Jump to content

איציק נ.

אחראי ראשי
  • הודעות

    15,123
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    9

איציק נ. שיחק אותה בתאריך יוני 20

התכנים של איציק נ. היו האהובים ביותר!

מוניטין

922 מעולה

2 עוקבים

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    פסגות אפק
  • איזה רכב יש לך?
    Peugeot 3008 MY2018 1.6HDi
  • מקצוע
    שיפוצים, קבלן רשום.
  • עמוד הבית שלכם
    https://www.facebook.com/itzikshiputzim

צפיות אחרונות בפרופיל

14,406 צפו בפרופיל
  1. דור ראשון עד 2016 דור שני מ 2017 (כן, היתה איזו חתיכה או שניים של הדור השני שנרשמו על 12/2016, אבל זה זניח לחלוטין. במקרה שלך, הפער במחיר מסגיר את העובדה שמדובר בשני דורות ולא באותו הדור). איציק
  2. מדחסי ספיקה משתנה זה כבר דיי סטנדרט הייתי אומר. אולי בניסן מיקרה לא (היא לא בדיוק דוגמא ל"סטנדרט מתקדם" אם כבר מזכירים אותה) - אבל כל יצרני מכוניות ה"לחם והמחאה" כבר עברו לספיקה משתנה (אלקטרונית או מכאנית) לפני 15-20 שנה. מדחסים עם ספיקה משתנה מכאנית (שסתום פנימי שעובד על תקן טרמוסטט פשוט) היו במכוניות כמו: ברלינגו דור 2, קסארה דור 2 (ואולי גם דור 1), פיג'ו 206 וכד' - איזור שנות תחילת ה 2000. לא אתפלא אם היה גם כמה שנים קודם לכן. ביונדאי אקסנט למשל (מודל 2006, זה דור שלישי כמדומני) יש מדחס ספיקה משתנה מכאני (כנ"ל: שסתום פנימי על תקן טרמוסטט. כשהוא מתקלקל המדחס לא דוחס). ב 2006 (פלוס מינוס) מכוניות כמו גולף\307 (דור2)\C4 וכד' - עברו לספיקה משתנה אלקטרונית, כולל מצמד (קלאץ'). בהמשך הדרך ביטלו לחלוטין את המצמד ונתנו לספיקה המשתנה לבצע את כל העבודה של השליטה על הדחיסה מ0% ועד ל 100% (כמדומני בשנת 2007, אם לדייק מאי 2007 (הלכה למעשה מודל 2008), בפג'ו 207 עם מנוע EP6 בתקן יורו 5 - זה כבר היה). השליטה על הדחיסה מאפשרת לייצר את כמות הקרר שהמזגן צריך, מבלי לבזבז אנרגיה מיותרת על ייצור עודף של קרר. בכך משיגים 2 דברים: גם פחות עומס על המנוע (חיסכון בדלק) וגם טמפ' יותר נשלטת ורציפה בתא הנוסעים. מניסיון ב C4 למשל - אם השסתום ספיקה לא עובד או מנותק, המזגן לא מקרר בכלל. אין דחיסה ואין תזוזה בשעונים (למרות שהקלאץ' התחבר). אופן הפעולה של מדחסי ספיקה משתנה ברכבים הוא מה שמכירים כולם היום כ"מזגני אינוורטר" בבית - רק שהיום הטכנולוגיה הבייתית עדיין לא הגיעה לרמה של מה שיש במכוניות (שליטה מלאה מ 0% ועד ל 100%) כי במזגנים ביתיים המזגן לרוב לא ירד מתחת ל 33% מתחת לתפוקה המקסימלית שלו)
  3. אנחנו לא ממש יודעים איזה צינור יש בגינה שלך... פקסגול, פלסאון, פלסים... לכל חברה את יש הסט מוצרים שמשלים אותה (וכלל אצבע: אם אתה רוצה מערכת עובדת ואמינה, אתה חייב להתשמש באותם האביזרים של יצרן הצנרת... לא משנה אם אתה עושה נקודת מים בבית מ-SP, פקס, פלסאון או כל חברה אחרת - על אחת כמה וכמה הזנה לבית או כל דבר אחר). מקווה שהאביזר שמכרו לך (פלסאון) תואם ליצרן הצינור שיש אצלך בגינה (כמו כן אני מקווה שגם הקוטר נכון...על האביזר יש הטבעה של 25 והצינור אצלך הוא 32 בקירוב). אל תשכח לעדכן אותנו איציק
  4. אצלי זה הפוך, כשהמזגן לא עובד צריכת הדלק עולה.
  5. ה 33 שלך זה כנראה 32 שמעט נמעך והתרחב... שי כבר הזכיר את זה.
  6. בתוך Waze אתה מחפש את האופציה לדרג את האפליקציה, והוא יפתח לך את הגוגל פליי בשביל שתדרג אותה.
