Jump to content

gil5

  • הודעות

    271
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מרכז

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של gil5

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

3

מוניטין

  1. יש שם מצתים מסוג אירידיום שאמורים להחליף ב 90,000 ק"מ , האם הוחלפו? לחיצה בריאה מוריד הילוך אז לא חוכמה שעולים הטורים. האם בעבר באותה כביש/עליה גם סביר? אומנם מנוע 2400 אבל אולי עמוס ומזגן יכול להיות קצת קשה לו.
  2. ברכב ישן הבדיקה עם פרמטרים קלים יותר, זה לפי הדגם והשנה, היה לי רכב בן 30 ואף פעם לא הייתה בעיית זיהום אויר, גם מחיר הבדיקה הזו בטסט יותר זולה נכון צריך מנוע חם ומערכת פליטה חמה זה משפר בהרבה, גם חימום עם טורים 3500 כמה דקות ממש בכניסה לטסטריה עוזר. אבל מניסיון גם עוזר מאוד החומרים (כמו גולד לייבל, ויש אחרים) ששמים בחצי מיכל הדלק, נוסעים עד שנגמר המיכל, ואז עם בנזין חדש לגשת לטסט
  3. למוסכים רגילים אין את הסורק שמכיר את כל הקודים של כל המכוניות, כיוון שכך אני מציע שתיגש למוסך יבואן כלמוביל מיצובישי ושם יש את הסורק המתאים לרכב הזה. אני כותב מתוך ניסיון של המיצובישי גרנדיס שלי, הייתה שם בעיית TCL (גם קשורה להגה) אף מוסך רגיל לא ידע משהוא בקשר לזה גם עם הסורקים הכי שיש להם. מוסך כלמוביל בגבעתיים לאחר בדיקת מחשב/סורק רצה שאחליף מנגנון מסוים בתוך ההגה, ומוסך אוטורן ברעננה פתר את כל הבעיה רק עם המחשב. אז גם ביניהם יש כאלו יותר מומחים ופחות. אבל תקלות ייחודיות צריך מחשב שמכיר את כל כל כל הקודים של הרכב מהדגם המסוים הזה. שם גם יכולים עם המחשב לדעת באמת מה שנת יצור הרכב מהמפעל ביפן ולא השקר הזה כאן בארץ שנקבע לפי העלייה לכביש.
  4. צודקים וכך חשבתי, אבל אני רוצה רצועה מקורית, היא עולה לפי המק"ט בכלמוביל 357 והמותחן 647 ועוד מעמ, נכון שסט חליפי למשל של GMB עולה כ 200 שח שלא יודע כמה הוא שווה. במוסך היבואן, בחלקם אומרים, שלא מחליפים אוטומטית גם מותחן ומשאבה ובמחסן התעקש שלא מחליפים סתם את המותחן המקורי (מה הם לא רוצים למכור?) לא לשכוח הרכב רק עם 70,000 קמ המותחן לא נשחק כשהוא עומד. אחרי הפרוק נראה יתכן שצריך ואז אני תקוע שם עם המחירים הגבוהים שלהם. במוסכי מדרכה וכאלו אמרו שאם אני מביא החלקים הם לא אחרים על כלום כלום.
  5. תודה על התשובות, אקח קצת מכל אחד. ראיתי את המדריך המצוין הזה. היה נחמד גם אם היה מצוין המידות של הבוקסות לברגים ומידת הכוח לסגור את הפולי והמותחן. כנראה במוסכים סוגרים לפי הרגש "אלאבאבא" הייתי עושה את ההחלפה בעצמי (לא מסובך ומבין בזה) אבל חסר לי בוק (אסור לעבוד מתחת לג'ק), משהו רציני לפתוח ולסגור את הבורג העקשן של הפולי. לכן אלך למוסך יבואן (יש לי הצעה ב 1000 כולל רצועה מקורית ועבודה ומעמ, נראה כמחיר טוב) ואחליף רק הרצועה במקורית, במידה ואין הפתעות אם המשאבה והמותחן.
