Jump to content

איציק נ.

אחראי ראשי
  • פרסום הודעות

    14,794
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    7

איציק נ. שיחק אותה בתאריך אוקטובר 21

התכנים של איציק נ. היו האהובים ביותר!

מוניטין

527 מעולה

2 עוקבים

אודות איציק נ.

  • דירוג
    אחראי ראשי

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    פסגות אפק
  • איזה רכב יש לך?
    C4 Spacetourer/Picasso 1.6T 2017
  • מקצוע
    שיפוצים.
  • עמוד הבית שלכם
    https://www.facebook.com/itzikshiputzim

צפיות אחרונות בפרופיל

11,084 צפו בפרופיל
  1. אם מדובר במשולש תחליפי - זה יכול להיות. האחריות, עד כמה שאני יודע, נעה בממוצע בין 3 ל-6 חודשים. אתה בהחלט יכול לנסות לחזור למוסך הקודם, להסביר לו את המצב (לא לשכוח שגם היה סגר, וכמה חודשים האוטו לא ממש נסע כמו כרגיל), לתת לו כמובן לבדוק ולראות אם הרעש אכן מגיע מהמשולשים - ואם כן, האם הספק יכול להתחשב במצב ולהחליפם בחדשים או לזכות אותך בעלות ותקנה חדשים (מקוריים). איציק
  2. לגבי כמויות - לא זוכר. בדגמים האלו היו משתמשים בדיפרנציאל בשמן 80W90 GL5, בגיר האוטומטי בשמן DEXRON-3 פשוט ובמנוע היו שמים 20W50 אבל מניסיון 10W40 עובד מצויין ומיטיב עם המנוע (וגם עם הביצועים). איציק
  3. המלצה: הבנזין 1.6T וגם הדיזל 1.6T הם עולם אחר ביחס ל 1.2T. לא יודע מה התקציב שלך בדיוק אבל אם אתה מכוון ל 2018 זה אמור להיות באיזור 110-120 לא ? אז לדעתי במחירים האלו שווה לקחת את ה 1.6 גם במחיר "פשרה" של מודל 2017. (מציע שתלך לראות כמה מכוניות ותיסע\תנהג בהן ותבין את ההבדל). איציק
  4. אני עדיין Newbie בכל מה שקשור לזה - אבל לומד מהר. ממש על ההתחלה (עבדתי עם סט למברגה, וקניתי גם פולישר גדול אבל טרם הגיעו הפדים שהזמנתי עבורו) שמתי לב ששימוש בפד נכון הוא האחראי הראשי ליכולת של החומר שאתה קונה. טווח האחריות של הפד להצלחה עם החומר נע קרוב ל 100%. בחרת פד פשוט למריחה של חומר וניסית לעשות איתו קומפאונד ? לא תקבל אפילו 10% תוצאה, אלא יותר בכיוון 0% או החמרה במצב הקיים. @yogev20 ענה לשאלותי באחד השירשורים הקודמים והסביר שיכולת החיתוך של הפד תלויה ברמת החום (חיכוך) שהוא מייצר, לכן יש חשיבות לבחור פד\אפליקטור מתאים למשימה (קומפאונד ? פוליש ? ווקס ?) @yogev20 ו- @יעקב אלטר ב
  5. רק מחדד ומדגיש; מעבר לבחירת החומר לביצוע העבודה - בלי הפד הנכון ("אפליקטור" או "פד יישום") גם עם החומר הטוב בעולם אתה תקבל 0 תוצאות. תקפיד על זה.
  6. תגיד, שי, אתה מנסה לערבב אותי ? צ'מפיון מוטורוס כבר נתבעו פעמיים על ה DSG והפסידו, וגם נתבעו על השרשראות תיזמון והפסידו (הגיעו ל"הסדר פשרה"). היה שם טיפול כושל, אנשים שילמו מכיסם הפרטי על תיקונים - ואתה אומר לי שעל סמך מקרה בודד שראית במו עיניך במוסך, זה לא המצב ? התשובה שלך פשוט לא רצינית. בהתחלה אתה אומר שלא היו בעיות עם המנועים שלהם. אחכ אתה שולח כל לקוח לעורך דין בשביל לקבל את הטיפול המגיע לו ע"ס איזה TSB שקיים בעולם אבל כאן לא רוצים לקיים אותו - ואני אומר, אם לא היו בעיות (או שהם קיבלו טיפול כל כך טוב כמו שאתה מתאר) - אז למה זה הגיע לתביעה ייצוגית ? הטענה שלך בדבר 2-3
