Jump to content

natco

  • הודעות

    3,764
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

natco שיחק אותה בתאריך דצמבר 31 2020

התכנים של natco היו האהובים ביותר!

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    חדרה
  • איזה רכב יש לך?
    מאזדה 3 2008
  • מקצוע
    אדריכלות ועיצוב פנים

צפיות אחרונות בפרופיל

5,054 צפו בפרופיל

הנקודות של natco

פורמוהוליק

פורמוהוליק (9/14)

354

מוניטין

  1. כן. זה בדיוק מה שהתכוונתי. זו הדרך הנכונה והבטוחה. לפרק ולנתק את המערכת הקודמת, לפני שמרכיבים חדשה. אני מבין שככרגע האזעקה רק מנוטרלת, ואתה משתמש במפתח? ובכן, היא עלולה להדרך יום אחד (בגלל מצבר שהתרוקן או השד יודע מה) בין אם תתקין שלטים "מעליה" או לא. וא אם אין לך שלט, אתה נשאר תקוע. או שיכול להיות שכבר ביטלו את הניתוקים שהיא מבצעת? במקרה כזה, אין סכנה להתקע פתאום, מקסימום זליגת זרם קטנה שמרוקנת לך את המצבר לאט-לאט בלילות.. בכל מקרה- זו לא כזו תורה גדולה לנתק ולהרחיק את המערכת הישנה. רק קצת סבלנות והגיון בריא.
  2. הסכמה שנראית הכי דומה לנגטיב טריגר היא זו: אבל כמובן שאיני לוקח על כך אחריות. תרכיב אותה "סנד-בוקס" מחוץ לאוטו ותוודא עם פלוק שהטריגרים (לבן ולבן פס שחור) אכן מוציאים מינוס ולא פלוס. כמו כן, אני מאד מאד ממליץ לא "להזרים" כלום לשום מקום ברכב, אלא לוודא עם אותו פלוק על הקונקטורים מי הם חוטי הטריגר במוח הישן של קוברה. אתה שם את הפלוק על מצב רציפות, רגל אחת שלו על השלדה של הרכב, רגל שניה על החוט שאתה בודק. נועל את האוטו (בכפתור ברכב או במפתח, אם השלט של הקוברה עושה צרות). שמעת ביפ? זה טריגר נעילה. אחר כך אותו דבר אוטו נעול לוחץ פתיחה ותו"כ עובר על החוטים, שמעת ביפ? זה טריגר פתיחה. אם אתה בכל-זאת מחפש את האיתותים, אז אותה בדיקה, רק על מצב מדידת מתח דו-ספרתית, רגל על הפח של האוטו, רגל שניה בודקת חוטים תו"כ לחיצת נעילה/פתיחה (לא משנה) - החוט הנכון יראה חיווי של 12v לשתי שניות. מינוס גוף זה קל, פלוס לפני סוויץ' עם הפלוק על מצב מתח- גם קל. עריכה: קח בחשבון שפתיחה מהשלטים החדשים לא תנטרל את הניתוקים של הקוברה. להיפך- כמו שאני מכיר את המערכות שלהם, זה "יקפיץ" את המערכת כזיהוי של פתיחה לא מורשית= "נסיון פריצה"
  3. הסכמה מאד מוזרה. זה הכל אלתורים כשאין מאיפה למשוך טריגר. זה לא מתאים למקרה שלך. תחפש סכמה שרשום עליה "negative triger" . וברכב, תצלם באיזור הbcm היכן מתחברים החוטים שיוצאים מהמוח של הקוברה. לפי זה אפשר יהיה להתקדם. (ההתקנה שמופיעה במדריך שלי לא מתאימה אצלך- שלך זה דור יותר מתקדם). בשנתון שלך עוד לא יצא לי להתקין. עריכה: שים לב שבקוברה שלך יש גם ניתוקים. אם תנתק אותה בלי לבטל אותם, הרכב לא יניע!
  4. הבן הצעיר ואני בנינו לו שולחן גיימינג (של 2.5 מ' אורך ). שילבנו בתוך הפרופילים פסי לד מסוג WS2812B, שהם כידוע INDIVIDUALY ADDRESSABLE. הפס רץ עם בקר SP110E פשוט ועם האפליקציה של HUE LED. ספק כח 5V 2A של טלפון LG... סך הכל 5 מ' פס בצפיפות של 60 לדים/מטר. הרצנו את הפס כמה שעות לפני ההתקנה ורץ תקין. אחר כך חיברנו שני חצאים של הפס (פעמיים 2.5 מ'...) ראש לראש (לד ראשון ללד ראשון) ושניהם ליציאה של הבקר. הרצנו עוד איזו שעה, ורץ תקין. מרוצים מההישג, הדבקנו את הפסים בתוך הפרופילים, שמנו כיסויים, הילד צילם לחברים