Jump to content

natco

  • פרסום הודעות

    3,732
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

natco שיחק אותה בתאריך דצמבר 31 2020

התכנים של natco היו האהובים ביותר!

מוניטין

222 טוב

אודות natco

  • דירוג
    פורמוהוליק

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    חדרה
  • איזה רכב יש לך?
    מאזדה 3 2008
  • מקצוע
    אדריכלות ועיצוב פנים

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בוא נעשה סדר - יוניט חום מנוע מודד את טמפ' נוזל הקירור. לא את חום המנוע. אין נוזל קירור? הוא יראה לך שהכל סבבה. מה זה שווה? נכון, לא הרבה. בגלל זה מומלץ לבדוק מפלס נוזל קירור, ובכלל להרים מיד פעם מכסה מנוע (כמו שעשית, וגילית תקלה שהיתה עלולה להתפתח למשהו חמור), לפני שעומדים בצד הדרך עם מנוע מעלה עשן. יש לך שעון חום/אין לך שעון חום ויש רק מנורה - לא ממש משנה את העובדה, שברוב המקרים, אתה תגלה תקלת קירור בשלב די מאוחר (בניגוד למה שנהוג לחשוב- ברוב כלי הרכב מד החום בלו"ש אינו לינארי ממילא. כלומר - הוא כמו המנורה, רק בצורת מחוג. יש לו כמה מצבים שהוא יודע להראות - קר, תקין ורותח...). בגלל
  2. ∆מוצר מעניין מאד! עד עכשיו הכרתי רק כאלה ש"מתאבדים" בפיקים של מתח. (גם באזור שלנו יש המון קפיצות מתח ש"משגעות" את כל המכשירים האלקטרוניים). איך נקרא המוצר? Sinotimer? אני רוצה לבקש מהחשמלאי שיתקין לי אחד מפירמה מוכרת. אקנה לו בעצמי אם הוא לא מכיר.
  3. תודה לכולם. נראה לי שבעלות של מיכל r410 (כ600 שקל ממה שראיתי) אני אעדיף להביא מישהו שיודע מה הוא עושה, שגם יעבור על הכל, כולל חיפוש דליפות.
  4. רגע, בעצם... זה לא r22. מה צריך להיות הלחץ התקין? אז כן חסר המון גז פתאום...
  5. טוב. אז ירדתי מהגג לפני שעה עם תמונות, ויותר שאלות מתשובות... הצינור הדק קפוא. למה? מדדתי לחצים, אבל כמו שאינוויז'ן אמר- יש לי חיבור רק על הצינור העבה. אז חיברתי על מה שיש... נראה שיש מספיק גז (אולי חסר שלוק קטן) מה שמוזר, המחוג "רוקד" ! כבר בדקתי בחיי כמה מזגנים (לא המון...), עוד לא ראיתי דבר כזה. (טוב, מסתבר שאני לא יכול להעלות סרטון, אז הנה תמונת סטילס) הנה תמונות של מיקום ההתקנה על הגג, כמו שהבטחתי בפוסטים הקודמים נראה לי שהצלחתי להעלות סרטון סורי על הדאבל. רק ככה זה עובד לי... VID_
  6. יוצא להפסקה? לפעמים. נראה לי. אני אשים לב יותר בקפדנות מעכשיו. אתמול, כשהוא קפא (ב3 לפנות בוקר ימ"ש), העליתי מתוך שינה מעלה נוספת בשלט (מ-20 ל-21), ורק אז שמעתי שהמדחס התנתק. לפעמים, כשהוא על 22, המדחס בכלל לא מתחבר. אז אני מוריד מעלה-שתיים כדי לא לישון עם סתם "וונטילטור". מקרים נדירים? המזגן לא הותקן עם וואקום. עשו "פרג'". הצינור מאד קצר. לא נראה לי שהוא מכופף. אם זה אפשרי, אני מוכן לבצע "התקנה מחדש"- צנרת+ גז. צריך בטח גם איזו שטיפה? או שזה בכלל אבוד? את הגז ממחזרים או שאני משלם על מילוי גז חדש קומפלט? אני אחזור עוד מעט עם תובנות לגבי קירור אחיד.
  7. כל הרדיאטור "נאטם" בקרח לבן. (האלקו היה מתמלא בקרח שקוף בחריצים של הרדיאטור) אני יודע מתי זה קורה, כי ספיקת האוויר יורדת והרעש נהיה עמום. כשהוא מקרר, הוא מקרר "סביר". (הוא מעולם לא קירר טוב כמו התדיראן ה"מקורי" בחדר השני, למרות שהם נראים כמעט זהים חיצונית).