  7. אני יגיד לך ת'אמת שי, מצטער שאני אומר לך את זה ככה (אתה יודע שאני מעריך אותך ואת הידע שלך) אבל נראה לי שאתה חי בסרט. אולי במקרה שלך היבואן לקח אחריות - אבל הנושא הזה הגיע לתביעה ייצוגית (!) והלקוחות זכו וקיבלו כסף חזרה (ממש לא מזמן אגב). אנשים נשחטו על ימין ועל שמאל ואתה מלין על הטיפול הקלוקל של לובינסקי עם ה THP ? על איזה אחריות יצרן ויבואן אתה מדבר ?!?! בלי בית משפט אנשים לא היו רואים אגורה חזרה מהיבואן או היצרן. תראה, במנועים המהוללים של VAG מאותן השנים שאנחנו מדברים עליהם (ואתה משום מה טוען שאין שום בעיה איתם), היו דברים סיסטמטיים כגון: סלילי הצתה, שרשראות תיזמון, פורק לחץ
  8. העברתי דרך וואטסאפ למחשב בשביל להעלות לאתר, זה מגלח את כל האיכות. הסירטון המקורי מאוד איכותי. הוא יושב על המחשב, כ 300 מגה ל 2 דקות. איציק
  9. המצלמה שלי באוטו, שהותקנה ממש לפני כשבועיים שלושה, כבר מצליחה ללקט פנינים יפים מאוד. היום הייתי עד לרכב שאיבד שליטה, עלה על המדרכה, ורק בדרך נס לא נהרג רוכב האופניים שהיה על המדרכה. בסירטון המקורי הצלחתי ללקט את המספר רישוי של הרכב המדובר. האם המשטרה מטפלת במקרים כאלה - ואם כן, האם יש איזשהו מודיעין אנונימי שאפשר לשלוח לשם את הסירטון ? שימו לב לקורולה RUNX אחרי שמסיימת את הפרסה בכיכר... איציק 327088721_WhatsAppVideo2020-10-25at10_02_48.mp4
  10. הדיון הזה עקר. שי כנראה אכל חרא מה-308 טורבו שנת 2008 שקנה (למרות שכבר דאז אמרתי לו שהוא בחור אמיץ מאוד ולא הייתי נוגע במנוע הזה עם סמן לייזר) אבל שי - לאורך השנים לא ממש טרחת לשתף מה עבר עליך, מעניין (פחדת שהמחירון ירד עוד יותר ? חששת מפגיעה בסיכויי המכירה של הרכב ? אני מהמר שכן). ככל הנראה ה 308 היתה המסמר האחרון בארון הקבורה של מכוניות PSA שהחזקת לאורך שנים רבות, ומהאופן שבו אתה מגן בחירוף נפש על ה SMAX, נראה לי שניתן להסיק שקנית SMAX (אולי היא עוד חדשה אצלך, לכן אתה אולי נמצא בתקופת ה"high"). אגב, להחזיק 6 שנים עם אותה השרשרת במודל 2008 זה שיא (!). באותה תקופה עוד עבד
  11. תודה, אנחנו יכולים להישאר חלוקים בדיעותינו, לא חייבים להסכים על הכל בעניין המצערת - אישית לא שמעתי על משהו שכיח, אבל מישהו הציף כאן את העניין הזה (system_x) ולאחר בדיקה - במודל 2017 מותקנת המצערת עם המק"ט החדש. בעניין הטיימינג אני קצת חולק עליך. הוורסיות החדשות יותר טובות ובוודאות שורדות יותר זמן - אבל עוד אי אפשר להגיד שהן מושלמות. הדור השני בוודאות סובל מפחות בעיות בטיימינג ביחס לדור הקודם. גם מניסיון של קולגות (חבר טוב שיש לו מוסך סיפר לי שיצא לו לפרק סעפת יניקה לבדיקת מצב הפיח אחרי 75K ק"מ ומצא שסתומים נקיים) לא שמעתי על דברים שכיחים או קטסטרופליים כמו בדור ה
  12. תקרא שוב: זה לא כתמים שקשורים למערכת וזה לא מפריע למערכת. מדובר בכתמים בלוח שעונים, לרוב זה לא מפריע וגם הרוב לא מחליפים את הלוח מפאת העלות. מדובר בלוח שעונים בדגם האקסקלוסיב בלבד, אתה יכול לחפש אחת שהיא קומפרט פק. איציק
  13. אין כל חובה. עמית, טכנית אתה צודק - האחריות היא במלואה של הקונה (לבדוק ולחפש פגמים הרכב, גם אם אין לו מושג קלוש איך לעשות את זה). אבל - חלק גדול מהאנשים שהולכים לקנות בסוכנויות מהסוג הזה, הולכים בגלל שמדובר בעסק. אנשים מרגישים יותר בטוח לקנות מעסק מאשר בן אדם פרטי מחשש לרמאויות, הם מרגישים שיש להם "אמא ואבא" במקרה של בעיה. הם גם מצפים להגינות מסויימת במחיר - למרות שמבינים שהעסקים האלו צריכים להרוויח ולהתפרנס מזה ולכן אולי הם ישלמו קצת יותר. המחירון הלאומי משקף את 2 הצדדים בסופו של יום: הוא קובע גם הפחתה קבועה למי שמוסר את הרכב לטרייד-אין (כי הוא מבין בסופו של דבר שהם צריכים
×
×
  • Create New...