Jump to content

AsafRS

  • פרסום הודעות

    210
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות AsafRS

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שברולט ספארק LT+ 2017 אוהב חזקה (יחסית לקטגוריה) מע׳ מולטימדיה (Apple CarPlay) נוחה (יחסית לקטגוריה) כלכך קל לחנות איתה לא אוהב גיר רציף (!!!!!!) ג׳אנטים מכוערים למדי מזגן לא מתכוונן הכי מדהים (אי אפשר לשים על הפנים)
  2. AsafRS

    פורשה טייקן בישראל

    פורשה עושה את סביבות הנהג היפות ביותר לדעתי... וזאת בפרט. וואו!
  3. אני רואה בסרטון הזה שהוא שם על הרכב ג׳אנט די קיצוני (בעיקר מבחנת האופסט וגם רוחב 8), אז מניח שכל דבר שאני אשים שקטן מזה יעבוד, לא? או שיש דברים שצריך לבדוק גם אם זה קטן יותר? תודה! https://youtu.be/pWzOR__s_xY
  4. כן החלטתי ללכת על ה15, איזה רוחב של ג׳אנט אפשרי לצמיגים כאלה 7 אפשרי? 6.5? תודה!
  5. מוזר, הופיעה בcardata ויש לי את זה רשום. לא מתכנן להחליף למידה הזו (נראה לי שלא אפשרי גם אם ארצה אבל היפוטטית, אם הייתי מחליף מה היה קורה? הייתי מחליף אחרי שקיבלתי מסמך והיו אומרים לי שזו טעות אחרי שהוצאתי אלפי שקלים? מוזר... אנסה את המחלקה הטכנית (אנסה להגיד שכבר קניתי 16 ואראה להם מה רשום וכו׳)
  6. הבנתי תודה! חבל שלא יכלו לטעות קצת יותר 😞 ושאלה נוספת, חשבתי לנסות ״לזכות מן ההפקר״ וללכת למחלקה טכנית של היצרן ולהגיד לו שהרוחב והחתך לא הגיוניים אם הוא יכול לתת אישור על חתך ורוחב קטנים יותר (מניח שידעו שזו טעות אבל אולי יהיה קצת מזל ואפול על הבן אדם המתאים). במידה וייתן אז אפשר ללכת למכון רישוי ולקבל על זה אישור? או לחלופין המחלקנ הטכנית יכולה לאשר מידה ,שהיא סטנדרטית ויושבת טוב בבית הגלגלים, לא רשומה? תודה!
  7. שלום, מדובר על שברולט ספארק 2017, הלכתי היום למכון הרישוי במטרה לקבל פירוט מידות אפשרי, כרגע עם 165/65R14 עוד 2 מידות רלוונטיות שהיו 185/55R15 225/60R16 מאד מוזר ב16 שהקוטר חישוק עלה אבל גם החתך עלה, שלא כמו העליה מ14 ל15 שהורידה את החתך ב10. בכל מקרה, זה יראה לא פרופורציונאלי על הרכב הקטן הזה (בקיה ספורטאג׳ לדוגמא זו המידה) ואחליף רק אם אפשר להוריד את החתך עוד יותר לדוגמא ל45 (כמו שמ14 ל15 החתך ירד ב10). השאלה אם זה אפשרי כי הבחור במכון רישוי אמר שאחרי שאני מרכיב כמובן צריך להגיע ולאשר. מניח שזה לא יאושר סתם ככה (או שכן? אולי מה שאכפת להם זה בעיקר קוטר החישוק ושהשאר יראה סטנדרטי?) מה הדרכים לאשר את זה? מדובר סה״כ בחתך קצת יותר נמוך וסטנדרטי לגמרי, בטוח צריכה להיות דרך. כנל גם לרוחב צמיג קטן יותר אולי כי ממה שאני רואה המידה 225/45R16 לא נפוצה במיוחד ויקרה. אולי דרך מוסך מורשה (מורשה משרד התחבורה מספיק?) תודה!
  8. תמיד מפתיע אותי מחדש הקטע הזה שכאילו המעצבים לא חושבים שבסוף על הגריל תהיה לוחית רישוי שתשנה את הכל
  9. AsafRS

    עתיד תעסוקתי בתחום הרכב

    הייתי בסרט הזה, ״ויתרתי״ ואני באמצע תואר במדעי המחשב (גם את זה אני אוהב). חבר מהאוניברסיטה גם אהב את התחום והלך למד הנדסת מכונות, (ניהל פרויקט רכב של אוניברסיטת תל אביב), לא מצא עבודה, ועכשיו איתי משלים למדעי המחשב. תעשה את החושבים שלך, תסתובב קצת במוסכים ותחליט אם זה מה שאתה רוצה לעשות.
  10. AsafRS

