Jump to content

GTI33

  • פרסום הודעות

    1,449
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

22 נייטרלי

1 עוקב

אודות GTI33

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הברז לאחר מתיחת הפנים "סובלת" מטמפ' עבודה גבוהה אך תקינה, חבר עם אחת שגם מבצע ימי מסלול הלין על כך, הנושא ידוע ומוכר ומי שממש מאמץ את הרכב מוסיף קולר שמן למניעת התחממות מוגזמת.
  2. הS2000 רכב נהדר, המנוע והגיר פנומנליים, אגב בדור הראשון AP1 אכן ללא בקרות ועזרים מלבד ABS, אך מתיחת הפנים AP2 הוסיפה בקרות לרכב. השלדה מאוד קשיחה בפער גדול מהמתחרות הישירות דאז (בוקסטר, Z4, SLK..). הבלמים וההיגוי לא מדהימים, במיאטה זה מוצלח יותר. היא לא ממש מחבבת את אומנות הדריפט, לרוב מתיישרת או נושכת אם לא יודעים מה לעשות איתה. בהחלט אייקון מוטורי, בטוח שהקונה המאושר (קנית מגבריאל?) כבר התקבל למשפחת S2000 (נדמה לי שנותרו סביב ה40 שנוסעות כיום)
  3. לסילביה יש מנוע SR20T (מנוע 2.0 טורבו ותיק ומצויין עם אפטרמרקט מצויין). לאינפיניטי יש מנועי 3.7 ליטר אטמוספרי, לא בכיוון בכלל של הסילביה. ההגה המנותק זה בכלל שייך לדור הנוכחי שלה אינפיניטי הQ50 המחליף של הG37 אתה צריך לשוב ולעשות שיעורי בית לדעתי. נהגת בקאמרו או בג'וליה?
  4. אינפיניטי G37 או M37 ? C63 מהדור האטמוספרי והטוב. מוסטנג אם כבר פזלת לכיוון האמריקאיות, אגב הקאדילק ATS מצויינת אבל מתקשה להאמין שיהיה שם מרווח ל5 אנשים, אולי צריך להסתכל על האחות הגדולה CTS.
  5. אתמול נתקלתי בDS3 קרוסבאק בצבע טורקיז, הרכב נראה מעולה, מרשים מאוד מבחוץ, תמונות הפנים שלה גם הן מעידות על מוצר מעוצב ושיקי. אבל נדהמתי באשר לתג המחיר שלה מתחילה באזור ה170 אלף ש''ח ואף חוצה את ה200 אלף. זה SUV מבוסס על פלטפורמה של 208 למיטב ידיעתי, התמחור כבר מעבר לפולקסוואגן למיטב הבנתי.
  6. נכון מאוד, ראשית מדובר במוצר סופר איכותי ומתקדם שמשלב איכות נסיעה וביצוע שזה לא מובן מאליו, בתור 2 בעלי מיאטות בבית שאחת נועלת BC והשנייה אוהלינס אין מה לומר, המיאטה של בת הזוג שלי נוחה בפער וגם נעימה, המוצר שלהם עובד מדהים! אני הסתפקתי בBC RACING משיקולי תקציב והמלצות, הוא קשיח יותר ומעביר לא מעט מתחלואי הכביש אך שילמתי בהתאם ואני נהנה ממנו לא פחות. ישנם קויילאוברים סגורים וזולים שאינם דורשים שיסתום אך זה אומר שבסוף חייהם פשוט קונים חדש ומחליפים לדוגמא TEIN FLEX Z. אגב אנקדוטה אם קונים את האוהלינס דרך ירון תייר - G FORCE שהוא היבואן בישראל, נהנים ממחירי התקנה, שיסתום ותחזוקה מו
  7. כדי שנוכל ליישר קו, נראה לי שהאלבום הזה מיום מסלול של פיליפ, שצילם דניאל אדמון יסייע בעניין הצבעים. תוכלו לראות את מגוון הצבעים הקיימים לברז ו GT86 אחת בפעולה ... https://danieladmon.smugmug.com/Flatout-Arad-2162020-PART-2-BRZ/n-bbvkgM/ שבת שלום
  8. המיאטה NC - הדור השלישי, אמנם שווק כאן בישראל רק בגימור "ספורט" אך למרות זאת הרכב הינו רך מדי. אין ספק שהשיפור במיאטה מתחיל עם טיפול ראשוני בבולמים והקפיצים או לחילופין ללכת על משהו יותר נפוץ כיום - קויילאוברים. ברכב שלי מצויים להם BC RACING אינם בחוד החנית אך תקציבית הם מספקים תמורה לא רעה לתמורה. לבת הזוג שלי במיאטה יש אוהלינס שמרגישים טובים יותר הן ביכולת השיכוך והן ביכולת התפקוד במסלול וביום יום. המחמירים יוסיפו אנטירולים, סעפת פליטה משודרגת, תוכנת ניהול מנוע וקיבלתם מכונה נהדרת שמספקת המון פאן ומהווה בית ספר נהדר ללימוד רזי הנהיגה בעולם ההנעות האחוריות. טרם נמצא ת
