Jump to content

iEminem

  • פרסום הודעות

    43
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

12 נייטרלי

אודות iEminem

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

2,050 צפו בפרופיל
  1. היה לי רכב דומה (1.6 2006) עם תקלה דומה. בעת הקניה ידענו על הבעיה, מכון גירים המליץ להחליף/לשפץ מוח גיר (לא זוכר כבר), אחרי שנה הבעיה חזרה שוב. מכרנו את האוטו עם התקלה (הקונה היה מודע לתיקון) באזור ה8 אלף ש"ח (מחירון היה בזמנו כמעט 15 אלף אני חושב). על פניו נראה שהנתונים מאוד מרשימים, 147 אלף קמ, המנוע הגדול יותר + fsi. אם אני לא טועה זאת הרמה הכי גבוהה מתחת לgt לא? לדעתי תתקן ותישאר עם האוטו. תיקון הריפוד לא אמור לעלות יותר מאלף ש"ח, ותיקון הבעיה בגיר שזה עוד 3 אלף. זאת אומרת 4 אלף ש"ח כדי להנות מהאוטו כמו שצריך. במידה ותמכור, אני לא יודע כמה תקבל. אולי 10? 12? אני באמת לא יודע, השאלה היא איזה רכב איכותי תקבל באותו מחיר? מה שאני זוכר לטובה מהתקופה שהחזקתי את האוטו זה תנוחת נהיגה טובה, מושבים נוחים, מזגן ליושבים מאחורה, ואני זוכר שהספסל האחורי היה די מרווח. בכל אופן זו דעתי. במקומך הייתי מתקן ומנסה לשכוח מהתקלה.
  2. ככה זה היה איפה שעבדתי. אני מתאר לעצמי שלכל חברה יש תנאים שונים לכך שצריך לבדוק, אבל בוודאות זה היה 23+ חודשי אצלנו.
  3. משום מה חשבתי שאתה שוכר ליום או יומיים. אם זה תקופה של 23+ ימים זה בדרך כלל אמור להפוך למחיר חודשי וככה על האוטו תשלם מחיר ספציפי (בין אם זה 23 ימים ובין אם זה 30 ימים), מה שכן על הביטוח תשלם ממש על הימים שהיית עם האוטו. אז שווה לבדוק לכמה זמן / אם יש תעריף חודשי שחוסך קצת בדיל. שיהיה בהצלחה
  4. דעתי אחרי תעסוקה בנושא: - תמיד לקחת תמונות. גם אם יש ביטוח מקיף או כל דבר אחר. חשוב גם לקחת תמונות מהפנים.במיוחד אם יש חורי בדלים של סיגריות או פלסטיק רופף/שבור. - אין דבר כזה ביטוח מרכב תחתון / צמיגים. מה שאני כן שמעתי עליו זה שירות שבאים עד אליך להחליף לך גלגל / להביא לך דלק במידה ונתקעת / מפתח ספייר אם נאבד. לדעתי האישית זה אקסטרה שאין ממש דחף לשלם אם אתה מוכן להחליף גלגל בעצמך, ולא מתכוון לנסוע עם נורת דלק. - לפני שאתה מגיע לאסוף את הרכב, תעשה בדיקה לגבי מחירים של קטגוריות אחרות באותו סניף. יכול להיות שבאינטרנט יעלה לך 10 שח לשדרג, אבל כשאתה בדלפק, מבולבל ולא בטוח, יציעו לך "רק" 20 שקלים לשדרוג. - תוודא שהרכב שאתה אוסף עומד בדרישות שלך. אם הוא לא נוח / מסריח, אל תתבייש לבקש להחליף. רוב המגרשים כרגע מלאים אז אין סיבה שלא יחליפו לך במקום כדי שתהיה מרוצה. -תוודא מראש איפה אתה מחזיר, מתי, אם זה חג או לא, שעות פתיחה ותחנות דלק ליד. אתה לא רוצה להחזיר להם חצי טנק דלק ולהיות מחויב על טנק מלא.
  5. מתעלק על השרשור כדי לשאול משהו - במידה וההמלצה היא לא לעבוד בשנה-שנתיים הראשונות, כמה לדעתכם צריך הסטודנט הממוצע לחסוך לפני שנת הלימודים, בהנחה שמשתמש ברכב+גר אצל ההורים? אני מתאר לעצמי שזה אינדיבידואלי, מצד שני בעבודה הקודמת שלי המליצו לי לשמור כ100 אלף ש"ח בצד לתקופה זו, משהו שמרגיש לי קצת מוגזם. ממה שאני חושב עליו זה להכניס למשוואה את הוצאות הרכב השנתיות (טסט+ביטוח+טיפולים+דלק), ביטוח לאומי (יש הנחה לסטודנט מובטל?) כמובן הוצאות שוטפות אם יש כמו חדר כושר או חשבונות. והכי חשוב גם לשמור קצת בצד "למקרה ש...". מנקודת מבט שלכם, כמה הייתם ממליצים לחסוך?
  6. מעדכן. הלכתי למכון גירים בחולון (יותר קרוב) שיתן את דעתו. אמר שלא מתעסקים עם החלק שנדפק וצריך להחליף ידית הילוכים לגמרי. ידית מפירוק נרכשה ב300 ש"ח, הוחלפה, ובינתיים טפו טפו הכל תקין.
  7. ניסית לבדוק לגבי מגן שמש כמו משקפיים? https://www.autostore.co.il/product/מגן-שמש-לשמשה-קדמית-hr-raysun-xl/ המחיר הרבה יותר אטרקטיבי לדעתי, יש את כל המידות, ולי אישית זה תורם הרבה הרבה יותר מאשר הצילון אלומיניום הפשוט. אני לא יודע עד כמה כדאי לקנות צלון מותאם במחיר של כמעט פי 6 מעל כשמה ששלחתי עושה את העבודה ממש טוב. הבעיה היחידה שלוקח זמן ללמוד איך לקפל את זה בחזרה אבל בסוף לומדים.
  8. iEminem

