Jump to content

Nakamichi

  • פרסום הודעות

    16,521
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

229 טוב

1 עוקב

אודות Nakamichi

  • דירוג
    מגובב מוביל

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. rentalcars אומנם הוא אחד מהאתרים היותר מוכרים. אבל השירות שלו נוראי. אם הכל הלך חלק והכל בסדר - אז לא משנה באמת ממי שכרת. שיש בעיות, אתה תאכל הרבה חרא לפני שתקבל פתרון מרנטלקארס, להבדיל מבוקינג שמספר פעמים ידעו לתת פתרונות זריזים ומהירים. למרות זאת, אני בד"כ שוכר ממנו.
  2. תקנה קליאו 1.33 - סוגר לך את כל הפינות. גם את הידיות בדלתות. אבל גם תפנים עם עצמך טוב טוב, שלכל הרכבים האלה אין שום קשר לספורט. ספורטיבי, ספורטיביות, לא משנה מה כתוב בקטלוג.
  3. החזרתי שני רכבים לאויס אקספרס והכל היה בסדר גמור. אז לא הבנתי. היא ירדה ב-2/3 מה-2500? מ 7500? כמה הם רוצים עכשיו?
  4. אני חושב שיש לך קייס אבל שהקו הגנה הזה הוא לא נכון. מכיוון האוטו הוא לא שלך. הוא שלהם. וכמו שאף אחד לא יגיד לך איפה ואיך לתקן את שלך - אתה לא תגיד להם. בשביל זה יש שמאי להעריך את הנזק. כן זכותך לראות את דוח השמאות. כן זכותך לערער עליו. ואני בהחלט חושב ששריטות ובלאי יהיה לרכב בן 6. אבל לא הייתי הולך על האופציה של תתנו לי לתקן איפה שאני ארצה. כי אז - היית יכול לתקן לפני שהחזרת.
  5. ביטוח השבה לקדמות והשתתפות עצמית זה נחמד לתקופה של שבוע. אבל פה מדובר על תקופה של 3 שנים והעלות היא בדכ 100-150 לחודש. כלומר 3.5-5 אלף שקל. חברת הליסינג רוצה ממנו 1000 שקל למיטב הבנתי אחרי מו״מ קצר.
  6. החזרתי כבר 3 רכבים בליסינג פרטי. חייבו אותי רק פעם אחת. זה היה מוצדק מאוד ועלות התיקון הייתה נמוכה מהעלות שקיבלתי כהצעת מחיר פרטית (בדקתי בכמה מוסכים). השבוע החזרתי אוטו לליס4יו. שזה גם קרסו. מי שאחראית על הליסינג ביקדה שאתן להם את לירוט הטיפולים. הם לא רצו לקחת. אז לקחתי את זה אליי ואשלח לה במייל. לגבי הכן תיקון/לא תיקון. בכל החוזים האלה מאפשרים בלאי סביר. שזה נתון להרבה מאוד פרשנות. ברכב שהחזרתי היה שפשוף מינורי מעל הכנף. 3 שריטות קטנות. האם סביר שברכב בן 3 יהיו 3 שריטות? לטעמי כן. לגביהם אני לא יודע. אבל אם יחייבו אותי
  7. אני עשיתי אצל חיים לנדאו והייתי מרוצה. זה היה לפני המון שנים https://www.ofnoa.info/
  8. אטמוספרה זה 15 psi בערך. אז להוריד 2 אטמוספרות אתה לא יכול. להוריד 2psi זה חסר משמעות ואין בעייה. גם ככה רוב המכשירים בתחנות דלק עם סטייה גדולה יותר מזה.
  9. אתה ממש מגזים עם הרכב ערום הזה. נכון שיש תוספות. אבל זה לא רכב ערום לעומת רכב מאובזר.
  10. רכשתי ומכרתי מספר רכבים בקפריסין. בגדול - יש מגרשים. אף פעם לא מצאתי שם משהו רלוונטי. כמו בארץ זאת סחורה פחות טובה ביותר כסף. רוב האנשים מכירים מכונאי כזה או אחר שיבדוק את הרכב בסכום של 20-50 אירו (או חינם אם הוא מכיר אותך). הולכים לסוג של משרד ממשלתי כזה ומעבירים בו בעלות. עלות העברת בעלות זניחה. משהו כמו 7 אירו או משהו כזה. טסט כל שנתיים וכל שנה צריך לשלם אגרה. אם אין טסט/אגרה לא תוכל להעביר בעלות. חובה להציג ביטוח לפני העברת הבעלות.
  11. במידה וכן אשמח לתמונות של פנים הרכב. לא מצאתי שום תמונות רלוונטיות ברשת. כל המבחנים הם על ה-RS. אגב, הרכב מגיע עם שטיחי בד או גומי?
  12. לי יש 2X4 ויש גאנטים קלים. זה לא מתכת עם עם טאסות. זה מקורי ועל כולן. גם החלונות האחוריים כהים. מקורי. אצל כולן. כאמור כמו שאמרת בהחלט עניין של העדפות, אבל אני לא חושב שההבדל באזור הוא מאוד מהותי. בנוסף ב-2X4 אין את השעון במרכז.
  13. תשמע, אף אחד מאלה לא הייתי מגדיר כאבזור מינימלי שחסר. גאנטים אלומיוניום וחלונות כהים מאחורה יש בשניהם אגב. אז פרט לכניסה והנעה ללא מפתח, כל השאר זה תוספות קוסמטיות שעל רובן הייתי מוותר בלי קשר. ואת הריפוד אלקטנרה עור הזה, ראיתי איך הוא נראה אחרי כמה שנים - עדיף לך את הבד. גריל קדמי ניקל - זה בסדר. אני אסתדר בלי.
  14. באיזה אבזור מדובר כאן?
×
×
  • תוכן חדש...