Jump to content

GTI33

  • פרסום הודעות

    1,483
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

36 נייטרלי

1 עוקב

אודות GTI33

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    מיאטה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לרוב המספרים של תא הנוסעים לא מספרים את כל התמונה. הסדאן אמנם עם נפח של 444 ליטר ואילו ההאצ'בק עם 295 ליטרים אך ההטענה בהאצ'בק נוחה יותר ופחות מוגבלת בשל פתח גדול משמעותית ויכולת הטענה גם לגובה. זה עניין של נוחות וכדאי לבדוק את זה פיזית. אני מתחבר יותר לתצורת ההאצ'בק אך זה אינדיבידואלי ותלוי בצרכייך
  2. אתה בטח שכחת שעל כל דגם שהם מביאים הם צריכים לבצע תקינה, להחזיק עבורו חלפים, לערוך למכונאים השתלמויות הכל מסתכם להוצאה, לעשות זאת עבור מס' רכבים קטן לא מצדיק ככל הנראה...
  3. זו פונקציה של מחיר סופי ללקוח. לדוגמא את הcx3 הם הביאו באיחור גדול רק מכיוון שלא הצליחו לתמחר אותו אטרקטיבית. היבואן גם ככה די חזירי, מחיר הגרסא הזאת יקר ופרימיומי כבר בחו''ל ככה שפה רכב שכזה יעלה המון וכנראה שלא יקנו ממנו הרבה, אז למה לטרוח. אגב ה3, 6, cx30 ו cx5 משווקים בחו''ל עם המנוע הזה 2.5 טורבו, 250 סוס ו44 קג''מ
  4. נשמע כמו מקרה קלאסי של s2000. מרבית האקזמפלרים ירדו מהכביש וחזרו לאחר תיקון, עדיין מתפקדים מצויין ומחיר השוק שלהן גבוהה. אם הרכב נדיר ואתה ממש חושק באחד, ממליץ לבדוק אותו היטב אצל מוסך או סדנא שמתמחה בו מקרוב ויוכל לאשר האם מדובר ברכב שכדאי לרכוש או לוותר
  5. אינפיניטי g37, רכב מנהלים יפני מוכוון לשוק האמריקאי, מאובזר, חזק, מנוע 3.7 ליטר עם 320 סוסים והנעה אחורית. רכב מהנה לנהיגה שמאפשר שימוש דיילי וגם מעבר שרוצים. ממליץ לחפש את גימור ה GT תשאיר לך הרבה מאוד עודף מהתקציב אותו הזכרת.
  6. 300 אלף לסופרה מתוחת פנים זו יציאת המאה. נשמע זול מדי, אני שמעתי על מחירי סופרה הנושקים ל450 אלף ש''ח
  7. GTI33

    עזרה בזיהוי רכב

    הקיט הוא של מנסורי, בחור מכפ''ס, מחזיק גם את גרסת הקופה amg gt-s בלבן וכנף ענקית מקארבון
  8. יבוא של דגם כזה יעלה לו המון, תוסיף לזה קשיים בביטוח. או שיקנה אחת מהיבואן המקומי או שימתין ל s1. ניתן לשםר את המנוע בהנחה והרכב מרגיש לו אנמי אך זה יפגע לו באחריות, אני לא הייתי מסתכן בתחומי האחריות. ישנן אלטרנטיבות כמובן ... מיני קופר s/jcw, או מסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות גולף gti החדשה, לאון קופרה...
  9. GTI33

    Nissan 350Z

    אתה מדבר על אריק גולדשטיין ז''ל, המיצובישי נמכרה לאדם בשם ברק ועברה שיפוץ מכאני. ה350z נמצאת אצל חבר ומטופלת על ידי סדנת HighEnd.
  10. GTI33

