Jump to content

teyal

  • פרסום הודעות

    1,878
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    6

teyal שיחק אותה בתאריך ספטמבר 25

התכנים של teyal היו האהובים ביותר!

מוניטין

250 טוב

אודות teyal

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מסכים עם יגאל, זה נראה לי כמו קרטר מתכת, דומה לקרטר של פיקנטו. הקרטר היצוק נראה אחרת לגמרי. במידה וזה אכן קרטר מתכת, הרבה יותר קל לתקן אותו (וגם את היצוק ניתן לתקן). לא אהבתי את ההתנהלות של המוסך, יכלו לשלוח את הקרטר לתיקון אצל מי שהם עובדים איתו ולהקל את הנזק על הכיס של הלקוח.
  2. בעניין הזה המוסך צודק 100%. מניסיון, החלפתי באחת הגולפים הקודמות קרטר יצוק לקרטר חליפי סיני. נשיקה קלה בבאמפר והוא התבקע. הלכתי עם הקרטר הקודם (מזל שלא זרקתי אותו) לחרט שלי, הוא תיקן אותו ואמר שהחליפיים הסינים הם זבל ובעלי עובי דופן של נייר. מדובר באדם שתיקן אלפי קרטרים לכן הוא די אוטוריטה בתחום. אם אתה רוצה לקחת אותו לתיקון אצלו אז שמו: שמואל - מ.ש.י ראשים.
  3. טכנית אין שום אפשרות לפרק את הכנף עם מכסה מנוע סגור. איך תפרק את הברגים העליונים שלה? גם את הרדיאטור אני לא מבין איך מפרקים עם מכסה מנוע סגור. לפחות ב MK5 ו MK6 צריך לפרק את כל החזית בשביל להוציא אותו ובשביל לפרק את החזית חייבים כמובן לפרק פגוש גריל ואת כל החבר'ה. כל הכתוב לעיל נכון ל MK5 ו MK6 ייתכן וב MK7 זה שונה, לא נראה לי. לא מבין על מה התרעומת, מוסך פרטי זה לא מלכ"ר ,לא בא לו להתחתן עם מישהו בשביל עבודה של 200 ש"ח עם פוטנציאל לנזק, זכותו המלאה. כאמור מוסך היבואן זה שונה.
  4. מצטער, אני לא מתחבר לרוח הכללית.לגיטימי לחלוטין למוסך כללי שהוא עסק פרטי, לסרב לבצע עבודה עם פוטנציאל גבוה לנזק. בעצמך כתבת שרוב האנשים שוברים את הגריל. ולהראות סרטון למוסכניק מה לעשות, זה בכלל מתכון לפיצוץ 😀 לעומת זאת המוסך המרכזי, אמור לדעת לטפל בכל תקלה ברכב.
  5. לדעתי יש לך בעיה בטעינה. לאחר שהרכב מונע, גם אם המצבר גמור לא אמורה להדלק שום נורית. מקסימום הרכב מנטרל את מערכת SS.
  6. נתקלתי בזה כמה פעמים עם שלטים של כניסה לחניון. יש רכיב על המעגל שצורך זרם במנוחה ומרוקן את הסוללה. אפשר לנסות לבדוק את זה עם פלוק על רגישות מקסימלית. לדעתי אלקטרונאי טוב, שיודע מה הוא עושה יכול לתקן את זה. אולי יש גם אפשרות (עשיתי את זה עם כרטיס חכם של רנו) לקנות מעגל גלם, ולהעביר אליו את הצ'יפ.
  7. ביד 2 ומפה לאוזן. האמת שהילדה מוכנה להתפשר גם על מיני קופר 😀
  8. אוטו ממש יפה. הבת שלי מתעקשת על אחת כזו ורק כזו. מה שאומר שכאשר הילדה תוציא רישיון אחפש כזו גמורה כפרוייקט לשיפוץ.
  9. נראה לי שהמשורר התכוון לאדפטציה של חיישני נקישות וחמצן. אכן, המחשב לומד אותם ומשנה את ניהול המנוע בהתאם. היות והרגישות שונה במעט מחיישן למשנהו, עקב התיישנות. אבל לא מדובר בפערים כאלו בהספק, אפילו לא קרוב לזה.
  10. לא קיים פולו tsi בשנתון הזה. כנראה אחד מבעלי הרכב רצה לשחק בנדמה לי.
  11. אם אין רעידות, והרכב בולם כהלכה אז לדעתי לא.
  12. תודה, אין שום הגיון טכני להחליף רפידות ללא חריטה, או לזרוק לפח צלחות מקוריות שעדיין ניתנות לחריטה. חוץ מהגיון כלכלי למוסך. החרט (וגם אני) תמיד בודק אם הצלחת ניתנת לחריטה, (מידת המינימום מצוינת בד"כ על הדופן ויש גם קטלוג). ד.א זכור לי שראיתי שאתה מטפל אצל חנן שפיק, אז החרט נמצא כמה מטרים לידו ...
  13. אתה רציני? אמינות וגירים אוטומטיים זה הדבר הכי משמעותי במשפחתית. בפרט בשנות ה 90 שההבדל היה שמים וארץ. גם השרידות של האינטריור של היפניות והחשמל היה בכמה רמות מעל הצרפתיות. אז מה היה לנו: אינטריור, חשמל, גיר, אמינות.
  14. אוי, הגיר ZF4 הארור הזה, כמה אבא ז"ל אכל ממנו מרורים ב BX הרבות שהיו לו. DSG זה מופת לאמינות לעומת הדבר הזה. גם כאשר היה תקין היה נוסע כמו פח. היפניות של אותן שנים היו בכמה וכמה ליגות מעל הצרפתיות המתפרקות. משום מה עיתונות הרכב נטתה בבירור לטובת הצרפתיות (גם במבחן הזה.) התנהגות וכו'... את מי זה מעניין אם אתה לוחץ גז והאוטו לא זז.
  15. בסרטון הוא מדגים שימוש בערכת הכלים של LUK אשר היא יקרה מאוד. אני החלפתי בהצלחה בעזרת שימוש בערכה של 400 ש"ח מעליאקספרס. הקטע הטריקי הוא לכוון את המרווח בין המזלגות למצמדים עם השימסים שמגיעים בערכת המצמד. לו אני במקומך הייתי מפרק את הגיר והולך איתו ועם המצמד החדש למישהו שיחלוץ את המצמד הישן ויכניס את המצמד החדש. יקחו לך על זה מחיר סמלי (זה 10 דקות עבודה למישהו מנוסה) ולא תצטרך לרכוש ערכת כלים. כמו כן לאחר ההחלפה צריך לבצע איפוס למצמדים עם סורק. קח בחשבון שבגולף (ואני מניח שגם בסופרב) צריך לפרק תת שלדה (גשר). ציריות, כל מה שמפריע מלמעלה, כמובן 2 תושבות גיר, חשמל, סטרטר, כבל בורר, לא חסר
×
×
  • Create New...