Jump to content

tinoki

  • פרסום הודעות

    1,098
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

28 נייטרלי

אודות tinoki

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אם מישהו באוצר היה חכם, היה מחזיר את הגריטה תמורת 3000 שח, ו 1000 שח לגרוטאה בלי טסט. רק זה יציל את שרשרת המזון של אספקת הרכבים החדשים
  2. tinoki

    שוקל לרכוש וולוו

    אין כמו וולוו. וירידת הערך הגדולה הופכת אותה לאחת העסקאות היותר טובות ביד שנייה
  3. tinoki

    כדאי לקנות מכונס?

    אכן. מנסיון לא מועט במכרזים אלו הרכבים המבוקשים נחטפים ע''י סוחרים ורבים מהם מוזמנים כבר ע''י לקוחות. הסוחרים (ככלל) יודעים איך להגיע למידע לגבי מצבו של הרכב. מידע שלא ידוע להמון העם. מה שיותר משתלם שם אלו רכבים שגם ככה לא נסחרים, או רכבים לאחר תאונה קלה. בגדול, ביד 2 תוכל למצוא מציאות טובות יותר ממוכרים לחוצים, ותוכל לעמוד על טיבו של הרכב. הפלטפורמה של בידספיריט מנגישה את המכירה והמידע בצורה אשר גורמת לחשיפה אדירה ולהצתת הדמיון לרוכשים פוטנציאליים, מה שגורם למיצוי כושר התקבול בעד הרכב המעוקל. לדוגמא: שברולט משפחתומטית או פולסוואגן בינונית שבלוח יד 2 נאבקת על חשיפתה, מקבלת תשומת לב ע''י המון מתעניינים. באופן כללי, אני סבור כי אדם שלא מסודר מבחינה פיננסית והרכב מעוקל, גם לא מבצע טיפולים בזמן (בהכללה גסה, כמובן). ולכן לא ניתן להתייחס לנתון הנעלם של התחזוקה כשווה לממוצע בשוק. במכרזי הנדל''ן הסיפור זהה, ועורכי הדין יוצרים לעיתים קרקס סביב ההתמחרות. משתלם לפעמים לתת לעו''ד למכור את הדירה במסווה של סכסוך גירושין. דירות מבוקשות נמכרים שם מעל למחיר השוק. באופן אישי, נכוויתי עם רוב הרכבים שרכשתי במכרזים, ויש לי הרגשה שאין ברכה במה שמגיע מהחרמות. אבל זה כבר לפורום אחר....
  4. לא מפתיע. מסירות הם נגזרת של הזמנות קודמות
  5. מבחינה תקציהית, נהגת בחוכמה שמשכת קצת תיקונים. לדעתי תציע אותו ביד 2 באלף שח. עם חודשיים טסט תהיה התעניינות. אבל תמכור רק אם יש לך במה להתנייד כעת. אחרת סע אתו עד לתום הטסט ואז לחלקים
  6. tinoki

    חווית העברת בעלות באינטרנט

    הייתה לך הזדמנות לחטוף כמה ילדים
  7. רק לחדד את המגיב מעלי: אל 'תעודד' את הנפגע לגשת לשמאי. זה יעלה לך יותר. בקש ממנו יפה פירוט הסכומים. לפי תיאור המקרה אתה האשם. תן לו להבין כי אתה לא דורש שיתקן דווקא (שאתה מבין שהוא מעדיף כסף בלי לתקן) ואתה רוצה לסגור אתו על מחיר. אם הוא תיקן כבר שלם לו רק מה שמראה לך ששילם. אם הרכב הנפגע בן למעלה משנתיים הוא אמור להשתמש בחלקים חליפיים. מהיכן אתה בטוח כי הביטוח לא בתוקף? בדקת גם בחברת הביטוח?
  8. כן. צריך להתבצע ע''י תוכנית מהנדס (חשמל?) ואז עמדה 1 במשרד הרישוי לשינוי מבנה. שלך לי וואצפ 0526462000 ואשלח לך טלפון של בחור שביצע את זה לבד פעמיים
  9. אתם מזלזלים באינטלגנציה של הבחור. הוא מודע לעבירה, מודע לאופציית ההסתבכות בתאונה, ושואל מספר פעמים את אותה השאלה. תשובה: אין סנכרון נתונים. ומאידך לכרטיס שלך אין כל תוקף. זה כמו לנהוג בארץ עם הרשיון של התאום שלך. בביקורת רגילה או בהשכרת רכב לא תהיה לך כל בעיה. במקרה של תאונה עם נפגעים חלילה אם התובע יחליט לחפור, הרי שייתכן שהוא יוכל לקבל נתונים ממדינת ישראל, למרות שלעניות דעתי אנרגיות כאלו יושקעו רק בתאונה עם הרוגים וכדו' וגם לא ברור לי האם וכיצד זה מתבצע. לא קשור בכלל. הוא לא מוציא כעת רשיון זה הכי חשוב כאן. ופות''ש לא התייחס. לא הבנתי כאן כלום. פות''ש, הסבר בבקשה
×
×
  • Create New...