Jump to content

קורן בן אשר

  • פרסום הודעות

    1,713
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

קורן בן אשר שיחק אותה בתאריך מאי 15

התכנים של קורן בן אשר היו האהובים ביותר!

מוניטין

289 טוב

3 עוקבים

אודות קורן בן אשר

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    vtec 9

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לצערי לא. היו לפני שנים פיילוטים של משרד התחבורה בנושא, בסוף החליטו לוותר ולחזור לצבע הרגיל בגלל... עלויות גבוהות יותר. כמה מפתיע. אני כמובן מתכוון לצבע שרואים על הכבישים כשנוסעים במה שאנחנו קוראים מדינות מתוקנות. הוא בולט (פיזית), מחוספס למגע, נראה הרבה יותר טוב בכל תנאי מז"א ועמיד הרבה יותר. לדעתי צבע רגיל מהסוג שיש אצלנו כבר לא תקני באיחוד האירופי.
  2. מעלה ומוסיף שני נושאים איזוטריים יחסית שהייתי שמח אם יקודמו: 1. תחנות עצירה והתרעננות בכבישים בין עירוניים. 2. הוצאה מהתקן של צבע הסימון הרגיל לכבישים שמשתמשים בו כיום, וחיוב מעבר לצבע תרמופלסטי/דו-קומפוננטי. אני יודע שכבר לפני עשרים שנה התחילו לדבר על זה, בינתיים לא נעשה כלום.
  3. אני מחזיק תא דואר כבר שנים, פוטר אותי במידה רבה מהצורך לעדכן כתובת מגורים אצל עשרות גורמים שונים עם כל דילוג (והיו לפחות שישה כאלה בעשור האחרון). כתובת ת"ד זו מוזנת במרשם האוכלוסין ככתובת למשלוח דואר, כל הדואר הממשלתי מגיע לשם. מכתבים רשומים/מסירה אישית - מקבלים הודעה לתא הדואר לבוא לאסוף מהסניף. לגבי חשבונות - ממליץ מאוד להעביר כל מה שאפשר למייל. לגבי כל השאר - עקוב אחריי זה פתרון ישים מבחינה טכנית אבל מועד לפורענות. הפתרון של @eladts הכי הגיוני - לדבר עם בעל הבית, להתקין ליד התיבה שלו תיבה נוספת עם שלט מאיר עיניים "דואר עבור זרובבל קופלוביץ' להשאיר כאן".
  4. קניתי בסוף 4a. סה"כ אני די מרוצה. עומד בפרמטרים שהגדרתי. עובד די חלק, ממשק מינימליסטי בלי זיבולים, אני קבוע במוד חסכון סוללה, מחזיק שלוש יממות בשימוש לא אינטנסיבי.
  5. זה לא יחודי לישראל. נכון להיום למיטב ידיעתי הדירקטיבה האירופית (שמשרד התחבורה עובד על פיה) למבדקי זיהום אויר לרכבי דיזל במבחן רישוי עדיין לא כוללת מדידה של תחמוצות חנקן. מכאן שביטול scr לא יכשיל רכב בטסט.
  6. עושים קולות של שטיח. שמעתי על כאלה שעשו, ויש כבר בעלי מקצוע שמפרסמים את שירותיהם. מילא ביטול אוריאה, זה "רק" תחמוצות חנקן. מי שמבטל dpf צריך להוריד מהכביש ולתת קנס שמן. הזיהום החלקיקי הורג ממש. לדעתי האיחוד האירופי צריך להשית על psa קנס כבד. אם צרכנים מבטלים מערכת scr אחרי שנתיים או שלוש, יוצא שהתרומה הסביבתית שווה לת*ת וכל המאמץ היה לשווא.
  7. קודם כל חבל שלא שירשרת לשירשור הקודם שלך באותו נושא מלפני כמה ימים במקום לפתוח נושא חדש. @Buki תוכל אולי לאחד את השירשורים? כמה ק"מ לרכב? האם הגיר תפקד רגיל עד עתה? העברות חלקות? רועד בתחילת נסיעה? אופי הנסיעה לאורך חיי הרכב - בעיקר עירוני/פקקים או בין עירוני? באיזה מוסך היית? (אפשר בפרטי אם אתה לא רוצה לכתוב כאן) עד כמה שאני מכיר זה לא המצב, אבל אני לא סמכות בעניין. @ba323f יש לך אולי מה להוסיף?