  6. בספר טיפולים מוזכר ב טיפול 15,000 או 12 חודש וטיפול 30,000 או 24 חודש, שאר הטיפולים 45 60 75 90 105 וכו' לא מוזכרים החודשים. אפשר להסיק שטיפול 90 (טיימינג, מצתים-אירידיום, נוזל גיר) הוא 3 פעמים 24 חודש שזה 6 שנים? ומה לגבי המותחן שלא מוזכר בכלל? מוסך יבואן אחד אמר שלא מחליפים אותו אוטומטית אלא רק בודקים תקינות, האם זה נכון?
  7. מיצובישי לנסר אקסקיוטיב 1600 שנת 2008 (צורה ישנה כמו 2007) התברר שלא הוחלפה אף פעם רצועת טיימינג והיא המקורית, הרכב עשה רק 70,000 ק"מ ב 13 שנה. הבעלים הקודם חיכה ל90,000 כדי להחליף, אך הבנתי שיש חשיבות גם למספר השנים למרות שלא כתוב על כך בספר הטיפולים. האם יש חשיבות בדגם זה למספר השנים?
  8. מה זה הברקט הזה? לא מבין המושג. בצילום פנים החגורה כנראה לא נראית טוב. דרך אגב בספר הרכב/טיפולים לא מופיע אזכור לגבי רצועות האביזרים, לא בדיקה ולא החלפה.
  9. בדיקה נוספת באור טוב מראה שהחגורות במצב טוב והם מקוריות מיצובישי ולא שוק (לא יודע כמה זמן הם שם), יתכן שמספיק רק למתוח. למקרה שלא תעזור מתיחה, האם יש חומר כל שהוא שניתן להתיז על החגורות והפולים כדי למנוע הצפצופים? בשרשור הזה יש הסבר טוב על פירוק הרצועות, תודה דימו ואסף. רק לא הבנתי את זה, תמונה שישית: "אבל קודם מפרקים את אחד הברגים של הבראקט הזה אחרת לא יהיה אפשר להוציא את הרצועות"
  10. אז הזרקתי מים ממזרק בצורה מדויקת לכל אחד מהפולים כשהמנוע עובד ומצאתי שהצרצור נעלם בוודאות כאשר זה בחגורה הפנימית של האלטרנטור ומשאבת המים, כשהמנוע כבוי ולוחצים עליה גם שומעים חריקות, כנראה החגורה יבשה אבל נראית מצוין והיא מקורית, אז צריך להחליף. החגורות לא זזות לצדדים והגלגלות לא עושות שמיניות. ברור שצריך קודם לפרק את החיצונית זאת של ההגה כוח והמזגן וגם להחליף. יש תיאור לתהליך ההחלפה?
  11. גם לי נשמע כרעש של מתכת, לא הבנתי מה זה אי הקבלה, אפשר לשמן שם משהוא? WD40 או שמן אחר?
  12. מצרף ווידיאו 1933858028_08.mp4
  13. אתה מתכוון למותחן של הרצועה הגדולה? ניתן לשמן אותה?
  14. מיצובישי לנסר 2007 . בשנה האחרונה יש צפצופים או צרצורים שבאים מכיוון שמאלי של המנוע. זה לא כמו שקורה לפעמים (לא אצלי) בהתנעה ומתגבר עם הטורים כשחגורה מתחלקת. הם נשמעים בסיבובי סרק ועד 1500 טורים, (ציפ ציפ ציפ), מעל זה הם נפסקים וחוזרים עוד פעם מתחת ל 1500. הם יכולים להמשך גם חצי שעה ויותר, לא רק כשמנוע קר או חם, לא תלוי במזגן או אורות. לא נראה לי שחגורות אביזרים רופפות כיוון שהם מתוחות טוב. האם מניסיונכם זה יכול להיות: משאבת מים, רצועת טיימינג או מותחן שלה, מותחן של רצועת אביזרים, אלטרנטור, מדחס, משאבת הגה כוח? חחח, נראה לי שנתתי את כל האופציות, אבל מה הכי שכיח? אם זה המותחן החיצוני אפשר/רצוי לשמן אותו? אם כן במה? תודה
×
×
  • תוכן חדש...