Jump to content

innvision

  • פרסום הודעות

    617
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

56 נייטרלי

אודות innvision

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. @natco לאחר שתוסיף גז, קח תמיסת סבון (אם יש אפשרות עדיף חומר ייעודי) ותעבור על הפליירים. כנראה שיש לך דליפה קטנה שהגלאי לא מצליח לגלות (מתחת לסף הרגישות שלו). זה אזור שמועד לפורענות, בין אם מחיזוק במומנט נמוך מדי או סדק בפלייר עקב חיזוק יתר.
  2. חסר גז הלחצים נמוכים מאוד. זה R-410a , הלחץ עבור טמפרטורת קרר של 4 מעלות צריך להיות 116 PSI בערך.
  3. natco, האם יש לך מד טמפרטורה (עדיפות לאחד עם חיישן קטן כמו טרמוקפל) שאתה יכול להצמיד לצינור כדי לקבל גם קריאה של הטמפרטורה בפועל ? אם כן באותה הזדמנות תוכל לבדוק גם שיחון יתר ולקבל אינדיקציה טובה יותר לגבי כמות הקרר. ניתן לבצע וואקום למערכת ולמלא גז, לפי משקל, זה יהיה שווה ערך פחות או יותר להתקנה חדשה. לגבי מחזור הגז, כעיקרון קיים ציוד למחזור גז (משאבת\מכונת מחזור), בדרך כלל נעשה בו שימוש במערכות גדולות ומחירו גבוה. אני אהיה זהיר ואגיד שאני אישית לא ראיתי טכנאי ביתי שהגיע עם ציוד כזה מצד שני רוב הפעמים מגיעים לתקלה של חוסר גז או פריצה של המערכת ולכן משאבת מחזור לא כל כך שימ
  4. הבנתי אותו, הצעתי לבדוק את האופציה הזו (כולל את העלות).
  5. סליחה, טוב שהזכרת את זה. במזגנים קטנים יש בדרך כלל ונטיל שרות רק בצד הלחץ הנמוך (יניקה), לכן בעייתי לבדוק את הלחץ הגבוה (ומכאן גם את הקירור יתר), טעות שלי. אפשר עם צבת זרם להעריך את ההספק (לתפוס את אחד הקווים) יש גם כל מיני מכשירים לנושא, אפילו שקע תקע כאלו (שנותנים ממש את ההספק ועוד נתונים מעניינים): יש גם שקעים פשוטים שניתן לרכוש. הכוונה כמובן למדידת ההספק החשמלי, מדידת הספק הקירור זה כבר סיפור אחר לגמרי ולרוב נדרשת בדיקה בעזרת ציוד ייעודי כמו שיש במכון התקנים (הבדיקה שבן השאר מדרגת אנרגטית את המזגן). דבר נוסף, מה
  6. שלום, ממליץ לבקש את הבדיקות הבאות: 1. בדיקת שיחון יתר וקירור יתר (superheating and supercooling ). 2. בדיקת ההספק במצב עבודה, אבל כאן צריך נתונים או לדעת מה ההספק פחות או יותר במזגן "תקין". מי הגיע למסקנה שלא חסר גז, ועל סמך איזו בדיקה?
  7. שלום, 1. דיברת על הזמנה מחו"ל, אז אולי תבדוק אופציה להזמנה של היחידה צרובה מראש לפי הרכב שלך, ותוכל לבצע ניסיונות על היחידה שלך (כדי שיהיה תמיד אחד תקין לחרום). 2. אולי חבר הפורום @teyal , יהיה מוכן "לחשוף מידע" ולעזור לך עם כמה עצות מועילות בנוגע לאופציה של תיקון עצמי.
  8. בית מצערת (עם כבל) למאזדה 3 , אני לא בטוח לאיזו שנת ייצור מתאים, אם מישהו מזהה ומעוניין...
  9. נראה ממש כמו הקאטר שיש לי של באהקו (אותם בעלים?), בכל מקרה באמת קאטר איכותי.
  10. יש לי ניסיון עם הכלים של Knipex (יצא לי לעבוד עם כלים שלהם כולל קאטר מהסוג שבקישור). המוכר בקישור הוא מהיסטוריית הרכישות שלי (הזמנתי כמה מוצרים ממנו עבור חבר). חתכתי עם הכבל ששלחת חוטי פלדה "מלאים" באמת ולא חבל שזור, אבל כמו שרשמתי למוכר יש מגוון של קאטרים : https://www.ebay.co.uk/itm/Knipex-WIRE-ROPE-CUTTERS-TT-95-62-190-T-BK-/352897864604?hash=item522a5a139c
  11. אפשר משהו בסגנון הזה: https://www.ebay.co.uk/itm/Knipex-Compact-bolt-cutters-CoBolt-71-02-200-/153712050359?hash=item23c9f3c0b7 למוכר יש עוד מגוון של קאטרים וכלים איכותיים.
  12. אז אולי רק עדכוני אבטחה ? בווינדוס 7 הייתה אפשרות, מה לגבי 10 ? אני התכוונתי למחשב עם יישומים קריטיים (הכל יחסי כמובן), נאמר שיש לי סביבת עבודה עם תוכנה מקצועית וזה עיקר הייעוד של המחשב הזה, אז למה לא לשמור איזה אימג' שלו, וגם אם המחשב יותקף יהיה ניתן לשחזר (בהנחה שאת התוצרים של אותו המחשב דואגים גם לגבות או לשמור באיזה ענן).
  13. תודה, נראה באמת שאולי עדיף בלי למי שיציבות המערכת קריטית לו.
×
×
  • תוכן חדש...