שלום לכולם,
קיבלתי עכשיו את ההודעה הבאה ב SMS :
"
תום עידן‼️
מרכז שרות שמשון סוגר את שעריו בגאווה אחרי למעלה מ-55 שנות פעילות!
ראשית, תודה לאבי שמשון מורד (ז״ל), המייסד ומי שהכשיר אותי כבעל מקצוע.
תודה לצוות הנפלא שלי על שנים רבות של מסירות ומקצועיות.
ותודה לכם לקוחות יקרים,
תודה רבה על האמון והנאמנות רבת השנים🙏
להסרה שלח/י ......"
אני מניח שהרבה מכם (בעיקר בעלי פיאט) שמעתם על המוסך, חבל, באמת תום עידן.