Jump to content

pasat04

  • הודעות

    4,189
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

216 טוב

4 עוקבים

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ירושלים
  • איזה רכב יש לך?
    VW Golf GTI Performance 2019

צפיות אחרונות בפרופיל

5,903 צפו בפרופיל
  1. ולהפתעת רבים, גם פולקסווגן גולף שם. אלו דברים שנכתבו בפורום בעבר, תשוו תפוחים לתפוחים, דהיינו מחירי חלפים (לגולף) אצל היבואן מול חלפים (לטויוטה) אצל היבואן, ולא במורשה משרד התחבורה, שמשתמש בחלקים חליפיים (זולים) כדי להציג מחירי טיפול זולים.
  2. מכיר את המגפה מקרוב. שיפצו לפני כמה חודשים את הרחוב. רחוב בן 30. פרקו את האבנים המשתלבות על המדרכות, והחליפו בחדשות. שיפצו את ערוגות העצים והצנרת. ריבדו בשתי שכבות אספלט את הכביש. ו...הוסיפו שלושה באמפרים חדשים, בנוסף לשניים שבחלקו האחד של הכביש. הרבה רכבים לא מאטים לפני, ומשתפשפים חופשי. הם לא מאלה שזה מדגדג להם. שיפוץ הכביש העלה את ערך הדירות? זה הזמן לשפר דיור, להיות סוף סוף בעל חניה מקורה פרטית?
  3. החיבור יכול להיות ישירות אל השכן הספציפי, אל המונה הדירתי, או על התשתית המשותפת, עם מונה נפרד.
  4. הבת שלי קיבלה את האטקה החדשה לפני כשלושה חודשים. זה עוד מוקדם לתת חוות דעת על הרכב עצמו (למרות שהוא אחלה). לגבי הגיר, מניסיוני, לא חששתי להמליץ לה לרכוש רכב שמצוייד בגיר הזה. תמהיל הנסיעות שלה יכלול יותר בינעירוני מאשר הנסועה שלי.
  5. אצלך ברכב מדובר ברצועה, לא שרשרת. בשרשרת מטפלים שונה מאשר ברצועה מגומי, שמתייבשת ועלולה להקרע.
  6. ומה יעלה בגורל הויזה לארה"ב (שמוטבעת בדרכון הקיים) שתקפה לעוד כ-8 שנים? האם אצטרך לשמור את הדרכון הישן לצורך כך?
  7. אני ארחיב גם לטווחים שפחות מעניינים אותך, בשביל התמונה הכללית. כל הרכבים נרכשו כחדשים מהסוכנות. גולף 2008, הוחלף מוח גיר (מכטרוניקס) באחריות. הוחלפה לאחר 4.5 שנים. גולף 2010, הוחלפו מצמדים פעמיים, באחריות. הוחלפה לאחר 9 שנים. נרכשה gti, אבל לא מדובר באותו גיר. גולף 2015, לא היו שום בעיות. הוחלפה אחרי 4.5 שנים עם 90k ק"מ. נרכשה סקודה קארוק (2020), היום עם כמעט 20k ק"מ, ללא בעיות. באף רכב מהרכבים שהוזכרו, לא היו רעידות בתחילת נסיעה. ברכב שהוחלפו מצמדים פעמיים, היו רעשים.
  8. מגיע מימיני בצומת, באדום מלא. התחמקתי באלגנטיות.
  9. שים לב שיש היום מתקנים שהם שונים מהמתקנים שהיו בעבר. הרכב התחתון בתוך "בור" בקרקע, והרכב העליון במפלס הקרקע של החניה. ראה סרטון שצורף באחד הפוסטים הקודמים. הוא כתב שהאידאלי זה העליונות. הרכב תמיד במפלס הקרקע. נכנסים, ונוסעים. וגם אלו שבמפלס התחתון לא מעירים אף שכן. מכניסים מפתח למתקן, מעלים את הרכב למפלס הקרקע, (הרכב שלו 👆 "באוויר"), נוהגים את הרכב אל מחוץ למתקן, מורידים את הרכב של השכן חזרה למפלס הקרקע, ונוסעים לשלום.
  10. הרעיון של שני משטחים עליונים (עם הפיצ'ר) הגיוני, אבל אני לא הייתי ישן בשקט, במשטח העליון, אם הייתי יודע שמידי פעם מעלים ומורידים אותי.
  11. נדמה לי שעכשיו רק הבנתי מה מציק לך. אתה חולק מכפיל עם עוד שכן? אצלי מדובר ששתי המשטחים יהיו בבעלותי, שתי חניות, של אותו מכפיל.
  12. אני עם ניסיון של ארבעה רכבים, משנת 2010, אצל סאן פילם. לא יודע להשוות מול האחרים, כי אני לא מכיר את המחירים שלהם ואת איכות העבודה. ה-xpel חומר מעולה, עם תכונה של "תיקון עצמי" לשפשופים קלים. מצרף צילום של הרכב 2010, במעמד המכירה, שנמכר אחרי 9 שנים, וכפי שניתן לראות, כמו חדש...
  13. התאור שלך נכון. הנה חברה שעוסקת בתחום, התאור שלך מתאים לדגם DE38 שבקישור. האם ידוע לך באיזה דגם מדובר בחניה המדוברת? *אני גם במשא ומתן לגבי דירה עם מכפיל חניה, בירושלים. בהיכן בארץ מדובר אצלך? בפועל, המכפיל, במצב שתיארת, נראה כמו בתמונה המצורפת (בבניין שצמוד לדירה העתידית):
×
×
  • תוכן חדש...