Jump to content

Emanuel5

  • פרסום הודעות

    546
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

Emanuel5 שיחק אותה בתאריך דצמבר 1 2020

התכנים של Emanuel5 היו האהובים ביותר!

מוניטין

70 נייטרלי

אודות Emanuel5

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. טיימינג מלא + שמן גיר נעשו לבקשתי וכשקניתי את הרכב ידעתי שצריך לעשות, ככה שלמוסך הגעתי בידיעה שכנראה 10 אלף ש''ח ילכו להם. על בולמים ומשולשים אכן יכולתי לחסוך כ 3 אלף ש''ח אם הייתי מביא לבד - לקח לפעם הבאה. בעקבות הטיפול צצה תקלה נוספת שכלל לא לקחתי בחשבון וכנראה תעלה לי ביוקר: אשתי שמעה על החשבון, התגובה שלה הייתה: "אין בעיה (כשמשפט שלה מתחיל ב "אין בעיה" - אני יודע שבוודאות הולכת להיות בעייה) כשהקורונה הזאת נגמרת אני שבועיים באיטליה עם חברות ואין לך זכות ציוץ בעניין !! " זאת באסה.
  2. עדכון: לאחר שביזבזתי יותר מידי זמן שאין לי באיתור התקלה (וללא הצלחה), החלטתי לקחת את הרכב למוסך מומחה, המוסך נקרא "מוסך השלום" ויושב בכניסה לקלנסואה. הגעתי לשם ב 8 בבוקר יום שבת. את פני קיבל בעל המוסך - סאמר, בחור נחמד ומבין ענייין, הסברתי לו את הבעיה, הסתכל/חיבר למחשב ותוך 10 דקות איבחן את התקלה - חיישן לחץ שיושב בסעפת, אמר תשמע חיישן כזה חדש עולה מעל 1000 ש''ח, שמתי לך משומש שיש לי פה מפירוק, תביא 350 ש''ח וסע לשלום. אמרתי אחלה תודה, אבל אני כבר פה, קניתי את הרכב לפני פחות מחודשיים ללא בדיקה, קח את הרכב תעשה בדיקה מלאה ומקיפה מה שצריך תעשה + מספר דברים שביק
  3. עדכון: החלטתי לנסות להתמודד עם התקלה בעצמי, לא אצליח תמיד אפשר לגרור למוסך. קוד התקלה שמופיע הוא : P023D Manifold Absolute pressure Turbo boost sensor A correlation אז התחלתי לחפש ולבדוק האם יש איזה צינור וואקום סדוק , תוך כדי שאני חופר שם אני שם לב למשהו לא הגיוני, רצועת אביזרים (נראה לי שזה השם שלה) ממש נוגעת בכיסוי של קופסאת הטיימינג , מבט יותר מעמיק ואני מבין שאחד המותחנים כלל לא יושב במקום , הוא נוגע בקופסא, תוך כדי שהוא אט אט אוכל ממנה ובנוסף צינור מים יושב עליו וגם הוא נאכל - לדעתי עוד כמה אלפי ק''מ במצב הזה ומשהו מאוד מאוד מאוד לא טוב היה קורה ...
  4. כפר מנחם רחוק לי מידי. עדיף משהו באיזור חיפה, אם יש המלצות אשמח לשמוע.
  5. עדכון: תקלה ראשונה ברכב - על כביש 6 בחזרה מטיול עם כל המשפחה, נדלקת מנורת מנוע ואזהרה במחשב על תקלה במנוע, הרכב חותך את הכח ולא עובר את ה 60-70 קמ''ש. עוצר בצד מסתכל , שום דבר שנראה לעין, למזלי אני כבר על יד היציאה לגדרה ומחליט להמשיך בנסיעה עד רחובות, משאיר את הרכב שם ומקבל טרמפ הביתה. את הרכב גררתי לביתי, אני עדיין לא סגור לאיזה מוסך לקחת אותו, בנוסף התחלתי עבודה חדשה אז במהלך השבוע אין לי זמן להתעסק עם זה. לדעתי זה קשור למערכת ה DPF, אבל זה יכול להיות עוד מיליון דברים. אחכה לסוף הסגר ואז אקח למוסך. בכל מקרה הספקתי לעשות את הטיפול הקטן שהתכוננתי אליו:
