Jump to content

daniel.asu

  • הודעות

    123
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של daniel.asu

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

25

מוניטין

  1. אני מתנחם בזה שראיתי סרטון על נהג דביל ולא קראתי כתבה על ילדים שנפגעו מניסאן מיקרה.
  2. אני רואה בהרבה נושאים בפורום שאנשים רואים אצבעות משולשות בכמויות. האמת, הייתי בטוח שזה משהו שבקושי שרד את באג אלפיים, ושכל השימוש בזה היום הוא בצחוק או בקטע אירוני/מודע לעצמו. מתברר שטעיתי ממש. לגבי נושא השרשור, אף פעם לא הרגשתי שיש איזו הסללה מינית באגרסיביות/אדיבות בכביש. חלק ניכר מהנהגים שאני פוגש, גברים ונשים כאחד, מתנהגים כמו רפש נושמת. ובכל מקרה, אני יודע שאם הייתם נוסעים ליד בת הזוג שלי (או אחת מרשימה די ארוכה של נשים שנסעתי איתן), הייתם פוגשים נהגת אדיבה למדי. אז לעניות דעתי, יש פה קצת הטיית אישוש.
  3. סיכוי קלוש מאוד, אבל הייתי לפחות מתקשר למוסך יבואן לשאול אם הם מכירים את הבעיה והאם יש עדכון תוכנה למערכת שיצא בזמן האחרון. אבל שוב, נשמע שהסיכוי לזה נמוך.
  4. לא יודע על מה מדובר, אבל ממעט הניסיון שלי עם אנדרואיד בהתקנה מקומית ועם טאבלטים זולים מעלי אקספרס - זה לא שווה את ה300 שקל האלה...
  5. אם כבר עוברים על החוק, המינימום של המינימום זה לפחות להשתמש קצת בשכל ובעיניים ולא לסכן את כל העולם...
  6. daniel.asu

    זעם כביש (Roadrage)

    נסענו מבאר שבע לעמק יזרעאל אחרי יום שהכל השתבש בו, ויצאנו באיחור של 200 שעה מבאר שבע. גם הנסיעה לא הייתה עונג עם זוג שלקחנו טרמפ ובא לי ברע מהרגע הראשון (בעיקר בזכות החבוב, שהיה מנותק לחלוטין מהזמן שנקבע ונע באדישות מעוררת השתהות כשכולם מחכים לו). הגיעה השעה להיפרד, ואנחנו מורידים את הזוג ביעדם בצפון, בתוך תחנת דלק. הם הצטרפו לרכב שעצר מולי מימין, וחבובי, שבדיוק פתח את הדלת כדי להיכנס, החליט שהוא אמור לדבר עם הנהגת דווקא מבחוץ, כשהוא נשען פנימה. כמובן, זה לא היה מושך את תשומת לבי אם הדלת והחבוב לא היו מפריעים לי לצאת מהתחנה. אז חיכיתי קצת, ואז נתתי הבהובון, ואז חבובי נזכר שהוא צריך משהו מחנות הנוחות מאחורה, אבל הדלת - היא יכולה לחכות פתוחה. הרגשתי איך ברגע כל שלוותי עוזבת אותי ומשאירה אותי עם חמת זעם חסרת פרופורציות (דניאל, זו דלת, תנשום). בדיוק כשאני כבר בא לצאת מהרכב, הדלת נסגרה על ידי אחת הנוסעות ברכב, אבל אני כבר זועם וזועף, יוצא בנהיגה פרועה ולא אופיינית מתחנת הדלת (אבל עומד בעצור. זכות קדימה זה קדוש). בדיעבד, גם אני מן הסתם מתבייש ברגע הזה, אבל לפחות הוא לימד אותי לא להוציא את העצבים אל הנהיגה.
  7. daniel.asu

    נהיגה איטית

    מסכים לחלוטין עם ההבטה לצדדים, השהייה של שניה ברמזור לא באה להחליף את זה (כמו שרמזור ירוק להולך רגל לא מחליף מבט לצדדים). אבל ביותר מצומת אחד שאני עובר בו בשגרה יש בעיה של שדה ראיה, וההשהיה הזו של שניה, התבררה כהחלטה לא רעה; לא מנעה תאונה, אבל כן חסכה בהלה מיותרת כשהייתי רואה באמצע הצומת רכב מתפרץ באדום לימיני. הרשה לי לחדד את עצמי (אחרי הנסיעה של הבוקר) - לא לחכות סטטי כשירוק, אלא לגלוש לאט לתוך הצומת (להלן, המתנה של שניה מהרבצת גז לתוך הצומת). הסרטון למעלה היה כדוגמה למה לא כדאי להיות הראשון שעף לתוך הצומת במהירות שיא. בכל מקרה, הנה תגובה לאותו הסרטון, שממחישה מאוד טוב את מה שניסיתי להגיד (שלא כדאי למהר לתוך צומת כי עלולים לפספס סכנה):
  8. daniel.asu

