Jump to content

YNV

מובילי הדעה
  • פרסום הודעות

    1,681
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

17 נייטרלי

אודות YNV

  • דירוג
    מוביל דעה
  • תאריך לידה 25/04/1978

Personal Information

  • מיקום
    בקיבוץ, בכפר, בקרת

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. עוקב מאותה סיבה שאנשים עוצרים להסתכל על תאונה...
  2. YNV

    רכב משטרתי, האם הוא שונה?

    למגב, יח' הפרשים וחלק מהחבלנים יש טנדר פולסייז פורד F350 ברמת גימור נמוכה יותר מזו שמשווקת ללקוחות אזרחיים.
  3. עברתי לקניה אחת באמצע השבוע ב-3 לפנות בוקר עם כפפות, מסיכה ומגבוני אקונומיקה. מעט מאוד קונים וסחורה טריה (שלעיתים עדיין לא הספיקה להגיע למדפים ונאספת מהארגזים). לא מתאים לכל אחד. אני ישן מעט ויוצא ממש מוקדם לעבודה, ככה שהסידור הזה ממש מוצלח עבורי - גם לימים נטולי מגיפות. מה הסיכוי ששופרסל יזרמו איתי גם בהמשך?
  4. YNV

    אישור מעבר בחירום

    הייתי מוסיף לכל הודעה פה "בינתיים"
  5. YNV

    מבחן דרך: מרצדס C63s

    הירהרתי לא מעט מה כותבים על ה-C63. כבר בהתחלה די ברור לי שהיא גדולה עלי בכמה וכמה מידות. בכבישים המפותלים בואכה אדמית, המרצדס מפתחת קצב מבהיל. היא גורמת לי לנהוג מהר, לבלום מאוחר ולחלק הזה, בקצה האחורי של המוח, להזכיר ששני ילדים ואשה מחכים לי בבית. אם מתעלמים לרגע מהאגזוז הנושף ורושף, הכל מתבצע בלי יותר מדי דרמה. היכולות גבוהות באופן קיצוני. שפע של כח, אפס דעיכה בבלמים (הנהדרים), הגה קצר ותיבת הילוכים ששומרת אותך תמיד בתחום היעיל (ועם נתון מומנט כזה - זה חתיכת תחום). דווקא במושב הימני, אחרי נסיעה באותו קטע כביש לצד שני נהגים נהדרים, כל אחד בסגנון שלו, אפשר היה להתרכז בגמדים הקטנים של המחשב. הם עובדים כל הזמן. אבל ממש כל הזמן. משחררים רסן ואז משתלטים עליו באופן כירורגי. בתוך המסלול, קטע כביש קצר סיפר את כל הסיפור. עליה אחרי ישורת, פניה הדוקה שמאלה, הצרה של הכביש בגלל עבודות, אספלט שבור ואין שולים. שניהם הגיעו במהירות גבוהה. אחד בלם בנחישות ולקח קו מדוייק בתוך הסיבוב. השני בלם באגרסיביות הרבה יותר מאוחר, ונכנס באלימות (והרבה יותר מהר) לתוך הסיבוב עם האספלט השבור. בכל אחד מהמקרים ה-C63 הגיבה אחרת. הבלימה, המתלים, המעבר על שברי האספלט. בלימה נקודתית של גלגל והקשחה של בולם. ובחזרה לגז, השתלטות על פרץ הכוח המשכר בהתאם ל(אי) אחיזת הצמיגים באספלט המחורץ. זו היתה בעיקר תצוגת יכולת טכנולוגית מהממת. אפשר היה לחוש איך המרצדס מתאימה את עצמה לזה שאוחז בהגה, מנתבת את הכוח האדיר שלה לכביש בהתאם לקו, לכוחות הצידיים ולמגבלות הסלילה. אבל גם נאבקת בחיסרון הגדול של הפלטפורמה - 1820 ק"ג שגם עם שורת גמדים חרוצים שנותנים עבודה, קשה להסתיר אותם. יש בה המון דברים, אבל קלילות אין בה. כשחזרתי לברז שחיכתה בחניה, נזכרתי במדעני נאס"א, ששנים פיתחו עט כדורי שיפעל בחלל במצב של חוסר כבידה. הרוסים השתמשו בעיפרון.
  6. YNV

    אישור מעבר בחירום

    במקרה שלי, הלקוחות הבטחוניים שלי מרכזים את הנושא מול הגופים הממשלתיים. פנה למשרד הכלכלה ומשרד הביטחון. אם יש מוקד מידע בנושא הקורונה (וסביר שיש כזה - אישית לא התעניינתי), פנה גם אליהם. יש להם טפסים סטנדרטיים לנושא
  7. YNV

    אישור מעבר בחירום

    העסק שלי הוא מפעל חיוני. קיבלתי טופס למלא את שמות העובדים אבל עדיין לא קיבלתי אישורי תנועה. יתכן שכבר התחילו לחלק ועדיין לא הגיעו אלינו.
  8. במרכז שקע מצת ובצד שמאל שקע 110V (אני מאוד אופתע אם זה שקע 220V)
  9. מחירים לא הגיוניים בעליל? בדקת כמה הוא עולה בארץ לעומת כמה הוא עולה בארה"ב? דווקא במחירי הפולסייז, המחירים בארץ הגיוניים לגמרי בגלל עיוות המס לגבי איך שהוא נראה, איך נאמר את זה.... הוא מאוד ברור
  10. זהו. הכנסתי את ה-tapatalk לבידוד.
  11. מפלגת הפיראטים Sent from my Motorola Dynatac 8000x using Tapatalk
  12. נוהג מדי פעם על האמר. הכל אמת Sent from my Motorola Dynatac 8000x using Tapatalk
  13. YNV

    וירוס הקורונה - סוף העולם?

    לפני כמה שעות ביקרנו עם הילדים בירדנית. תוך כדי ביקור ראינו קבוצת מלוכסנים (אין לי מושג מאיפה) וכמו גזענים טובים קיפלנו את הילדים והסתלקנו משם. Sent from my Motorola Dynatac 8000x using Tapatalk
×
×
  • Create New...