    עזרה במחקר - לימודים

    עניתי. בהצלחה
  9. חבל שלא עשיתי מחקר יותר מעמיק לפני שקניתי.. 700 ש"ח ל 5A נראה לי קצת מוגזם בשבילי כרגע, במיוחד כשכבר יש לי 2A אז אני צריך או עוד 2A או 4A.. מצאתי באליאקספרס במחירים די נוחים (4A ב 200 ש"ח כולל משלוח) השאלה אם זה איכותי כמו שאני מצפה שזה יהיה, ואם בכלל אקבל את זה (בכל זאת, קורונה+דואר ישראל).
  10. אשמח לשמוע אם למישהו יש קישור לסוללה ל Worx Hydroshot עדיפות ל 4A. במעמד הקניה המוכר המליץ לי קודם לנסות שטיפה עם סוללה אחת 2A ואז לפנות אליו אם אני לא מרוצה מה15 דקות עבודה שזה מספק. אצלו סוללה נוספת עלתה 300 ש"ח (לא זוכר אם 4A או 2) אבל אמר לי שזה בזבוז כי יש מברגה של וורקס ב400 עם אותה סוללה כמו של הגרניק. קצת כבד עליי להוציא 400 על מוצר שאני לא באמת צריך. משיטוט באמאזון ואיביי לא מצאתי תשובה. מישהו מצא במקרה סוללה במחיר סביר?
  11. אני מתאר לעצמי שבפורום יגיבו האנשים שכן שומרים על האוטו ויודעים לדוגמה שצמיגים חייבים להחליף בזוגות. אתה באמת היית רוצה לראות על כביש 6 איזה איי10 ליסינג עם 4 מותגים שונים בצמיגים במקרה הטוב, או בלי ברקסים במקרה הרע? אני מצטער אבל כל עוד בארץ יש אנשים שלא אכפת להם מהבטיחות של עצמם ושל הסובבים אותם, אני מעדיף לא לעבור לידם בכביש מהיר במהירות המותרת (או הלא מותרת). אנשים לא יודעים להשתמש במכונה שהם נוהגים בה, ולא משנה כמה תשקיע בשלך, אתה תמיד תוכל להידפק בגללם. ואני לא צריך לפרט איך. אני פעם אחת בחיים הגעתי עם האוטו שלי ל140 בכביש 6 ב6 בבוקר. זה היה שבוע אחרי שקניתי אותו והחלפתי צמיגים (בלי קשר למקרה). עדיין הרגשתי כאילו כל נגיעה בהגה אני מחליק בין הנתיבים, ושמתי לב שאני אישית לא אשתלט על האוטו אם יקרה משהו, אז ישר הורדתי ל120. זה לא משהו שמלמדים בשיעורי נהיגה וחלק מהרכבים בארץ גם לא מיועדים למהירויות כאלה. אני לא בקיא בכבישים בחול אבל מה שאני כן יודע זה שאם יגדילו את המהירות המותרת זה לא יתרום לבטיחות בכביש..
