Jump to content

Nakamichi

  • פרסום הודעות

    16,374
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

150 טוב

1 עוקב

אודות Nakamichi

  • דירוג
    מגובב מוביל

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. יש פה בפורום 308 סטיישן למכירה. הק״מ קצת גבוה אבל אתם לא נוסעים הרבה וזה יתאזן. בנוסף הוא כבר החליף את הטיימינג הבעייתי והמחיר משמעותית מתחת לתקציב שלכם.
  2. מה שמתקלקל ברכב הזה זה מחשב גיר וקלאצים. לפי האחריות שפירסמו פה - שניהם לא יכוסו על ידי קרסו. אם אתה קונה תדרוש שיכתבו בכתב יד בפירוש ויחתמו ליד שיש אחריות על מחשב גיר.
  3. אם זה אוטומטי עם הגיר 6 הילוכים - הגיר הזה הוא צרה צרורה. הוא יתקלקל. בוודאות. תבדוק מעכשיו מה האחריות כוללת. האם היא כוללת מצמדים. מח גיר. שלא יתקלקל ויגידו לך ברגע האמת שאוי. זה לא באחריות.
  4. מעניין. בכל מקרה ברוב הרחובות האלה יש סימון בתחילת הרחוב שמותרת חנייה.
  5. מה עבירת תנועה בחנייה ליד מעקה? למה לא להזיז לך את הרכב? כי זה הרכב שלי. רכוש שלי שחונה במקום ציבורי ואסור לך לגעת בו. זה בעיקרון הסיבה העיקרית. אם אני בא בערב והתמרור שלך של האין חנייה באתר שיפוצים מפריע לי כי אני בולט ממנו חצי מטר ולא רוצה לקום ב-7 להזיז את הרכב, למה לא להזיז לך את התמרור?
  6. מסתכל קצת במודעות יד2 לדירות. בחלקן מצויין שיש אישור/תב״ע להוספת ככה וככה מטרים. מה זה אומר? שאני יכול לצאת החוצה מהבניין ולהוסיף עוד 30 מטר (לדוגמא). שאני יכול לסגור מרפסת? איך אני בודק שזה באמת מאושר? והאם צריך אישורים נוספים (שכנים וכו׳) בשביל זה?
  7. אני חושב שאם אין רמת אמון בסיסית כזאת אפילו, אנחנו בבעיה. באותה מידה אפשר לא להחליף לך שמן ופילטר גם ששילמת. אגב, ברוב המוסכים המורשים שהייתי בהם היה אפשר לראות את הרכב מעמדת ההמתנה
  8. ומה היה קורה אם היית מרכיב אותם לפני 10 שנים טרי טרי ושם אותם בצד או נוסע בהם? אותו דבר. מכאן - שאין הבדל. זה לא האחסנה פגעה בהם
  9. אתה לא באמת מנחש סתם. כי תיקח רכב שנסע שנה וחצי. הבלאי של הרכב היושב מן הסתם קטן יותר. תסיק מזה מה שתרצה.
  10. אין לי פה עסק עם אנשים נורמטיבים. תאמינו לי. יש לי כל כך הרבה דוגמאות למצבים שהם עושים - שפשוט אתם מבינים שמישהו שם הסניף הרבה מאוד דבק מגע בילדות. הוא לא ממש ישן בלילה. יש שם רחש בחש גם בשעות אמצע הלילה. אני לא יכול להקפיץ לו את הפחת בלי להיתפס. זה לא פרקטי. וזה יגרור עימות פיזי ואני לא ממש מעוניין בזה, לא בגלל שאני כוסית, בגלל שההשפעה של רישום פלילי כלשהוא עליי היא הרבה יותר חמורה מאשר עליו, אז אני צריך להתנהל סרגל.
  11. אתה מתייחס למצב של רכב שעומד בחנייה מקורה לעומת רכב שעומד בחוץ, רק שרוב הרכבים בארץ לא נמצאים בחנייה מקורה. נכון שיש איזשהו אחוז של אנשים שיש להם חנייה מקורה גם בעבודה וגם בבית, הם לא הרוב. לגבי הבלאי - באמת השאלה היא בכמה זה משמעותי לקנות רכב שלא נסע בן 12 חודש או רכב כזה טרי טרי בן 3 חודשים. שוב, לדעתי זה זניח. מה גם שלא פעם יש איזו הנחה קטנה על רכבים שמתקרבים ל-12 חודש או הנחה גדולה שהם הופכים ל-0 ק"מ/ יד יבואן. תחליף צמיגים שנה אחת מוקדם יותר? בכמה אתה מתמחר זה? סט צמיגים לרכב סטנדרטי זה 1000-1500 שקל. בכמה אתה מתמחר את זה? 500 שקל? וגם זה בהנחה שלא נהיה נזק, לא מכרת את הר
  12. הטענה שלי היא שהבלאי של חלקי הגומי והפלסטיק האלה הוא אפסי. זאת אומרת אם תיקח רכב בן שנה וחצי ורכב בן חודשיים ותבדוק, אני מניח שתגלה שהבלאי הזה שנגרם הוא זניח ביותר. ברור שכולם רוצים רכב כמה שיותר "טרי", אבל בפועל אין לזה משמעות פררקטית שהיא מאוד גדולה. בייחוד שבשגרה הם מאשרים עד שנה ואז באמת אני חושב שזה זניח. יש גם מעין מחשבה כזאת שרכב ש"יושב" בנמל זה גרוע יותר מרכב שנוסע בכביש. ברור שאם ניקח 3 שנים או 5 שנים זה משהו אחר. לגבי הנוזלים - באמת יש הנחייה להחליף שמן מנוע כל שנה ללא קשר לק"מ. עד כמה ההנחייה הזאת רלוונטית לרכב שלא נסע בכלל? לא יודע.
  13. https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3861890,00.html?ref=ynet ואני שואל - אז מה? זה מוטיב שחוזר פה גם בויכוחים בפורום. רכב שעומד שנה וחצי - לפי חלק מהאנשים - זהו. זה סופו. הגומי מתייבש. הצמיגים נהרסים. הלך הצבע. עכשיו, על הצמיגים, אני מבין. עומדים על נקודה אחת וכו' - למרות שבופעל אני בספק אם מהרכבים האלה מישהו ירגיש בעיה בצמיג. לגבי שאר הדברים. רכב שנרכש חודש אחרי ייצורו ועולה לכביש סובל חיים הרבה יותר קשים מרכב שעומד שנה וחצי. החום - אותו חום. אפילו יותר כי יש לנו בערך 100 מעלות מתחת למכסה מנוע שמבשלות את כל הגומי שם. הוא סובל מכל תח
×
×
  • Create New...