  9. מאוד אוהב איך שהברז נראית, ככה הייתי מדרג את המגוון שמוצע בארץ בסוכנות מהיפה ביותר ועד הפחות מחמיא. 1)אפור 2)לבן 3)כחול 4)אדום 5)כסוף 6)שחור עיטוף זו אופציה מגניבה, גם היכולת לבחור כל צבע וגימור וגם להיות אקסלוסיבי, גם לבחור בדיוק את הצבע שבא לך עליו, גם ישמור על הצבע המקורי. שיקול מעניין וכמובן תתחדש על הכלה לא משנה באיזה צבע תבחר, בטוח תהנה ממנה.
  10. יש לא מעט רכבי ניסאן GTR ששופרו באופן אגרסיבי מ600 סוס ועד זאת שאמורה להתחרות בדראג ושייכת לאלבג (השמועות מדברות על הספק מפלצתי באזור חיוג 3000 סוס (הרכב תחרותי וירד מהכביש). מספר רכבים לא מבוטל עם קיטים מבית amsperformance.
  11. אני אמנם בעל מיאטה NC משופרת, אבל יצא לי לנהוג בברז בכמה הזדמנויות למשך פרקים ארוכים בכבישים מעניינים וגם בתוואי עירוני. הרכב מאוד מהנה, היא ללא ספק פרקטית מהמיאטה, נאה מאוד...יש אחריות ארוכה שעומדת לטובתה, מושבים נהדרים. ממה שאני מכיר האמינות לא מדהימה במיוחד אם משפרים (סופר\טורבו) ופגשתי גם ברכבים בני 5 שסבלו ממזרקים, ראש מנוע ועוד. לנהג מתחיל היא הנעה אחורית מעולה ללמידה ואפשר לייצר איתה קצב מהיר מאוד במסלול ובטיולים ברגע שלומדים אותה.
  12. עזוב אותך סתם אוטו... לא פרקטי רק 2 מקומות ותא מטען זעיר, לא חזק או מהיר במיוחד, גם התדמית לא משהו בכל אופן אם אתה מעוניין באחת אני מציע לך שתסגר על תקציב, על הדור אותו רוצה NA\NB\NC\ND? המיאטה בבסיסה מעט רכה ולא מתנהגת, אבל ניתן לפתור זאת בקלות, יש אפטרמרקט, יש קהילה חזקה ותומכת שעוזרת. ישנם כאלו שגדשו בעזרת סופר ויש שהלעו על טורבו, חלקם שתלו מנועי 2.5 ליטר ועוד... רכב אמין, מתקשר, מערב, זול לאחזקה ומהנה בטירוף. יש רכבים שמורים ויש גמורים, אבל ניתן למצוא ואף אחד לא מדבר על מחירון כאמור, הרכב נסחר מעל במיוד אם הוא שמור ומושקע באי אילו שיפורים. שיהיה בהצלחה!
  13. המהלך של סמל''ת עם הורדת המחיר ל200 אלף ש''ח מצד אחד הפכה אותה לפופולרית ונגישה (מבורך לנו חובבי הרכב) אך הפכה את השוק שלה לבעייתי, עכשיו ראיתי (אולי אותה אחת שDORON_Z 2019) עם 15 אלף ק''מ, יד00 ב180 אלף ש''ח. מניח שהרוב היו קונים אחת חדשה מהחברה במימון במקום להוציא כזה סכום על רכב יד שנייה (מחירון בסיס אגב 165 אלף ש''ח ולאחר שקלול מגיע לאזורי המחיר אותו המוכר רוצה). רכב מגניב ומהנה, הלוואי ויתפסו שכל שם בסובארו\טויוטה והדור הבא אם וכאשר יצא משערי המפעל גודש
  14. יש לה אחלה טעם, זה בהחלט רכב מגניב למראה ולנהיגה אך נוחות הנסיעה איננה הצד החזק בו, שתבצע נ.מ ותראה אם עושה לה את זה. אני הייתי מסתכל על מאזדה CX30, אינפיניטי Q30, במוו סדרה 1, אודי A1\A3, לקסוס UX. אגב אמנם לא פרימיום אך תשאיר עודף לא מבוטל מתקציבכם - הגרסה המאובזרת של הקליאו החדשה, פגשתי בה והיא מרשימה למראה מבחוץ ומבפנים. האם יש פרמטרים חשובים לה\לכם?
  15. בהנחה ואתה מעוניין לשמר נוחות אבל לשפר התנהגות וריסון המרכב הייתי ממליץ על קויילאוברים של אוהלינס. ירון תייר (GFORCE) היבואן שלהם בישראל, לבת הזוג שלי מותקנים במיאטה שלה וזה עולם אחר, הרכב נוח, לא מתרסק וההתנהגות השתפרה פלאים במסלול ובטיולים
×
×
  • Create New...