Jump to content

קורן בן אשר

  • פרסום הודעות

    1,361
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

37 נייטרלי

3 עוקבים

אודות קורן בן אשר

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    vtec 9

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הולה מוצ'אצ'ו. אני מציע שתפנה לאפיק יותר פרודוקטיבי. חפש בפייסבוק את הקבוצה של כנופיית הטיפולים השוטפים ('תשאלו כנופצון') ושאל שם. להרבה אנשים בקבוצה יש משאבה כזו, ואני בטוח שיעזרו לך ברצון.
  2. צריך להבדיל בין תחושה סובייקטיבית לבעיה אמיתית. יש רכבים עם בלמים שנושכים כמו קרוקודיל, ויש עם בלמים רכים, זה לא בהכרח מצביע על בעיה בטיחותית. בשני המקרים בלימה החלטית אמורה להביא לנעילת ארבעת הגלגלים והפעלת מערכת ABS. מפה והלאה מי שעושה את העבודה אלה בעיקר הצמיגים. אם בלימה החלטית לא מביאה לתוצאה הנ"ל, יש בעיה אמיתית וצריך לגשת למוסך של קרסו לבדיקה. באופן כללי, דאצ'יה זה רכב no-frills, מה שאתה משלם זה מה שאתה מקבל. אי אפשר לשלם 60K ש"ח ולצפות למרצדס (גם לא לקורולה).
  3. בתור התחלה - כמה ק"מ על השעון?
  4. בעיה שתוך חודש נוסף מפוצצים לך את המרצדס...
  5. האם יש למישהו ניסיון עם רכישת חלפים ישירות מהמרכז הלוגיסטי של קרסו בפארק ראם? יש עם מי לדבר שם? משתפים פעולה עם לקוחות פרטיים, או ששולחים ישר נא*וי?
  6. אני לא הייתי נוגע. אתה לא יודע איפה הרכב נסע ואיך. בדרך כלל מוניות עובדות קשה. קילומטרז׳ אולי נמוך אבל המון שעות מנוע. אולי תצטרך החלפת מזרקים? אולי מסנן חלקיקים בסוף חייו? מי יודע? חוץ מזה (כמו שבוקי תמיד כותב בצדק) רכב זה לא רק מנוע וגיר. מתלים שעבדו קשה. המון מכלולים משניים כמו דלתות וחלונות שפתחו וסגרו עשרות פעמים ביום. וכן הלאה.
  7. ממליץ לקנות מפרטי בלבד. 150K לרכב בן שלוש זה גם הרבה. הייתי קונה רק אם הייתה לי דרך לוודא שהרכב נסע רוב חייו בכביש פתוח (נניח רכב שגר בפריפריה הרחוקה). במונית לא הייתי נוגע. מומלץ מאוד לחפש רכב שעבר החלפת מחשב גיר ומצמדים. אלא אם כן אתה מוצא רכב צעיר מאוד שנסע מעט באופן כללי ולא נסע בעיר/בפקקים כמעט בכלל.
  8. קיבלת תשובה לא נעימה אבל נכונה. בתור בעל עסק תצטרך להתמודד עם בעיות בשמונה-עשר סדרי גודל יותר גדולות מתשובות עוקצניות באינטרנט. אין מה לעשות, תתחיל להזיז את הרגליים והאצבעות. בהצלחה. דרך אגב לגבי בית דפוס, תחשוב האם הדפסה על נייר זה משהו שהולך להיות יותר נפוץ בעתיד, או פחות. חומר למחשבה. אותו כנ"ל לגבי כל רעיון אחר שתחשוב עליו.
  9. יש הרבה ציוד מסילתי מעניין שעובד בארץ בשנים האחרונות, רובו לא שייך לר"י במישרין אלא לקבלני משנה שלה להנחת מסילות, חישמול וכו'. בנוסף יש עוד ציוד מעניין שעובד בפרוייקט הרכבת הקלה. אתה כבר מכיר את הדף של "שבתשתיות" בפייסבוק? אם לא, זה הזמן.
  10. אין ספק שיש טעויות תכנון, רק שזה לא נראה כמו טעות תכנון, יותר של "שיטת מצליח" במטרה לקבוע עובדות בשטח ושהרשויות הנוגעות בדבר יתקפלו וילבינו את העסק בדיעבד. קשה לי להאמין שמישהו יכול להיות כל כך מטומטם.
  11. קרוב לוודאי מישהו מהצדדים לא מספר את כל האמת. אין מצב שהתעוררו בוקר אחד והופ צץ שם הדבר הזה. אני משער שכדי לקצר תהליכים ניסו לקדם עניינים במקביל ובנו (תרתי משמע) על הצבת עובדות בשטח. הפעם לא כל כך הלך להם. @natco מה דעתך בנדון?
  12. אני חושב שלו הייתי במצבו של פות"ש, הייתי מחפש את הבחור מפרדס חנה שבונה רכבי שטח, ומבקש שיקבל אותי כשוליה. זו כנראה הדרך להגיע הכי רחוק שאפשר בתחום בארץ.
  13. אם לופטי לא ישימו לנו ברז, עוד כמה שבועות נהיה בשטומ"צ בחזרה בארץ אחרי ש"נתקענו" יותר זמן מהמתוכנן בגלל הקורונה. לפחות לא היה לנו סגר ומז"א פה נהדר עכשיו, אז אי אפשר להגיד שסבלנו יותר מדי.
  14. אם אתה ממש סובל, לופטהנזה מתחילים לטוס היום. טיסה ראשונה נוחתת בארץ בעוד שעה. תוכל לשבת וללגום קפה מיט שלאגזאנה על הקודאם.
  15. אין ממש הבדלים מובהקים, הם מאותו סדר גודל של הבדלים בין דגמים שונים של יצרנים שונים נניח. אין פה משהו גורף. בבנזין יש פלאגים, בדיזל יש פילטר סולר. זה בערך ההבדל בטיפולים שוטפים. מסנן חלקיקים ומזרקים הם חלקים שאין להם תאריך תפוגה מוגדר, הם יכולים להיות Lifelong מבחינת המשתמש הממוצע ולהחזיק די הרבה ק"מ (ראה יומני הברלינגו של בוקי). נכון שריבוי שעות מנוע בכלל, ובתוואי עירוני/פקוק בפרט יקצר את חייהם, ולכן אני באמת לא אמליץ למי שהולך לנסוע בעיקר בעיר רכב דיזל (בעניין זה ראה את הפוסט המקורי של פות"ש). אוריאה זה באמת כסף קטן.
×
×
  • Create New...