Jump to content

asafasaf

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    4,810
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות asafasaf

  • דירוג
    Oil Junkie

ספרו לנו עליכם

  • תחביבים
    טיפולים שוטפים
  • עמוד הבית שלכם
    https://www.youtube.com/channel/UCtAGzm9e_liY7ko1PBhzTHA

צפיות אחרונות בפרופיל

19,121 צפו בפרופיל
  1. יש לך מדריך להחלפה. בהצלחה. (המעבר לפורום החדש קצת חירבש את התמונות במדריך, תהיה חזק)
  2. זה לא משנה, שניהם זבל טורקי. עדיף לקנות מקורי (או חליפי איכותי, אבל אין בארץ בחלקים האלה).
  3. התנהגות תקינה ב-i30. אחרי ניתוק מצבר (או במקרה שלך התרוקנות מצבר), דרושה נסיעה אחת כדי לאפס נורת ESP. אם היא לא תתאפס, אז יש פה בעיה אחרת ודרושה סריקת תקלות.
  4. אין מה להתלבט, החלפת שמן גיר עושה רק טוב. אם ימשיכו להתנגד לך, תחליף לבד בלי טובות של אף אחד. שים לב שאתה קונה שמן בתקן SP4.
  5. פירקת את הבורג של צינור הברקס בחיבור לקליפר. עכשיו צריך לנקז אוויר מהקליפר הזה, דרך פיטמת הניקוז. להבא תחשוב פעמיים לפני כל בורג שאתה פותח, ותעבור על מדריכים לפני כל עבודה. יש לך מדריך ספציפי לרפידות בספייס סטאר אצלנו בפורום.
  6. אין טעם, קח חליפי, גם בסט הטיימינג עצמו, אין שום בעיה.
  7. אכן שפופרת ויקטור ריינז בשביל משאבת המים. האטם שם הוא נטו סיליקון. וזהו, בהצלחה!
  8. אין צורך בסט נעילה במקרה הזה, תוכל לראות לפי המדריך שצירפת קודם. רק תצטייד בטוש לבן וכלי לסיבוב המותחן. יש כלי ייעודי לזה אבל גם פלאייר סנאפרינג יעבוד מצוין. הייתי מחליף עכשיו, 7 שנים זה די והותר. כמובן כולל משאבת מים ופראפלו אדום. ייאמר לזכות פיאט - אחד הטיימינגים הקלים והזריזים להחלפה.
  9. זה רק אומר שהמנוע עצר בנקודה מסויימת, במקרה הזה בדיוק בזמן ש-2 עולות ו-2 יורדות. יש נקודה מסויימת שכולן על אותו קו. מן הסתם אמורים לסובב את המנוע ידנית לסימוני היצרן לפני הפירוק וההרכבה. עצה ידידותית לפותח האשכול: אם אתה לא יודע את זה, אולי עדיף שלא תמשיך. אני מאוד בעד DIY - אבל קפצת למים עמוקים מדי, בלי לדעת את הבסיס.
  10. שלום אסף,

     

    יש לי סובארו B3 והתחילו רעשים וקראתי בפורום ונראה שהבעיה היא במשאבת הגה.

    הייתי במוסך והוא החליף גומייה אבל הרעשים והנזילה נמשכים.

    לא היתה לו גומייה שהתאימה בדיוק אז הוא שם את מה שהכי מתאים ממה שהיה לו.

    האם יכול להיות שבעיה עדיין בגומיה או שצריך להחליף משאבת הגה?

  11. לא. תחליף שמן גיר ויפה שעה אחת קודם, זה יעשה רק טוב לגיר. תקפיד להשתמש בשמן איכותי כמו VALVOLINE MAXLIFE למשל.
  12. אכן בסובארו הדיפרנציאל הקדמי משתמש בשמן נפרד, ואפילו יש מדיד נשלף. כשאתה עומד מול תא המנוע, המדיד בצד שמאל, מאחורי המנוע, צמוד לקיר האש. תתכופף פנימה ותזהה אותו. (המדיד של שמן גיר נמצא בצד הנגדי) אתה צריך שמן 80W90 בתקן GL-5, נכנס 1.2 ליטר.
  13. שמן בתקן M-V יוצא 3 ליטר בהחלפה חלקית. https://www.mosheparts.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98-%D7%9E%D7%96%D7%93%D7%94-m-v-%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%99-1l
×
×
  • Create New...