Jump to content

GTI33

  • פרסום הודעות

    1,439
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

17 נייטרלי

1 עוקב

אודות GTI33

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. GTI33

    סובארו BRZ האם כדאי?

    אני אמנם בעל מיאטה NC משופרת, אבל יצא לי לנהוג בברז בכמה הזדמנויות למשך פרקים ארוכים בכבישים מעניינים וגם בתוואי עירוני. הרכב מאוד מהנה, היא ללא ספק פרקטית מהמיאטה, נאה מאוד...יש אחריות ארוכה שעומדת לטובתה, מושבים נהדרים. ממה שאני מכיר האמינות לא מדהימה במיוחד אם משפרים (סופר\טורבו) ופגשתי גם ברכבים בני 5 שסבלו ממזרקים, ראש מנוע ועוד. לנהג מתחיל היא הנעה אחורית מעולה ללמידה ואפשר לייצר איתה קצב מהיר מאוד במסלול ובטיולים ברגע שלומדים אותה.
  2. עזוב אותך סתם אוטו... לא פרקטי רק 2 מקומות ותא מטען זעיר, לא חזק או מהיר במיוחד, גם התדמית לא משהו בכל אופן אם אתה מעוניין באחת אני מציע לך שתסגר על תקציב, על הדור אותו רוצה NA\NB\NC\ND? המיאטה בבסיסה מעט רכה ולא מתנהגת, אבל ניתן לפתור זאת בקלות, יש אפטרמרקט, יש קהילה חזקה ותומכת שעוזרת. ישנם כאלו שגדשו בעזרת סופר ויש שהלעו על טורבו, חלקם שתלו מנועי 2.5 ליטר ועוד... רכב אמין, מתקשר, מערב, זול לאחזקה ומהנה בטירוף. יש רכבים שמורים ויש גמורים, אבל ניתן למצוא ואף אחד לא מדבר על מחירון כאמור, הרכב נסחר מעל במיוד אם הוא שמור ומושקע באי אילו שיפורים. שיהיה בהצלחה!
  3. המהלך של סמל''ת עם הורדת המחיר ל200 אלף ש''ח מצד אחד הפכה אותה לפופולרית ונגישה (מבורך לנו חובבי הרכב) אך הפכה את השוק שלה לבעייתי, עכשיו ראיתי (אולי אותה אחת שDORON_Z 2019) עם 15 אלף ק''מ, יד00 ב180 אלף ש''ח. מניח שהרוב היו קונים אחת חדשה מהחברה במימון במקום להוציא כזה סכום על רכב יד שנייה (מחירון בסיס אגב 165 אלף ש''ח ולאחר שקלול מגיע לאזורי המחיר אותו המוכר רוצה). רכב מגניב ומהנה, הלוואי ויתפסו שכל שם בסובארו\טויוטה והדור הבא אם וכאשר יצא משערי המפעל גודש
  4. יש לה אחלה טעם, זה בהחלט רכב מגניב למראה ולנהיגה אך נוחות הנסיעה איננה הצד החזק בו, שתבצע נ.מ ותראה אם עושה לה את זה. אני הייתי מסתכל על מאזדה CX30, אינפיניטי Q30, במוו סדרה 1, אודי A1\A3, לקסוס UX. אגב אמנם לא פרימיום אך תשאיר עודף לא מבוטל מתקציבכם - הגרסה המאובזרת של הקליאו החדשה, פגשתי בה והיא מרשימה למראה מבחוץ ומבפנים. האם יש פרמטרים חשובים לה\לכם?
  5. GTI33

    התחדשתי בבאטמוביל

    בהנחה ואתה מעוניין לשמר נוחות אבל לשפר התנהגות וריסון המרכב הייתי ממליץ על קויילאוברים של אוהלינס. ירון תייר (GFORCE) היבואן שלהם בישראל, לבת הזוג שלי מותקנים במיאטה שלה וזה עולם אחר, הרכב נוח, לא מתרסק וההתנהגות השתפרה פלאים במסלול ובטיולים
  6. אצלנו במשפחה הזמנו 530E דרך באווריאן מוטורס, יחס מצויין ושירות מקצועי! יצא לי לבקר אצלם בנתניה מספר פעמים ותמיד התקבלתי בחיוך, החבר'ה שם ענר וסימון סופר חמודים. ממליץ לבדוק איתם.
  7. GTI33

