90. רק בפקקים, ואז המאורר נכנס לפעולה.
  11. Ooga

    מחפש מקומות לצילום הרכב בצפון

    היו, האוטו עבר בעלות לפני שבועיים בדיוק לפחות נשארו זכרונות...
  12. לא רואה הגיון לשים דיסק מחורץ של ברמבו עם רפידות רגילות (והרפידות של ברמבו הן תואמות OEM), זה לא יתן לך כלום. אם כבר זה רק יגרום לשחיקה גדולה יותר של הרפידה וזהו. אם כבר שים רפידות ספורטיביות על דיסק רגיל, זה לפחות יתן לך יותר עמידות לדעיכת בלמים. אם אתה בכל זאת הולך על דיסק מחורץ אז רק עם רפידה ספורטיבית.
  13. הזמנתי כמה חלקים שדרשו אישור של משרד התחבורה. כולם קיבלו חותמת בלי טופס, והם לא היו ברשימת שחרור מהיר. כנראה מחפפים קצת בשנה האחרונה.
  14. נסה לנקות מצערת. אבל לדעתי יש פה שילוב של העברה בסלד נמוך מדי ותפעול קלאץ לא נכון.
  15. מבין את הדיבור. באיזה סלד אתה מעביר הילוך? יש מצב שאתה מתפעל את הקלאץ לא נכון, זו גם אופציה.
×
×
  • Create New...