Jump to content

נומד

  • הודעות

    754
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של נומד

משקיען

משקיען (5/14)

1

מוניטין

  1. תודה על התשובות, חברים אזמין את הגומיות כפי שהמלצתם
  2. שלום חברים, סוף סוף אזרתי אומץ להחליף את רפידות הבלם לבד. ראיתי המון סרטונים ומדריכים מצולמים וניגשתי לעניינים. על הדרך החלטתי להוציא, לנקות ולגרז את מובילי הקליפר. פתאום אני רואה שבשני הצדדים המוביל העליון הוא רגיל כמו בסרטונים אבל המוביל התחתון, יש עליו גומיה בדיוק כמו בציור. אז קודם כל השאלה היא למה היא שם, מה זה נותן? עכשיו לבעיה הפרקטית: כנראה עם הזמן (או בגלל שימוש בגריזים לא מתאימים) הגומיה הזאת התנפחה והיה קשה להכניס את המובילים עם הגומיה פנימה. גם כשכן מצליחים להכניס את המובילים בכח, הם נתקעים והקליפר לא זז על הצד התחתון. זה גם מסביר את השחיקה הלא אחידה של הרפידות. בסוף זרקתי את הגומיות והכנסתי את המובילים פנימה ללא גומיות. עכשיו הבלמים עובדים פיקס. אין רעידות, רעשים או כל סימן שמשהו לא בסדר. עכשיו השאלה, האם כדאי להשאיר את המצב כמו שהוא או כן לנסות להשיג את הגומיות או מובילים עם הגומיות? מי מנסיון יכול להמליץ מה כדאי לעשות? אם זה רלוונטי הרכב הוא SX4 2011. תודה.
  3. לא הייתי מוותר על החלפת מסנן אוויר. אם הגיע זמן להחליף אותו - מחליפים. לך למוסך אחר ןזה יעלה לך גג 800 ש"ח כולל הכל
  4. 1. יש לי סוזוקי SX4 עם אותו שמן גיר ואותו משטר טיפולים של שמן גיר (כל 165K). לאחרונה עשיתי שלוש החלפות חלקיות ב-118K, 124K ו-130K, וכמו שאמרו אסף ומאור "זה עשה רק טוב". 2. חפרתי המון בעניין השמן בפורומים הרבים בחו"ל והמסקנה היא ש-ATF-3317 ו-MOBIL-3309 זה אותו שמן בדיוק עם מיתוג שונה. מכאן השתמשתי ב-3309 שהזמנתי מחו"ל. 3. ניתן לשאוב אבל לדעתי לא תוכל להוציא הרבה. ואגב החלפת שמן גיר דרך פתיחת בורג הריקון אכן פשוטה ביותר אפילו בהשוואה להחלפת שמן מנוע.
  5. מה שמופיע בתמונה זה נכון
  6. לא אומר שהעסקה לא משתלמת אבל 35 זה בטוח מעל המחירון המשוקלל. לפני כחודש המחירון הבסיסי של יצחק לוי עמד על 36K, פחות 13% לסינג 0 ק"מ זה 31,300. חודש עליה מוסיף קצת והקילומטרז' בטח לא מוסיף כלום. אז המחירון המשוקלל יוצא בסביבות 32K גג. מכאן ההחלטה היא שלך האם כדאי לשלם יותר או לא.
  7. חוזר לעדכן ולשאול. ביררתי את המחירים בחנויות החלפים המומלצות בפורום ומסתבר שהמחירים די גבוהים: על KYB מבקשים כ- 400-450 ש"ח לאחד, והסיני עלום שם עולה כ-200 ש"ח. מצד שני, בקישור שהביא bagira המחיר הוא 221 ש"ח של מותג MONROE. מדובר בחנות שנקראת PARTCLICK. https://www.partclick.co.il/shop/product/%D7%A1%D7%95%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%99-sx4-%D7%91%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%96%D7%A2%D7%96%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%97%D7%95%D7%A8%D7%99-2008-2017 האם מישהו מכיר את החנות הזאת והזמין משם? אפשר לסמוך עליהם? תודה
  8. תודה רבה על התשובה המפורטת
  9. שלום, יש לי רכב סוזוקי SX4 2011 עם 130 אלף ק"מ. כעקרון אני מטפל ברכב לבד. במהלך הטסט השנתי רשמו לי "בולם זעזועים אחורי נוזל". יש לי כמה השאלות: 1. איך אני בודק שזה אכן נכון? צריך להוריד את הגלגל? 2. אם זאת רק הזעה ולא נזילה, האם אפשר להמשיך לנסוע ככה? (בתנאי שאני עובר את הטסט אחרי חודש) 3. האם זה מסובך להחליף לבד? צריך כלים מיוחדים בשביל זה? 4. אם אני הולך למוסך, כמה זה אמור לעלות להחליף את זוג הבולמים האחוריים + עבודה? תודה
  10. יש לי רכב כזה מודל 2011 ואני מצטרף למה שנאמר: יש הבדל משמעותי בין הדגם המשופר (119) לעומת קודמו. ברגע שהמנוע חלש אתה מטבע הדברים נמצא על סל"ד יותר גבוה וזה מתורגם לצריכת דלק מזעזעת בדגם הקודם. באופן כללי אני מאוד מרוצה מהרכב וממליץ בחום.
