Jump to content

kingikra

  • פרסום הודעות

    1,882
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות kingikra

  • דירוג
    מוביל דעה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אוקיי. הבנתי. אין משהו שתקופת צינון לא יכולה לפתור. שיהיה לכולם בהצלחה.
  2. לא כועס. זו זכותך להביע את דעתך. רק רוצה לומר שאין שום סיכוי שאתה, ספציפית, נוסע פחות חזק ממה שאני נוסע שם (אני יודע כעובדה. לא משער). אתה לא מכיר אותי. מעולם לא נסעת איתי. אני מאוד פחדן וזהיר. בחיים לא אעקוף על קו לבן. בחיים לא אעקוף כשזה לא סופר בטוח. תמיד מאט לפני ירידה שבאה מידע אחרי עליה או פניה עיוורת כי אין לי שום דרך לראות מה קורה אחרי ולא יהיה לי זמן לבלום אם יהיה שם משהו אחרי. שיהיה סופ"ש נעים.
  3. שמח לראות שאתה נהנה עם הm2 שלך.

    כמו שאמרתי נשמח להציע לך הדרכה מקצועית מתי שנוח לך מבחינת שעות וימים.

    ואם אתה ספונטני ומתחשק לך, אז מחר יש לנו יום מסלול אקסלוסיבי בפצאל, אתה מוזמן ברצון

    אם יש לך עוד שאלות או שתרצה לתאם, אני זמין

    גל מילמן 0528371797

    או השותף שלי

    דין אפפל ‏‪0525335445‬‏

     