סרטונים מעוררי קנאה, הכל עובד. בלילה הפסקת חשמל, אחריה הפס לא נדלק (ליתר דיוק נדלק לד אחד-בירוק). החלפנו ספקי כח- ללא שינוי. בדקתי מתח ביציאה מהבקר- תקין=5V. מה עוד אני יכול לבדוק? (בבקשה התחשבו בעובדה שהפס מודבק למקום, כל החיווט בשרינקים ומולחם ותפוס לפלטה עם שלות....) יש איך לאפס את הפקקטה בקר -דרעק הסיני הזה? אם הבקר הלך, יש משהו יותר עמיד שכדאי לקנות (אנחנו "מושקעים מעל 1.5 אש"ח על השולחן, אז המחיר של הבקר פחות קריטי. רק שיעבוד...) אולי אני בכלל טועה עם הספק? צריך כאן אמפראז' יותר גבוה? אם כן, איך זה עבד קודם? תודה מראש נתי
  5. תשמע, הייתי מסביר לך בעצמי למה התכוונתי. אבל זה חורג מנושא השרשור, וממילא לא נגיע להסכמה. אז מי שרוצה, יכול לשים כמה "דיסלייקס" גם על ההודעה הזו. אני, ברשותכם, מסיר מעקב מהשרשור הזה.
  6. אופייני לדור המילניום. כולם צריכים לשרת אותם לפי פקודה. בטח אם זה מישהו שלא היה בפקולטה הנכונה למדמ"ח.
  7. א. בכל מוסך שאינו "מוסך מדרכה" יש שירות שינוע, בין אם בתשלום, או כלול במחיר. יכולים להביא ולהחזיר לך את הרכב, אם זמנך יקר. השתמשתי בשירות לא פעם. ב. ההשוואה שרשמתי בהודעה הראשונה תקפה . אתה יכול להביא את הרכב למוסך ולהמשיך משם לעבודה (בתחב"ץ או רכב חליפי) ואז זה במקרה הכי גרוע גוזל שעת עבודה בבוקר. (גם זה רק אם אתה מתחיל לעבוד ממש מוקדם, כמו המוסך - בד"כ בשעה 7:30 כבר מקבלים רכבים).
  8. צודק. גם הרופאים בקופת חולים אותו דבר. צריך להפסיד עבודה כדי שהמ****ק ישמע אותך משתעל ויתן לך סירופ. ומה תגיד על הבנקים? כל פעם שאתה צריך משהו מהפקיד, צריך לצאת במיוחד מהעבודה. ובתי דפוס. ונגריות. ועוד חלק מהעצלנים האלה בכלל לא עובדים ביום שישי. צריך להוציא חוק בעניין. *יש רק באג אחד- אם כולם יתחילו לעבוד בערב, מתי הם יעשו סידורים?
  9. תנוח דעתך. את הספייסטאר שבחתימה קנינו באותו מתחם שאתה מדבר עליו. סירבתי להפצרותיו של הסוכן ללכת למכון הבדיקה המדובר. התעקשתי והלכתי למכון ידוע בעיר הסמוכה, שנחשב למחמיר וקפדן. אם תחפש עליו כאן בפורום, תמצא רק דברים טובים. תור של 15 מכוניות ממתינות לבדיקה- אנחנו שהגענו עם הסוכן עצמו(!!!), נכנסנו בלי תור. דוך. עד שסיימתי את ענייני התשלום, הרכב כבר היה על הליפט. בינתים, כשאנחנו ממתינים, כל בוחן שני במכון מחליף כיפים עם אותו סוכן... הרכב כמובן יצא בונבוניירה בבדיקה. אין. אתה לא יכול לנצח אותם. במזל, אחרי כמעט חצי שנה, ובדיקה+ישור קו במוסך הבית שלנו, יצא שהרכב בסדר. אבל באמת שזה רק מזל.
  10. רגע. זה מאד מעניין אותי. אני ממש רוצה סכין טובה וחזקה. הלהב ננעל כך שאם אני חותך, נניח, לוח גבס, הסכין לא תפתח/תשלף/תתפרק? היא יציבה (לא מג'עג'עת ימינה-שמאלה כשלוחצים)? על סכין טובה כנ"ל אני מוכן לשלם גם כפול ממה שמוצע בלינק. קניתי כבר כמה סכינים, גם יקרות יותר ממה שאתה מציע פה. גם מ"מותגים מוכרים" (מותגי מדבקה שכבר הוזכרו בשרשור). בינתים קיבלתי בתמורה רק זבל שלא מצדיק את השרינק שהוא מגיע עטוף בו. (בכלל, מה זה הפטנט המטומטם הזה, שיש עוד להב מתחת ללהב, ואז הם "מתחלפים אוטומטית" כשאחד נגמר??? הדבר היחיד שזה גורם, זה שכשחותכים משהו שקצת תופס את הסכין, הלהב נשאר בחומר).
  11. אקטיבציה הוא עובר "מעצמו". אל תשאל אותי איך הוא יודע... אבל נדמה לי שאת הסיריאל כן כתבתי לו מחדש מהמדבקה שעל תחתית המחשב.
  12. natco