  11. יש לי רכב בדיוק כמו שלך. כפי שאמרו, את הפלאגים לא משתלם להחליף במוסך מורשה יבואן. תקנה בחנות חלפים ב-300-350 ש"ח מקסימום ותחליף לבד או תביא אותם למוסך כללי להחליף. דבר שני, אני כן מציע לא לחכות עוד שנה. הרכב שלך עוד מעט בן 9 ואם לא הוחלפו מעולם כדאי מאוד להחליף בהקדם האפשרי.
  12. אתה צוחק?! אחת הבדיקות הטובות שראיתי לרכב בן 5. להחליף את הרצועה ואת הצמיגים האחוריים ולהתחדש.
  13. קודם כל אני רוצה לסייג את הדברים שלי, אני לא מומחה בתחום אלא מבצע טיפולים לרכבים שלי על דעת עצמי בלבד. אנסה לענות על השאלות שלך: 1. שמן מנוע. ברכב הזה נדרש שמן בתקן SJ שזה תקן ישן יחסית. כמעט כל שמן סינטטי מלא בצמיגות 5w30 מתאים. גם השמנים שהזכרת, פשוט יורול PLX זול יותר ואני משתמש בו גם למאזדה 2. 2. נוזל קירור אתה יכול לשים את מה שהומלץ קודם בשרשור: Valvoline Asian Vehicle שהוא לא יקר ומוכן לשימוש. אני אישית הלכתי על נוזל קירור מרוכז http://www.justmotor.co.il/product/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-g12-%D7%91%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D7%A1%D7%92%D7%95%D7%9C אני יכול להסביר למה בחרתי במרוכז דווקא אם זה מעניין. 3.את המסננים אתה לא צריך לחפש ברשת. בכל חנות חלפים טובה יודעים להציע את המסננים המתאימים לפי רשיון הרכב. אם אין מקורי תמיד ניתן לקנות OEM שזה טוב לא פחות. חנות אבי חלפים ברחובות די מומלצת. אם אתה גר רחוק אתה יכול להזמין באתר שלהם: http://www.justmotor.co.il 4. כן מומלץ להחליף את נוזל הבלמים במעמד הטיפול בבלמים. תקנה DOT4 של יורול או של כל יצרן אחר (יקר יותר). אני ממליץ לך לבדוק את מצב הבלמים לפני שאתה רץ לקנות. אם כן צריך יש מגוון ענק של צלחות ורפידות. אני הלכתי על המוצרים האיכותיים (למען הבטיחות): הצלחות של ברמבו - 430 ש"ח והרפידות של FERODO - 170 ש"ח. 5. פלאגים: המק"ט נכון אבל המוצר בקישור שהבאת נראה לי חיקוי זול ולא NGK. בכותרת לא מצויין שזה NGK וגם המחיר זול מדי ומחשיד. 4 פלאגים כאלה אמורים לעלות לא פחות מ-200 ש"ח. אני קניתי בארץ מאבי חלפים ב-330 ש"ח. רצועות אביזרים זה שתי הרצועות: אחת מסובבת את האלטרנטור והשניה מחוברת למזגן. אם תפתח את מכסה המנוע, תראה את הרצועות בצד שמאל.
  14. היי, יש לי רכב זהה לשלך: GLA 2011 סדאן עם 130 אלף ק"מ. כבר כמה שנים אני מטפל ברכב מחוץ למוסכים, התחלתי עם אסף מהכנופייה (בחור זהב) והמשכתי לבד. קודם הדברים הפשוטים: א. שמן אני שם יורול PLX 5w30 סינטטי מלא שהוזכר כאן. שמן לא יקר ומספיק טוב. ב. מסנן שמן מקורי ג. מסנן אוויר מקורי עולה 100 - 130 ש"ח בכל חנות חלפים ד. מסנן מזגן מקורי עולה סכום דומה, אני שם תחליפי ב-30 ש"ח ה. נוזל בלמים DOT4: מחליפים פעם בשנתיים (שואבים מכל ארבעת הגלגלים). אם אתה גר במרכז, מומלץ להצטייד אצל אבי חלפים ברחובות. עכשיו, הדברים הכבדים שמחליפים פעם ראשונה באיזור 100 - 120 K. למיטב ידיעתי יש 4 כאלה שהחלפתי בשנתיים האחרונות (פלאגים בעזרת אסף). 1. פלאגים אירידיום מחליפים כל 100K בערך 2. נוזל קירור פעם ראשונה אחרי 8 שנים או 150K ע"פ הספר. אני הקדמתי את ההחלפה. 3. שמן גיר מחליפים לפי הספר ב-165K או 11 שנים. מומלץ מאוד להקדים 4. רצועות אביזרים - כל 90K הרכב שלך עבר המון אז בטח החליפו את כל הדברים האלה לפחות פעם אחת כי אם לא המצב חמור. אם אתה רוצה לעשות יישור קו מלא אז כדאי לבדוק את הדברים האלה ולהחליף לפי הצורך. לגבי מסנן הדלק, בחוברת הטיפולים לא מוזכר שצריך להחליף אותו. בהצלחה עם הטיפולים, אני מקווה שתהנה מהם כמוני (וגם תחסוך קצת כסף).
  15. זה תלוי בנסועה, לא? צריכת דלק בסיבות 1:11, זה אומר כל 350 ק"מ בערך
×
×
  • תוכן חדש...