Jump to content

teyal

  • פרסום הודעות

    1,920
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    7

teyal שיחק אותה בתאריך דצמבר 10 2020

התכנים של teyal היו האהובים ביותר!

מוניטין

299 טוב

אודות teyal

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ממש לא, כי מה שבתמונה זה שלט לומד לשערים של עופר שערים. (אלו עם 2 הלחצנים האדומים). לשלט הרומי אין שלט לומד צריכים ללמד את השלט החדש למקלט.
  2. נראה לי שאתה סתם חשדן. (כמו אלו שנדבקים לרכב שלהם במוסך כדי שלא יגנבו להם חלקים) בתור אחד שבין היתר תיקן לפטופים למחייתו. אף מעבדה לא תגנוב לוח אם, ממחשב בן 6 פלוס בשביל להרוויח מאיץ גרפי נפרד. כל הלפטופ הזה שווה גרושים, כמה ההבדל כבר בין אותו דגם עם מאיץ נפרד ובלי 100 ש"ח??? העבודה לא שווה את הרווח, בשום פרמטר. לגנוב את הצ'יפ לבד, זו בכלל הזיה, מדובר בהלחמת BGA מרובת רגליים. לפרק ולהרכיב אותו ושיעבוד אח"כ זו כבר אומנות.
  3. במוצרים הזהים, כמעט תמיד עדיף בעלי, כי שם זול יותר, והשילוח כפי שכתבו כאן הרבה יותר טוב. עוד עדיפות לעלי במוצרים הזהים, הוא הנושא של דרופ שיפינג, אנשים שרוכשים בעלי ומוכרים באיביי ברווח. אבל, באיביי יש המון המון פריטים, שאין כלל בעלי כגון: חלפי רכב משומשים. יש גם את בנגוד, השילוח שלהם יותר טוב משל עלי לדעתי. וגם המחירים טובים. הממשק של איביי עולה בכמה רמות על של כולם לדעתי.
  4. כפי שכתבתי בעבר, הגיר הזה מצויין ומאוד נוח, זול, ופשוט לטיפול ותיקון (גם באופן עצמאי). לצערנו, התקלות שלו כאן בפורום מהודהדות באופן חסר פרופורציות. בתור מי שפירק (פיזית לא דרך המקלדת), מספר פעמים גירים מסוג: DQ200 DQ250 09G ,אני מעדיף אותו על היתר. (כן גם על ה DQ250 חביב הפורום). את ה 09G (אוטומט 6 מהירויות של אייסין מהדורות הראשונים), אני בכלל לא סובל.
  5. ה BX הארורה (היו לנו 4 במשפחה). משתמשת בנוזל ההידראולי למערכת הבלימה. אין בארורה בכלל משאבת בלם, "המשאבה" זה שסתום ששולט על מעבר הנוזל מהמערכת ההידראולית אל מעגל הבלימה.
  6. העומס על הרצועה קשור למספר הגלגלות שהיא מניעה, ולהתנגדותן לסיבוב, ובזה אין שום קשר להיות המנוע גודש או לא. לדוגמא רצועה במנוע 8 שסתומים תעבוד פחות קשה מאשר ב 16 שסתומים רצועה שלא מניעה משאבת מים או משאבת הזרקה תעבוד פחות קשה וכו'. לדעתי הרצועה במנוע הגודש עובדת קשה יותר עקב משאבת ההזרקה וגם ההסברים של בוקי לגבי טמפ' השמן ושל מני לגבי ערבוב דלק בשמן נשמעים לי די הגיונים.
  7. עד שלא תעשה בדיקה ראויה הכל ספקולציות. תלך למוסך ותבקש בדיקת לחץ הפוך, אל תשכח לעדכן.
  8. זו בדיקת relative compression. זו בדיקה מהירה שנותנת תמונה כללית על הפרשי הדחיסה בין הצילנדרים, אבל לא ניתן לאתר באמצעותה את מקור דליפת הלחץ. לשם כך יש לבצע בדיקת לחץ הפוך כפי שדניאל הציע. אין לי מושג איך הגיעו למסקנה ש "הצילנדרים שרופים".
  9. מצ"ב מודעה של יבואן מישלן אשר ראיתי אצל הצמיגאי שלי. האם אכן אין לצמיגים גיל כרונולגי? ואם כן, אז מדוע הקוצנזוס בפורום שיש להרכיב צמיג "טרי" ככל הניתן? (ייתכן ושגיאת הכתיב, "אורח" במקום "אורך" מעיד על מהימנות המודעה...).
  10. לא יודע למה פיאט מתעקשים לדחוף פקק מים בין המנוע לגיר. עוד באונו טורבו של שנות ה 80 אכלתי ממנו מרורים😀
  11. כמובן שאם ההנהלה מרוצה אז בזה זה מתחיל ונגמר 😀. אבל לטעמי, זה נראה מזעזע, אני אישית הייתי הולך את האקסטרה מייל ועושה עבודה כהלכתה, זה לא ביג דיל, עשיתי את זה בכל הגולפים.
  12. אחרי אינפוזיה חייב להחליף שמן רק לידיעה... בלי קשר, לדעתי ראשי הבוכנות מלאים פיח וזה מה שגורם לצלצולים. (היות והפיח מקטין את חלל הבעירה ומעלה את הדחיסה) תבדיק קומפרסיה כמו שהציעו לך, קומפרסיה גבוהה מדי תאשש את המסקנה הזו.
  13. יש במקלטים של השערים האלו ג'מפר מונע שכפול. לפעמים שמים אותו ולפעמים לא, תלוי במדיניות של המקום. תנסה ללחוץ על לחצן 1 ו 2 בשלט שעובד בו זמנית למשך 5 שניות ואז על לחצן 1 בשלט החדש, אם זה לא עובד אז צריך להוציא את הג'מפר מהמקלט. לשכפל ולהחזיר. יש גם מספר חברות שערים שיש להם שלט רומי פרטי. במקרה כזה לא יעזור כלום.
  14. הסיבה שלא מציגים את נתון מפלס הדלק המדויק, היא בערך אותה הסיבה שלא מציגים את נתון הטמפ' המדויק. לא להעמיס את הנהג הממוצע בנתונים מיותרים. עם סורק (לפחות ב VW זה כך), ניתן לקרוא את מפלס המיכל בדיוק רב.
×
×
  • תוכן חדש...