  7. בחו"ל האופציה פעילה, בארץ מי שקנה פרטית (ולא ליסינג לשעבר) בד"כ קיבל את ה"לובינסקי טאצ'" שזה למעשה מערכת אנדרואיד שמתחברת למערכת המקורית והיא פעילה ברגע שאתה לוחץ על לחצן הניווט. זו אומנם מערכת מיושנת ומעט איטית, אבל הווייז עובד בסדר (עשיתי לו עדכון דרך ה GOOGLE PLAY לגרסה האחרונה ולא לגרסה ש"לובינסקי טאצ'" הציע). איציק
  8. יש לי את ה Mibox, לציין שהוא באמת מגיב טוב (מהיר) ולאחרונה ממש גם קיבל עידכון מהיצרן, מה שפתר בעיה שהיתה דיי מוכרת בדגם הזה (מסך ירוק \ green screen שמוכר כמעין "תופעה" במכשיר אנדרואיד מהסוג הזה). לזכותו גם - תמיכה ב WIFI 5-GHZ, קומפקטי, מוכר בשוק, מתממשק בלי בעיה ב BT לכל מיני אביזרים וכד'. איציק
  9. 30 שניות על צנרת פקס\פלסטיק: למרות הנטיה לחשוב ש 20 מ"מ זה 3/4" ו-25מ"מ זה 1" (צול) בפועל זה לא החישוב הנכון שצריך לעשות. 16 מ"מ זה המקביל ל 1/2" (אם היינו הולכים לפי "שיטת ה-צול", זה היה אמור להיות 12-13 מ"מ נכון ? אז שימו לב - זה 16 מ"מ......) 20 מ"מ זה המקביל ל 5/8" 25 מ"מ זה המקביל ל 3/4" 32מ"מ זה המקביל ל 1". יש נטיה לטעות כאן, אצלם כולם, אבל התקן מדבר עם מספרים באופן דיי ברור. בלי קשר לעניין הזה, צנרת שזרוקה ככה מתחת לאדמה צריכה להיות בעומק מסויים (לפי התקן) ועם בטון סביבה. עבודה יסודית צריכה לכלול חפירה עמוקה מספיק, הנחת הצנרת (כולל שרוול !!!) ומעליה (ומתחתיה) כיסוי בבטון. המהדרין גם ישלבו כמה מוטות ברזל מסביב לצינור\יציקה לצורך שיפור העמידות של היציקה לאורך זמן. איציק
  10. מציין כי אם הרכב רשום על 2 אנשים ("בעל הרכב" + בן/בת זוג רשומים ברישיון) העברת הבעלות היא בדואר בלבד. אם רשום רק אדם אחד ברישיון, אין בעיה לבצע באינטרנט דרך האיזור האישי.
  11. ברוב הבניה המודרנית נקודות הביקורת עברו לנקודה המרכזית בתקרת החדר. בשלב ראשון עליך לבדוק האם מתחת למנורת התקרה באותו החדר, יש צומת חוטים. אם כן, תתחיל מבדיקה שם (חפש חוט שהתנתק).
  12. בעיה בחיבורים זו בעיה קלה מאוד לאיתור והיא מתבצעת באמצעות בדיקת בלון ומילוי מים של הצנרת ביוב. הופעת בועות לאחר כמה דקות של עמידה הן סימן לדליפה של מים מחיבור/ים.
  13. אפרופו חיבורים שנוזלים אחרי פרק זמן מסויים: התקן ליישום צנרת דלוחין קובע שאסור להשתמש באביזרי צנרת עם חיבור "שקע תקע" שמכסים אותם בבטון. הסיבה: הגומיה שנמצאת בתוך הצינור עם השקע, נאכלת מהבטון. לכן בצנרת אופקית אין בעיה לכסות את הצינור עם גבס, אבל עדיף שלא להשתמש בבטון במקומות שיש חיבור תקע שקע. לרוב - גם אם הגומיה נאכלת במקטע צינור אנכי, לא תרגיש שום דבר. עצם היות הצינורות מחוברים אחד לשני כ"שקע ותקע", יוצר מצב שלא תראה מהם בעיה - גם אם לא תשים גומיה בכלל. אז איפה כן יש בעיות ? במקטעים שיש בהם אופקיות - או אם מישהו חיבר "מופה" בין 2 צינורות 4 צול אנכיים - ואז הגומיה התחתונה תמיד תהיה בסכנת דליפה. לאחת החברות המוכרות בתחום (לא זוכר אם זו ליפסקי או חרסה או חוליות) יש מגן מיוחד לאטם הזה לצינורות 50 מ"מ. לא יודע אם יש לצינורות 4". יש אינסטלטורים ששמים סיליקון סופר 7 בחלק החיצוני של הצנרת (בדיוק בחיבור של השקע-תקע) לפני שמבטנים את הצנרת, בשביל למנוע מהמיץ של הבטון להגיע לגומיה. החלק המוזר בכל הסיפור: בקופסאות ביקורת (מאספים) מתחת לריצוף יש חלק מהגומיה שתמיד נשאר חשוף - ותמיד עובר ביטון אינטנסיבי. מעולם לא נתקלתי שם בבעיה, אבל יכול להיות שאיכות הגומיה הנדרשת לאביזר הזה - עמידה במיץ של הצמנט. כמובן שלא חסרות עוד מיליון סיבות לנזילות מהסוג שחווה פותח השירשור, אבל רק ציינתי אחת שהיא קצת פחות מוכרת... אלו היו 30 שניות על חיבורי צנרת נוזלים
  14. איציק נ.