  12. לא קראתי את כל ארבעת העמודים, סיימתי בעמוד הראשון ורציתי ממש להוסיף לתגובה הזו. אני השתחררתי מהצבא לפני קצת פחות משנתיים, ותוך שבוע מהחפש"ש ישר נכנסתי להיות נציג שירות בחברת השכרה. ובתור אחד שממש אוהב את תחום הרכבים, כל המשפטים המודגשים בציטוט הם פשוט מה שחשבתי באותו זמן. מה רע בלנהוג 8 שעות על רכבים חדשים מהניילון? (אפילו כשזה 24/7, אפילו כשזה כולל שישי/שבת/חגים/אירועים, אפילו שזה כולל 6 משמרות). אני חושב, שכשבן אדם מחפש עבודה, הוא לא צריך להסתכל אך ורק על המשכורת. בסופו של דבר מעבירים בעבודה חלק גדול מהזמן, וזה פשוט ירגיש פספוס אם תעבוד במשהו שאתה לא מתחבר אליו, אם בסופו של יום אתה מגיע הביתה ואומר לעצמך "בואנה, אני פשוט מבזבז את הזמן שלי.". אני אסייג את דבריי, כמובן שצריך להסתכל על המשכורת, אבל לא ברמה כזאת קריטית. כל עוד אתה עובד במשהו שאתה אוהב, גם אם זה בא על חשבון אלף-אלפיים שקל בחודש שתעשה בעבודה שאתה לא תאהב, עדיף להתעסק בדברים שאתה מתחבר אליהם ולא שאתה לגמרי לא סובל. מצד שני, אני עוד צעיר, עדיין לא גר לבד ולא בקיא בנושאים אחרים שהגולשים פה חוו.
  13. הבעיה היא שבארץ אין תרבות נהיגה נורמלית כדי לנהוג מעל 120 קמ"ש ועדיין להרגיש בטוח. לדוגמה, אנשים שסתם ככה נוסעים על האמצעי בכביש עם 3 נתיבים, כשהימני לגמרי ריק, או אנשים שפשוט מתנחלים על הנתיב השמאלי בלי שום מודעות למה שקורה סביבם. תדמיין לעצמך רגע כביש שמותר לנסוע בו מעל 120 קמ"ש בארץ, ותנסה לחשוב רגע על אותו אידיוט שיצא בפניה הלא נכונה, עולה על אי תנועה מקווקו ומנסה להשתלב לנתיב (מ-0 קמ"ש, כמובן). גם אני לא אוהב לנסוע על 70 בכבישים שאפשר לנסוע אפילו 100. כשמתאפשר, מדי פעם אני אפילו לא שם לב שאני גולש רחוק מה-70. מתי אני כן שם לב לזה? כשאני צריך לתת בלימה די חזקה כי איזה אידיוט שכח שהוא צריך לפנות שמאלה אז הוא חותך מההכי ימני להכי שמאלי (איפה שאני נמצא בעקיפות בדר"כ). אז להגיד שהחוקים כלכך נוקשים כדי שנפר אותם? אם להגיד את האמת, אני שמח שיש הגבלות מהירות "נוקשות" כאלה שלפחות יסייעו לי להיזכר באמצע נסיעה שאני בתוך מכונה, שיכולה גם לאכזב אותי במיוחד בתנאי הכביש הישראלי, וכל עוד הרבה מאוד נהגים בארץ לא יודעים לנהוג, אני מעדיף שככה גם ישאר המצב.
  14. היי לכולם. עדכון: בגלל הקורונה האוטו כמעט ולא נסע. לקחתי היום את האוטו למכון גירים סגולה, שם אובחנה הבעיה - קצר בתיבת הילוכים. אחד מהמיקרוסוויצים לא תקין. בסורק הופיעה תקלה pedal shift sw down. בשבוע-שבועיים הקרובים המכון יוכל לטפל לי בתקלה, אז אעדכן מחירים כשאדע.
×
×
  • Create New...