Jump to content

asafasaf

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    4,824
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

16 נייטרלי

אודות asafasaf

  • דירוג
    Oil Junkie

ספרו לנו עליכם

  • תחביבים
    טיפולים שוטפים
  • עמוד הבית שלכם
    https://www.youtube.com/channel/UCtAGzm9e_liY7ko1PBhzTHA

צפיות אחרונות בפרופיל

19,849 צפו בפרופיל
  1. מק"ט מקורי L303-18-110 שזה אכן NGK ITR5F13. תזמין לך פלאגים כאלה מאיביי ממוכר אמין, ותחליף לבד. תברר גם בארץ, אם ההפרש לא גדול מדי מול איביי.
  2. זה לא מספר שלדה. מספר 7 בתמונה. כולל כל האותיות והספרות:
  3. הכי בטוח יהיה לחפש לפי מספר שלדה. תרשום אותו כאן מרשיון הרכב, ואתן לך מק"ט.
  4. 5/8 זה בטוח לא, תעבוד עם בוקסה מ"מ, לא אינצ'ית. גם אם היא מקבילה ל-16. איך אתה יכול לדעת? אם אתה יודע מה דגם הפלאג, חפש אותו בגוגל בצירוף המילים HEX SIZE. בד"כ בטויוטות מהעשור האחרון זאת בוקסה 14 דווקא, ולא 16.
  5. מחזק את asix. אני נתקלתי בברז חימום רק בקורולה של אושריקו. זה מאוד נדיר, בטח ברכבים מודרניים. מבלי להעליב את אושריקו. מספיק לגעת ב-2 הצינורות של רדיאטור החימום (ולעסות אותם כדי לעזור לנקז אוויר) כדי לוודא ששניהם חמים, ולהבין שנוזל זורם היטב פנימה והחוצה.
  6. החלפת את כל המתג? במתג משומש? אולי גם הוא לא תקין? אמרתי לך לפרק ולעשות תיקון ברמת דרג ד'. כרגע תנסה לאפס את התקלה בעזרת סורק, ותראה אם היא חוזרת.
  7. מחלה ידועה ב-I20 תפרק את מתג כיבוי כרית אוויר נוסע, יש בתוכו נגד שרגל אחת שלו לא מולחמת כמו שצריך. תלחים אותו חזרה.
  8. מק"ט 93490-3S110 95 שקל, מקורי כמובן https://www.ebay.com/itm/New-OEM-14CH-Clock-Spring-Contact-934903S110-for-Hyundai-Elantra-2011-2016/302929466451?epid=1127777021&hash=item468800d453:g:I-AAAOSwFYJbzWi3
  9. יש לך עמדת סריקה חינמית אצל משה חלפים בפ"ת. סתם סורק סיני בסיסי כמו אנג'י לא יעזור. גש אליו ותוודא שזה אכן הסליל, ותזמין אחד מקורי. יש לך פה מדריך להחלפתו:
  10. לא בוחרים נוזל קירור לפי הצבע, אלא לפי תקן. ברנו דרוש נוזל בתקן TYPE-D.
  11. ביונדאי הוא נשאר פועל רק אם יש תקלה. תתחיל בלבדוק מים (ושמן על הדרך, בלי קשר) מים כמובן ברדיאטור עצמו, בפקק המתכתי. רק כשהמנוע קר. עריכה: עכשיו ראיתי את הסרטונים, זה לא מאוורר, זה נשמע כמו רתיחה. אולי סדק ברדיאטור שדרכו פורץ קיטור.
  12. אכן ניקוי מצערת אמור לפתור את הבעיה, ואחריו שוב ניתוק מצבר, רק שהפעם המחשב ילמד את המצערת כשהיא נקייה כמו שצריך. אם החלפת פלאגים בעצמך, בסובארו, שזה לא דבר של מה בכך, אז ניקוי מצערת קטן עליך.
  13. גש חזרה למוסך שישאב את כל השמן מהגיר בעזרת מכונה ייעודית, או שיתן לגיר להשפריץ את עצמו דרך צינור קולר גיר, ושימלא SP4 ולא שום דבר אחר ושלא יבלבלו את המוח.
  14. יש לך מדריך להחלפה. בהצלחה. (המעבר לפורום החדש קצת חירבש את התמונות במדריך, תהיה חזק)
×
×
  • Create New...