Jump to content

ליצן צהוב

  • הודעות

    249
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של ליצן צהוב

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

15

מוניטין

  1. אממ נוסע אחד גג שניים ברובן המוחלט של הנסיעות. כן אגיד שיש בעיר לא מעט עליות השאלה אם זה נכנס לסט השיקולים או שהמנוע 1 מספיק גם לכך?
  2. שלום לכולם בימים הקרובים אני אמור לעשות נסיעת מבחן לסקודה פאביה. בהנחה שאוהב את הרכב וארצה לרכוש אותו - האם להסתפק במנוע 1 ליטר או שעדיף להזמין ולרכוש את המנוע 1.5 ליטר שמלאי ממנו אמור להגיע בקרוב ? האם יש הבדל בשילוב גיר מנוע בין שני המנועים?
  3. תתחדש ותהנה מהמציאה אחי
  4. בתור בעלים של אחת מאובזרת כזו אני מסכים איתך לגמרי. הדבר היחיד שמציק לי זה שהיא מעט צרה וצפופה עבורי אבל מעבר לכך אני אוהב ונהנה ממנה מאוד. זריזה וכיפית מאוד לנהיגה.
  5. אהלן חברים, שואל בשביל חבר חחח עד כמה זה "בעייתי" לרכוש רכב בן 3 שנים עם..תקשיבו טוב...6000 ק"מ בלבד? מדובר על סיאט ארונה FR 1.0 גיר רובוטי כמובן. ברור מאליו כי הק"מ הנמוך והחריג נובע מכך כי הרכב נסע ושימש בעיקר לנסיעות קצרות בין הבית לעבודה(מכפ"ס לפ"ת לצורך העניין) מעט סידורים וזהו בערך. הוא מכיר את המוכרת כך שהק"מ אכן נכון ואמיתי, מעבר לכך הרכב נראה כמו חדש לגמרי (טפו טפו טפו) וגם מטופל ככל שהוא יודע. עד כמה הסיכון הוא גבוה כאן דווקא לאור העובדה כי הרכב בקושי נסע? מה המשמעות של זה מבחינת הבלאי לרכב? המנוע? DSG? האם מומלץ או לא? תודה רבה ושבוע טוב לכולם 🙂
  6. עוקב(בתור בעלי מאזדה 2 ששוקל גם הוא החלפה בפאביה בתקופה הקרובה)
  7. סיכום שלך בעוד שנה על השנה והחוויה שעברת עם הרכב..מה אהבת, מה פחות אהבת ,אמינות וכו...זה בגדול. תתחדש ותהנה מהטויוטה 🙂
  8. גם במאזדה 2 שלי המנוע מרעיש לאחר ההתנעה למשהו כמו חצי דקה עד שהסל"ד יורד. נשמע לי תקין.
  9. תתחדשו ותיהנו!!!
  10. הקליאו מגיעה כיום עם תיבת הילוכים רציפה ולא הרובוטית אז אמורה להיות, כנראה, אמינה יותר מהקודמות. לא מתייחס בכלל לעניין ביצועים וכו...
  11. למה הוחלף מכסה המנוע? תאונה? יש דו"ח מסודר ?
  12. מה, כאן זה לא אמריקה???
×
×
  • תוכן חדש...