Jump to content

teyal

  • פרסום הודעות

    1,945
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    7

teyal שיחק אותה בתאריך דצמבר 10 2020

התכנים של teyal היו האהובים ביותר!

מוניטין

314 טוב

אודות teyal

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תגובה הזויה, נגמרו הימים של רכבים שבנויים "כמו טנק". הרכבים מתוכננים כך שיקרסו לתוך עצמם והאנרגיה מהמכה לא תעבור לנוסעים. הרכבים של שנות ה 60-70-80 שהיו בנויים "כמו טנק" אמריקאיות וכו' פחות בטיחותיים מרכבים מודרניים שעשויים "מנייר".
  2. זאת ועוד, קורת רוחב זה חלק שנדרש לפרקו, על מנת לבצע תיקונים מסויימים ברכב. איך הבוחן יודע אם הקורה רק פורקה או הוחלפה?
  3. לדעתי ה "הפטנט" האיכותי של פלסאון עולה יותר מ 20 ש"ח... בכל מקרה, את העתיקים עם הקלקר כבר לא ניתן להשיג מספר שנים.
  4. התחרפנו לגמרי שם במשרד התחבורה. גם ככה, יש הרבה מוסכים שמנפיצים תקלות, בכוונה או עקב חוסר מקצועיות. אז, לתת להם לעשות את זה בחסות החוק? על כל רעש קטן יחליפו משולשים בולמי זעזועים ותיבות הגה. המצב הקיים, רחוק מלהיות אידאלי, אבל זה הרע במיעוטו.
  5. מה שקורה במצופים הרגילים, זה שהגומי מתפורר ונקרע היכן שהפין לוחץ עליו. למצוף הרגיל, ניתן להחליף גומייה בעלות של שקלים בודדים. המצוף "פטנט" לא חף מתקלות, יצא לי להחליף מלא כאלו כבר.
  6. פשוט בהחלט ואפשרי בתנאים ביתיים. מצ"ב סרטון המתייחס לאלטרנטור של בוש, אצל כל היצרנים התהליך דומה. ברכבים החדשים יותר (אצלך כנראה לא) האלטרנטור מפוקד מחשב ואז הסיפור שונה. BOSCH Alternator Regulator Replacement & Alternator Brush change - YouTube
  7. חבל על הכסף של ה "שיפוץ" (שיפוץ בישראל זה בדרך כלל "שיפוץ".) מה שאני עושה תמיד כשאני מפרק אלטרנטור, זה להחליף לו את המברשות והווסת (מגיע כיחידה אחת) ליחידה מקורית של בוש/וולאו, זה נותן שקט נפשי בגזרת האלטרנטור בעלות של כ 150 ש"ח.
  8. מסכים, זה יכול לסנוור את הזוחלים על הקרקע, מסוכן ולא מומלץ.
  9. אחרי שניסיתי להתווכח, עם כמה מתנגדי חיסונים הבנתי שאין טעם להתווכח עם טיפשים . עם טיפש (וגם עם שקרן) אין מה להתווכח באמצעות עובדות. תמיד תצא כשידך על התחתונה.
  10. מאמר מעניין, תודה. מוסיף כי יש רכבים בעלי רשת תקשורת CAN כפולה, מהירה ואיטית. (האיטית עובור המודולים שלא נדרשת תקשורת מהירה). כמו כן יש רכבים אשר בנוסף לרשת CAN מהירה, יש להם רשת תקשורת איטית LIN אשר גם לה יש כמה גרסאות.
  11. קח בחשבון, שהפעלת מזגן תלת פאזי, ועוד צרכן גדול (אפילו קומקום) יקפיצו את המאמ"ט. תצטרך ללמוד, לנהל עומסים בבית כשהרכב בטעינה, או להגדיל את החיבור ל 3X40.
  12. בבניינים חדשים אין "לוח חשמל ראשי" לדירות. (לפחות בבניינים החדשים שאני מכיר). המפסק הראשי של הצרכנים, נמצא בכלל בחדר טרפו של ח"ח. יש רק לוח חשמל ראשי ציבורי, שבד"כ לא ניתן לסחוט ממנו הרבה היות ומראש הוא לא תוכנן עם רזרבות. וזה גם בעייתי מאוד מהסיבות שפורטו לאורך השרשור. הפתרון מהדירות הוא סביר מאוד. פתרון יותר טוב הוא להתקין לוח חלוקה חדש עם הזנה נפרדת מח"ח. (הכותב בעוונותיו הנדסאי חשמל וחשמלאי מוסמך).
  13. כתבתי לך את זה בדיוק בתחילת השרשור.
  14. מה שאני קניתי מקורי לחלוטין, האמן לי. כמו ש MANN מייצר סננים בסין אז גם מרלי מייצר מזרקים בסין ו INA מייצר מרימים בסין וכו'. הנושא נטחן כאן רבות. יש גם זיופים בוודאי. צריך להיזהר, אם החלק עולה 10% ממחירו בארץ אז כנראה שזה זיוף.
  15. לא בהכרח ולא תמיד. לגולף הזמנתי מזרקים GDI מקוריים של מגנטי מרלי במחיר בדיחה, מרימים הידראוליים ונדנדים מקוריים של INA במחיר מצחיק. קמשפט דיפייזר של דנסו במחיר מגוחך.משאבת מים של PIERBURG (משאבה מיוחדת ויקרה להחריד של טווינצ'ארג') במחיר... טוב הבנתם את הרעיון. הכל מסין והכל מקורי. (החלקים מורכבים ועובדים כבר זמן רב ואני יודע לזהות זיופים). כמובן שיש גם המון ג'אנק בסין, צריך לדעת לברור את המוץ מהתבן.
×
×
  • תוכן חדש...