Jump to content

kingikra

  • פרסום הודעות

    1,882
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות kingikra

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אוקיי. הבנתי. אין משהו שתקופת צינון לא יכולה לפתור. שיהיה לכולם בהצלחה.
  2. לא כועס. זו זכותך להביע את דעתך. רק רוצה לומר שאין שום סיכוי שאתה, ספציפית, נוסע פחות חזק ממה שאני נוסע שם (אני יודע כעובדה. לא משער). אתה לא מכיר אותי. מעולם לא נסעת איתי. אני מאוד פחדן וזהיר. בחיים לא אעקוף על קו לבן. בחיים לא אעקוף כשזה לא סופר בטוח. תמיד מאט לפני ירידה שבאה מידע אחרי עליה או פניה עיוורת כי אין לי שום דרך לראות מה קורה אחרי ולא יהיה לי זמן לבלום אם יהיה שם משהו אחרי. שיהיה סופ"ש נעים.
  3. לא. זה הדגם הישן. גם אני לא קרוב לקצה. יש עוד הרבה מה לנצל.
  4. כן אני יודע, לא היום האידאלי להתגרזן ברכב ספורט אבל בל"ג בעומר, חג שמטיילים בו, למצוא את 395 ו 386 כאלו ריקים זה נס (הרים). לפני נס הרים, קצת על הרכב. אתחיל דווקא מהסוף. זה הרכב הכי טוב שהיה לי! יש בו מהכל. סאונד מטמטם. יש לו את הבאס והצרחה בסל"ד גבוה שהיה לקאדילק ATS-V ומצד שני את הפיצוצים והדרמה שכל כך אהבתי ב A45. יש לו את הניהוג הכל כך כייפי של הנעה אחורית בכביש מפותל אבל הוא לא מעורר חרדה וחוסר ודאות כמו הקאדילק בנהיגה יומיומית בקו ישר. כמעט אפס תת היגוי (בעיקר הצלחתי להגיע לתת היגוי בכביש רטוב). אז לא, הוא לא הרכב הכי מהיר בקו ישר (בעיקר מפריעה לי התאוצה מ 100 צפונה). אז לא, הוא ל
  5. אם אתה נוהג בארץ על שברולט ספארק, אתה תהנה מאוד מכל אחד מהרכבים שהצעת בהודעה הראשונה בשירשור בכל היבט שהוא. כשנוהגים בכל רכב לקצה הנוסע לא נהנה. בטח לא אחד שלא רגיל לכך. סלח לי אם זה נשמע מזלזל אבל אין שום סיכוי שאתה יכול לקחת אף אחד מהרכבים המדוברים לקצה. אני כבר לא מעט שנים נוהג ביומיום ושוכר רכבים חזקים ולא לקחתי אף אחד מהם לקצה. גם אחרי שלושה ימי מסלול, כנראה שלא תדע לקחת רכב לקצה. צריך הרבה יותר אימון וניסיון בשביל זה. אין ספק שתהיה מרוצה מכל דבר שתשכור בסופו של דבר תהנה
  6. היגואר אכן עלובה מאוד מבפנים. בטח ביחס ל A קלאס החדשות. אין ספק שהדרכה במסלול תמיד מוסיפה אבל השאלה היא עד כמה אתה יודע ורוצה (הרי נוסע עם בת זוג) לקחת את הרכבים הללו לקצה?
  7. אכן פיספסתי את ה F לפני. פרט קטן שמשנה את פני הדברים לחלוטין. בדיוק לפני שנה שכרתי את היגואר בגרסת גג נפתח ליומיים (יש שירשור בפורום + אייטם במגזין). רכב מדהים לנהיגה וחזק גם בקו ישר (למרות שהיה הכי חלש מבין אלו ששכרתי שם). דווקא היגואר יכולה להיות יותר בטוחה לנהיגה במבט של מישהו חסר ניסיון בהשוואה לבימריות שהן הנעה אחורית. אם המרצדס עושה לך את זה אז לך על המרצדס. אין ספק שבהשוואה למה שאתה נוהג בארץ תקבל הרבה בהיבט של כוח וכנראה גם ניהוג (למרות שאין לי מושג על מה אתה נוהג בארץ). היגואר אכן לא פשוטה לנהיגה ארוכה ואם האדרנלין לא בשמיים אז גם מתישה.
  8. לפי החלק הראשון של התגובה שלך, אם לא היית כותב את מה שסימנתי בבולד, הייתי אומר בדיוק אותו הדבר. לא סתם שאלתי למה הכוונה פרימיום. כל אחד והפרימיום שלו. בהצלחה
  9. לא נהגתי על ההונדה אבל מביקורות רבות שצפיתי מדובר ברכב מהנה מאוד לנהיגה. בטח ובטח כשמדובר על הנעה קדמית. 542 כ"ס? על איזה רכב מדובר? מאיפה ה M2 נכנסה פתאום? זה הרכב הכי טוב שהיה לי בפער. עליו אני, כמובן, אמליץ. אם אתה לא נוהג לעשות ימי מסלול או לפחות נהיגות בכבישים מפותלים באופן קבוע אז אני מניח שמה שיתן לך את ה"טוב ביותר" זה כוח שמורגש בקו ישר. לאורך זמן זה משעמם אבל בטיול קצר, בטח ובטח כשאתה רגיל ל 100 סוסים, כל דבר מעל 250 סוסים יעלה חיוך על פניך בכל מעיכה של דוושת ההאצה. כמובן שגם לא יהיה מעל 1.5 טון (או לפחות באיזור). אין דבר כזה יותר מידי. אנחנו, בני האדם, לצערינו, מתרגלים להכל.
  10. למה הכוונה ברכב פרימיום? ממה שבדקתי בעבר, לרוב חברות ההשכרה בארץ יש מרצדס אי קלאס או ב.מ.וו סדרה 5. מבחינתי אחלה רכבי "פרימיום". אתה מחפש יותר? פחות? מה יותר או פחות? נוחות? ביצועים? משהו אחר?
  11. אז בתור אחד שהיה בעלים של A45, הייתי הולך על ה M140 תהנה!
  12. לבת זוגתך אין בעיה שתתקוף פניות עם הרכב או שאתה מתכוון לנהוג רגוע יחסית עם טיבול של לחיצות קלות? אין ספק שמספר 2 (שכבר אמרת שירדת ממנו) הכי פחות ספורטיבי אבל מאוד נוח לנהיגהץ בטח ובטח שארוכה. לגבי ה M140. זה לא ATS-V. הבקרות שם באמת עובדות. אם לא תלחץ תוך כדי פניה, בקושי תרגיש שמדובר בהנעה אחורית. שורה תחתונה, תלוי מאוד מה אתה מחפש?
  13. לא מכיר איטליה. אני יודע שיש שם דרכים לא פחות או אפילו טובות יותר. תהנה ותודה
  14. 2000 יורו ליומיים או 600 ק"מ (הראשון מביניהם) https://goo.gl/PnurbS https://goo.gl/29R9JF בהצלחה!
  15. בגרמניה הדברים די ברורים. לגבי שאר המדינות אני לא יודע. בנסיעה הלפני אחרונה שלי, רציתי לשמוע את הסאונד של המנוע בתוך מנהרה בעיר וישלמתי על כך. לא בכסף (הקנס היה רק 25 יורו) אבל בדרך התשלום. היה צריך לעשות העברת זהב או משהו כזה למשטרת מינכן וכו' וכו'. בקיצור ביזבזתי שעה מחיי בבנק.
×
×
  • Create New...