Jump to content

רוןS

  • הודעות

    38
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

2,482 צפו בפרופיל

הנקודות של רוןS

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

2

מוניטין

  1. תודה לכל המגיבים על מנוע אטמוספרי. גם מנוע אטמוספרי זקוק לשמן בטמפרטורת עבודה. "מה קורה אם בכל זאת מאמצים? המנוע מתבלה קצת יותר. " א. מנוע טורבו עומד בעומסים יותר גדולים פר נפח. ב. הטורבו נפגע מהר יותר מהמנוע.
  2. בעיקר נכון למנועי טורבו. השמן צריך להגיע לטמפרטורת עבודה ע"מ לבצע את תפקידו כראוי. לא לאמץ פירושו ללחוץ על דוושת הגז במתינות. גיר אוטומאטי ימצא לעצמו את הסל"ד המתאים כדי לא לגרום נזק. בגיר ידני עלול להגרם נזק גם בסל"ד נמוך מידי. הזמן שמרוויחים (אם ממהרים) לא משמעותי בתוך העיר. סע בזהירות
  3. מסתבר שהתמרור רלוונטי לאנשים שהכי פחות מבינים אותו..... --- במנועי הטורבו יחס הדחיסה נמוך יותר, אחת הסיבות ליעילות פחותה של בלימת המנוע.
  4. רוןS

    צמיגים

    אני מתכוון לזה
  5. רוןS

    צמיגים

    בצילום השני רואים נזק בדופן + חלק חסר בסוליה לפחות בנקודה אחת. לא מעורר בטחון לגבי צמיג צעיר בן שנה.
  6. במדידה הזו מקבלים תוצאה ריגעית מוערכת ולא צריכה ממוצעת. החשיבות שלה שהיא מאפשרת למידת נהיגה חסכונית, מתי איך וכמה להאיץ. ליצרני המערכת יש חיים דיי קשים להציג את הנתונים בצורה שלא "תשגע" את הנהג (נתונים משתנים במהירות) למשל, אם אתה עומד ברמזור המנוע בסל"ד סרק, הצריכה היא אין סופית = X ליטר / ל-0 ק"מ איזה מספר להציג ? כאמור, לגבי צריכה ריגעית אתה מקבל קריאה משוערכת לא "מזוייפת". יפה למדוד מהמשאבה, אבל כדי לקבל ממוצע יציב צריך מספר תדלוקים. מי שרוצה צריכה ממוצעת "אמיתית" יתכבד ויבדוק את הנתון המצטבר שמופיע במחשב הרכב. כמה שיותר תדלוקים יתנו תוצאה מדוייקת יותר.
  7. אם אספקת הדלק מתנתקת במצב הזה תקבל נתון כמו עם מנוע ה-1.6 = 0 ליטר. יש מנועים שמזרימים מינימום דלק בכל מצב. כך שהילוך גבוה = סלד נמוך = צריכה נמוכה והילוך נמוך = סלד גבוה = צריכה טיפה יותר גבוהה.
  8. לא נשמה, כתבת "אין ממה להתרגש מהצבע" ועל זה היתה התגובה.
  9. יצרן הרכב שלי מגדיר מצב כזה כ"עבודה בתנאים קשים" וממליץ לבצע טיפולים (החלפת שמן) בתכיפות גבוהה יותר.
  10. הצבע קובע, לכל צבע הרכב תוסף שונה. https://www.valvoline.com/our-products/antifreeze-products/antifreeze-education/engine-coolant
  11. הדלק לא מדלל את השמן וגורם להורדת הצמיגות ?
  12. השמן עלול להיות מזוהם בדלק. (אפשר לזהות לפי הריח). וכדאי לשים לב לצבע. אם יש סימנים להשחרה כדאי להחליף, בכל מקרה לא יגרם נזק מלבד לכיס.
×
×
  • תוכן חדש...