  6. עברו להם קצת יותר מ 600 ק''מ עם הדיסקו והנה כמה עדכונים: צריכת דלק: בתוואי הדרך שלי יוצא כ- 8.5 ק''מ לליטר, שזה סבבה לגמרי יחסית לתפלץ הזה, רק לשם השוואה הוולוו והאוונסיס שלי עשו כ 10 ק''מ לליטר באותו תוואי, כן אני יודע שאין בכלל מה להשוות פרייבטים לג'פים, אבל זה מה שאני מכיר ולכן להם אני משווה. איך זה נוסע: הרכב נוח, זה כולם יודעים, שיבושי כביש שעם הוולוו היו גורמים לצביטה בלב, לא ממש מורגשים עם הדיסקו, פסי האטה מרגישים כמו גלים נעימים בים - כיף. בשיוט בין עירוני, נכנסים לא מעט רעשי רוח מהמראות והשמשה הקדימית, רעשי צמיגים וכביש לא מורגשים, סה''כ שקט יות
  7. נעשה סדר: ב 2.7 אין שום בעיה במנוע עצמו, הכשל במנועים האלו נבע כתוצאה ישירה מכשל במשאבת השמן, וזה קרה בעיקר בדגמים המוקדמים (עד 2007). כיום קיימת משאבה משופרת שרק אותה מתקינים והיא פותרת את הבעיה, למייטב ידעתי יש להחליף אותה כל 7 שנים או 160 אלף ק''מ, מי שמשתמש בשמן איכותי ומקפיד על שגרת טיפולים, לא צריך לדאוג. מי שלא מקפיד על שיגרת טיפולים וחלפים איכותיים או מקוריים , ומצד שני טוחן סלעים/חול ובוץ צריך לדאוג. ב 3.0 יש בעייה במנוע עצמו, יש שם איזו טבעת/מיסב שעקב תכנון לקוי נתקעים או משתחררים מה שגורם איכשהו לסתימת מעבר שמן ושבירת הקראנק. זה ממה שאספתי בחפ
  8. יש תשובה לחידה: המקום מיועד למצבר עבור רכבים עם הגה ימני, ישנם כאלו ששמים שם מצבר נוסף.
  9. תודה רבה בני ואייל ! האמת שמתגעגע אליכם ולקבוצה , במידה ויוצא לכם להיות באיזור אל תתבישו להרים טלפון !! לגבי אלטרנטור/טיימינג ועוד הפחדות למיניהן , אכן הפרוצדורה המומלצת על ידי היצרן היא הפרדת הבודי מהשלדה, זה שומר על גב המכונאים ומקל עליהם את הגישה והעבודה. האם חייבים לעשות זאת ? התשובה היא ממש לא ! ניתן לעשות זאת גם בלי וישנם לא מעט הסברים ומדריכים בנושא, אחד הדברים היפים בלנד רובר הוא שישנה קהילה גדולה של אנשים המתחזקים את הרכב בעצמם ומשתפים מדריכים/סרטונים וטיפים כיצד לבצע את הדברים נכון, לא פחות ממדהים, כל דבר שתחשבו עליו תוכלו למצוא סרטון המסביר כיצד עושים זאת במוס
