אני מטפל ברכבים של המשפחה כבר עשור ואני ממלא לפי הוראות היצרן כל עוד אין צריכת שמן. ברגע שהמנוע מתישן ומתחיל לאכול שמן אני מעלה את הצמיגות.
כרגע הרכב הכי עתיק שלי הוא סזוקי SX4 2011 עם 250 אלף וכנראה בטיפול הקרוב אשים לו 5W40 A3/B4 כי הצריכה כבר הגיעה לליטר אחד ל-10 אלף.