Jump to content

דר. ע

  • הודעות

    16
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של דר. ע

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

5

מוניטין

  1. הכנסתי את הפיג'ו 2008 (שנת 2016) לטיפול תקופתי 80k. מוסך מרכזי של פיג'ו-סיטרואן. טיפול סטנדרטי, לא מצאו משהו מיוחד. יש רעש של דפיקות/נקישות בנסיעה (בעיקר בטורים נמוכים). ביקשתי שיבדקו. מצאו שיש בעיה בבולם זעזועים קדמי ימני שהיא מקור הרעש. אומרים שצריך להחליף שני בולמי זעזועים קדמיים. הצעת מחיר 3,400ש"ח אחרי הנחה. במוסך אמרו שאפשר להמשיך לנסוע אבל צריך להחליף בקרוב, אחרת עלולה להיות נזילת שמן מהבולמים. וגם יש טסט בקרוב. אין לי נסיון עם תקלה כזאת. זה נחשב מחיר סביר? יש טעם ללכת למוסך שהוא לא המוסך המרכזי - יש דרך להוזיל את זה? (חלפים לא מקוריים אולי). השאלה אם יש בכלל טעם ללכת למקום אחר. דרך אגב, הרעש הזה התחיל מיד אחרי שהחלפנו את כל הצמיגים לרכב. מבין שזה לא אמור להיות קשור, אבל אולי יש לזה סיבה בכל זאת? יש מצב שמי שהחליף צמיגים פגע איכשהו בבולם זעזועים? אולי זאת שאלה טיפשית אבל זה פשוט צירוף מקרים מוזר. תודה מראש לעונים!
  2. מעדכן למקרה שמישהו בעתיד יהיה עם התלבטות דומה: בשיחה עם המוסך של פיג'ו (מוסך של היבואן שאנחנו מכירים טוב) הסתבר שהרכב טופל באופן שוטף במוסך המורשה, ושהוחלפה לו רצועת טיימינג על ידם. עניין החלפת הרצועה די פתר את הדילמה. למרות שהקרוסאובר רכב מאוד נפוץ, לא מצאנו מודעות שהיו יד 1-2, ק"מ נמוך, ובתקציב. הלכנו לראות שניים שפסלנו בגלל בעיות של הרכבים הספציפיים. הפיג'ו יצא נקי בבדיקה, אז החלטנו ללכת על זה. גם קנינו אותו כמה אלפים טובים מתחת למחירון של יד2... שיהיה לנו בהצלחה
  3. תודה. ה-C4 פיקאסו קצר 2016 זה הרכב שיש לנו עכשיו... אנחנו מחפשים רכב שני. יותר לנסיעות עירוניות, איילון, לא לנסיעות ארוכות מחוץ לעיר.
  4. תודה על הלינק. בדקתי ואין ריקול לרכב הספציפי. אבל חזרתי לכמה תגובות כאן שאומרות שהרצועה בעייתית וצריך להחליף אותה בזמן לפני שהיא מתפוררת, אם הבנתי נכון...
  5. אחרי התלבטויות רבות, עם ראש פתוח מבחינת דגם אבל תקציב ודרישות רבות, אנחנו מתלבטים בין שני רכבים ספציפיים: פיג'ו 2008 (1.2 Active) שנת 2016 יד 1 75K קמ בבדיקה הכל יצא בסדר קראתי כאן בפורום על בעיית רצועת הטיימינג של המנוע הזה. הבעלים אומר שלא החליף. היה על זה ריקול? בכל אופן חשבתי להתיעץ עם מוסך פיג'ו שאני מכיר ואולי פשוט להחליף רצועה אחרי הקניה. סוזוקי קרוסאובר שנת 2015 יד 2 78K קמ עוד לא לקחתי לבדיקה המחיר המבוקש לסוזוקי יקר ב-10K מהפיג'ו אנחנו מחפשים רכב שני שיכיל בנוחות 2 בוסטרים מאחורה, ישב גבוה יחסית מעל הכביש (לא צריך להיות ג'יפון, פשוט לא משהו נמוך), ועם תנוחת נהיגה נוחה לנהג גבוה. יסע כ- 8,000 ק"מ בשנה בעיקר בעיר/פקקים באיילון. אני יודע שזה משהו אחר לגמרי אבל ראיתי גם כמה מודעות לקיה ספורטג' 2015, שאולי יכול להיות בתקציב, בדוחק. דעתכם?