    שבת שלום חבר מ - DNA Racing

  4. לא. זה הדגם הישן. גם אני לא קרוב לקצה. יש עוד הרבה מה לנצל.
  5. כן אני יודע, לא היום האידאלי להתגרזן ברכב ספורט אבל בל"ג בעומר, חג שמטיילים בו, למצוא את 395 ו 386 כאלו ריקים זה נס (הרים). לפני נס הרים, קצת על הרכב. אתחיל דווקא מהסוף. זה הרכב הכי טוב שהיה לי! יש בו מהכל. סאונד מטמטם. יש לו את הבאס והצרחה בסל"ד גבוה שהיה לקאדילק ATS-V ומצד שני את הפיצוצים והדרמה שכל כך אהבתי ב A45. יש לו את הניהוג הכל כך כייפי של הנעה אחורית בכביש מפותל אבל הוא לא מעורר חרדה וחוסר ודאות כמו הקאדילק בנהיגה יומיומית בקו ישר. כמעט אפס תת היגוי (בעיקר הצלחתי להגיע לתת היגוי בכביש רטוב). אז לא, הוא לא הרכב הכי מהיר בקו ישר (בעיקר מפריעה לי התאוצה מ 100 צפונה). אז לא, הוא לא הרכב הכי נוח בנהיגה יומיומית (הכי לא נוח שנהגתי. אולי גם כולל דברים שנהגתי בגרמניה) אבל זו טיפה בים לעומת הטוב שיש לרכב הזה. לא סתם כל מגזיני הרכב שיבחו אותו כשיצא. מה עברתי עד היום. הרצה 2000 ק"מ. טיפול לאחר הרצה 2000 ש"ח!!!!!!! (הזוי לטעמי) ועוד נהיגה בפקקים לעבודה עם השתעשעויות קלות בסופ"שים. קצת לחוש את הרכב לפני הנסיעה הראשונה לנס הרים שסופסוף הגיעה. אז מה היה לנו. הגעה באיזור 11:30 בבוקר (צהריים?) לאשתאול, שם אני לוחץ על בורר מצבי הנהיגה ומשאיר אותו על ספורט+ (המצב הקיצוני ביותר כאשר בו, הבקרות מבוטלות חלקית. לא ניתן להיות במצב הזה עם בקרות דלוקות), נהיגה על 60 קמ"ש ליד מצלמת המהירות ומתחילים. הרכב שועט לעבר הפניות. בלימה חזקה, כניסה לפניה, פידבק מצויין מההגה ומהשאסי ולחיצה על דוושת ההאצה ביציאה שמיישרת את הרכב לכיוון הישורת הבאה. כך עוד כמה ישורות ופניות עד שרכב לפני האט אותי. דווקא הפעם לא התבאסתי. ידעתי כמה המכונה סובלת מהחום (מד החום ברכב הציג 43.5 מעלות!! בחוץ). בכל פעם שרכב אחר עיכב אותי, עד האפשרות הבאה לעקוף אותו בביטחה, פשוט העברתי להילוך גבוה ונתתי לרכב לנשום. אין ספק שאחרי מקטעים ארוכים, יחסית, ללא רכב לפני, הרגשתי שהבלמים דועכים במקצת (זה שזה רק במקצת הפתיע אותי מאוד לטובה). כביש 3866 היה מאכזב הפעם. דווקא בו יש את המקטעים שאני הכי אוהב אבל פשוט נתקעתי מאחורי שיירה לכל אורכו ללא יכולת לעקוף בבטחה. נוסעים לכביש 353 הלא הוא כביש עג'ור לוזית. אחרי הלוך וחזור אחד חימום, אני מתחיל למדוד זמנים. לביקור ראשון עם הרכב, אני מרוצה אבל אין מה לעשות, היתרון של האאודי ביציאה מהמקום ובמהירות בישורות, גורמת לזמנים פחות טובים בכמה שניות בודדות (זה לא מעט בקטע כביש קצר כזה) אבל הפער מהקאדילק קטן מאוד. אני מאמין שבפעמים הבאות אצליח לפחות להשיג את הזמן של הקאדילק. אני יודע בוודאות מה יש לשפר ואני מבטיח לעבוד על כך . אחרי מדידת זמנים לשני הכיוונים ב 353 אני עושה את דרכי לכיוון הכביש האהוב עלי ביותר עם האאודי. דווקא בו ובגלל שיש לי עוד הרבה מה ללמוד, פחות נהנתי עם הבימרית. למי שלא מכיר את הכביש (כבר פתחתי עליו בעבר שירשור), הכביש נסלל מחדש בטווח של שנתיים מהיום בערך. הסלילה חדשה ואין בורות (חוץ מגשרים איריים שצריך להזהר מהם) אבל לכביש אין מקדם חיכוך גבוה ועל כן מאוד קל לאבד שליטה אם לא יודעים מה עושים. דווקא באאודי, שהיתה מאוד משעממת בכבישים הקודמים שהזכרתי, הכביש הזה עורר אותה קצת לחיים ואיפשר, סופסוף, להוציא משהו בפניות. ב M2, לצערי ולחרדתי, יצא לי לאבד שליטה בשתי פניות שונות בהן לחצתי על דוושת ההאצה מוקדם מידי בתוך הפניה. בסדר, לומדים כל יום. אין ספק שאני צריך לעשות לפחות יום מסלול אחד עם מדריך כדי לשפר את ההיבטים הללו. לפחות לדעת מה מותר ומה אסור. לסיכום, אומר שלמרות הדברים הפחות טובים שכתבתי על הרכב, אין ספק שהוא מקבל דוז פואה. יש לי עוד כמה דברים שאני יכול לספר על הרכב אבל אשמור אותם לאייטם של סיכום שנה.
  6. אם אתה נוהג בארץ על שברולט ספארק, אתה תהנה מאוד מכל אחד מהרכבים שהצעת בהודעה הראשונה בשירשור בכל היבט שהוא. כשנוהגים בכל רכב לקצה הנוסע לא נהנה. בטח לא אחד שלא רגיל לכך. סלח לי אם זה נשמע מזלזל אבל אין שום סיכוי שאתה יכול לקחת אף אחד מהרכבים המדוברים לקצה. אני כבר לא מעט שנים נוהג ביומיום ושוכר רכבים חזקים ולא לקחתי אף אחד מהם לקצה. גם אחרי שלושה ימי מסלול, כנראה שלא תדע לקחת רכב לקצה. צריך הרבה יותר אימון וניסיון בשביל זה. אין ספק שתהיה מרוצה מכל דבר שתשכור בסופו של דבר תהנה
  7. היגואר אכן עלובה מאוד מבפנים. בטח ביחס ל A קלאס החדשות. אין ספק שהדרכה במסלול תמיד מוסיפה אבל השאלה היא עד כמה אתה יודע ורוצה (הרי נוסע עם בת זוג) לקחת את הרכבים הללו לקצה?
  8. אכן פיספסתי את ה F לפני. פרט קטן שמשנה את פני הדברים לחלוטין. בדיוק לפני שנה שכרתי את היגואר בגרסת גג נפתח ליומיים (יש שירשור בפורום + אייטם במגזין). רכב מדהים לנהיגה וחזק גם בקו ישר (למרות שהיה הכי חלש מבין אלו ששכרתי שם). דווקא היגואר יכולה להיות יותר בטוחה לנהיגה במבט של מישהו חסר ניסיון בהשוואה לבימריות שהן הנעה אחורית. אם המרצדס עושה לך את זה אז לך על המרצדס. אין ספק שבהשוואה למה שאתה נוהג בארץ תקבל הרבה בהיבט של כוח וכנראה גם ניהוג (למרות שאין לי מושג על מה אתה נוהג בארץ). היגואר אכן לא פשוטה לנהיגה ארוכה ואם האדרנלין לא בשמיים אז גם מתישה.
  9. לפי החלק הראשון של התגובה שלך, אם לא היית כותב את מה שסימנתי בבולד, הייתי אומר בדיוק אותו הדבר. לא סתם שאלתי למה הכוונה פרימיום. כל אחד והפרימיום שלו. בהצלחה
  10. לא נהגתי על ההונדה אבל מביקורות רבות שצפיתי מדובר ברכב מהנה מאוד לנהיגה. בטח ובטח כשמדובר על הנעה קדמית. 542 כ"ס? על איזה רכב מדובר? מאיפה ה M2 נכנסה פתאום? זה הרכב הכי טוב שהיה לי בפער. עליו אני, כמובן, אמליץ. אם אתה לא נוהג לעשות ימי מסלול או לפחות נהיגות בכבישים מפותלים באופן קבוע אז אני מניח שמה שיתן לך את ה"טוב ביותר" זה כוח שמורגש בקו ישר. לאורך זמן זה משעמם אבל בטיול קצר, בטח ובטח כשאתה רגיל ל 100 סוסים, כל דבר מעל 250 סוסים יעלה חיוך על פניך בכל מעיכה של דוושת ההאצה. כמובן שגם לא יהיה מעל 1.5 טון (או לפחות באיזור). אין דבר כזה יותר מידי. אנחנו, בני האדם, לצערינו, מתרגלים להכל.
  11. למה הכוונה ברכב פרימיום? ממה שבדקתי בעבר, לרוב חברות ההשכרה בארץ יש מרצדס אי קלאס או ב.מ.וו סדרה 5. מבחינתי אחלה רכבי "פרימיום". אתה מחפש יותר? פחות? מה יותר או פחות? נוחות? ביצועים? משהו אחר?
  12. אז בתור אחד שהיה בעלים של A45, הייתי הולך על ה M140 תהנה!
  13. לבת זוגתך אין בעיה שתתקוף פניות עם הרכב או שאתה מתכוון לנהוג רגוע יחסית עם טיבול של לחיצות קלות? אין ספק שמספר 2 (שכבר אמרת שירדת ממנו) הכי פחות ספורטיבי אבל מאוד נוח לנהיגהץ בטח ובטח שארוכה. לגבי ה M140. זה לא ATS-V. הבקרות שם באמת עובדות. אם לא תלחץ תוך כדי פניה, בקושי תרגיש שמדובר בהנעה אחורית. שורה תחתונה, תלוי מאוד מה אתה מחפש?
  14. שלום גיל

