Jump to content

falou

אחראי ראשי
  • פרסום הודעות

    10,897
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    14

falou שיחק אותה בתאריך אפריל 30

התכנים של falou היו האהובים ביותר!

מוניטין

970 מעולה

2 עוקבים

אודות falou

  • דירוג
    אחראי ראשי

צפיות אחרונות בפרופיל

11,539 צפו בפרופיל
  1. לא רק שאתה לא מדייק, זה בכלל לא משנה כמה זמן אתה נוהג - לא מעולם למדת לעשות זאת נכון. מה שכתבה beroo נכון ומדוייק, וזה מה שמלמדים בכל קורס נהיגה מתקדמת. האטה - עם הבלמים, לא עם ההילוכים. איתם מתחילים את הבלימה, לפני שלוחצים קלאץ׳. הסיבה: יותר רגש בבלימה ושמירה על יציבות הגוף עם רגל שמאל. זה ההרגל הנכון, גם כי במקרה של בלימת חירום, זו התרגולת. אם לא מתרגלים סדר פעולות נכון בבלימה מנהלתית, לא מבצעים אחרי זה כמו שצריך בבלימת חירום. הסיבה לשימוש בבלמים היא, בעיקר, כי הם רגישים ומדוייקים יותר, וזה חשוב בתחילת ההאטה. בבלימת מנוע משתמשים לא כדי ל
  2. היא עוד לא יודעת באיזה דלת המשרד והיא כבר ״התחילה לעבוד״? מתחב״צ בשבת - תשכח. זו לא הממשלה שתבצע מהפכות, כי זה יהיה הסוף המהיר שלה. שיפור תחב״צ - את זה כולם רוצים, השאלה היא תמיד - איך. אני לא יודע מאיפה הוצאת את זה, אבל אני לא מכיר מחקר אחד שטוען שפסי האטה לא עובדים.
  3. לא. הם רק הפסיקו לייצר את הפאנלים בעצמם.
  4. מגניב. היפנים עשו את זה בסבנטיז. כן, יש בהכרח קשר. אבל ייצור "רזה" מתייחס לא רק לתהליכי הייצור (שגם להם קשר הדוק לאיכות הסופית), אלא גם לתהליכי התכנון. ויש יותר כאלו אירופאים מיפנים, אם כי הפערים כבר לא כ"כ מוקצנים כמו פעם. כל מה שאנחנו יודעים על סקרי אמינות, כל מה שאנחנו יודעים על שיטות ייצור, עצם זה שהיפנים היוו את הבסיס והמקום ללכת ללמוד ממנו איך מייצרים מכוניות, כל זה אומר דבר אחד - המכוניות היפניות ושיטות הייצור שלהם - טובות יותר. הסגירה של הפער נובעת מזה שיצרנים מחוץ ליפן הלכו ולמדו איך היפנים עושים את זה. הנה איך פורשה הפכה
  5. אז פתרנו את הבעיה עם הנהגים שלא מוכנים לשחוט את המתלים שלהם על פסי ההאטה, שזה רב האוכלוסיה. שייסעו 30 במקום 50. אני אף פעם לא שמעתי רכב מזנק אחרי באמפר, אבל אולי יש לך נתונים בעניין. מה שכן אני רואה זה רכבים מאיטים לפניו. אני לא יודע אם תוריד את כמות התאונות, אבל אתה בוודאות תוריד את חומרתן. כשמדובר בהולכי רגל, פערים של 10 קמ״ש במהירות הפגיעה, הם קריטיים לחומרתה. בתכלס, יש ירידה מתמדת ומרשימה באחוז התאונות הקטלניות בתוך הערים, כבר לא מעט שנים.
  6. ממש לא צריך להפסיק עם זה. זה אמצעי ריסון מהירות מעולה, בדיוק במקומות בהם פערים במהירות עושים את כל ההבדל (פגיעה בהולכי רגל). מה שצריך זה לבנות אותם לפי סטנדרט.
  7. בריטניה הפריטה את התשתית, אבל בנפרד מתפעול הרכבת. אוקי, אבל יש דרכים אחרות לרסן את הוועד. למשל, וזה מה שעושים ברכבת, קליטה של עובדים חדשים בחוזים אחרים ותנאי עבודה אחרים, והם אינם נהנים מהחסות של הוועד. זה תהליך שלוקח זמן. וועד עובדי הרכבת הוא אכן קטסטרופה. הם יכולים להשבית לך את מרכז ההדרכה, רק כי איזה מרצה העיר לעובד ותיק שהפריע בזמן ההדרכה. נהגי הקטר הותיקים קובעים משמרות לעצמם, ועוד ועוד. מכיר קצת את הנושא, מבפנים. אבל, זה עדיין לא אומר שזה כלכלי ליצור חברת רכבות נפרדת, על מדינה של מטר וחצי ושלוש מסילות... אני לא נוסע באוטובוסים,
  8. זה לא נכון וזה לא נאמר. מה שנאמר זה שעבודה לא מאורגנת זולה יותר, וזו אחת הסיבות לחיפוש של מפעילים פרטיים להפעיל שירותים ציבוריים. לגבי תחבורה מטרופולינית, גם זה אינטרס של העיריות, אבל, כן, צריך גם ארגון ברמת המדינה. למשל, למועצות מקומיות נטולות משאבים.
  9. זה איננו העיקר. חברות פרטיות נותנות שירותים מעולים במגוון גדול מאוד של תחומים, למרות שהן מחפשות ״רווח טהור״. יש בעיה בשירות בחברות תעופה? האינטרס שלהן הוא לא ״כלכלי טהור״? העניין הוא שיש אינטרס ציבורי להפעיל תחבורה ציבורית, גם כשהיא לא כלכלית, כדי לתת שירות שהוא חיוני (וניתן להתווכח גם על זה). כמו כן, ניתן לטעון שעל המדינה לסבסד את התחבורה הציבורית, לטובת אוכלוסיות מסויימות, לפקח על מחיריה, כדי לוודא שהיא זמינה מבחינת עלות, לקבוע לה סטנדרטים של זמינות, וכמובן, בנוסף על זה, לקבוע סטנדרטים של בטיחות, ועוד. כל זה אומר שהמדינה מנהלת את המחירים והיקף השירות של התחבורה הציבור
  10. יענו, 95 אחוז מהאוכלוסיה. לא רע.
  11. יענו, 95 אחוז מהאוכלוסיה. לא רע.
  12. יענו, 95 אחוז מהאוכלוסיה. לא רע.
  13. צ׳מע, זה משתנה בין אנשים. אחותי (מתקרבת ל-60) מחליפה בין אייפון לאנדרואיד, בטאבלט או בסלולרי, ולא מרגישה הבדל. לדבריה, פה עושים את זה ככה שם אחרת, תיק תק מתרגלים וזהו. יש אנשים שברגע שפיצ׳ר מסויים נמצא בתפריט אחר, חרב עליהם עולמם והם לא מצליחים לנשום עצמונית מבלי שהדברים יחזרו למקומם הטבעי. אני שייך לסוג הראשון. במשך שבועיים היה לי אייפון, כשהלך המכשיר הקודם. הסתדרתי יופי. זה לא יותר קשה מאשר לעבור מאנדרואיד אחד למשנהו.
  14. לפעמים יש אטימה, אבל אין עמידה בתקן, בגלל העלות של קבלת התקינה. צריך לבדוק מה ג׳רי אומר בפירוק...
×
×
  • תוכן חדש...