  8. למיסב גלגל תקול יש רעש מאוד אופייני - צליל שהולך ומתגבר עם המהירות בצורה לינארית ממש. זה לא משהו שמופיע במהירות 100 קמ"ש ונעלם ב-80. בד"כ כבר במהירות עירונית עם חלונות פתוחים ניתן להבחין בו. רעידות בבלימה זה צלחות עקומות. זה שנחרטו לא אומר כלום. לעתים יש רעשי המהום עמומים מהצמיגים, אם לאחרונה החלפת צמיגים והרעש הופיע רק אחר כך, ייתכן שזה העניין. במקרה כזה אין הרבה מה לעשות בנדון. עוד משהו איזוטרי לבדוק ולשלול: אם אתה נוסע עם ציוד בתא המטען, רוקן אותו ובדוק שוב. לעתים נוכחות של פיזור מסה מסויים בתא המטען גורמת להמהום פועם בתדר נמוך שיכול להוציא אדם מדעתו.
  9. אני לא יודע מה עובר להם בראש, אם בכלל משהו עובר או יכול לעבור שם. אני אישית מכניס לילדים מראש מגיל אפס שכל דבר על שני גלגלים שהוא לא אופניים רגילים - לא חשמליים (אופניים זה זכר, אגב) זה המוות השחור. משתדל לעשות זאת בצורה שלא תגרום לאפקט בומרנג בעתיד (אני מקווה). אגב, שניצל, במקומך אני הייתי מתקין, לא מחר - אלא שלשום, מצלמה אחת קדימה ואחת אחורה, או כזו המצלמת קדימה ואחורה יחד. זה לפעם שיהיה לך מפגש צפוף עם כזה דגנרט שנוסע נגד כיוון התנועה בחושך ללא תאורה וללא קסדה, והסרטון שלך יהיה אולי הדבר היחיד שיפריד בינך לבין שנים של אכילת שניצלים בכלא.
  10. ראה דיון בנושא זהה מלפני כמה ימים. רוב הסיכויים שצריך להגיד קדיש על מחשב גיר, 9 שנים זה גיל מופלג ממש בשבילו, אבל לפני כן הולכים מהקל אל הכבד כדי לשלול דברים אחרים. תתחיל בבדיקת מצב מצבר והחלפתו לפי הצורך. דבר נוסף, מחוץ לרשת מוסכי היבואן יש קומץ מוסכים ומכונים שמכירים את הגיר הזה היטב, בעניינים אלה לא מומלץ ללכת למוסך כללי שלא מתמחה ברכב.
  11. החלפת מחשב גיר בגיל/קילומטרז' כזה נפוצה מאוד. דווקא כשל במחשב מנוע למיטב ידיעתי פחות נפוץ (אם כי קראתי/שמעתי על מקרים כאלה במגאן/פלואנס). אבל קודם כל לך לבדיקה. ילכו מן הקל לכבד, קודם יבדקו מצב מצבר, אח"כ יצליבו את המפעילים של המצמדים כדי לראות אם הבעיה עוברת להילוכים האי-זוגיים או לא (אם היית נוסע במצב הזה, היית שם לב שאין לך לא רק רוורס אלא גם הילוכים זוגיים). יתקדמו הלאה לפי התוצאות.
  12. מיליון ושבע מאות אלף קילומטר זה מכובד מאוד 😉 לענייננו. בהסתברות גבוהה תגיד קדיש על מחשב גיר. די סטנדרטי לגיל ולנסועה. במידה וזה זה, סביבות 3000 ש"ח כולל מע"מ, כולל פו"ה מחשב גיר חדש ויום לימודים ארוך כולל ארוחת צהריים (למחשב החדש, לא לך). אל תבזבז זמן על מוסכי מדרכה וסנדלרים למיניהם, כנס לבדיקה באחד ממוסכי רשת קרסו או אחד מקומץ מוסכים/מכונים שמכירים את הגיר ויודעים לטפל בו. אם תכתוב מהיכן אתה, נוכל לכוון אותך גיאוגרפית.
  13. לא הייתי טורח לנסות אפילו. הטיסה דרך לונדון דווקא נוחה למי שלא ממהר. מגיע בערב ללונדון, הולך לישון, קם בבוקר כמו נינג'ה ונוסע לשדה. רק לשים לב שהטיסה לג'מייקה יוצאת מגטוויק.
  14. לא מומלץ כי בנחיתה בארה"ב אתה צריך לעשות כניסה מלאה כולל ביקורת גבולות ומכס (בלי קשר ליעדך הסופי). אם תהיה מוכן לכתוב היכן היעד שלך, אולי תוכל לקבל פה עזרה יותר ספציפית.
  15. אני מאמין שיש גם עניין רגולטורי. מעבר לכך, בארץ זה אולי לא ממש רלוונטי, אבל יש מקומות בהם משודרים דיווחי תנועה, מז"א ודיווחי חירום ממוקדים למשתמשי הדרך בתדרים מסויימים.
×
×
  • תוכן חדש...