Jump to content

YNV

מובילי הדעה
  • פרסום הודעות

    1,798
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

YNV שיחק אותה בתאריך ספטמבר 22 2020

התכנים של YNV היו האהובים ביותר!

מוניטין

134 טוב

אודות YNV

  • דירוג
    מוביל דעה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בקיבוץ, בכפר, בקרת
  • איזה רכב יש לך?
    BRZ

צפיות אחרונות בפרופיל

3,503 צפו בפרופיל
  1. הוא קפץ ראש לתוך סלע. הגארמין עם ארבעה כפתורים היה פשוט יותר לתפעול. ל-GT2 רק שני כפתורים, אך עם מסך מגע. הוא מסורבל ודורש לחיצות ארוכות. משמעותית פחות נוח. מצד שני, ברכיבות אופניים הייתי עונד את הגארמין ביד ימין כי בשמאל הוא היה נלחץ תו"כ רכיבה. ב-GT2 אין צורך. האפליקציה של גארמין פשוטה ונוחה למעקב. זו של הסיני ממש לא ואני ממעט להשתמש בה.
  2. הקודיאק נראה טוב לפני ונשאר נאה גם אחרי המתיחה. לטעמי האוקטביה החדשה נראית ממש גרוע. אני שמח שאת הקודיאק הם לא חרבו
  3. היה לי garmin 245 שהיה מעולה ועשה את כל מה שהגדרת. החליף אותו וואווי GT2 שכשעון דופק הוא סביר, אבל יש בו פונקציה של קבלה והוצאת שיחות שחרבה לי את הדיבורית באוטו. כל השיחות מופנות אליו למרות שהפונקציה הזו בכלל מבוטלת. אני בשלבי לצבוע אותו בכחול ולהטביע אותו בבריכה באימון הקרוב
  4. YNV

    התחדשתי בבאטמוביל

    תתחדש על הקיה סטינגר
  5. לא ציינת אם חדש או משומש (למרות שטנדר סיירה בהכרח יהיה משומש). עבור עגלה במשקל כולל כזה אין צורך בסופר דיוטי. גם טנדר יפני מורשה לגרור משקלים כאלו. מניסיוני עם היילקס וראם, מבחינת אחזקה היפני יהיה זול משמעותית מסופר דיוטי מזדקן.
  6. כבר יש. נתקלתי השבוע ב-E קלאס כזו
  7. AUDI Q7 e-tron סולר הברידי
  8. YNV

    רשמית: טסלה בישראל

    מחליפים את הצבע כשמעדכנים תוכנה
  9. *לא נהגתי על ה-2008 אבל חלק מהדברים רלוונטי ב-3008 פד בקרת השיוט מאחורי ההגה דרש הסתגלות ארוכה ולא מעט קללות, אבל היום אני ממש מחבב אותו. אני משתמש בו די הרבה והתפעול אינטואיטיבי וקל. המסך זו נקודה כואבת - הוא איטי להחריד. גם מצלמת הרוורס מוצגת לא פעם אחרי שהתמרון הושלם. לגבי איטיות תגובת הדוושה, מצב ספורט נותן לזה מענה טוב. חבל שהוא לא סטנדרטי בכל רמות הגימור.
  10. קח כוס מים, חצי כדור ואליום ותסתכל על לנד קרוזר ביד2
  11. הוא לא כזה חדש. סה"כ לקחו את הלוגו של שנות השישים ושינו לו את הרקע בצייר. מזל שלא חזרו ללוגו רובוטריקים שהחליף אותו
  12. הדור השלישי של פיג'ו 308 - ההאצ'בק המשפחתית של היצרן הצרפתי נחשף השבוע. ה-308 היא הראשונה לשאת את לוגו האריה המחודש של פיג'ו במסגרת המיזוג בין קבוצת PSA (פיג'ו-סיטרואן) וקבוצת FCA (פיאט-קרייזלר) לכדי תאגיד רב לאומי ענק בשם סטלנטיס. ה-308 יושבת על גרסא עדכנית של פלטפורמת EMP2 הותיקה. הדור הקודם שלה היה הראשון שהוצג ע"ג הפלטפורמה הזו עוד ב-2013. הבשורה בדור השלישי של המשפחתית היא הצגתן של שתי גרסאות פלאג-אין הייבריד, לראשונה ב-308. פלאג-אין הייבריד 180 כ"ס משלבת מנוע בנזין פיורטק 150 כ"ס, מנוע חשמלי 110 כ"ס וסוללה המפיקה 12.4 קווט"ש. למרות סוללה חלשה מזו הנמצאת ב-3008, טווח
  13. הדור השלישי של פיג'ו 308 - ההאצ'בק המשפחתית של היצרן הצרפתי נחשף השבוע. ה-308 היא הראשונה לשאת את לוגו האריה המחודש של פיג'ו במסגרת המיזוג בין קבוצת PSA (פיג'ו-סיטרואן) וקבוצת FCA (פיאט-קרייזלר) לכדי תאגיד רב לאומי ענק בשם סטלנטיס. ה-308 יושבת על גרסא עדכנית של פלטפורמת EMP2 הותיקה. הדור הקודם שלה היה הראשון שהוצג ע"ג הפלטפורמה הזו עוד ב-2013. הבשורה בדור השלישי של המשפחתית היא הצגתן של שתי גרסאות פלאג-אין הייבריד, לראשונה ב-308. פלאג-אין הייבריד 180 כ"ס משלבת מנוע בנזין פיורטק 150 כ"ס, מנוע חשמלי 110 כ"ס וסוללה המפיקה 12.4 קווט"ש. למרות סוללה חלשה מזו הנמצאת ב-3008, טווח
  14. בעליה לנצרת עילית מכיוון צומת המוביל יש נקודה מסויימת עם גל בכביש ומיד אחריו סיבוב. היות וזו הדרך שלי לעבודה ויוצא לי לנהוג שם בשעות שהכביש לגמרי פנוי גם עם רכב הנעה אחורית וגם קדמית, חקרתי לעומק מתי, איך ולמה אני מבהיל את ה-esp. המסקנה שכשהכביש לח (כמו הרבה בקרים בשעת הזריחה) 85 קמ"ש עם גז קבוע ב-brz ו-90 וקצת קמ"ש ב-3008 מספיקים כדי שבקרת היציבות תפעל. לא מהירות חריגה לכביש דו מסלולי אבל כן דורש מעבר בנקודה מאוד מסויימת על השיבוש בכביש.
×
×
  • תוכן חדש...