Jump to content

innvision

  • הודעות

    688
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של innvision

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

172

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. האם בפעם הקודמת זה גם היה מזרק מקורי ? (זה שנרכש ב 400 ש"ח) המחיר שילש את עצמו ?
  2. כן, נראה שיש איתו בעיה ללא קשר למיקום, או עם הבקר עצמו, ואנחנו בעצם חוזרים לעניין החלפת הבקר בלית ברירה. כן, אני מבין, המזגן אצלך נכנס למצב הפשרה בעקבות כך, השאלה שלי היתה האם לאחר המיקום שלו במקום הנכון, המערכת עבדה כראוי, והאם אתה עדיין ממליץ להמנע משימוש בבקר הזה ? כי עושה רושם שכאשר חיישן המאייד ממוקם על המאייד הבקר מתפקד.
  3. כן, אני זוכר את השרשור (מעניין מאוד), לא זכרתי שזה אותו הבקר המדובר. אבל אחרי קריאה נוספת אני מבין שמיקום של החיישן על המאייד פתר את הבעיה? יש אגב בקרים בלי ההגנות האלו (גם בנוכחי אין להבנתי), אבל חשבתי שהאופציה של Ifeel שיש בבקר הזה תשפר את המצב. אני חושב שבאזור תריס האוויר החוזר, אבל מכאן גם אולי הבעיה, כדאי אולי להוציא אותו לאזור יותר רלוונטי (כמו שסולל הדרך עשה אצלו) , השאלה האם ידוע איפה הוא ממוקם כרגע? לצערי אני לא מכיר מישהו מומלץ.
  4. זו הסיבה בין השאר שהמלצתי על הבקר חדש (חוץ מזה שיש גם אופציית IFeel), גם למקרה ויש בעיה בבקר שלה. הבקר במזגנים כאלו מחליף את רוב האלקטרוניקה. הבקר מכיל לוח בקרה וגם רגשים, כך שמה שנשאר מבחינה חשמלית זה פחות או יותר המדחס (ו"משאבת חום" שזה שסתום 4 דרך עם סלנואיד), מאוורר חיצוני והמפוח הפנימי (כמובן שיש את המרכיבים "המכאניים") , יש רגשים חדשים שמגיעים עם הערכה. מצאתי עכשיו את אחת הערכות ב 235 ש"ח: https://www.emiliz.com/product/כרטיס-פיקוד-אוניברסלי-usp5010-למזגן-עד-6-כס , במחיר הזה לי אישית נראה שזה שווה את הניסיון. אם יש עניין לנסות, אפשר גם אולי להתקין באופן עצמאי את הבקר, זה אמור להיות פשוט יותר אחרי שכבר פעם אחת ניתקו את הבקרה המקורית והתחברו לרכיבים. אפשר לצלם את החיבורים וננסה לעזור.
  5. ממה שאני מבין בפיקוד האוניברסלי שהתקינו לך, אין בכלל חיישן טמפרטורת אוויר חוזר (מה ששאלו לגביו בשרשורים הקודמים). בנוסף בשלט שלך (אם קיים, זו אופציה), אין אפשרות IFeel. השאלה האם יש נכונות מבחינתך להחליף פיקוד למשהו מאלו (שיש לו חיישנים למאייד ואוויר חוזר, ושלט עם ifeel ) : https://www.amavi.co.il/items/1175098-ערכת-פיקוד-אוניברסלית-ווסת-למזגן-USP-5005-אלקטרה https://www.thermostar.co.il/items/1890168-ערכת-פיקוד-אוניברסלי-למזגן-מיני-מרכזי-עד-6-כ-ס-USP-5010-
  6. אם אתה מתכוון למהגנון הקרמי, אז סיכוי טוב שכן, הרבה מהם "אוניברסליים" ( נגיד 35 מ"מ או 40 מ"מ "נמוך\גבוהה"), במדגל למשל ראיתי שמשתמשים במנגנון של חברת KCG למשל (שלדעתי האישית ומניסיוני הדל, מוצלח יותר מהמנגנון המקביל של חמת). לדוגמה: https://ashachar.co.il/product/מדגל-קרטושה-40-ממ-נמוך-אופק/ . לגבי הידית מניח שמכיוון שהמנגנון זהה אז ידית של יצרן אחר גם תתלבש עליו, אבל אני לא בטוח שהרוזטה תתאים.
  7. מה הדגם של האינטרפוץ הנוכחי? גם חמת ? באופן עקרוני זה אמור לעבוד, אבל מה סיבת ההחלפה? יש כמה סוגים של מנגנונים קרמיים גם של אותו היצרן (שיכול להתאים גם ליצרן אחר) ... קח בחשבון שלמרות שעל פניו זו עבודה פשוטה, תמיד קיים סיכוי להסתבך (האום של המנגנון לא תמיד משתף פעולה למשל, או הטבעת הדקורטיבית מסביב לאום). בראשון יש מרכז (המרכז הארצי למכלי הדחה, או משהו כזה, ראה קישור) שרכשתי בו בעבר מנגנון למיכל הדחה סמוי שלא מצאתי כמעט באף מקום אחר, בנוסף אתה יכול ליצור איתם קשר ולשלוח תמונה בווצאפ אולי ידעו להגיד לך מה מתאים לפי התמונה (כי רוב המקומות יגידו לך לדעתי לפרק את המנגנון ולבוא איתו לחנות). בהצלחה. זה מאחד האתרים שלהם: https://www.tapro.co.il/251417-חלקי-חילוף-לברזים
  8. @ירחמיאל האם יש עדכון לגבי העבודה שבוצעה בסופו של דבר? ואיך הסתדרתם עם הארקה שבשרשור השני?
  9. אבל @natco כבר נתן פיתרון מצויין, למשל בלוק-טיב ביהוד יקבלו ממך שקים עבור תשלום.
  10. יש כפתור קטנצ'יק בין שני הכפתורים הלבנים שניתן ללחוץ עם עט או קיסם ונדמה לי שמדליק ומכבה את היחידה הדיגיטלית או משהו כזה. נסה אולי לכבות את היחידה איתו ואם הכל נמחק כמו שאתה מתאר, אולי הבעיה בו. סתם הימור כמובן.
  11. אני מניח שהוא התכוון לפלאנג' של כרומגן.
  12. ליטר אחד של שמן שמגיע למי התהום יכול לזהם אלפי ליטרים ויותר של מים (תלוי במגוון של פרמטרים).
  13. תלוי בסוג, בכרומגן למשל צריך לפרק את הפלאנג' כי גוף החימום מותקן כך שהוא צמוד לדופן הפנימית של הפלאנג' (האטם בין החלק הפנימי לגוף החימום, האום בחלק החיצוני אבל אי אפשר לשלוף את גוף החימום כאשר הוא מורכב בדוד ), באחרים זה הפוך, גוף החימום מושחל מהחלק החיצוני לחריץ (האטם בין החלק החיצוני לגוף החימום) ויש שני אומים בחלק החיצוני. יש גם כאלו עם הברגה... ממה שאני מצליח לראות בתמונות בחיפוש, הסוג שלך (פל-ים) ניתן לשליפה בלי פירוק של הפלאנג' מהדוד (עדיין כמובן ישפכו מים בתהליך).
  14. תודה רבה על התשובה המפורטת, מאוד מעניין.
  15. מעניין, יש לך אולי קישור לפרוייקט לדוגמה ?
×
×
  • תוכן חדש...