    עבודת שטח

    הפוך, גוטה. בכל המקצועות חוץ מהייטק, זה כבדיוק מו שאתה מספר. בשבוע שעבר היה פה שרשור של הנדסאי בניין עם אותו סיפור כמו שלך. גם הוא הסתכל בקנאה על ה"הייטק". אין מה לעשות. שוק העבודה קשה. זה נכון, אגב,ברוב המקומות בעולם, ובמקומות שבהם זה לא נכון, לא בטוח שתרצה לגור. (בד"כ מדינות מתפתחות או מזדקנות) ה"הייטק" הוא חד-קרן מהבחינה הזו, וגם זה לא בכל הענפים שלו, וגם באלה שכן, זה לא ישאר כך לנצח. עניין של היצע וביקוש. (ויהיו במקומם ענפים חדשים שיהיו מבוקשים) גם המשכורות הגבוהות הן פונקציה של הביקוש. ברגע שדאליפ בממובאי ידע לעשות את מה שעושה דימא תל-אביב (הסטראוטיפיות הגזענית מוגשת באדיבות מועצת הבומרים האשכנזים ) אז גם השכר ירד. תעו"נ זה תחום ידע ניהולי מאד רחב. אתה יכול למצוא נישה שתעניין אותך, וגם תכניס לך שכר יפה, במשך הזמן. קל להגיד כשהמסך מפריד בינינו, אבל - עוד קצת סבלנות ונשיכת שפתיים אצל בוסים דוחים, עוד שורה ועוד אחת ברזומה, בסוף, אם אתה טוב במה שאתה עושה, תמצא את מקומך. אם חייבים עוד קצת כסף, אולי עדיף (לדוגמא) לנהוג במונית בסופ"שים כדי להשלים הכנסה, תו"כ המשך "חתירה למטרה" במשך השבוע, במשרה רלוונטית להמשך הקריירה.
  13. natco

