Jump to content

daniel.asu

  • הודעות

    87
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

17 נייטרלי

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אוקיי, לא הבנתי את זה ככה בכלל. זה בהחלט נשמע פתרון טוב. פספסתי את זה לחלוטין. אבל זה כבר בסוף הקניה, כשאני סומך על הקונה ולא חושב שהוא סטוקר קריפ. ההתייחסות שלי הייתה לשלב לפני, כשאתה עדיין לא יודע מי זה והוא בא לראות את הרכב לראשונה, ואז למצוא אותך על בסיס מודעה ברשת בלבד זה לא ממש פשוט (והרוב המוחלט של האנשים ממש לא יעשו את זה). את ברווז (במלעיל או במלרע?) לא היו מוצאים אם הם היו נפגשים במקום אקראי (ולא היו רואים את המודעה על הרכב כשהוא בחניה ליד העבודה, כמובן).
  2. המקרה המתואר באמת נשמע חריג ובהחלט לא סימפתי. בכל מקרה, אני חושב שבתור קונה לא הייתי מסכים לאפשרות 1+3. לאפשרות 2 אולי הייתי מסכים אם המכון היה האפשרות השלישית-רביעית-שביעית שעלתה, או שהוא עלה בצורה מאוד שרירותית (הכי קרוב אליי בגוגל מפות, וגם רחוק מהם). אפשרות 4 - מסכים שכדאי להתרחק מדגלים אדומים - אלא אם אין ביקוש לרכב ואתה ממש נואש למכור, ואז הם יכולים להווריד קצת. אבל לגבי הקביעה מראש של המכון/מוסך - גם אני, בחיפושיי אחר רכב, יודע מראש לאיזה מכון או מוסך אלך, פשוט כי אני לא ממש סומך על האחרים. זה מבחינתי גם דיל ברייקר. אני חושב שהדרך הכי טובה להימנע מהמשך הסיפור (שבאו לחפש אותך), היא פשוט להיפגש במקום שנוח לשני הצדדים, אבל לא בבית, בעבודה או במקום שאפשר למצוא אותך בקלות בו. נניח מרכז מסחרי קרוב.
  3. ממה שאני מבין הוא יותר מכוון לסוחרים מסוגים שונים, שטוענים שהם "קונים" את הרכב בשביל מישהו אחר. לבוא לקנות עם עוד מישהו זה מקובל, אבל עדיין אתה קונה אותו לעצמך והוא רשום על שמך.
  4. לדעתי במצב כזה אין צורך להתחבר לסוויץ, אלא לפיוז של שקע המצת. מה שעשיתי אצלי זה לחבר שקע 12v לפיוז, אליו מתחבר מתאם usb עם כבל מוסתר שנמתח עד המצלמה.
  5. בכל דבר שמכרתי כיד שניה, מעולם לא סיננתי קונים פוטנציאליים כי מישהו אחר אמור להגיע. אני גם אומר את זה בטלפון לכל מי שמתקשר. אם יש לי כבר קונה שאמר שהוא מעוניין, אני כמובן מידע את הבאים אחריו ואומר להם שהם אחריו בתור. גם מהצד השני - ברור לי כקונה שאף אחד לא מחכה לי, ומעולם לא ביקשתי שיחכו לי.
  6. כן, האדום מתחבר לחשמל קבוע והצהוב לAcc. אישית, אני משתמש בviofo a119 v3 ואני מאוד מרוצה, אבל לא חיברתי אותה להקליט כשהרכב חונה. גם לה יש קיט מאוד דומה לעשות את זה, רק שאם אני זוכר נכון - אפשר לקבוע בו את המתח המינימלי בו המצלמה מנותקת מהמצבר.
  7. בקצרה - כן. אין לי סבלנות לקשקשנים. עם זאת, מידת הסינון תלויה בסחירות של הרכב ואילו אנשים הוא מושך. אם אני מקבל שיחה בחודש, כנראה שאהיה יותר סבלני לקשקשנים, ובכל מקרה כל משפט על המחיר יזכה לנפנוף, לעומת שאלות ענייניות על הרכב. בנוגע לשאלות כמו 'איזה רכב זה? כמה המחירון?" - אני אתן את הקרדיט למי ששואל דבר כזה, שהוא מנסה להבין אם בצד השני של הטלפון יושב סוחר. אבל אולי סתם אני נותן יותר מדי קרדיט לאנשים.
  8. הקיט אמור למנוע את זה. מתחת מתח מסוים של המצבר, המצלמה נכבית. ממה שראיתי בכמה אתרים, המתח הזה הוא 11.4V. לפי האינטרנט זה גבולי, אבל הייתי לוקח את זה בערבון מוגבל.
