Jump to content

Ooga

  • פרסום הודעות

    1,128
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות Ooga

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)
  • תאריך לידה 01/01/1990

Personal Information

  • מיקום
    בין איביזה לטולדו
  1. בול ג'וינט שהוא חלק אינטגרלי ממשולשים של 206. נראה מעוך והתזוזה שלו מאוד קלה, אם כי לא ממש מרגיש חופש פנימי. האם הוא תקין? המשולש עצמו נראה חדש וכנ"ל גם התותבים שלו. מוזר לי שרק התפוח מת. 20200404_123439_s01.mp4
  2. Pro Led בעיספיה, אבל בדוק איתו מראש כי לא ברור מה ניתן לבצע לאור מגבלות משרד הבריאות. וסביר שמתקין יראה לבד וידע עם מה לא להתעסק, למרות שמערכת מולטימדיה ומצלמת רוורס לא דורשות התעסקות עם הצמה כלל.
  3. Ooga

    בוקים או רמפות?

    הנה, בוקי אחד כבר יש לך בשרשור. נשאר למצוא עוד אחד וכבר לא צריך רמפות 😉
  4. פג'ו 206 XS שנת 2001. מידת הצמיגים המקורית היא 185/55R15. מעוניין לעבור לרוחב 195ממ. המידה המאושרת לפי אוטודטה ומשרד התחבורה היא 195/55R15, אך זו מגדילה את קוטר הגלגל הכולל ואני לא מעוניין בכך (זה גם קצת לא הגיוני). מידה 195/50R15 משאירה את הקוטר זהה לחלוטין, אך לא מופיעה ברשימות. האם יש דרך כלשהי לאשר אותה?
  5. אני שלוש שנים עם מישלין Country Rock ואני מאוד מרוצה. עלו לי גרושים (איזור ה 90 לשני צמיגים, הוזמנו מ bike24 בזמנו). מהירים מאוד על כביש ומדרכות, עם פידבק ממש טוב על האחורי (אם כי אחיזת בלימה בינונית) ועמידות טובה בפני תקרים. על כורכר גם אין שום בעיה לרכב איתם.
  6. אני שמתי רפידות של Hi-Q ביחד עם צלחות של ברמבו על סיטרואן c4 דור ראשון (רכב די כבד ביחס לבלמים שיש לו) והבלימה פשוט מצויינת, גם אחרי כמה עשרות קילומטרים בלבד. אז לא ניתן להכליל שהרפידות שלהם לא טובות. לא פוסל שעבור הדגם שלך הן פחות מוצלחות, אבל קיים מצב שהרפידה באמת לא מתאימה או שהבעיה במקום אחר.
  7. Ooga

    טסט לרכב בזמן קורונה

    ומה עם מי שנדרש לעבור טסט חוזר ב 30 יום הקרובים? יצטרך לעשות את כל הטסט מחדש במידה ויעברו 30 יום?
  8. אין מה לעשות, בגלל זה לא קונים רדיו דיסקים מארה"ב.
  9. ממליץ עליו בחום! הוא יביא לך את הפתרון הכי טוב במחיר הכי טוב (ביחס לפתרון, כן? הוא לא חאפר).
  10. Ooga

    נהיגה במזג אוויר קיצוני

    אני גם נסעתי ביום חמישי בערב מאילת לחיפה בשעות הלילה וזאת הייתה אחת החוויות המפחידות שחוויתי. היו כמה מקרים של משבים כל כך חזקים שזה נראה כאילו אתה נוהג מתחת לדיונה בלי ראות בכלל, כאילו קברו את הרכב מתחת לאדמה, ובו זמנית רעש של המון ענפים וחתיכות עצים שפוגעים ברכב. כמובן שבריחה מכל הענפים המעופפים האלה הייתה השגרה של הנסיעה. למזלי לא ראיתי נזק לצבע, אבל באיזור מצפה רמון סופת החול הפכה לגשם ושטפונות, ומעבר אירי אחד שלא שמתי לב אליו ולא האטתי לקראתו, לקח איתו את לוחית הרישוי האחורית של הרכב וגם שני פקקים בתחתית המרכב (כן... לא היה נעים לגלות את האוטו רטוב מבפנים ולא להבין למה) =S
  11. אכן, בדף של המקסימו ששלחתי רשום שהקרוס חותך אותם ב 3500Hz ב -12db. טוב, אתחיל מלחבר אותם לקרוס של מורל. נראה אם יהיה צורך לעבור לקרוס של אלפיין שמאפשר לשלוט בהנחתה.
  12. טוויטרים (ALPINE SPR-10TW) קומפוננט (MAXIMO 6)
  13. ברור. אולי לא הייתי מובן - יש לי קומפוננט עם קרוס שחותך hpf ו lpf ויש לי טוויטרים חדשים עם קרוס שחותך hpf בלבד. מה יותר נכון - לחבר את הוופר לקרוס ב lpf ואת הטוויטרים לפני הקרוס (במקביל) עם הקרוס שלהם. או לחבר את הטוויטרים לקרוס של הקומפוננט ב hpf בלי להשתמש בקרוס שמגיע איתם. מבחינת התנגדות - 4 אוהם. מבחינת תדרים - הטוויטרים החדשים יורדים נמוך יותר מהטווטרים המקוריים.
  14. אני קיבלתי בשבוע שעבר חבילה בשווי 230 אירו, במשקל 6 קילוגרם, ובגודל לא קטן בכלל, ולא שילמתי כלום. חבילה אחרת (בולמי זעזועים קדמיים, סדר גודל של 8 קילו), בשווי 300 ליש"ט שעברה מ P2P בחו"ל לדואר ישראל בארץ, חויבה ב 165 ש"ח מע"מ בלבד, ללא מיסים נוספים הנדרשים עבור חלקי חילוף לרכב. יש מצב שבאמת לא מיישמים את ההוראה של בדיקת כל החבילות. או שסתם הבלאגן עם הקורונה משפיע איכשהו על כח העבודה.
×
×
  • Create New...