Jump to content

Night Driver

מובילי הדעה
  • פרסום הודעות

    7,967
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    7

Night Driver שיחק אותה בתאריך דצמבר 2 2020

התכנים של Night Driver היו האהובים ביותר!

מוניטין

656 מעולה

אודות Night Driver

  • דירוג
    מוביל דעה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    כדור הארץ
  • איזה רכב יש לך?
    קארוק
  • מקצוע
    מהנדס

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. גם מי שגר באיזור הררי או איזור פקוק משלם יותר בלו לקילומטר. אם תרצה לחסוך סע עם חרמונית. בגפ"סים זה לא עזר מי יודע מה אבל שווה לנסות.
  2. וסגמנט היוקרה כן יפה? היחידים שעוד בסדר זה סיאט.
  3. לאנחשבתי לרגע שירד. אני חושש שיעלה.
  4. לא הייתי מגדיר את המראה שלו טוב אלא למלמ (וזה לא דבר שלילי). מתיחת הפנים די מינורית. השאלה מה היא תעשה למחיר.
  5. גם בשנות התשעים רוב הבנינים שנבנו עם חניות נבנו עם חניה משותפת לדיירי הבנין או גוש הבנינים ללא הצמדה לדירה.
  6. אפשר להכניס פיתרון טכנולוגי. כמו שרכב מונה קילומטרים הוא יכול למנות גם חשמל. זה ממש לא דבר מסובך ואני מאמין שעם הגידול בכמויות הרכבים החשמליים על הכבישים בכל העולם יחפשו פתרונות לנושא. פשוט מס על טעינה יעודד אנשים לרכוש מכוניות יותר חסכוניות בחשמל שעדיין הייצור שלו מזהם.
  7. זה יחליף את המס על הדלק. לא את המס על הרכב. ולדעתי המס צריך להיות על KW טעינה ולא על קילומטר נסיעה.
  8. החלפתי HP8600 תקינה לחלוטין ב HP515 בגלל עלויות הדיו. בינתיים אחרי שנה שלא הייתי צריך לרכוש דיו ועדיין יש לי עוד 2 בקבוקים של שחור שקיבלתי איתה חסכתי רק מארשי הדיו פעם וחצי מהעלות שלה.
  9. גם היום עם הבלו זה ככה. לא שרפת לא שילמת.
  10. אפשר הכל. השאלה אם זה יהיה כלכלי.
  11. מה שישפיע דראסטית על ירידות הערך של החשמליות הנוכחיות זה בעיקר טכנולוגיה משופרת. אתה יכול לעדכן תוכנות אבל לא לעדכן מערכות טעינה או סוללות.
  12. כנראה שאני לא רוב האנשים. אני מחליט על תקציב מקסימלי אבל עוצר על ההכי זול (מבחינת עלות כוללת לזמן שאני מתכוון להחזיק את הרכב כולל דלק, טיפולים וביטוח) שעונה לדרישות.
  13. פה כבר נכנס למשוואה מה זה רכב טוב ואין על זה תשובה אחת נכונה. לאחד טוב זה רכב קטן ונוח לתמרון בעיר, לשני טוב זה רכב עם מקדם שופוני גדול ולשלישי מה שיביא אותו ממקום למקום במינימים עלות שנתית. שלושתם צודקים כל אחד לגבי עצמו. אין מה להשוות את הטסלה לדאסטר או אלטו אבל גם לא ל"מנהלים" היברידית מודרנית כי פשוט זה מוצר אחר שפונה לקהל אחר ובא לענות על דברים אחרים. חשמלית טהורה בשלב הזה אפשר להשוות רק לחשמליות טהורות כי זה שוק נפרד. לא נתקלתי במישהו שמתלבט בין מאזדה 6, ג'יפון וטסלה. עריכה: לגבי שמירת הערך, המשתנים שציינת ומשחקים לטובתה כרגע נכונים להיום ולהיום בלבד. מספיק שמחר יגי
  14. זה אחלה פיתרון. חכה לחורף ותוכל לקנות בגרושים טסלה שמורה מאלמנה. עיבוד פח זה הדבר הכי קל בתכנון רכב. השיטות כוללות מכבש גדול, תבנית וזהו בעצם.
  15. דרישה תמוהה אבל ניתנת לפיתרון בקלות. תגיד לו שיקח עוד 50 שקל לחודש ושיבטח באיזו פוליסה שירצה איפה שהוא רוצה ועם איזה כיסוי שירצה.
×
×
  • תוכן חדש...