  9. היי, ברוך הבא. אענה מהידוע לי: קודם כל, אם אתה מחפש המלצה לרכב, יהיה יותר קל לעזור לך אם תרשום מה הצרכים שלך ומה התקציב (כמה שיותר פרטים, יותר טוב). מומלץ גם להציץ קצת בפוסטים קודמים. 1. לא בהכרח. מהרכבים הידניים שאני מסתכל עליהם, נראה שרכבים שהיו שמורים דווקא נמכרים די מהר. היה פה דיון על זה בזמן האחרון, אבל לדעתי זה נובע מזה שאמנם הביקוש לרכבים ידניים הוא נמוך - אך ההיצע גם הוא מאוד נמוך, לכן רכבים שמורים מחליפים ידיים. אני יכול לחשוב על 4 אקזמפלרים שראיתי בעת האחרונה של רכב לא ממש שכיח, שנמכרו תוך פחות משבועיים לדעתי (המודעות נעלמו מיד2). אני חושב שהשאלה היותר חשובה, היא מה אופי הנסיעה שלך ומה אתה מעדיף. אישית, אני יותר נהנה מידני, אני לא עומד כמעט בפקקים ונוסע רוב הזמן בשיוט על כבישים מהירים, מעדיף תחזוקה קלה וזולה יותר ולקנות רכב יותר טוב באותו הכסף - אין לגיר אוטומטי שום יתרון משמעותי מבחינתי. כל חבריי מהמרכז, לעומת זאת, השקיעו זמן מגוחך בלשכנע אותי לחפש רכב אוטומט (ככה זה כשחיים בתוך פקק כל היום, כלשונם). 2. לא יודע, אבל יש לי הרגשה שהתשובה היא כנראה "בחלק מהדגמים כן ובחלקם לא". 3. הסבר על רגל אחת: רובוטית - תיבה שמבוססת על התיבות הידניות, שבמקום איש שמתפעל אותה (מעלה\מוריד הילוכים), יש רובוט שעושה את זה. ברובוטי חד מצמדי, יש מצמד (קלאץ') אחד, ועל כן בהרבה מהן החלפת ההילוכים מרגישה כמו בשיעור נהיגה - קופצנית ולא נעימה. השדרוג של התיבה הזו הוא התיבה הרובוטית הדו-מצמדית, בה יש קלאץ' אחד להילוכים הזוגיים ואחד להילוכים האי-זוגיים. כך מתקבלת העברת הילוכים נעימה יותר, בחלקן אפילו חלקה למדי. היתרון הגדול של התיבה הזו על התיבות האוטומטיות האחרות, הוא צריכת דלק טובה יותר. בצד החסרונות, יש גם אופי העברת הילוכים שעלול להיות לא נעים (תלוי תיבה), וגם תקלות לא נעימות במצב של נהיגה ממושכת בפקקים למשל (מוביל לשחיקת המצמדים --> תיקון יקר). תיבה רציפה - תיבה בה יש אינסוף יחסי העברה (הילוכים). הרציפות הזו מאפשרת להאיץ בצורה יותר ליניארית (עבור גז קבוע, הרכב יאיץ בקצב די קבוע). לפי מה שהבנתי, היתרון שלה הוא בדמות נסיעה יותר נעימה (אין החלפות הילוכים, והאצה יותר ליניארית לחובבי הפורמט). מצד שני, גם פה עלויות התיקון יכולות להיות גבוהות. תיבה פלנטרית - זו התיבה האוטומטית המסורתית. מצד אחד, בדרך כלל היא די נעימה בנסיעה, מצד שני - צורכת יותר דלק בגלל דרך הפעולה שלה. זו הצגה שטחית ביותר, יש עוד הבדלים בין התיבות. אתה מוזמן להיכנס לערך בויקיפדיה שדן בתיבת הילוכים כדי להעמיק את הידע. צריך לזכור שגם פה, לכל יצרן תהיינה תיבות מכל מיני סוגים, טובים יותר או פחות, וכדי להחליט מה מתאים צריך לדעת מה הצרכים, התקציב, אופי הנסיעה וכו'. אין סוג אחד שהוא הכי טוב באופן גורף. 4. גם פה, ההעדפה נגזרת מהצרכים מהרכב. למשל, מנוע עם טורבו יציג ביצועים עדיפים על פני אותו המנוע בלי טורבו, אבל הטורבו גם עלול להוביל לשחיקה מואצת של המערכת. במערכות היברידיות יש למעשה סוללה שלפעמים מניעה את הרכב במקום מנוע הבנזין. היתרון הוא כמובן בצריכת דלק משופרת (הסוללה נטענת בזמן שהרכב נוסע על בנזין, ואז מניעה אותו חלק מהזמן), אך מצד שני עלות הרכב תהיה גבוהה יותר והאחזקה עלולה להיות יקרה יותר (למשל, אם הסוללה מתפגרת וכבר אין עליה אחריות או ביטוח). 