Jump to content

GTI33

  • הודעות

    1,502
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

1 עוקב

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    מיאטה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של GTI33

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

38

מוניטין

  1. האמת ממה שאני מכיר מחבר שעובד בסמל''ת.. אין הקצאות בינתיים.
  2. תתחיל בלקרוא מעט על IMS, בשנים הללו הוא רלוונטי מאוד כששוקלים רכישה של פורשה.
  3. GTI33

    קיה נירו EV הגיע לישראל

    בקרוב תהיה לה תחרות מבית, שהיבואן ישווק כאן את ה EV6 (האחות היותר מעוצבת ומגניבה של האיוניק 5)
  4. 2 רכבים מגניבים ומהנים... מאוד שונים אחד מהשני. אם בתצורת המרכב קופה לעומת האצ'בק. הברז הנעה אחורית ואילו האודי בעלת הנעה כפולה. הברז תרגיש חלשה בפער על יד האודי. מנגד כנראה שהברז תמרח חיוך לעיתים קרובות יותר בנהיגה. מניח שעלויות האחזקה תהיינה זולות יותר בסובארו. הסובארו אמינה למדי ופשוטה יותר מהאודי לה רכיבים ומערכות רבות בעלות פוטנציאל אפשרי לתקלות.
  5. יכול להמליץ בחום על נדב ודור מסדנת HighEnd. מתמחים ברכבי הקונצרן ומטפלים גם ברכבי ספורט, מאוד הגוניים ומאוד מקצועיים לדעתי אין בעיה להביא חלפים מבחוץ https://www.facebook.com/HighEndWorkShop
  6. למכירה קיה נירו 2017. הרכב גמע 67,500 ק''מ, יד 00, נקנתה בקיה וטופלה בחברה מיומה הראשון (טיפול אחרון נעשה לפני מס' חודשים ספורים. טסט עד פברואר 2022, הוחלפו 4 צמיגים חדשים (זהים לאלו שמגיעים עם הרכב, לא סינים). ת''א והסביבה דורש 95 אלף ש''ח הרכב שייך לאבא שלי ראובן - 0522508405
  7. GTI33

    מיאטה nc

    עניין הביטוח גם הוא החל להתייצב עם החברות החדשות שנכנסו לשוק. מקיף וחובה סביב ה4 אלף ש''ח לנהג מעל גיל 30 עם עבר ביטוחי. אגב מהמיאטה נהנים יותר שחורף מאשר בקיץ החם שלנו.
  8. GTI33

    מיאטה nc

    הסעפת המקורית במיאטה nc, בעלת צוואר בקבוק שפוגע במעבר הגזים החופשי. החלפת הסעפת לאפטר מרקט איכותית משפרת ללא ספק, ישנן סדנאות בעולם שמדווחות על שיפור ניכר ועלייה גבוה (אולי אופטימית מדי) בכוחות הסוס לאחר החלפת הסעפת. קויילאוברים חשובים למי שמעוניין לנהוג ספורטיבי, רק שיש לשים לב שמרביתם בעלי אורך חיים מסויים שבסופו דורש החלפה או שיסתום בעלות בלתי מבוטלת. בגדול מה שחשוב זה לשים דגש על שלדה, מנוע ,גיר ודיפ'...
  9. אופציה שלא עלתה כאן ועשויה לחולל שינוי ניכר ומדהים... שיסתום מחדש של הבולם המקורי. בעבר יצא לי לבקר אצל סדנת EVCO - אביתר בנתניה, הוא אף עשה כמה עבודות על רכבים של חברים, הבחור מחולל פלאים, מצליח לשלב שיכוך מדהים ומנגד ביצוע מעולה לרכבי ספורט, רכבי שטח, אופנועים, רכבי מסלול ועוד. הייתי הולך בכיוון הזה.
  10. אני נעלתי במשך כמה סטים את הRS3, רציתי את הRS4 אך אין במידה שלי (עברתי לR888R מקווה למצוא משהו יותר מעניין בהחלפה הבאה שלי) להבנתי הפידבקים על הRS4 החדשים מצויינים. אשתי עד לא מזמן נעלה בעיקר AD08R, היום עם נאנקאנג NS2R שאוחזים מדהים, שים לב שמדובר בצמיגים שקרובים יותר לסמי סליקס. הפוטנזה אמורים להיות מוצלחים, אך אין לי ניסיון איתם.
  11. GTI33

    איבו 10

    לפי חוקי הייבוא, ניתן לייבא רכב עד שנתיים מיום הייצור שלו או מעל 30 שנה (אספנות) משמע איבו 10, הדור האחרון יוצר עד 2016. איבו דור ראשון, יוצרה ב92 אותן הוא יכול לנסות לאתר ולייבא, אבל נשמע שזה לא הכיוון שלו. נסה לאתר קבוצת איבו, אולי תצליח לשכנע בעלים של אחת למכור לך
  12. GTI33

    איבו 10

    האיבו 10 נמכרה בכמויות קטנות, הייתה האופציה לתיבה רובוטית כפולת מצמד - SST.
  13. ה308GTI מאוד מהנה לנהיגה, לא חסר כוח, היא טריקית ואפשר לייצר איתה קצב מהיר בכביש ובמסלול, עלויות של סט הבלימה אכן לא מבוטלות. הברז מהנה לנהיגה בדרכה שלה, תנוחת הישיבה, ההנעה האחורית כמובן שמאפשרת משחק כבר במהירות נמוכה מאוד, המנוע מייצר את צליל הבוקסר המוכר, לעיתים נעים ולעיתים חופר, לא דיל ברייק, אפשר גם לשחק עם מערכת פליטה אפטרמרקט, אופציה נהדרת. ביונדאי לא נהגתי, היא זוכה לביקורות טובות, אבל אולי בטווח המחירים שלה כבר הייתי מחפש סיוויק טייפ אר מהדור הנוכחי FK8, למיטב הבנתי עלויות האחזקה נמוכות ביחס לקטגוריה, היא מהירה מאוד - עשו עבודה מוצלחת ששילבו VTEC עם טורבו, דוחפת חזק גם במעלה הסל''ד, תשמור על ערכה ומהווה סוג של אמת מידה בקטגוריית ההוט האצ' (הנעה קדמית). בהצלחה תעדכן באיזה צבע הברז שהחלטת לקנות
  14. אתעלק ואשאל עבור אחותי, מחזיקה בקרוז טורבו (יחידת הנעה זהה). כבר זמן שהיא מתלוננת על ריח שרוף שנכנס בעת הפעלת המזגן. הבוקר הכניסה את הרכב למוסך שברולט, שם מילמלו משהו על מכסה שס' האם הבעיה מוכרת?
  15. נכון שעם נסועה נמוכה אין יתרון גדול להיברייד אבל... ישנן יתרונות נוספים כמו למשל נסיעה שקטה ונינוחה יותר, סחירות עתידית. ישנה דרישה לרכבים היברידיים בשוק המשומשות וייתכן והקורולה ההייברידית תשמור טוב יותר על ערכה ותהיה סחירה. אני הייתי הולך על הייבריד, אגב יש לי קורולה הייבריד כרכב חברה ומניסיוני הייתי הולך דווקא על קיה נירו.
×
×
  • תוכן חדש...