Jump to content

pasat04

  • פרסום הודעות

    4,002
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

121 טוב

4 עוקבים

אודות pasat04

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ירושלים
  • איזה רכב יש לך?
    VW Golf GTI Performance 2019

צפיות אחרונות בפרופיל

5,096 צפו בפרופיל
  1. לא כתבת מאיזה שנתון הרכב. בקארוק החדש (2020), הפגוש עצמו (החיצוני) מורכב בשני חלקים (עליון ותחתון, רואים בצילום את הקו המפריד ביניהם), ומאחוריו יושב החלק שחשבתי שאליו את מתכוונת, ובצ'מפיון נקרא "פס מחבר". לא נתקלתי בחלק מקלקר (אולי מדובר ברכב מדגם קודם?). ה"כיסוי במגן" הוא לא הכיסוי החיצוני מפלסטיק שאנחנו מכירים, אלא אחד משני החלקים שהזכרתי למעלה. מצרף גם רשימת חלקים שנכללת בפגוש האחורי (חוץ מהסמל כמובן).
  2. זה חומר סיכוך. חייבים לעבוד עם נוזל, אסור לעבוד "על יבש", זה יגרום לשריטות על הצבע. לא, מים לבד לא יכולים לשמש תחליף לנוזל כזה.
  3. זה בדיוק התכשיר לטיפול במצב שתיארת. אם אתה ירושלמי, אשמח לתרום לך מעט חומר לצורך הטיפול.
  4. האם בדור הנוכחי של היונדאי סטיישן צריכת הדלק שופרה לעומת הדור/ות הקודם?
  5. על פניו, נשמע כבעיית מצבר. בדוק אצל חשמלאי רכב. לגבי יישור קו, כשרכשת את הרכב קיבלת איזשהו תיעוד על הטיפולים שהוא עבר? יתכן ועבר לאחרונה טיפול, ולא צריך לטפל, ואם כן, ואתה באיזור המרכז, אני ממליץ לטפל ב"מוסך רון" בתל אביב, שהוא מומחה לרכבי הקבוצה (פולקסווגן, סיאט, אאודי וסקודה), מקצועי, אמין, מחירים סבירים ואחריות לשנה לעבודה וחלקים.
  6. ולכן, כשהווייז מתריע על "רכב עצר בצד הדרך", אני מעיף מבט ללוח השעונים, כאילו זו הייתה התרעה על "משטרה לפניך".
  7. אשתו נהגה בזמן המקרה. הגיעה הביתה ואמרה שנדלקה נורה על גובה מפלס נוזל קרור ו/או התחממות. העלו את הראב על גרר, למוסך. האבחון היה צינור קרוע וסדק בבלוק. נסעתי אתמול עם הרכב. המנוע פועל חלק, שקט יחסית, עם גרגור אופייני למנוע 3 צילינדרים. הרכב סוחב טוב, מתנהג טוב, ולפי ההסטוריה המתועדת, הוחלפו כמה וכמה חלקים מסביב למנוע (קולר שמן, מחזיר שמן, רצועת אביזרים, טיימינג). הרכב עבר טסט אתמול למרות שצריך להחליף שני צמיגים קדמיים. אם המוכר יסכים להצעת המחיר שלי, אני חושב שזו קניה משתלמת.
  8. אין לי מושג של איזה יצרן, כך זה מופיע בתיעוד העבודות של הרכב, כשעבר החלפת מנוע. לפי תיעוד ממוסך היבואן, מסתבר שלא מדובר במנוע חדש, כי זה באחריות הטרייד, ולא באחריות היבואן, כך שזה מנוע מפירוק, "עד 60k ק"מ". הוחלף גם "מחזיר שמן קדמי גל ארכובה". המנוע הוחלף בגלל "סדק בבלוק מנוע". בכניסה קודמת למוסך, לפני שבעה חודשים ו-10k ק"מ, טופל נושא של "רצועת טיימינג מתפוררת ולכלוך במערכת השמן". עכשיו, כשהכל לכאורה טופל והוחלף, יש סיבה לא לרכוש את הרכב?
  9. מישהו יכול לקשר בין הספר המופיע מעלה, לבין המספר שמופיע בפירוט העבודה המצורף כאן? תודה.
  10. המנוע הוחלף באחריות יצרן, וכרגע אני לא יודע אם מותקנת הרצועה החדשה (מקווה שניתן לבדוק), ולכן שאלתי, שאם במקרה ומותקנת רצועה ישנה, כמה ניתן לנסוע בראש שקט? אגב, זה באמת המנוע הבעייתי? קוד מנוע HN02 בנפח 1.2 ליטר, 130 כ"ס.
  11. התייעצות שאולי שייכת לפורום רכישה, אבל בגלל שמדובר ברכב עם המנוע המדובר, אשאל כאן (ברשותכם). פיג'ו 308sw שנת 2015, נרכש מלובינסקי לאחר 3 שנות ליסינג (פרטי?). לפני כחודש התחמם (בעקבות איבוד מים), ועדיין באחריות. הוחלף מנוע לחדש במסגרת האחריות. המוכר (פרטי) אמין בעיניי, טוען שהכל מתועד (כולל כל הטיפולים בשנים עברו) במוסך המורשה של פי'ג'ו בירושלים, הם מטפלים כרגע ברישום המנוע והניירת. האם בעייתי לרכוש רכב שהוחלף בו מנוע (חדש)? האם לדעתכם החלפת המנוע פותרת את הבעיה של הרצועה, או במילים אחרות, יש סיכוי שמותקנת רצועה מהחדשות? במידה ולא מותקנת חדשה, ניתן לנסוע 60k קילומטרים בראש
  12. אני מעדיף את "טסט ליין" בגבעת שאול, גם כקונה וגם כמוכר.
  13. מדיח של בוש בן למעלה מ-25 שנה. טבליות? לא משתמש, רק בנוזל. כנ"ל במכונת הכביסה. מלח? מוסיף כשנדלקת הנורה. נוזל הברקה? בודק לפי העינית. בשנים האחרונות, כשאנחנו "זוג צעיר", המדיח עובד פעמיים בשבוע גג. אבל גם לפני כן, הכלים היום נכנסים ללא שאריות, כך שהמדיח לא עובד קשה, לא מתלכלך, הרשת לא מלאה בג'יפה. סבב ניקיון רק לפני פסח, על התכנית הכי חמה וארוכה, 65°c.
  14. עזרתי ככל יכולתי. הם הוזנחו במשך שנים, לא תוכל להביא אותם למצב טוב יותר ממה שהם עכשיו.
  15. קצת צנעת הפרט. צילמת את הרכב שלי בלי רשות. מזל שהוא מכוסה 😉
×
×
  • Create New...