5. גם כוח סוס הוא פרמטר שנידון פה לא פעם. בגדול, זה מספר שייתן לך מושג מאוד כללי על הביצועים של הרכב. אבל צריך לזכור שיש עוד המון פרמטרים שישפיעו על ביצועי הרכב (למשל המומנט, תיבת ההילוכים, משקל הרכב, מבנה הרכב וכו'). הביצועים של כל רכב הם סך כל הפרמטרים הללו, ועל כן למספרים שבמפרט יש משמעות מאוד חלקית. מומלץ פשוט לנסוע על רכב כדי לראות האם הביצועים שלו לטעמך או לא. 6. בזמנו כשחיפשתי זה היה סיפור של פחות מ500 שקל אם אני זוכר נכון. בכל מקרה, לא נראה לי שזה אמור להיות שיקול בכלל בבחירת הרכב.
  10. גם בקקטוס המזגן נשלט דרך המסך. וכפי ש @yulianx ציין מוקדם יותר, נראה שעד כה העדויות על צריכת השמן המוגברת הופיעו רקברכבים שעברו ריקול.
  11. בהצצה באתר של לובינסקי טרייד - כל הרכבים שבדקתי מופיעים כליסינג. חוץ מזה, ממה שאני יודע, ברישיון רכב שנמצא במגרש טרייד אין אמור להופיע שם המגרש (לא מוסיף עוד יד לרכב, אלא רק מציין שהרכב בחזקתו), אולי בגלל זה הוא מופיע במאגר כ"חברה". מחוויותיי במגרשי הטרייד אין האלו, המוכרים ידחפו לך מה שבא להם ולאו דווקא מה שבא לך. אז אין מנוס מלוודא מול המוכר כל פרמטר שחשוב לך, על כל רכב שהוא מציע. ודבר אחרון - אם אתה הולך על הקקטוס ובונה על 5 שנות האחריות של לובינסקי (לא זו שמגיעה מהטרייד), הייתי מציע ממש לוודא מול מוסך יבואן שהרכב אכן באחריות.
  12. להבנתי, זה כבר לא נכון. הגיר הבעייתי היה AL4 בגרסאותיו המוקדמות, אבל זה לא הגיר שמגיע ברכבים האלו. עם זאת, אני לא בטוח ועדיף לחכות לתשובת המומחים בנושא. עריכה: בחיפוש זריז - הגיר המעודכן הוא של אייסין, שנחשב אמין.
  13. אז למה לא גרסאות הבנזין של ה208/קקטוס? בתקציב כזה אפשר למצוא גם אוטומט משנתון 2018 ומעלה - כך שהרכב כנראה עלה לכביש עם רצועת הטיימינג החדשה שלא אמורה להתפורר. כמובן, כל אקזמפלר צריך להיבחן לגופו.
  14. גם אני הייתי עם מצבר S&S בלי בעיות כאלו (אבל עם מצלמה אחרת). למצלמה הזו יש סוללה פנימית, לא? אם כן, זה אומר שהיא יכולה לעבוד גם בלי קשר לחשמל הרכב. ניסית ברכב אחר והיא עובדת תקין לחלוטין? אם מכבים את מערכת ה-S&S, זה פותר את הבעיה? בנוסף, נסה לשחק עם ההגדרות כך שהיא תפעל על הסוללה גם כשהרכב כבוי (בטח נקרא "מצב חניה" או משהו כזה). אם היא עדיין לא תעבוד, לדעתי זה לא קשור לרכב כלל. עוד אפשרות: להחליף פשוט את המתאם של המצת. לי הייתה בעיה דומה שנבעה מאותו מתאם, והחלפה לאחד בהספק גבוה יותר פתרה את הבעיה לחלוטין. דבר אחרון - גם אם תשתמש בערכת החיבור הזו, אתה עדיין תתחבר לפיוז כלשהו ברכב. לאיזה פיוז חשבת להתחבר? כשעשיתי את זה אצלי, חיברתי מפצל מהפיוז של שקע המצת, כי לא רציתי להתעסק עם חלקים אחרים של הרכב (וממה שראיתי - זו גם הדרך המומלצת לעשות את זה). אם אתה עושה את זה - אין משמעות לקופסא הזו (מעבר לאסתטיקה), כי היא עדיין תתנהג בדיוק כמו השקע הרגיל (הם הרי יוצאים מאותו המקום בדיוק).
  15. לפני כשנתיים עשיתי בדיקה בנבדקי רכב (אזור התעשיה החדש) והייתי מאוד מרוצה. לפי גוגל מפות - אני לא לבד.
×
×
  • תוכן חדש...