    אני משתמש ותיק בפורום, אני חושב שאף זכורים לי צעדייך הראשונים בפורום עם פולו GTI, ההתגלגלות שלך לרכבים מעניינים שהחזקת בארץ ועל הסקירות בחו''ל.

    קראתי שהשתדרגת ל-M2 לא מזמן ,בחירה מעולה אגב :)

     

    רציתי להכיר לך את DNA Racing.

    חברה בבעלותי ובבעלות השותף שלי - נהג מירוצים פעיל בנורבורגרינג.

    אנחנו בעלים של במוו M3 E46 בנויה למסלול ולוטוס אליז S אשר שוכנות ב - NURBURGRING בגרמניה,

    עליהן אנו מציעים קורסים בליווי והדרכה או להשכרה עצמאית.

    בנוסף - הדרכות נהיגה מתקדמות בארץ, ימי מסלול ואימונים אישיים בשלושת המסלולים בארץ.

    בין המודרכים שלנו, מתחרים רבים וחזקים עם M2\competition שמתחרים בליגות הנוכחיות בארץ, בינהן קטגוריית M2 CUP שיזמנו.

     

    אם תרצה לקבל אינפורמציה נוספת, אתה מוזמן להיכנס לדף הפייסבוק ולאתר שלנו.

    https://www.facebook.com/DNARaceTheRing/?ref=bookmarks

    http://www.dna-racing.co.il/

     

    גל מילמן ודין אפפל

    DNA Racing

  15. kingikra

    סקירת גולשים - מרצדס GTc

    לא מכיר איטליה. אני יודע שיש שם דרכים לא פחות או אפילו טובות יותר. תהנה ותודה
×
×
  • Create New...