Jump to content

איציק נ.

  • פרסום הודעות

    14,308
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • Days Won

    1

איציק נ. שיחק אותה בתאריך מרץ 9

התכנים של איציק נ. היו האהובים ביותר!

מוניטין

30 נייטרלי

2 עוקבים

אודות איציק נ.

Personal Information

  • מיקום
    פסגות אפק
  • מקצוע
    שיפוצים.
  • עמוד הבית שלכם
    https://www.facebook.com/itzikshiputzim

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. חשוב לציין: אם זה לא עובד, יש להחליף את הסוללה בשלט (גם אם הפתיחה והסגירה של האוטו עדיין עובדים כראוי). בנוסף, אצלי החלונות עולים רק בלחיצה ממושכת על כפתור הנעילה של האוטו (זה אומר שבכל רגע נתון אם אני עוזב את הכפתור, החלונות נעצרים). ברור לי שיש כאן אלמנט בטיחותי (זאת לא פקודת "אל חזור" שברגע שהחלון נסגר אז הוא נסגר - אלא משהו שאתה שולט עליו ב 100%) אבל מעניין אותי לדעת אם גם אצל אחרים זה ככה. אגב, לא ניסיתי את עניין הפתיחה של החלונות. אבדוק ואעדכן. איציק
  2. רק צריך לוודא שהתמונה נאמנה למקור ובנוגע לריינו-ראמפס, זה רק אני שזה מזכיר לו את "רינו ריינס" השוטר\צייד-ראשים מ"מחוץ לחוק" ? 🤣
  3. יש חנויות שמוכרות רמפות לרכבים פרטיים מפלסטיק (או שילוב של קארבון, אין לי מושג) באיזור ה 600 ש"ח. https://www.justmotor.co.il/product/רמפה-לרכב-12-טון-זוג שלא תבינו לא נכון, לייצר כזה כבר מעץ זה יחסית פשוט וקל - הבעיה היא במשקל (יצא גם חרוז ). היתרון של הפלסטיק הוא אכן במשקל נמוך מאוד ביחס לעץ. ביוטיוב ניתן למצוא הרבה פרוייקטים של חובבנים שבנו דברים כאלה, חלקם טובים חלקם מאוד מסוכנים. אחד הדברים החשובים ביותר שבונים כזה דבר לזה: חשוב להקפיד על רוחב נדיב של רמפה. ככל שהיא צרה וגבוה, מדובר בסכנת חיים ממדרגה ראשונה. לכן חשוב שהרמפה תהיה יחסית רחבה. אם אין אפשרות, אסור להגזים עם הגובה. שימו לב שרמפות ברוחב של 30-35 סמ נותנת לכם גובה של 20-25 ס"מ ורמפות של 25 סמ רוחב נותנת לכן בערך 17-18 סמ בגובה - אבל רוב היצרנים. יתרון הרמפות הוא לטיפול שגרתי בלבד ואינו מתאים להחלפה של בלמים או כל דבר שקשור בחלקי מתלה\הגה\בלמים. במקרים כאלה צריך להרים את הרכב על ג'ק ולתמוך בבוק. איציק
  4. השעון במיקרוגל והשעון קיר לא זזו לבד אצלי בבית 😛
  5. מקפיץ: למי שיש SERVICEBOX, אשמח אם יגיב ויעדכן: 1. האם ה ServiceBox שלו מתחבר ע"י חיבור מישראל או ע"י VPN (מדינה אחרת באירופה). 2. האם בחיבור עם IP ישראלי אתם רואים ב Service Schedual שימוש בשמנים של 5WXX ומעלה ? למי שיש חיבור מישראל, אשמח לבצע השוואה ביחס למה שרואים דרך VPN ממדינה אירופאית מול חיבור מישראל. מבדיקה שעשינו אני וחבר, מצאנו שבחיבור מישראל על מכוניות שמתקבלות המלצה בודדת ל 5W30 רואים דרך חיבור ממדינה אירופאית המלצות לשמן 0W30. המסקנה שלי היא שהמדינה ממנה אתה מתחבר גורמת למערכת לשנות את ההמלצות בהתאם למדינה ממנה התחברת (למרות שטכנית - אולי היה יותר הגיוני שההמלצה תהיה בהתאם למדינה שבה הרכב נמכר במקור... אלא אם עניין של העברת ממכוניות ממדינה למדינה הוא נושא שכיח ולכן הם בחרו להציג את שגרת הטיפולים על גבי המחשב בהתאם ל IP שלך). איציק
  6. 👍 בנוגע לצלחות והרפידות: אני יודע ש HI-Q מאוד נפוצים בתוצרת הקוריאנית, אבל הם מייצרים בעצם לכל רכב אחר בעולם. האם אי פעם ניסית את הסחורה שלהם על צרפתיות (ברלינגו\C4) ? הם נותנים תמורה מצויינת למחיר (סט רפידות לברלינגו: 77 ש"ח), צלחות אין לי מושג בנוגע לעלות - השאלה היא איך הם על תוצרת שהיא *לא* קוריאנית (לציין שאצלי השילוב האופטימלי הוא צלחות של ברמבו ורפידות פרודו, אבל תמיד מוכן לשמוע על אופציות חדשות). איציק
