האונו טורבו אכן הייתה מפלצתית, בפרט ביחס לשאר המכוניות שהיו אז על הכביש.
והמהדרין התקינו לה "ברז גדישה", שהפך אותה למפלצתית עוד יותר.
החזקתי כזו כעשור.
אפרופו פיאט אונו.
1993 מרכז המסירה נראה לי ברמת החייל.
מקבל את הרכב מקבל הסברים, נכנס לרכב ומצפצף שייפתח המחסום.
הצופר לא עובד, העובד במרכז המסירה לקח את הרכב למוסך הצמוד
החזיר לאחר כמה דקות, מצפצף שוב, לא עובד. לקח שוב ובפעם השלישית הצליח להם.
בשבועיים האחרונים שמתי לב שאיכות התמונה בממירים הלויינים, גרועה ברמה של לפני 20 שנה.
אחרי שיחה עם מוקד השירות, מסתבר שהם הורידו ביוזמתם את איכות השידור.
הייטי מצוינת יופי של אוטו יש לי אחת כזאת 2017 1.2T
כמו שכתבו לפניי, קשה מאוד למצוא אקזמפלר שמור עם ק"מ נמוך.
משאבת המים הוחלפה בריקול והגיר DQ200 דור 2 (לפחות אצלי) מתפקד מעולה
הרבה יותר טוב מ DQ200 דור 1 שמותקן ברכב אחר שבצי (גולף 2009)
וגם יותר טוב, מ DQ250 שמותקן ב 2 גולפים אחרות שבצי.
פות"ש להעיף את הנבלה וכמה שיותר מהר.
עזבי את העצות לשמן סמיך/תוספים/ שמן נחשים או וואטאבר.
רכב שצורך שמן בכמות כזו, כבר לא יעזור לו כלום למעט שיפוץ מנוע.
וזה לא יסתכם רק בצריכת שמן, זה רכב שפולט ריחות מסריחים וגם ייכשל בטסט.
על זה הדיון
הערוצים "שנעלמו" מהלווין ועברו לשדר *רק* ביס פלוס, כמו שאמרו כאן ערוץ האוכל החיים הטובים וכו'
יס אולטרה קוואטרו וכו' אלו ממירי לוויין HD מקליטים.
עדכון, הייתי היום במרכז שרות לאסוף ממיר אנדרואיד.
לדברי הנציג הסגירה הסופית של הלויין יכולה לארוך גם שנתיים שלוש
אבל בינתיים, הם מורידים ערוצים מהלויין בלי רחמנות.
אגב, השלט החדש של היס פלוס משופר מאוד
הוא כולל מקלדת נומרית ואפשר לזפזפ בו כמו בממירים הלוייניים.