    מבחן דרך: מרצדס CLA35 AMG

    נסעתי לאלפים ביולי האחרון ושכרתי את האחות הקצרה. פעם ראשונה שאני נוהג על רכב חזק וחושב שזו הייתה הבחירה הטובה ביותר לחסר ניסיון כמוני - הרגשתי כאילו הרכב מחובר לכביש עם מסילה, שאני תכננתי, והכל ילך לפי מה שאני מתכנן ושום דבר לא יתפקשש. כך היה. אחרי יומיים זה טיפה התחיל לשעמם אה וסביבת הנהג פשוט מדהימה!
  11. AsafRS

    מדמ"ח - מי כמה איך ולמה?

    אני חושב שאני אחד האנשים הטובים לשאול אותם על איפה ללמוד מדמח כי למדתי את התואר גם באפקה, גם באוניברסיטה הפתוחה וכרגע באוניברסיטת תל אביב. התחלתי באפקה, בסוף הסמסטר היה לי ברור ששם אני לא נשאר הרמה הייתה גבוהה וזו מכללה (אז למה לא ללכת כבר לאוניברסיטה?) זה היה הנדסת תוכנה אז אמרתי שבמקום לשרוף שנה על הנדסת תוכנה (4 שנים מול 3 למדעי המחשב) אעשה אפיק מעבר. הגעתי לפתוחה, כולם אמרו שאפיק מעבר זה בלתי אפשרי, עשיתי את זה בלי קורסים חוזרים בכלל. כיום אני בתל אביב. אפקה - רמת החומר גבוהה והמרצים גרועים. המבחנים לא קשים ולא קלים אבל רמת הלימוד הנמוכה הופכת אותם לקשים. האוניברסיטה הפתוחה - המקום הכי טוב בעולם לדעתי. התאים לי כמו כפפה, אבל עשיתי 2 קורסים בסמסטר. כיום אני די מתגעגע. אוניברסיטת תל אביב - עולם אחר... הרמה מאד גבוהה, המרצים הם לרוב פרופסורים מתנשאים שפשוט עומדים ומדברים מול 200-300 איש. לפעמים במבחנים שואלים בבחינות שאלות ממחקרים עצמאיים שלהם. המבחנים הם אחד מהשתיים: אמריקאי עם המון אפשרויות בחירה (מבחן בג׳אווה - 20 שאלות כל אחת 8 אפשרויות) סגנון פסיכומטרי. מחפשים על קטנות. מבחן פתוח שדורש רמות חשיבה עמוקות והבנה אמיתית של החומר. בד״כ הזמנים לא מספיקים לסיים את המבחן והמוח כבר נמחק. אבל - בתוך חודש באוניברסיטת תל אביב (עם ממוצע 90+ מהפתוחה) זומנתי לראיונות בחברות הגדולות ביותר, לא היה קורה ככל הנראה באפקה (אני רואה את זה אצל החברים שלמדו שם איתי בהתחלה). כרגע לא רואה איך אני משלב עבודה ולימודים והחלטתי לחכות עם משרת סטודנט עוד קצת. בקיצור - הייתי עושה בדיוק את המסלול שאני עשיתי - לך למכללת תל-חי, תעשה שם סמסטר ראשון כהכנה לאפיק מעבר ואז תעשה אפיק מעבר בפתוחה לאוניברסיטה. בהצלחה! נ.ב. קיבלתי 76 ב4 יח״ל בתיכון והסתדרתי מעולה עם אינפי בדידה לינארית ושאר הזוועות...
  12. היורו ירד כלכך הרבה אבל מחירי הרכבים נשארו זהים. הראשונה שמורידה מחירים היא פורשה. אבל מה עם שאר האירופאיות? בכל מקרה למעוניינים: 911 עבור 865,000 במקום 990,000 - ירידה של 125,000! קאיימן עבור 430,000 במקום 479,000 718 עבור 440,000 במקום 496,000 יש לי הרגשה שההנחה הזו ניתנה גם למי שביקש אותה ממש יפה בסוכנות. מקווה שנראה עוד הנחות באירופאיות האחרות.
  13. AsafRS

    אוטוטו אופל קורסה 2020

    איזה גיר זה? רציף? פלנטרי? רובוטי (דו או חד מצמד)?
×
×
  • Create New...