    קמצנות

    עם משפחה או חברים אין מקום לעגל פינות, מי שנקרא לעבודה אצל חבר או קרוב-משפחה במסגרת המקצוע שהוא מתפרנס ממנו - צריך להיות מתוגמל כמו כל אחד אחר, לא פחות ולא יותר. מתוך ניסיון - רק ככה שומרים על יחסים בריאים. בצורה הנ"ל החבר\קרוב-משפחה משלם בעבור העבודה ואז אין את ה"אי נעימות" שיש במידה ויש בעיה וקיבלת את העבודה בחינם או חצי חינם. מהצד השני - בעל המקצוע לא מרגיש שהוא נדפק כי הוא צריך לעבוד אצל חבר או קרוב משפחה בחצי מהסכום שהוא צריך לעבוד בד"כ. היתרון בלהביא מישהו שאתה מכיר זה בדיוק זה - מישהו שאתה מכיר ואתה סומך עליו. על משפחה או חברים בד"כ סומכים יותר מאשר על מישהו זר, אז למה לא לפרגן למישהו קרוב ? לחבר או קרוב משפחה אתה תמיד יכול להמתיק מעט את המחיר או לפנק בהנחה סימלית, אבל בטח שלא לעבוד במחיר עלות חומרים. אתה רוצה לעזור לחבר\קרוב משפחה בחינם ? תעזור לו במשהו שהוא לא המקצוע שלך. פרנסה לחוד ועזרה לחוד. איציק
×
×
  • תוכן חדש...