Jump to content

ArikC

  • פרסום הודעות

    8,510
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

17 נייטרלי

2 עוקבים

אודות ArikC

  • דירוג
    כותב. הרבה.

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    E30
  • איזה רכב יש לך?
    פורד פיאסטה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תבדוק את מרפדיית דאבוש אני עובד איתם והם עושים עבודה טובה ,קבל מהם הצעה.
  2. בולמים בדיסקו 2 לא דומים בכלל לבולמים של 3/4 וגם של 4 לא זהים לשל 3 אם אני זוכר נכון. אין סיכוי שזוג בולמים עולה 200 פאונד. לבודד זה הגיוני,ושאני בדקתי ראיתי משהו כמו 180-250 לבודד,חליפי. אם אתה מדבר על מקורי ,פלוס מינוס 400 פאונד לבודד. 200 פאונד + 50-100 פאונד למשלוח,כפול 2 פלוס מיסים ,3000 שקל.
  3. קרוב מאוד למחירי חול אם לא יותר זול. לך תשלח זוג בולמים כאלה, משלוח מיסים וכו' יעלה יותר מאשר בארץ. מותחנים וכו' זה כסף קטן. Sent from my Mi A3 using Tapatalk
  4. אם יש לך כוח להתעסק בזה בשביל רווח של 200 שקל במקרה הטוב,תפאדל. לדעתי זה בזבוז זמן. רווח בטוח,ממש לא.
  5. ArikC

    צבע מתקלף

    בונדרול. מקלף את הקיר,מורח בונדרול,עושה תיקונים,מורח בונדרול ואז עושה צבע.
  6. במקרה הזה הייתי הולך על סאונדבר ,נכון זה לא אותו הסאונד אבל אם אין הכנות,זה יראה רע. חוץ מזה שזה יהיה כנראה יותר זול,רמקולים + רסיבר סביר יעלו יותר מסאונדבר .
  7. סאונד בר לעולם לא יספק את החוויה של סראונד. בתור התחלה האם יש הכנות בקיר לסלילה של כבלים למערכת 5.1?
  8. כל שטיפה שהיא שקיימת בארץ מחוייבת במערכת של מחזור מים ,אין דבר כזה שטיפה ללא מחזור מים אלא אם זה עסק בלי רשיון עסק,זו הדרישה ע"פ חוק. למה לא קיימים עוד כאלה מקומות בארץ? זו השקעה של מאות אלפי שקלים ,זה לא סתם גרניק וזו לא סתם שטיפה,זה רק נראה פשוט . יש שם מערכות ריכוך מים,מחזור מים,מערכות וויסות של הסבונים,מנועים של הגרניקים(זה לא גרניק רגיל) ,בקיצור הרבה מאוד כסף. סתם בכדי לקבל פרופורציה מכונת שטיפה סטנדרטית תעלה פחות מאשר מתקן כזה,וזה מתקן שמשמש אנשים ששרוטים לדבר,הרבה כסף אין בזה. אם 10 ש"ח ל90 שניות מים נשמע הרבה,רק תחשבו לעצמכם כמה עולה רק השכירות על המגרש שהמתקן הזה י
  9. היום אפשר לייבא רכבים עד שנת 60 עם הגה ימני ללא בעיה.
  10. שום פחנוע קוראני גם חדש לא מתקרב לרכבים האלו בשום פרמטר מלבד מערכות בטיחות . לא באיכות נסיעה,לא באיכות הרכבה,לא במנוע,בשום דבר. אחזקה יקרה ,ביחס למה? זה רכב יוקרה,עלויות ממוצעות ביחס למתחרים. ה2.7 מנוע טוב,בכללי הרכב נראה במצב מעולה תתחדש . אגב לעשות טיימינג חייבים להפריד בודי ושלדה. זה הרבה פחות מפחיד ממה שזה נשמע. זה נוהל רגיל. אגב תוודא שנעשה בזמן ,זה טיפול לא זול. לגבי התקלה, כמו שאמרו רמי מכפר מנחם הוא האיש המתאים. Sent from my Mi A3 using Tapatalk
  11. כנ"ל אני בעלים של פיאסטה 14 ידנית עם 105 אלף ק"מ ו0 תקלות. רכשתי אותה חדשה מהחברה וחוץ מטיפולים הרכב מציג אמינות מעולה. @tepic הייתה לי את אותה הבעיה בבוקר שהרכב קר,ניקוי מצערת פתר את הבעיה. המצערת שם מול הפנים 10 דקות עבודה כולל פירוק והרכבה ונקיון.
  12. בחודש ינואר אין ירידה משמעותית לעומת חודשים אחרים אם בכלל. הירידות היותר משמעותיות מגיעות לקראת חודש מרץ,בדרך כלל בתחילת שנה יש השקות כאלה ואחרות ככל הנראה זה משפיע.
  13. במחירים האלו אתה תקנה משהו סיני בארץ,או במקרה הטוב את הגרסאות הכי פשוטות של פיוניר/קנוווד וכו' שהם מכשירים סופר בסיסים. בתקציב הזה הולך על תואם מקור של JOYING לקורולה עם מסך 9 אינצ',יש לי כרגע בקורולה של אשתי פיוניר בדגם הכי בסיסי שעלה 900 ש"ח וזה מכשיר סביר מינוס. אומנם יש שם קרוס וגם תיקון זמנים,אבל הוא די איטי ועם מסך קטן. בJOYING יש גם תיקון זמנים,יש גם DSP וגם יציאה אופטית,מסך גדול עם אנדרואיד 10 עם CARPALY וANDROID AUTO. שמתי עין על המכשיר הזה ואני הולך להחליף בקרוב את הפיוניר.
  14. בנצי אתה מדבר על הרכבים של השוק האמריקאי,משהו שונה לגמרי מהדגמים האירופאים,פה אנחנו מדברים על מנוע 3 ליטר דיזל. גם הלנד קרוזר של השוק האמריקאי הוא שונה לגמרי מהלנד קרוזר של הארץ והאמריקאי כמה רמות מעליו,וגם הוא לא מגיע לרמה של הריינג' רובר,הלנד קרוזר של הארץ זה טרקטור,13 שניות ל100 (בדגם החדש שיצא השנה 9 וקצת) זה בושה,40 וקצת קגמ על כזה טנק,מנוע רועש,הרכב לא נוח. זה לא רכב ,זה רכב עבודה,וככה זה גם מרגיש. מי שיכול לנהוג בדבר הזה יום יומי שיהיה לו בכיף,זה רכב עינוי מבחינתי,בטח ובטח ב400K שהוא עולה בארץ,עדיף עליו GLE בכל יום ובכל דקה. תאמין לי אני מכיר את הרכבים האלו מבפנים,יש
×
×
  • תוכן חדש...