Jump to content

דני רכב

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של דני רכב

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. לקחנו את הרכב לבדיקה במכון לפני קביעה והם רשמו בחלק של המנוע:נזילות שמן, לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה,תושבות מנוע פגומות,רעש שסתומים וגל זיזים. מה שהם לא רשמו זה שעשו למנוע אוברול. רואים פיזית על הליפיט סימני סגירה בסיליקון. האם יש להם אחריות משפטית כלשהי?
×
×
  • תוכן חדש...