  10. דיי בטוח שקראתי את זה בפורום אחר , פשוט לפני הרכישה עשיתי שיעורי בית וקראתי בכל מקום אפשרי כולל פורומים בחו''ל. בדקתי עם מוסך מומחה לפני הרכישה: החלפת מנוע קומפלט לדיסקו 4 3.0 דיזל - 53 אלף ש''ח. החלפת מנוע קומפלט דיסקו 3 2.7 דיזל - 35 אלף ש''ח. מעבר לאלו ישנן תקלות אחרות שעלותן חמש ספרות כאשר הספרה הראשונה אינה 1 או 2 ? אשמח לשמוע. ואם כבר נכנסנו לקטע הטכני, היום פתחתי מכסה מנוע, רציתי רק לבדוק את המצבר ולרענן אותו במקרה הצורך, העניין הוא שהכל מכוסה פלסטיקה, בטעות פתחתי את המכסה בצד ימין (כשעומדים מול המנוע) הופתעתי לגלות שם ריבוע ריק, נר
  11. בני אדם הם יצורים מורכבים, קונים כל מיני דברים שלא באמת צריכים, אם זה שעון יקר, תכשיטים, בגדי מעצבים, וויסקי משובח, כל אחד והסטיה שלו. המקרה הזה לא כל כך שונה, צריך ? ממש לא, רוצה ? ממש כן !! אז כן, הייתי בטויוטה וסובארו, ישבתי בפורסטר ובראב 4, מאוד יפים מצוחצחים וטכנולוגים ועם זאת לא מצליחים לנגן לי על בלוטות החשק, פשוט לא. לפני מספר חודשים מכרתי וולו S60 T5 עם 245 כ''ס, שקט, אמין שמור וללא שריטה, אבל רוצה לצאת לטיול, כלום לא נכנס בבגאז, כל היום בחרדות לחנות רחוק שלא ישרטו לי אותו, הגיע הקורונה והרכב סתם מעלה אבק ותופס לי מקום בחניה , החלטתי דיי מספיק ומכרתי, גם את הוולו
  12. תודה על התגובות. מחירון 67, משוקלל כ 73 אלף, אני שילמתי מעל המחירון המשוקלל - הרכב שלי מאמצע 2009. גם אני לא ידעתי זאת לפני שרכשתי, הייתי בטוח שאמצע אחד שמור ב 20% מתחת למחירון, הופתעתי מאוד ! יש רכבים בלוחות שמבקשים עליהם פחות ממחירון ושוכבים שם חודשים. לגבי הונדה פיילוט, זאת היתה התלבטות קשה, כי מאוד התרשמתי מהרכב והשימושיות שמציע, מניח שגם עלויות האחזקה יותר שפויות, בזמן שאני חיפשתי היה רק אחד בלוחות, יחסית לזה שהיה שייך למשפחה חרדית מרובת ילדים דווקא היה דיי שמור ונסע נהדר, מניח שלמרות שאינו מיועד לשטח קשוח, לצרכים שלי כנראה היה מספיק, אבל הוא לא לחץ מספיק חזק על נקוד
  13. 4 חודשים של חיפוש הסתיימו. אז מה חיפשתי ? האמת שגם אני לא הייתי סגור על זה, כן ידעתי שאני מעוניין ב SUV גדול, 4X4, נוח בכביש וסביר בשטח. התקציב עמד תחילה על 80 אלף ש''ח, משום מה זה היה נראה לי סכום הגיוני להתחיל את המסע לעולם הג'פים, אך מהר מאוד הבנתי שמשימה קלה זאת לא תהיה. איזה מכוניות בדקתי ? יוקון, קאיין, הונדה פיילוט, דיסקו 4, דיסקו 3, פרילנדר 2, לנד-קרוזר ארוך, פאג'רו ארוך וגרנד צ'ירוקי. כמו שניתן להבין מהרשימה לא הייתי סגור על עצמי בכלל, אבל בכלל , התחלתי לעשות טלפונים להפגש עם אנשים לעשות נסיעות מבחן: יוקונים פשוט קירקשו על כל בור בנוס
  14. לי יש את ה 70, הניעה בקלות את האוונסיס שלי אחרי ששכבה כמה חודשים ללא שימוש בעקבות הקורונה ומצבר מת.
  15. לי יש מאוור במרפסת. חד משמעית אפקטיבי והשווה את כל ההשקעה (אצלי לא הייתה נקודת חשמל וחצבתי בתקרה בשביל להתקין אותו) ישנם מאוורים יעודיים לשימוש בחוץ, זה מה שיש לי:
×
×
  • תוכן חדש...