Jump to content

asafasaf

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    4,816
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

11 נייטרלי

אודות asafasaf

  • דירוג
    Oil Junkie

ספרו לנו עליכם

  • תחביבים
    טיפולים שוטפים
  • עמוד הבית שלכם
    https://www.youtube.com/channel/UCtAGzm9e_liY7ko1PBhzTHA

צפיות אחרונות בפרופיל

19,455 צפו בפרופיל
  1. מק"ט 93490-3S110 95 שקל, מקורי כמובן https://www.ebay.com/itm/New-OEM-14CH-Clock-Spring-Contact-934903S110-for-Hyundai-Elantra-2011-2016/302929466451?epid=1127777021&hash=item468800d453:g:I-AAAOSwFYJbzWi3
  2. יש לך עמדת סריקה חינמית אצל משה חלפים בפ"ת. סתם סורק סיני בסיסי כמו אנג'י לא יעזור. גש אליו ותוודא שזה אכן הסליל, ותזמין אחד מקורי. יש לך פה מדריך להחלפתו:
  3. לא בוחרים נוזל קירור לפי הצבע, אלא לפי תקן. ברנו דרוש נוזל בתקן TYPE-D.
  4. ביונדאי הוא נשאר פועל רק אם יש תקלה. תתחיל בלבדוק מים (ושמן על הדרך, בלי קשר) מים כמובן ברדיאטור עצמו, בפקק המתכתי. רק כשהמנוע קר. עריכה: עכשיו ראיתי את הסרטונים, זה לא מאוורר, זה נשמע כמו רתיחה. אולי סדק ברדיאטור שדרכו פורץ קיטור.
  5. אכן ניקוי מצערת אמור לפתור את הבעיה, ואחריו שוב ניתוק מצבר, רק שהפעם המחשב ילמד את המצערת כשהיא נקייה כמו שצריך. אם החלפת פלאגים בעצמך, בסובארו, שזה לא דבר של מה בכך, אז ניקוי מצערת קטן עליך.
  6.  היי אסף שבת שלום 

    בעבר עזרת לי במציאת מקט מקורי לכריות אוויר של הרכב 

    אשמח לדעת עם תוכל לעזור לי במציאת מקט מקורי לרכב kia ריו ... מצורף לך תמונה של הרישיון נהיגה עם המספר שלדה 

     

    תודה רבה אחי 

    IMG-20200531-WA0010.jpg

  7. גש חזרה למוסך שישאב את כל השמן מהגיר בעזרת מכונה ייעודית, או שיתן לגיר להשפריץ את עצמו דרך צינור קולר גיר, ושימלא SP4 ולא שום דבר אחר ושלא יבלבלו את המוח.
  8. יש לך מדריך להחלפה. בהצלחה. (המעבר לפורום החדש קצת חירבש את התמונות במדריך, תהיה חזק)
  9. זה לא משנה, שניהם זבל טורקי. עדיף לקנות מקורי (או חליפי איכותי, אבל אין בארץ בחלקים האלה).
  10. התנהגות תקינה ב-i30. אחרי ניתוק מצבר (או במקרה שלך התרוקנות מצבר), דרושה נסיעה אחת כדי לאפס נורת ESP. אם היא לא תתאפס, אז יש פה בעיה אחרת ודרושה סריקת תקלות.
  11. אין מה להתלבט, החלפת שמן גיר עושה רק טוב. אם ימשיכו להתנגד לך, תחליף לבד בלי טובות של אף אחד. שים לב שאתה קונה שמן בתקן SP4.
  12. פירקת את הבורג של צינור הברקס בחיבור לקליפר. עכשיו צריך לנקז אוויר מהקליפר הזה, דרך פיטמת הניקוז. להבא תחשוב פעמיים לפני כל בורג שאתה פותח, ותעבור על מדריכים לפני כל עבודה. יש לך מדריך ספציפי לרפידות בספייס סטאר אצלנו בפורום.
  13. אכן שפופרת ויקטור ריינז בשביל משאבת המים. האטם שם הוא נטו סיליקון. וזהו, בהצלחה!
  14. אין צורך בסט נעילה במקרה הזה, תוכל לראות לפי המדריך שצירפת קודם. רק תצטייד בטוש לבן וכלי לסיבוב המותחן. יש כלי ייעודי לזה אבל גם פלאייר סנאפרינג יעבוד מצוין. הייתי מחליף עכשיו, 7 שנים זה די והותר. כמובן כולל משאבת מים ופראפלו אדום. ייאמר לזכות פיאט - אחד הטיימינגים הקלים והזריזים להחלפה.
×
×
  • Create New...