    עבודת שטח

    אם כך, אז כנראה שכל אלה שיש להם ניסיון, נולדו איתו... בוא נצא רגע מתוך הנחה ש10 אחוז מתקבלים לעבודה הראשונה שלהם בזכות נפוטיזם או שוחד מיני. 😜 כל השאר פשוט הולכים לעשרות ראיונות, עד שהם מרשימים מישהו מספיק כדי שיתן להם הזדמנות. אחרי זה, כל מה שנותר זה לעשות עבודה טובה מספיק כדי לקבל המלצות לעבודה הבאה, או סתם להתקדם בזו שכבר קיבלת.
  14. natco

    עבודת שטח

    גם אני זמין "מחוץ למשרד" בשעות סבירות. אבל גם מרגיל את הלקוחות, שאחרי שעה מסוימת, הם יקבלו מענה רק למחרת. עם כל הכבוד, אני לא שירות אמבולנסים. אף בניין לא יתמוטט בין 7 בערב לתשע בבוקר למחרת (ואם כן, כנראה שהשיחה שלנו לא תמנע זאת ). כמובן. גם ציינתי זאת בהודעה הראשונה שלי לפות"ש: כשאין ברירה, וצריכים את הכסף, אז עושים הכל. בטח כשיש משפחה, ואי-אפשר להכריח אותם להתכלב בגלל החלטות שלך. יתאה מזאת, ב"שליש" הראשון בחיים (עד גיל 35, נניח), עבור כל מה שתשקיע (לימודים, עבודה קשה, סיכונים יזמיים וכו') תקבל תמורה בשניה השלישים האחרים. (ומי שלא ישקיע בשליש הזה, כנראה לא יחווה מוביליות חברתית כלשהיא). אז כן, בהתחלה עובדים/לומדים קשה, כמו שכולם כתבו פה, אבל (לי לפחות נדמה ש) יש בדור המילניום איזושהיא "התמכרות" לעבודה האינסופית הזו, הדד-ליינים שמוצבים (בדרך כלל ע"י "הלקוח מחו"ל", שהוא כידוע - האלוהים) הופכים ליותר ויותר תובעניים, וכולם מסתובבים באווירת "חירום" תמידית של "חייבים לעשות X או שהלכה החברה". הדבר מוזן גם מכוון של מנהלים צעירים מאד ולא מנוסים, שחושבים ש"ככה מדרבנים אנשים לעבודה", וגם על ידי לקוחות, שאין מי שישים להם גבולות. *ברור שבעסק קטן, כשאתה הבוס של עצמך+3-4 עובדים, זה הרבה יותר קל לנהוג כפי שאני מציע, מאשר בתוך ארגון גדול ומורכב. אני לא מתעלם מזה. ** וכמובן שאיני מדבר על התעלומות גורפת מדד-ליינים, או בטלה תמידית. רק על איזון. החיים לא בינאריים כמו שהמילניאלס חושבים
  15. natco

    עבודת שטח

    note לכל המילניאלס, כולל "ההייטקיסטים": לעבוד 12 שעות, זו כבר איכות חיים נמוכה. גם ביום. גם כשזו לא עבודה פיזית. זה לא משאיר לך שום שעות פנאי, אלא אם אתה יוצר לעצמך חסך שינה משמעותי. יש בחיים עוד כמה דברים מעניינים ונחמדים לעשות. אפילו יותר מלהשתזף באור הפלורסנטים בפינת הקפה המושקעת במשרד. צאו פעם לרכב על אופניים כשהשמש עוד זורחת בחוץ, בסתם יום באמצע השבוע. שבו עם חבר.ה לקפה/בירה לא ביום שישי בלילה. סתם באיזה אחר צהרים. תגלו שיש אנשים שחיים. ממש.
×
×
  • תוכן חדש...