Jump to content

GTI33

  • פרסום הודעות

    1,453
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

22 נייטרלי

1 עוקב

אודות GTI33

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. באשר לאיציק הגדול, יצא לי לאכול בשרים שלו, לדעתי המחירים גבוהים באופן מופרז, הבשר מצויין, אבל אכלתי דברים ברמה מקבילה שעלו הרבה פחות. כמובן אם אתה מרוצה ומוכן לשלם סכומים כאלו אז לבריאות. אפרופו מחירים גבוהים, מישהו ניסה את GDB (ג'ורג' דה באף)?
  2. אתרום את 2 הסנטים שלי לדיון. אנחנו צורכים המון בשר, תקופה ארוכה קניתי אצל העירקי בטירה, אחלה VFM, לפעמים מעט מאכזב, אנגוס בצד השני של טירה מצליח להתעלות באיכות הבשר על פני העירקי אבל המחירים גם הם גובהים יותר. באחרונה יוצא לי לקנות לא מעט מ''מרקטו'' יש להם בשר מצויין, המחירים לא זולים, אבל איכות וטעמים מצויינים, כאדם שאוהב נתחים שומנים,עסיסים וטעם דומיננטי אני נצמד לאנטריקוט ברוב הפעמים. בפעמים האחרונות בהמלצת החבר'ה (מרקטו) לקחתי גם פילה וסינטה והיה מדהים, לא חשבתי שסינטה ופילה יכולים להיות כ''כ מוצלחים. אם יש עוד המלצות לבשר טוב תמיד כיף לשמוע... בהצלחה לפותח השרשור!
  3. הרבה ישראלים ביצעו רכישות מוקדמות, יש לי חבר שחיכה כמעט שנה, לאור הביקוש הער, הוא מכר את הרכב שם ברווח של כמה עשרות אלפי דולרים. אני מניח שהרכבים שהגיעו ומגיעים לכאן אלו הם הזמנות מוקדמות, כיום אין רכבים.. כפי שנכתב סולד אאוט. מעניין לראות את גרסאות הZO6 של המפלצת ואני לא מדבר על הZR1 העתידית שתכוון למסלול. מכונה במחיר אטרקטיבי עם ביצועים מצויינים. כרטיס כניסה מוצלח לליגת הסופר קארס - התמחור, המפרט והביצוע, גם העיצוב התקרב מעט לסופר קארס ממודנה.
  4. ככל הנראה היבואן לא יטרח להביא יאריס כזאת שעלותה בגובה 300 אלף ש''ח. ישנם כמה גורמי ייבוא אישי שחשבו להביא אותה בהנחה ותהיה דרישה. באנגליה אגב היא מתומחרת כמו במוו סדרה 2 קבריו. הלוואי ונפגוש בה כאן בישראל.
  5. כמו שציינו G37 אופציה נהדרת. אתה יכול לדעתי גם לרכוש שברולט אימפלה מודרנית יותר או שברולט מאליבו העונות לדרישות שלך. גם קאדילק עשויות לענות על כך.
  6. בדוק את האינפיניטי q50. קאדילק ats. יגואר xe גם אלטרנטיבה מהנה ומעניינת. ואם כבר מרצדס אז אולי c קופה יכולה להיות אלטרנטיבה.
  7. הברז לאחר מתיחת הפנים "סובלת" מטמפ' עבודה גבוהה אך תקינה, חבר עם אחת שגם מבצע ימי מסלול הלין על כך, הנושא ידוע ומוכר ומי שממש מאמץ את הרכב מוסיף קולר שמן למניעת התחממות מוגזמת.
  8. הS2000 רכב נהדר, המנוע והגיר פנומנליים, אגב בדור הראשון AP1 אכן ללא בקרות ועזרים מלבד ABS, אך מתיחת הפנים AP2 הוסיפה בקרות לרכב. השלדה מאוד קשיחה בפער גדול מהמתחרות הישירות דאז (בוקסטר, Z4, SLK..). הבלמים וההיגוי לא מדהימים, במיאטה זה מוצלח יותר. היא לא ממש מחבבת את אומנות הדריפט, לרוב מתיישרת או נושכת אם לא יודעים מה לעשות איתה. בהחלט אייקון מוטורי, בטוח שהקונה המאושר (קנית מגבריאל?) כבר התקבל למשפחת S2000 (נדמה לי שנותרו סביב ה40 שנוסעות כיום)
