Jump to content

Ooga

  • פרסום הודעות

    1,489
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

Ooga שיחק אותה בתאריך מאי 3 2020

התכנים של Ooga היו האהובים ביותר!

מוניטין

145 טוב

אודות Ooga

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בין איביזה לטולדו
  • איזה רכב יש לך?
    206

צפיות אחרונות בפרופיל

3,517 צפו בפרופיל
  1. פעם אחרונה שהייתי מעודכן הייתה לפני שנתיים, אבל אז גם לרכבי הליסינג היה מספר צבאי. אפילו לרכבים מבצעיים "מסוערבים".
  2. קצת קשה לקבוע אם מדובר בטרמוסטט או רדיאטור בלי לפרק את הטרמוסטט, אבל בתור התחלה אפשר להתחבר עם מחשב ולראות מהם הנותנים ולאיזו טמפ הרכב מגיע בפועל. אפשר לשלול יחסית משאבת מים אם הוחלפה לפני שנתיים. אם תרצה יש לי סורק מקורי של סיטרואן, יודע גם לתת מידע לגבי הפקודה שהמאוררים מקבלים ומהירות הסיבוב שלהם, אני מהאיזור שלך.
  3. זה בדיוק זה. כמו רכב קצין בצבא, שגם לו יש שני מספרים. ההבדל הוא שברכב צבאי רק המספר האזרחי הוא זה שיופיע, וברכב משטרתי תהיה לוחית מתהפכת.
  4. אין מצב שהפס הרביעי מופיע ב 100, המאורר נכנס למהירות גבוהה בטמפ גבוהה יותר. כנראה שהוא מופיע באיזור ה 105~ (כמו באוטו עם מד חום מיוצב). תגיד, מה לגבי טרמוסטט, בדקת? יש סיכוי שהוא נפתח לא לגמרי עד הסוף וזה גם יכול לגרום לזה. אתה יודע מתי פעם אחרונה הוחלפה משאבת מים?
  5. שמע מרק, אין עליך, אצלי כנראה ה nvr. כל בעיית אלקטרונית אוטומאטית גוררת אותי לקארס כי אתה פה ותוכל לתת כל מידע רלוונטי. אכן לא מצאתי כאלה, אבל לא נורא. כשאקבל את הלדים שהזמנתי אעדכן לגבי התוצאה.
  6. באוטו בנזין שטופל בזמן זה לא כל כך אמור לקרות. מתי נעשה טיפול אחרון? עשיתי פעם טיפול לאוטו שנסע 25K ושנתיים עם אותו שמן והשמן החדש נעשה שחור לגמרי בערך דקה אחרי שהאוטו הונע. כמובן שגם הוחלף פילטר.
  7. @מרק10 בדיוק הייתי בדף הזה וקראתי נתונים. הלד עצמו לא יקר אבל קשה להשיג. מצד שני, לא חושב שזה שווה את המאמץ. הזמנתי חבילה של נגדים ולדים מעלי (גם ככה צריך שיהיה). האמת שהנתונים שם ממש הזויים מבחינת תאורה. 2000mcd ב 20 מיליאמפר לאדום ו 14000 ללבן. יגיע נתעסק עם זה קצת.
  8. טוב, יש התקדמות. מצאתי את הנגד שמחובר בטור, ערכו 650~ אום. המתח שמגיע למתג כולו הוא מתח המצבר. אם מפל המתח על הדיודה הוא 1.97 וולט כשמתח המצבר הוא 12.7, זה אומר שהזרם הוא בערך 16 מילי אמפר (אולי קצת יותר כשהמנוע מונע והמתח 14.4). הייתי מוציא את הלד ומחבר בטור אליו אמפרמטר כדי לוודא אבל אין לי מולטימטר מתאים (שלי עם צבת). יש הגיון במה שרשמתי פה? לשים נגד של 500 אוהם במקום ולד עם נתונים כאלה: orward Voltage / Current: W/G/B/P/UV/WW:3V-3.2V R/Y/O/YG:2V-2.2V | 20mA (each color) עשוי לעבוד פה?
  9. לאיזה נגד בתמונה אתה מתכוון? ואכן חושב על פשוט לקנות לד ולהלחים וזהו. אגב, ממה שידוע לי המתח (2v) שמדדתי הוא מתח הפריצה והוא לא משתנה הרבה בטווח זרמים רחב (עד שהיא תשרף..). אני טועה? עריכה: מצאתי לד שהמתח שלו לפי המולטימטר הוא 1.86V. יש מה לנסות להחליף ביניהם?
  10. @מרק10מאיר באדום, שייך לפג'ו מקט 1925699. לגבי שאר מה שנאמר - בהנחה ובאמת מדובר בלד, לא אצטרך לשים נגד בטור כי כבר יש אחד מן הסתם. רק לשים לד של 2v. הבעיה שניסיתי לבדוק את הנורה על ידי רב מודד במצב דיודה, ולא הצלחתי לגרום לה להאיר. אציין שלא הוצאתי אותה מהלוח, בדקתי על הטרמינלים (באותה צורה שמדדתי מתח, כמובן כשהיא מחוץ לאוטו). וזווית ההארה ממש לא קריטית פה, מקסימים יאיר גם את המספרים שזה אפילו עדיף. מצרף תמונה של כל הרכיב.
  11. רוצה להחליף רק את הנורה. חדש כזה כמעט בלתי אפשרי להשיג, ואם אקנה משומש מי יבטיח שזה יאיר יותר טוב ממה שיש לי עכשיו?
  12. הנורה של מתג כיוון הפנסים מאירה חלש. פירקתי אותו, הסתכלתי. לא מצליח להבין כל כך מאיזה סוג היא. מפל המתח עליה כשמדליקים אורות הוא 2v.
  13. טוב, כנראה שכשיש ניתוב מחדש מערכת המעקב לא יודעת לעכל ומראה שהחבילה הוחזרה. בפועל הגיעה עד הבית אתמול, שבוע אחרי הפניה.
×
×
  • תוכן חדש...