אהלן חברים,
שואל בשביל חבר חחח
עד כמה זה "בעייתי" לרכוש רכב בן 3 שנים עם..תקשיבו טוב...6000 ק"מ בלבד?
מדובר על סיאט ארונה FR 1.0 גיר רובוטי כמובן.
ברור מאליו כי הק"מ הנמוך והחריג נובע מכך כי הרכב נסע ושימש בעיקר לנסיעות קצרות בין הבית לעבודה(מכפ"ס לפ"ת לצורך העניין) מעט סידורים וזהו בערך.
הוא מכיר את המוכרת כך שהק"מ אכן נכון ואמיתי, מעבר לכך הרכב נראה כמו חדש לגמרי (טפו טפו טפו) וגם מטופל ככל שהוא יודע.
עד כמה הסיכון הוא גבוה כאן דווקא לאור העובדה כי הרכב בקושי נסע? מה המשמעות של זה מבחינת הבלאי לרכב? המנוע? DSG?
האם מומלץ או לא?
תודה רבה ושבוע טוב לכולם 🙂