  9. לסילביה יש מנוע SR20T (מנוע 2.0 טורבו ותיק ומצויין עם אפטרמרקט מצויין). לאינפיניטי יש מנועי 3.7 ליטר אטמוספרי, לא בכיוון בכלל של הסילביה. ההגה המנותק זה בכלל שייך לדור הנוכחי שלה אינפיניטי הQ50 המחליף של הG37 אתה צריך לשוב ולעשות שיעורי בית לדעתי. נהגת בקאמרו או בג'וליה?
  10. אינפיניטי G37 או M37 ? C63 מהדור האטמוספרי והטוב. מוסטנג אם כבר פזלת לכיוון האמריקאיות, אגב הקאדילק ATS מצויינת אבל מתקשה להאמין שיהיה שם מרווח ל5 אנשים, אולי צריך להסתכל על האחות הגדולה CTS.
  11. אתמול נתקלתי בDS3 קרוסבאק בצבע טורקיז, הרכב נראה מעולה, מרשים מאוד מבחוץ, תמונות הפנים שלה גם הן מעידות על מוצר מעוצב ושיקי. אבל נדהמתי באשר לתג המחיר שלה מתחילה באזור ה170 אלף ש''ח ואף חוצה את ה200 אלף. זה SUV מבוסס על פלטפורמה של 208 למיטב ידיעתי, התמחור כבר מעבר לפולקסוואגן למיטב הבנתי.
  12. נכון מאוד, ראשית מדובר במוצר סופר איכותי ומתקדם שמשלב איכות נסיעה וביצוע שזה לא מובן מאליו, בתור 2 בעלי מיאטות בבית שאחת נועלת BC והשנייה אוהלינס אין מה לומר, המיאטה של בת הזוג שלי נוחה בפער וגם נעימה, המוצר שלהם עובד מדהים! אני הסתפקתי בBC RACING משיקולי תקציב והמלצות, הוא קשיח יותר ומעביר לא מעט מתחלואי הכביש אך שילמתי בהתאם ואני נהנה ממנו לא פחות. ישנם קויילאוברים סגורים וזולים שאינם דורשים שיסתום אך זה אומר שבסוף חייהם פשוט קונים חדש ומחליפים לדוגמא TEIN FLEX Z. אגב אנקדוטה אם קונים את האוהלינס דרך ירון תייר - G FORCE שהוא היבואן בישראל, נהנים ממחירי התקנה, שיסתום ותחזוקה מו
  13. כדי שנוכל ליישר קו, נראה לי שהאלבום הזה מיום מסלול של פיליפ, שצילם דניאל אדמון יסייע בעניין הצבעים. תוכלו לראות את מגוון הצבעים הקיימים לברז ו GT86 אחת בפעולה ... https://danieladmon.smugmug.com/Flatout-Arad-2162020-PART-2-BRZ/n-bbvkgM/ שבת שלום
  14. המיאטה NC - הדור השלישי, אמנם שווק כאן בישראל רק בגימור "ספורט" אך למרות זאת הרכב הינו רך מדי. אין ספק שהשיפור במיאטה מתחיל עם טיפול ראשוני בבולמים והקפיצים או לחילופין ללכת על משהו יותר נפוץ כיום - קויילאוברים. ברכב שלי מצויים להם BC RACING אינם בחוד החנית אך תקציבית הם מספקים תמורה לא רעה לתמורה. לבת הזוג שלי במיאטה יש אוהלינס שמרגישים טובים יותר הן ביכולת השיכוך והן ביכולת התפקוד במסלול וביום יום. המחמירים יוסיפו אנטירולים, סעפת פליטה משודרגת, תוכנת ניהול מנוע וקיבלתם מכונה נהדרת שמספקת המון פאן ומהווה בית ספר נהדר ללימוד רזי הנהיגה בעולם ההנעות האחוריות. טרם נמצא ת
  15. מאוד אוהב איך שהברז נראית, ככה הייתי מדרג את המגוון שמוצע בארץ בסוכנות מהיפה ביותר ועד הפחות מחמיא. 1)אפור 2)לבן 3)כחול 4)אדום 5)כסוף 6)שחור עיטוף זו אופציה מגניבה, גם היכולת לבחור כל צבע וגימור וגם להיות אקסלוסיבי, גם לבחור בדיוק את הצבע שבא לך עליו, גם ישמור על הצבע המקורי. שיקול מעניין וכמובן תתחדש על הכלה לא משנה באיזה צבע תבחר, בטוח תהנה ממנה.
×
×
  • Create New...