  8. 1. +2. אני מניח שדיברת סינית ללפחות 90 אחוז מהטכנאים בארץ. אצטרך למצוא טכנאי שיודע מה אתה מדבר... אני מניח שטכנאי שירות של החברה אמור להחזיק בנתונים של 2. מצד שני אמור זה סוג של דג.. סתם שאה - בעזרת איזה מיכשור בודקים הספק של מזגן? 3. שני טכנאים - טכנאי פרטי שלי, וטכנאי של תדיראן. שניהם חיברו שעון לחץ על צינור אחד. אני זוכר שאיציק נ. פעם הסביר לי שזו לא בדיקה שלמה, וצריך לחבר שני צינורות. כשאמרתי להם את זה, הביטו בי בזלזול.
  9. רעיון מעניין! היחידה הפנימית הותקנה באותו מיקום בדיוק. (כי חסכתי חור חדש בקיר...) : היחידה החיצונית החדשה ממוקמת ליד האלקו הישן (כי הוא היה "דו מזגן", וה"דו" שלו עדיין פועל באומץ) "נושפת" לכיוון מזרח "שואפת" מכיוון מערב. על הגג- מרחק 30 ס"מ מהמעקה המערבי, צד מזרח פתוח לגמרי (אני אעלה יותר מאוחר לגג ואצלם גם את זה להתרשמותכם).
  10. זה פשוט מצב נדיר - בכמה שהוא מעצבן. (כי היה לי לפניו מזגן אלקו בן 20 שעשה את אותה בעיה בדיוק...) בגלל אותה בעיה, אותו אלקו קשיש הוחלף לפני שנה וחצי ל"TOSOT" של תדיראן. אחרי פחות משנה של פעולה, התחילה הבעיה הנ"ל שוב... הבאתי את השירות - אמר לי ש"אסור לשים בקיץ טמפרטורה של פחות מ-22 מע', ובגלל זה הוא קופא". היה נשמע לי הזוי, אבל ניסיתי וזה אכן עבד (קירר סביר ולא קפא) אז "הזנחתי" את זה. (האמת- לא ממש הזנחתי- היה אצלי, בעניין אחר, טכנאי פרטי שאני מכיר היטב, שמע את הסיפור, אמר לי שזה לא נשמע לו סביר מה שהם אומרים, עלה על הגג, בדק שוב גז ולחצים ואנא ערעאף מה ,
  11. נאמרו כאן המון דברים שגויים לפני. אני מציע לך להתייחס בערבון מוגבל לעצות שתקבל מאנשים רנדומליים ברשת. לשאלותיך: הסכם שיתוף הוא מאד מקובל כשאין פרצלציה למגרש. השאלה היחידה שנשאלת הינה מדוע אין פרצלציה? אם זה בגלל שזו תב"ע חדשה, והתצ"רים עדיין אינם מאושרים על ידי מפ"י, הרי שזה עניין מובן ומקובל. רק תוודא שזה שאין פרצלציה לא נובע מבעיות רישומיות. שנה וחצי לבקשה עם הקלות, זה סטנדרטי לחלוטין. שים לב שעם אישור ההקלות, יתקבל גם חשבון עבור היטלי ההשבחה. זה עלול להיות חשבון נכבד מאוד, כדאי לדעת מי משלם אותו (וניתן גם להעריך מה יהיה הסכום).
  12. למנוע כזה צריכים להיות 3 חוטים. לא ברור ממילא מה הוא עושה שם. כמראה שהמתקין לא מצא טריגר, וחיבר אותו שיתן טריגר נעילה/פתיחה
  13. האם זה יהיה נורא אם הכסף יכנס "לחשבון הבנק האחרון שעודכן במערכת פמה"? כי אם זה בסדר מבחינתך, אין לך ממילא סיבה להכנס ללינק. לפי מה שרשום, הכסף פשוט יופקד לך וזהו.
  14. קשיש דסקטופים אנוכי, והבנתי במפרטי הניידים העכשויים קלושה ביותר. התרומה שלי לשרשור תתבטא בזה: הנסיון שלי מראה שהאוטוקאד היא תוכנה ש"מעבידה בפרך" את המעבד, וצרכנית ראם לא קטנה. בעיקר בקבצים גדולים (כשאני פותח איזו תב"ע או תכנית תיאום מערכות כבדה, אני ממש שומע את כל המאווררים משתנקים לרגע...) דווקא מבחינת כרטיס גרפי, הדרישות לא בשמיים (אם כי לא כדאי להזניח לחלוטין את הרכיב הזה.) אם לא עובדים בתלב-מימד מורכב עם חומרים וכו', חבל על הכסף של כל מיני קוודרו וRTXים למינהם. עניין נוסף- לקשיש כמוני, זה נראה הזוי לעבוד מאסיבית בACAD עם מסך של, כמה?, 16 אינטש? עם כמה ס
×
×
  • תוכן חדש...