Jump to content

innvision

  • פרסום הודעות

    582
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

16 נייטרלי

אודות innvision

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לדעתי אין פחמים במנוע של פותח השרשור (ובדרך כלל למאווררי תקרה), ומדובר במנוע השראתי ללא פחמים עם קבל קבוע. התקלה אופיינית לקבל לא תקין. עריכה: ראיתי שפותח השרשור קיבל כבר תשובה לגבי הפחמים והקבל, אז אני מחזק.
  2. מה הדגם של השואב? אני מבין שאתה ממליץ עליו גם כשואב רגיל.
  3. innvision

    בעית דוד שמש למתקדמים

    תראה, לפי מה שאתה מתאר, אם אתה סוגר בערב את הברזים ומצליח לחמם מים, אז יש זרימה במחליף החום, זרימה שאמורה להיות מופסקת ע"י הפיקוד בדיוק מהסיבה הזו (קירור של המים במקום חימום בשעות הערב). ממליץ שיבדוק שוב את תפקוד התרמוסטט.
  4. innvision

    בעית דוד שמש למתקדמים

    נראה שיש בעיה בתרמוסטט הדיפרנציאלי, מדובר בבקר עם חיישני טמפרטורה שאמור להפסיק את פעולת משאבת הסחרור כאשר המים שעוברים בקולטים כבר לא מתחממים מהשמש. אולי אתם משתמשים במים בשעות קצת יותר מאוחרות מהשכנים ולכן הם לא מרגישים את הבעיה? בכל מקרה, מומלץ לפנות לוועד כדי שיזמין טכנאי לבדיקת המערכת.
  5. יש כמה וכמה בדיקות שניתן לבצע מהשקע בעזרת סוגים שונים של מכשירים (או מכשירים משולבים). אני מניח שאתה מתכוון לבודק פשוט שמעיד על המצאות הארקה, היפוך בין פאזה לאפס (על ידי נורות), הפעלת ממסר הפחת, וכולי משהו כזה?
  6. מצטרף לשאלה, מה דעתכם על המודד הזה:
  7. תודה על העדכון.
  8. תודה, מעניין אותי לדעת מה באמת הגורם לתקלה, אשמח אם תעדכן כאשר תפתרו את התקלה.
  9. מבחינת שילדה דווקא הייתי סומך רק על מכון בדיקה, אני לא בטוח שיהיה למוסך את הציוד הנחוץ לבדיקה, אתה יכול לבקש בדיקה מצומצמת של שילדה במכון בדיקה. עבור שאר הדברים ניתן באמת ללכת למוסך עם סורק תקלות מתאים לרכב, אולי תוכל לנסות במוסך שמשון ביהוד, מורשה פיאט.
  10. @Buki האם יש עדכון בנושא ?
  11. לא חושב שכדאי לבדוק על הרכב, אבל אם אתה רוצה לבדוק את המנוע, אז לפי התרשים זה כנראה מנוע צעד בתצורת Unipolar Winding (https://www.motioncontrolproducts.com/applications/stepper-motor-how-does-it-work/) : אני רואה חומר על מנוע צעד של רכב אחר (מיצובישי) אבל מהמר שכנראה זו אותה התצורה, אולי אחד מהחברים כאן יוכל לאשר או לשלול. בכל מקרה: 1. כאן תמצא איך לבדוק את המנוע לפי התנגדות ובנוסף בדיקת ע"י הספקת מתח כך שהמנוע "ירעד" בצעד 8 : https://mitsubishitechinfo.com/data/GS41/2009/13/HTML/M113157360006400USA.htm או כאן : http://mmc-manuals.ru/manuals/grandis/online/Service_Manual_2008/2008/17/html/M117305020014500ENG.HTM 2. אם אתה רוצה ממש לקדם את המנוע עם או נגד כיוון השעון ספק מתח לפי השלבים בטבלה שמופיעה כאן : http://mmc-autoelectric.org.ua/manuals/eur/lancerx/2010/17/html/M217100030043400ENG.HTM
  12. "ענק המצברים" (ממוקמים לצד כביש 461, באור יהודה), מנסיוני, שרות טוב, הגונים ונתנו מחיר טוב. לפעמים הזמנתי אותם ולפעמים נסעתי אליהם, תלוי במצב.
  13. אני חושב שהבנתי, תודה רבה.
  14. תודה, אבל עדיין לא ממש ברור לי, ואשמח אם תוכל לפרט. מצוקת שמן= ספיקה נמוכה, נכון? אז הדרישה היא שהמסנן "ייסתם" (ובכך יהווה התנגדות מוגברת לזרימה) בשלב מסויים, כך שהעומד המקסימלי שהמשאבה מסוגלת לספק לא יהיה מספיק עבור ספיקת השמן המינימלית הנדרשת?
×
×
  • Create New...