    רכישה וחצי שנה עם לקסוס IS250

    אחלה רכב, תתחדש וסע בדרכים טובות. אנטולי סיקרנת אותי, האם הזוג עליהם אתה מדבר הגיעו במיאטה לבנה?
  8. אתה עומד להוציא סביב ה150 אלף ש''ח על רכב משומש ולא עושה ש.ב. אולי עדיף לך להישאר עם המאזדה, היא נהדרת, אמינה, נוחה לאחזקה, איכותית ומהנה. אני בטוח שגם בשנתונים המוקדמים ובטח שבשנתונים עליהם אתה מדבר ללקסוס (2016) יש גרסאות ''אקזקיוטיב'' - בסיס ''לקשורי'' - אמצע ''פרימיום'' רמת הגימור הגבוהה
  9. במוו סדרה 3 הינה בעלת הנעה אחורית, אכן מבחינת אבזור כנראה שתקבל פחות בגרסאות הבסיסיות, אני הייתי מתמקד ב320/328 אם חשוב לך כוח ואבזור. אם אתה מעוניין באחזקה נמוכה ממליץ לבחון את הלקסוס is300h - הנעה אחורית, אמינה, נאה ומאובזרת, ממליץ גם כאן לכוון לגרסאות המאובזרו
  10. GTI33

    מקסימום fun עד 50,000₪

    ישנו בחור בשם שי שייבא ממש עכשיו na יפייפיה למטרותיו האישיות והמהנות. אופציה לנסות לחפש אחת בעצמך, לדעתי ייבוא אחת מהשוק האמריקאי יספק יותר תמורה. אופציה שנייה חפש לך מיאטה nc, זה ידרוש ממך להעלות את התקציב אבל תהנה מרכב מודרני וחזק משמעותית מna. אם ברצונך להנות ממנו בנהיגה ספורטיבית או בימי מסלול ממליץ לחפש אחת שכבר עברה שדרוגי בולמים, זה הבדל עצום מהמקור.
  11. צמיגים טובים זה בהחלט משהו שכדאי להתחיל ממנו, קורס לנהיגה מתקדמת גם יספק הרבה אם טרם עשית משהו כזה, אני לא מכיר את יכולות בלימה אבל רפידות ספורטיביות, החלפת נוזל בלם עשויים לעזור בתור התחלה. אני דווקא הייתי מתחיל בפן ההתנהגות לפני הוספת הכוח. כוח יש לרכב (203\240 סוס תלוי בגרסה), מה גם שככה תוכל לשמור קצת יותר על הגיר. אני לא בטוח אילו חברות מציעות קויילאוברים למונדיאו, אבל זה משהו שדי פשוט לבדוק, אם לא קויילאובר אז גם סט בולם קפיץ משודרג יכול להוות פתרון התנהגותי, כמו כן הייתי חוקר בחו''ל מה אנשים עשו על מנת לשפר את ההתנהגות, מה נקודת התורפה שלהן (רכות מדי\ זוויות גלגול גבוהות\ האם יש צורך לטפל בשלדה או אפילו להחליף אנטירול למשהו עבה וחזק יותר) כמובן שאין גבול ואתה צריך להבין עם עצמך לאן תרצה להגיע ועל מה אתה עשוי להתפשר, לדוגמא עשוי לפגוע בנוחות. בהצלחה!
  12. אני מנחש שלא מדובר בניסאן GTR, אם תספק אינפורמציה לגבי סוג הרכב, והתקציב אולי יוכלו לסייע לך
  13. GTI33

    מיני-שרשור מתגלגל

    נראית מדהים, כיף לראות איך אתם לנה ומשה משקיעים בה. יפייפיה אמיתית, סעו בדרכים טובות!
  14. לא חובב את הAMG צנומי הנפח כמו הA45, אבל למרות נחיתות בנפח המנוע, היא כנראה תהיה מהירה מ140 וגם מM2 שמדברים על קור ישר לפחות
  15. הדגם שנחשב אמין מכולן זה 1750 סמ''ק במיוחד שמשודכת לו תיבה ידנית. הן הרבה פחות נפוצות, למיטב ידיעתי האחזקה בכולן לא זולה שמקבילים אותן לגרמניות (במוו, אודי, מרצדס) זה רכב יפייפה אבל בדוק לעומק את עניין האחזקה.
×
×
  • Create New...