Jump to content

railay

  • הודעות

    64
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של railay

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. אהלן, אשמח להמלצה למקום לבדיקת רכב שעושה בדיקה מקיפה וטובה באזור פרדס חנה - חדרה. יש את טכנו טסט באור עקיבא וחדרה שבדיקה שם עולה 440 שח לאחר הנחה ובסופר פרונט רוצים 650 שח, יש סיבה להפרש הגדול? שמעתי פה ביקורות טובות על סופר פרונט אבל השאלה אם יש הבדל בין המקומות (ששאלתי את סופר פרונט למה ההפרש במחיר, לא ענו לי). תודה!
  2. כמו שאמרתי.. מה שמוצע בשוק הפרטי מפורסם ב10% מעל המחירון ולא גמישים. רכב שנתון 2017 עם 80 אלף נמכר באותו מחיר כמו מה שמצאתי בליסינג, אז למה לי? אני לא יודע מה המחיר שוק של השנתון הזה כי אין כזה בפרטי, רכב שנתון 2017 עם 80 אלף קמ נמכר באותו מחיר
  3. למה רק סבירה? יש משהו שכדי לשים אליו לב ושווה הורדה במחיר או התרחקות מהרכב? אני בכל מקרה אקח לבדיקה מטעמי. לגבי dsg ו tsi , יש לי רכב כזה 10 שנים ואני ממש מבסוט, אני יודע שיש כאלה שלא מבסוטים אבל אני חושב שזה יותר אופי נסיע ולא כמות ק"מ. לגבי אחריות, אני מקבל שנה אחריות. לדעתי הכל עניין של מחיר. אם תצליח למצוא מישהו עם סיאט אטקה שמוכר במחיר הגיוני (לא 10% מעל המחירון), אבוא לקנות:) ב. לא יודע כמה זה משפיע עליי, אני מחזיק רכבים המון מזל, עם הנוכחי שלי אני כבר 10 שנים (קניתי חדש). ג. אנסה לשאול למה החליפו, אבל בטוח אקבל סילופים ד. לא לקחת לבדיקה משלי כי הרכב לא שווה את זה? מדובר בהבדל משמעותי מהמחיר שמוכרים פרטיים בגלל שדורשים מעל למחירון
  4. בכל מקרה אקח לבדיקה שלי, רק רציתי לדעת אם המלל שרשמתי אומר משהו רע או שזה דברים סבירים של מכות קלות ושפשופים? העיקר שזה לא שלדה ומשהו שעדיף לא לגעת. לגבי המחיר, הק"מ אכן מוריד מחיר משמעותית מהמחיר בשוק, בשוק מבקשים מעל המחירון
  5. היי, סיאט אטקה 2019 91 אלף קמ יד ראשונה ליסינג בדיקה לפני קניה של חברת הליסינג: בכל הסעיפים קיבל "וי" בתקין (נשמע לי הזוי) ובסעיף 19 של שלדת רכב רשום: תקוני מרכב, משמעות שולית= שימשה קידמית הוחלפה, תקוני מרכב, משמעות נמוכה=תקוני מרכב, וצבע, מעיכות שריטות בצבע + פגמים, נזק לפגושים. לדברי חברת הליסינג שום חלק לא הוחלף ברכב. אשמח לדעתכם! תודה!
  6. אני עם dsg7 ומנוע tsi כבר 10 שנים, אין מבסוט ממני ולא יכול לנהוג על משהו אחר.
  7. תודה, אז נראה לי שאין ממש עוד אפשרויות קורצות חוץ מסיאט אטקה, דגם סטייל פלוס 2017. מה דעתכם עליה? נראה לי שדיי עונה על כל הפרמטרים. ידוע שהגיר טיפה מועד לפורענות, מצד שני, אני עם פולו tsi 2011 כבר 10 שנים ולא היה לי איתה כלום.
  8. הספורטאז' 2.0 ממש איכזבה אותי, המנוע הרגיש לי עייף. לגבי האוקטביה, אין לי מה לקנות 2 אוקטביות:) אחת כבר בדרך, ברכב השני אני צריך תא מטען גבוה, לא אצליח להתפשר עם מנוע עייף כמו של הסובארו. תודה! ממה שאני רואה, אין הרבה אפשרויות. אטקה (סטייל פלוס 2017) או אולי קוגה? למרות שהעיצוב הפנימי שלה נראה ממש מיושן ולא נוח.
  9. היי, מאמין שאפשר להסתדר עם תא מטען של 460 ליטר אם שאר הדברים עונים על הצרכים. מה הכוונה בגיר בעייתי? האם באח התאום טוסון גם יש את הגיר הבעייתי?
  10. תודה! יש המלצה נוספת לרכב שהוא יותר ג'יפוני?:) העדפה לא סיטרואן ורנו
  11. אהלן, אני ממש אשמח לעזרה. אני מחפש רכב עם מטען גדול וגבוה (עדיפות לג'יפון). מה חשוב לי: 1. מנוע לא עייף, נוסע כרגע על tsi וממש מבסוט. 2. תא מטען של 500+ ליטר, 5 דלתות. 3. כמה שיותר עזרי בטיחות, חיישנים קדמיים יהיה מצויין, אבל לא חובה. 4. איבזור טוב, שלא יהיה מיושן מבפנים. רצוי מצלמת רוורס, מולטימדיה עם מסך 8 אינץ. 5. רצוי שנתון 2017+ 6. כמובן אמינות ושלא יזלול דלק כמו מטורף, נסועה של 20k בשנה. יש חיה כזאת בטווח מחירים של 85k? ממש רציתי אטקה/קארוק/טיגואן, אבל זה מעל לתקציב וגם 85k זה הרצה העליון של התקציב שלי. תודה רבה!
  12. לא מפריע לי להמתין חודשיים-שלושה, לאוקטביה צריך לחכות 5 חודשים ובגלל זה מחפש חלופה.
  13. ממש מתלבט בין השניים. מצד אחד הגולף מאובזרת יותר עם גג פנורמי, מושבים חשמליים, זכרון ומסאג' ומצד שני האוקטביה טיפה פחות מאובזרת, אבל עם תא מטען ענק שמקל מאוד למשפחה עם 2 ילדים וכלב גדול.
×
×
  • תוכן חדש...