    Nissan 350Z

    אין המון אלטרנטיבות במחירים הללו שמציעים את מה שאתה מבקש. פונטיאק סולסטיס gpx 2.0, ידני, גודש עם 260 סוס בסטוק והנעה אחורית. במוו 135/235, הנעה אחורית, 3.0 טורבו, מגיעה בידני או אוטו' מצויין, לטעמי כדאי להוסיף לה דיפ' מוגבל החלקה, פוטנציאל יש כמובן, קח בחשבון עלויות אחזקה לא מבוטלות. מוסטנג אקו בוסט 2.3 גודש אולי תיכנס לתקציב או תדרוש מתיחה. יכול להגיד לך שאני מכיר אנשים רבים שהעדיפו לוותר על כוח לטובת התנהגות, חיבור ופאן וכאן מיאטה/ברז עושות את זה מדהים.
  11. GTI33

    Nissan 350Z

    יש 2 350z שהן ידניות ועברו לא מעט בפן המכאני. אחת שלפני כמה שנים טובות קיבלה סופרצ'ארג'ר וצפויה להפוך לכפולת מגדשים. אחת נוספת שנבנתה ובקרוב תהפוך למפלצת עם פי 3 הספק למטרת דריפטים. יש עוד כמה בודדות אוטו' ובתצורת קבריו'. הרכבים הללו בחו''ל בעלות אפטרמרקט עצום ועושים מהן מפלצות לא רעות בכלל
  12. מדובר ב2 רכבים שמתחרים בסגמנט זהה אך הDna שלהם מאוד שונה. האודי מותג גרמני, מכוייל באופן קשיח יותר, מסייע לו להיות יותר דינאמי. תאי הנוסעים זוכים לביקורות חיוביות על תאי הנוסעים שלהם אם כי פחות על הישרדותם בתנאי האקלים הישראלי, אולי שופר מאז. גם אופי המנוע גיר אמורים להיות מהירים יותר. צפה לעלויות אחזקה גבוהות בכל הקשור לחלפים, טיפולים ותקלות. לעומתו הלקסוס rx300 (מניח שאתה מדבר על ה2.0 טורבו שלהם). אמריקאי באופיו, נוח, רך יותר, פחות דינאמי עקב כיול רך יותר, תאי הנוסעים בדורות הקודמים ובשאר דגמי לקסוס שורדים יפה את תחלואי הזמן והאקלים, עלויות האחזקה שפויות
  13. תתחדש ובהצלחה איתה, בהחלט חלום!!! יש כאן עוד חבר פורום שעבר לקנדה נדמה לי והגשים חלום דומה לשלך גם תוצרת שטוטגארט ושיתף בעבר הלא רחוק. בשורות טובות ותעדכן
  14. אופציות שעולות לי לראש : במוו 240/235 עשויה לקלוע בפרמטרים של הנאה, כוח, עיצוב אך פחות מצטיינת בצריכת הדלק שלה. פנים הרכב לא מרגיש מפנק או חדשני. אולי קאמרו 2.0 טורבו או מוסטנג אקו בוסט יוכלו לספק חב' שעונה על מרבית הפרמטרים - כוח, הופעה, אבזור, הנאה... צריכת הדלק תלויה בך כנהג לדעתי הן עשויות להיות פרטנריות לא רעות לנסיעות ארוכות. לקסוס rc300 גם משהו שהייתי בוחן... בהצלחה
  15. היאריס gr הזאת נקנתה על ידי רון שפילמן בעלים של סוכנות ומרכז שירות טויוטה בפ''ת. הרכב לשימושו האישי והוא נוהג בו ביום יום. בעברו היה לו gt86 גודשת מהראשונות בארץ. טויוטה ייצרו מכונה מאוד מעניינת בייצור מוגבל של 25 אלף יח', מנוע 3 ציל' 1.6 260 כ''ס. הנעה כפולה חכמה שתאפשר גם דריפט, גיר ידני. ללא ספק רכב מדהים! העלות לא זולה אבל שוב מדובר במשהו מיוחד מאוד - סביב ה300 אלף ש''ח
×
×
  • תוכן חדש...