  7. יופי של תיעוד 👍 בנוגע לצלחות, אין סיכוי שהם עשו 270K ק"מ, בטח לאור העובדה שהם פורקו במצב שנראה יחסית טוב (מהתמונות). בדקת מה העובי שלהן ? בנוגע לרפידות - אני בלחץ מגרד 60K ק"מ עם דיזל ידני (מגיע לברזל), אבל לא מרחם על הבלמים וגם נוסע עמוס. מעל 100K ק"מ נשמע לי קצת הזוי. נראה לי שהרכב עבר ברקסים כבר כמה פעמים במוסכים חיצוניים ולא בתיעוד שנמצא לפניך (למעט עניין הרפידות).
  8. אני מסכים שבברקסים אחוריים זה אולי פחות קריטי, אבל בברקסים קדמיים אני לא מוותר על זה יותר (ומכאן אני משליך גם על האחוריים). לא יצא לי בעבר להחליף רפידות אחוריות וגם לחרוט בשביל לדעת מה באמת ההבדל, אבל אין ספק שבסרן הקדמי - איפה שרוב משקל הרכב נבלם, יש הבדל עצום. בטוח שגם בסרן האחורי יש, אבל בטח זה פחות מורגש.
  9. האם הצלחת מחוברת למיסב או שאפשר לשלוף אותה AS IS ולשלוח לחריטה ? (לאור הניסיון האחרון שלי [גם בברלינגו וגם ב C4] בהחלפת רפידות ללא חריטה, אני מעדיף לחרוט את הצלחות בכל החלפת רפידות - מאחר והרגש בבלימה ועוצמת הבלימה פשוט לא חוזר להיות כמו שהיה קודם לכן). כן זה עובר טסט כי בלחיצה חזקה אתה נועל גלגל בלי בעיה - אבל כל טווח הרגש שקיים בבלמים בין ליטוף ללחיצה אגרסיבית - הולך לאיבוד (אתה גם נאלץ להפעיל הרבה יותר כח בשביל לקבל את המקסימום). איציק
  10. אתה משליך יצרן פיצפון כמו סוזוקי (שהדיזל היחידי שהיה לו על הויטארה היה בכלל ה 2 ליטר HDI של PSA) על פני קונצרנים ענקיים שבמשך עשורים פיתחו מנועי דיזל מתקדמים ? הם (סוזוקי) שגם ככה "מתמחים" במנועים קטנים - אפילו מנוע בנזין נקי לא הצליחו לפתח, אז אתה משליך מהיכולת שלהם על הדיזלים של שאר היצרנים ? חבר, לדעתי קצת נסחפת...
  11. יכול להיות שמישהו פיספס משהו באחת הבדיקות או הכיוונים, לרבות: מתלה פגום (בולם זעזועים תפוס למשל), משולש עקום, חופש כלשהו באיזה רכיב. החשד העיקרי נופל בראש ובראשונה על הצמיגים. שלב א': נסה להצליב בין צד ימין לצד שמאל על אותו הסרן (עשו את זה על הסרן הקדמי, נסה על האחורי). שלב ב': נסה להצליב בין הציר האחורי לציר הקדמי (במילים אחרות, קח את הצמיגים מאחורה ותעביר קדימה. תרים את הרכב בצד אחד - ותצליב בין הקדמי לאחורי, אחכ תעשה את אותו הדבר בצד השני). איציק
  12. לפני איזה חצי שנה קניתי במבצע אוזניות bt שהיו במבצע בטויס אר אס במחיר דיי מצחיק, משהו באיזור ה 50-100 שח. חייב לציין שהן מפתיעות מאוד מכל הבחינות. הן נוחות ושומעים יפה מאוד. ברור שזה לא משתווה למשהו מקצועי, אבל ביחס למחיר המצחיק זה פצצה של דבר, מבטיח לך שאם תנסה אתה מאוד תופתע. הילדים שלי חורשים עליה ואני מחבר אותה לכל דבר אפשרי: טאבלט, סטרימר שיומי וכד'. אגב, יש להן גם מקלט רדיו פנימי ומיקרופון כך שאפשר לצמד לנייד ולדבר כמו דיבורית ובנוסף גם חריץ לכרטיס זיכרון tf card לשמיעת mp3. שם הצימוד הוא P47 ומצאתי לך בדיוק את המוצר באליאקספרס (יודע שכרגע זה פחות רלוונטי להזמין משם) https://a.aliexpress.com/_dTNfBPA
  13. הסיבות השכיחות ביותר לסטיה בהגה היא צמיגים או כיוון פרונט לקוי. האם הכיוון שבוצע נעשה ע"י מיכשור אלקטרוני עם לייזר או באמצעים מכאניים לחלוטין ? האם נבדק הציר האחורי ? הצמיגים האחוריים ? (גם צמיגים חדשים יכולים לגרום למשיכה וזו הסיבה שהוא הצליב את השמאלי עם הימני). אם אחד הצמיגים כבר פיתח שחיקה מוגזמת, עליך להחליפם שנית ולבצע כיוון פרונט מחדש ולראות אם זה עזר או לא (במידה ולא, להמשיך באופן מיידית את איתור הבעיה עד לפתרון).
×
×
  • Create New...