    נהיגה איטית

    בלי להצדיק חלילה את כל המשחקים בטלפון והרדומים ברמזור (וגם בלי לרמוז דבר על רמת הנהיגה/בטיחות שלך), יש פה אחלה תזכורת למה כדאי לחכות איזו שנייה-שתיים אחרי שהרמזור מתחלף: זה כמובן לא קשור לקצב ההאצה ברגע שיוצאים מהרמזור, אלא רק ליציאה ראשון.
  9. זו המערכת המובנית של מאזדה (Mazda Connect). ממה שהבנתי מדיונים בפורומים שונים, מדובר בגרסה מיוחדת של iGO שפותחה במיוחדת עבור המערכת הזו. אני מאוד מסופק שאצליח לשחק איכשהו עם הגרסה של התוכנה, אבל אנסה מחר. תודה רבה על המאמץ!
  10. @icc , ניסית את ההמלצות פה? עבד לך? ניסיתי להוריד את הקבצים מהקישור של pasat04, אבל לא עבד (צירפתי צילום של מה שרואים). ניסיתי גם כל מיני שילובים של קבצי sgn וקבצי מפות, עדיין לא עבד (עד שחזרתי לקבצים המקוריים שהיו לי). מצאתי גם מפה ממרץ 2021, אבל לא היו שם את קבצי ה-sgn. גם זה לא עבד. אז לדעתי יש איזה עניין עם ההצפנה של הקבצים, או שסתם יש בעיה ספציפית אצלי. אשמח לדעת אם מישהו ניסה את אחד הפתרונות שעלו בשרשור ועבד לו.
  11. שלום לכולם, בחלון הימני האחורי ברכבי, יש מין פס פלסטיק כסוף שהתברר לי שבקצותיו לא צמוד לרכב (בחלק התחתון של החלון, בדיוק מעל הפח של הדלת, בשני הצדדים של הפס). זה לא היה מפריע לי, אלא שזה יוצר מין שריקת רוח בנסיעה בכבישים מהירים, שמשגעת אותי. הרעיון הטריוויאלי היה סופר7, אבל כדי שזה יידבק כראוי אני צריך ללחוץ על זה כמה שעות, וגם הבנתי מאיזה פחח שדבקים מבוססי סיליקון ייפגעו בפח של הרכב (לא יודע כמה זה נכון או אם סופר7 מבוסס סיליקון). במקום, הוא הציע להשתמש בחומר איטום כלשהו שמשתמשים בו לגגות (מישהו יודע על זה משהו?). חבר הציע להחזיק את הפלסטיק צמוד לדלת בעזרת קלמרות, וזה יכול לעבוד בחלק הפתוח של הדלת, אבל נראה צפוף מדי בצד הציר של הדלת עם הקורה (אלא אם הדלת פתוחה לחלוטין, וגם זה לא בטוח). יש רעיונות נוספים? או שהדרך היחידה להתמודד עם זה כמו שצריך תהיה לפנות לפחח? צירפתי כמה תמונות של האזור, סימנתי בירוק את האזורים הרופפים. תודה מראש לכל העוזרים.
  12. שלום, עוזר לחברה למצוא רכב. מחפשת מיני אוטומט, בתקציב של 50,000 שקל, יכול להמתח עד 70,000. במקור חשבה על יאריס, אבל מתקשה למצוא אחת בשל הביקוש. הצעתי לה גם את הספארק אך טוענת שלפי ביקורות היא פחות נוחה. הצעתי לשקול גם את הספייס סטאר. לא ידעתי לכוון אותה לרמות אבזור או שנים מסוימות. מחפשת משהו נוח ואמין. הנסועה הצפויה (נכון לכרגע) תהיה פחות מ10,000 בשנה, ברובה בינעירונית בדרום, אז צריכת דלק פחות קריטית. האם יש עוד דגם שאני מפספס? כמו כן, מה החסרונות של שלוש האפשרויות הנ"ל אחת ביחס לשניה? תודה רבה מראש
  13. כן, אין ספק שבדיעבד זה לא יעזור. התכוונתי שתבקש ממנו את היסטוריית הבעלויות, אפשר להוציא את זה גם באינטרנט (לא יודע איך זה עובד עם מגרשים אבל). בכל מקרה, לפני שאתה לוקח לבדיקה - נסה לדבר עם חברת הליסינג ולהשיג את היסטוריית הטיפולים. יכול להיות שכבר בשלב הזה יהיה כדאי לרדת מהרכב, אם הוא הוזנח מאז שעלה על הכביש.
  14. קודם כל, כפי שציינתי בהתחלה, ברגע שאתה בעל הרכב אתה תמיד יכול להוציא היסטוריה של כל סוגי הידיים הקודמות (חברה, השכרה, פרטי וכו'). בכל מקרה, סוג היד הראשונה תמיד יופיע ברישיון, זה לא נעלם לשום מקום. למען הסר ספק, גם אם הליסינג היה פרטי וגם אם לא - שים לב שרכב מליסינג צריך לבדוק מאוד לעומק, על אחת כמה וכמה אם חברת הליסינג והמגרש קטנים.
×
×
  • תוכן חדש...