  6. מניסיון שלנו - C4 פיקאסו קצר (5 מושבים) גרסת בנזין עונה בהחלט על הצרכים, וזה רכב מדהים מבחינת נוחות נסיעה, מרווח פנים, בגאז'. כמובן קטן יותר מה-7 מקומות, אבל לפי הגדרת הצרכים לא בטוח שאתם צריכים. נכנסים בקלות (!) שני מושבי בטיחות גדולים + אדם מבוגר. כל מושב מאחור הוא עצמאי (על מסילה משלו + כיוונון משענת) שזה נפלא. יש פתחי מזגן מאחור והילדים טוענים שזה אכן עוזר. נסיעות בינעירוניות: נוח נוח נוח. חסרון של צריכת דלק לעומת מה שקראתי על הדיזל. גודל בגאז' ופרקטיות של מקומות אחסון - אם זה רלוונטי לכם אני יכול לדבר בשבחו שעות, עם דוגמאות לסיטרואן יש מוניטין נורא מבחינת אמינות. יש לי ניסיון אישי רק עם רכב ספציפי. הוא משנת 2016, יד 2 אצלנו. כשקנינו אותו היו המון בעיות חשמל בגלל מצבר, אחרי שהחלפנו למצבר חדש הכל נפתר. חוץ מזה עד כה לא היתה לו שום תקלה חוץ מצופר שהלך והחלפנו. מתפלל שהוא יחזיק טוב עוד כמה שנים כי הוא עונה באופן מושלם על הצרכים שלנו. אני בדיוק מחפש רכב שני ועובר על מודעות בימים אלה, ראיתי כמה כאלה משנת 2016-2017 עם ק"מ סביר בתקציב שלכם
  7. לגבי הודעות שהיו כאן על העיצוב: זה עניין סובייקטיבי של טעם, ברור. אבל - למרות שהיא לא מאוד יפה בעיני, מוריד את הכובע על המחווה למורשת של סיטרואן. רואים בבירור שהם הצליחו לאזכר את הקו של GSA למשל בצורה הכללית, למרות שמדובר במעין (כאילו) קרוסאובר עם עיצוב עדכני. מהבחינה הזאת, עיצוב גאוני לדעתי.
  8. תודה. בשביל טויוטה אני אצטרך להתפשר הרבה על שנתון או מס' ק"מ שהוא עבר. מדברים שקראתי אני מבין שאולי זה כדאי. C4 פיקאסו קצר זה הרכב העיקרי שלנו. קנינו אותו בניגוד להפצרות של כל מכונאי רכב שדיברנו איתו, ואחרי שכמה נהגי מוניות קראו לנו "אמיצים". הוא פשוט הכי התאים למה שהיינו צריכים. אנחנו מאוהבים בו ורק מקווים שיחזיק מעמד עוד כמה שנים. בינתיים הוא בסדר גמור (2016, בנזין)
  9. שלום לכולם ותודה על העצות המעולות שלכם! מחפש רכב מרווח בפנים, שיהיה נח להכניס/להוציא שני ילדים לבוסטרים. עדיף ישיבה גבוהה מעל הכביש, או לפחות לא נמוך מאוד. אנחנו שני נהגים גבוהים ומחפשים גם הנדסת אנוש טובה ברכב. מטרה: נסיעה עירונית רוב הזמן, לפעמים נסיעות ארוכות יותר (זה רכב שני). צפוי לעשות פחות מ-8,000 ק"מ בשנה. ביצועים - שיקול זניח. אחרי חיפוש ממושך של שנתון 2016 ומעלה, ק"מ נמוך מ-100,000, הבנתי שאין כמעט כלום בתקציב 50K (אנחנו לא מחפשים רכב קטן מאוד משיקולים שונים). השאלה: אתם ממליצים ללכת אחורה בשנתון / לעלות בק"מ עם רכב ספציפי שנחשב אמין? איזה רכב למשל?
  10. תודה רבה! אין צורך לבדוק כמה זה עלה בדיוק...
  11. אכן זה אותו מנוע אם אני לא טועה. תפסת בזמן כלומר החלפת? כמה זה אמור לעלות בערך? תודה
  12. היעוד שלו זה לנסוע פחות מ-8,000 ק"מ בשנה. מרחקים קצרים בד"כ. חשוב: אמינות / שיהיה נח להתקין 2 בוסטרים לילדים מאחור / עדיפות לישיבה גבוהה יחסית מעל הכביש. מרווח פנימי חשוב יותר מביצועים. במסגרת התקציב, הרכב הספציפי הזה היה אמור להיות מציאה שבדיוק מתאימה...
  13. תודה רבה. אני לוקח בחשבון שצמיגים יהיו במצב דומה בכל רכב בגיל הזה, לא? וכאן עוד נסעו ממש מעט מבחינת ק"מ. שזה מן הסתם מסביר גם מצבר חלש. יותר מטריד אותי המערכת קירור. אני מחפש רכב עד 50,000 ש"ח, יד 1, וק"מ נמוך. החל מ-2016. מוצא כמעט רק מכוניות סופר מיני שלא מתאימות לצרכים. אולי אני צריך לרדת בשנתון עבור רכב שנחשב אמין...
  14. דוח סליקה נקי. מצבר בן שנה עדיין באחריות (ראיתי תעודה). מניח שהוא חלש כי לא נוסעים כמעט באוטו.
×
×
  • תוכן חדש...