Jump to content

doesnotmatter

  • פרסום הודעות

    105
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

9 נייטרלי

אודות doesnotmatter

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

477 צפו בפרופיל
  1. מדובר על מאזדה 3 2016. 55,000 ק״מ. אני יודע שזה אפשרי להחליף תותבים בלבד, אבל לך תשיג תותבים ואחרי זה גם לך חפש מי ירכיב לך אותם... ממה שהבנתי לא מתעסקים עם תותבים אלא מחליפים משולש קומפלט וזהו. לצערי. (נאמר ע״י מוסך מורשה שי-לי ומוסך מורשה אביב ברחובות). אבל עוד לא יצא לי לבדוק את זה לעומק, ככה שאולי באמת לא צריך להחליף. לצערי אין לי מוסך שיכול להסתכל על זה. יש לי ניסיון די מר עם מוסכים. אשמח לקבל המלצה על מוסך באזור רחובות.
  2. שלום, רכשתי רכב משומש ועל פי ממצאי הבדיקה עליי להחליף משולשים (תותבים פגומים) + תושבת מנוע + צמיגים קדמיים. עכשיו, הבנתי שאני צריך להחליף גם שני צמיגים קדמיים, למרות שיש עוד בשר, רציתי לחכות עם זה עוד כחצי שנה. הבנתי שבמקרה של משולשים צריך לעשות כיוון פרונט, וכיוון פרונט עושים גם עבור החלפה של צמיגים. לכן חשבתי לעצמי אולי להקדים את מועד החלפת הצמיגים כך שאעשה כיוון פרונט עבור שניהם וכך לחסוך מעט. (במקום לעשות כיוון פרונט עכשיו עבור משולשים, ופעם נוספת כאשר אחליף צמיגים) השאלה האם באמת צריך כיוון פרונט לצמיגים? או שמספיק רק איזון גלגלים? וכיוון
  3. @yogev20 תוך כמה זמן נהיה פגיעה בצבע מרגע שהלשלשת מוטלת על גבי הרכב? לפעמים לי אישית לוקח יום-יומיים לנקות את הלשלשת. (אני מנקה עם בקבוק ONR מהול עם מים שאני מחזיק קבוע ברכב, מעביר עם מטלית מיקרו פייבר של סנו).
  4. איך מורחים ולא מרססים ספריי? אני רוצה לעשות תיקוני צבע קטנים לרכב (בעזרת עט צבע כמו באחד השרשורים שפורסמו כאן) ולאחר מכן צריך ליישם לכה. ממה שראיתי בארץ מוכרים רק ספריי לכה, ורציתי לדעת אם יש באמת דרך למרוח את הספריי לכה על השריטה בלבד (כדי שלא יעוף ריסוס לכה על חלקים שהם מעבר לקו השריטה).
  5. אהלן חברים רכשתי לאחרונה מכשיר שטיפה נייד Jimmy, ושמתי לב שהצינור מים לא יושב טוב בתוך הדלי, הוא צף כלפי מעלה ולפעמים זז ונמצא למעלה מעל המים. אשמח לדעת מה עשיתם כדי לקבע את הצינור בתוך המים. תודה!
  6. מאיפה משיגים עט לכה כמו שיש אצל פותח השרשור? או לכה בקופסה קטנה כמו אצלך? ואיך מורחים את הלכה על גבי מילוי הצבע? בעזרת מכחול?
  7. שלום, לאחר סבב טלפונים והצעות מחירים מחברות שונות, AIG הציעו לי את המחיר הכי אטרקטיבי, אבל בנוסף לכך - הציעו לי כיסוי שחברה אחרת לא הציעה וזה כיסוי לפגושים. אני מצטט מה זה אומר - * כיסוי פגושים- יחודי ל- AIG, תיקון/החלפת פגוש שנפגע עם גבול אחריות של 8,500 ₪ והשתתפות עצמית של 350 ש"ח. ללא הגבלת מימושים במהלך תקופת הביטוח וללא הפעלת פוליסה. רציתי לשאול האם מישהו התנסה ויכול לתת חוות דעת? בחברה אמרו לי שזה לא נרשם כתביעה, ושהתיקון/החלפה של הפגוש מתבצע דרך חברת שגריר.
  8. בוקר טוב, היום בבוקר הרכב הניע ללא כל בעיה. מערכות חזרו לתפקד - בקרת שיוט ו-Start Stop עובדים כרגיל. יכול להיות שאין צורך להחליף מצבר? פתחתי מכסה מנוע, הורדתי את התפסנים של המצבר כדי לברר תאריך - ולצערי לא מצאתי שום זכר לתאריך של המצבר. יש רק תווית של שנפ עם מספר סידורי וציון של קיבולת המצבר. ניסיתי ליצור קשר עם שנפ, אמרו לי שחייב להיות תאריך. איך אני יכול לדעת כמה זמן המצבר קיים ברכב? תודה רבה.
  9. תודה אייל. מחר במקרה יש לי נסיעה די ארוכה של 130 ק"מ. אעדכן, ושוב תודה.
  10. הבעיה היא שהרכב לא מאפשר לי בקרת שיוט ולא מאפשר start & stop עקב בעיה במצבר. מה עושים?
  11. היי, חזרתי לאוטו אחרי יום עבודה והרכב הניע כרגיל. ניסיתי פעמיים נוספות לכבות ואז להניע שוב והכל היה סבבה לגמרי. יש מצב שבבוקר היה לו קשה להניע בגלל הקור? או שבכל מקרה חייב להחליף מצבר? אשמח לקבל מענה גם לגבי המלצה למצבר תודה רבה!
  12. איזה מצבר כדאי לקנות? ומה העלות שלו? אשמח אם תוכלו להגיד לי מה ההבדל בין שני המצברים הבאים: https://www.autodepot.co.il/8124102.html https://www.autodepot.co.il/8123907.html שניהם של varta שניהם 60a שניהם start stop אבל אחד מהם יקר יותר ב 140 ש״ח
  13. שלום לכולם, היום בבוקר כשיצאתי לעבודה, נכנסתי לאוטו ושמתי לב שלאוטו קשה להניע. לחיצה ראשונה על הכפתור לא גרמה לכלום ורק בלחיצה שנייה הרכב הניע. בנוסף, שמתי לב שיש מספר תקלות שהתחילו פתאום. מנורת iStop מהבהבת, אין כיבוי אוטומטי של המנוע ברמזור. בנוסף בקרת שיוט לא עובדת. נעלתי את המהירות ל 70 קמ״ש ופתאום מנורת אזהרה נדלקה ובקרת שיוט הפסיקה לעבוד. רוצה לציין שהכל קרה היום בבוקר, יכול להיות שזה קשור למצבר? יכול להיות שהגיע הזמן להחליף? מצרף תמונה כשהגעתי לחניה.
×
×
  • תוכן חדש...