Jump to content

Iwind

  • הודעות

    117
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Iwind

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

25

מוניטין

  1. תודה על המידע! וסליחה על ההקפצה. התחדשתי באחת ולכן מעניין אותי כמי שמתכנן לעשות עצמאית את מה שאפשר, איפה אפשר להשיג מידע לגבי הזמנים בהם יש צורך לבצע את ההחלפה ואילו חלקים ונוזלים מומלצים על ידי היצרן (ראיתי למשל שבשנה שעברה השתמשת בשמן אחר)
  2. מתעלק עם שאלה שאולי תעניין לא רק אותי, מה לגבי מנועי 1.6 כמו באיביזה SC של אותן שנים? אמינות דלק וכח בהשוואה ל1.4.
  3. היי, אני לפני רכישה של 208 ידנית ללא הטורבו. מתכנן להחליף את הרצועה וכל נוזלים והפילטרים באופן יזום בכל מקרה ורציתי לדעת האם הבעיה נפוצה גם במנוע זה? הרכב מ2014 וטופל במוסך מורשה עד לפני שנתיים, לא עבר את ההחלפה וגם לא מופיעה קריאה לריקוייל בלובינסקי. יד 00 ברישיון אם זה משנה והקליומטראז' על 130K עד כמה זה מדאיג?
  4. Iwind

    פגו 108 רובוטית

    תופס טרמפ ברשותך, מה דעתכם על הגרסא הידנית? בהשוואה ל208. האם מדובר באותו המנוע? בדגש על הנאה מנהיגה (הכל יחסי) ואמינות.
  5. פורד פיאסטה 96 השנתון בו נולדתי אשר קיבלתי בירושה מאבי, שהוציא מהסוכנות לקראת הולדת הבן. מנוע ו4 הילוכים (רק אבא ידע להכניס לחמישי בהצלחה 😁) זה כל מה שהיה. בלי מזגן והגה כח צריך מקלחת אחרי שיוצאים מחניה צפופה בקיץ אבל גדלתי בה ועד היום אני נזכר ברעש המנוע הכל כך אופייני ומקבל וולה של נוסטלגיה לפרצוף. אם כבר טסטים - אז למדתי על קיה ריו ידנית שהתחלפה לראפיד חדשה יום לפני הטסט הראשון שלי. את זה גיליתי בשיעור ה28 שהיה ב6 בבוקר, הבחינה ב7. כמובן שהרכב נכבה 3 פעמים בזינוק בעליה אבל לא הדרדרתי מילימטר ועברתי.
  6. חודשיים אחרי הגעתי למסקנה דומה לשלך ואני מתחיל לחפש a1 או ג'ולייטה ידנית אשמח לכל טיפ לגבי אחת מהן (לא באמת זקוק לגודל של האלפא אבל לא נגד) האם הA1 היא בחירה זולה יותר מבחינת אחזקה ? ובכלל, אשמח לכל מסקנה שיש לכם מההשוואה הלא קשורה הזאת מעבר ל טורבו ידני ב50k .
  7. האם הייתם מנסים את מזלכם עם מגאן קופה ידנית שנסעה מעט כל שנה וטופלה רק במורשה? ואם כן מה צריך לבדוק לפני?
  8. ובכל זאת ממליצים עליה המון כאן בפורום ויש כמה שמתעדים ולא נראה שהיא עושה צרות, עדיף להתרחק או שיש משהו לשים לב אליו בטיפולים שהרכב עבר?
  9. מחפש מגאן קופה ידנית, האם רכב שנסע יותר (130) אבל מטופל במוסך מורשה ואמור להיות שמור במיוחד, עדיף על רכב שנסע 100 ונראה גם במצב טוב ? מתכנן לסוע גג 12 אלף בשנה.
  10. אשמח לדעת אילו בעיות קיימות ובאיזה שנתונים, כמה בערך תעלה אחת שלא אמורה להיות בעיתית?
  11. תודה רבה לכולם, אשמח לעוד מידע על 208gti לפני מתיחת הפנים עם דגש על אחזקה. לא יצא לי לראות rs כמעט בכלל לא משנה איזה דור, גם אבארת יש מעט מאוד. האם יש מקום לחפש בו חוץ מיד 2 ופייסבוק?
  12. לא יצא לי לראות מודעה אחת בשנה האחרונה אז אני מניח שלא ריאלי לחכות וגם, מולטיאייר. למישהו יש תובנות כלשהן לגבי האדם?
  13. פיג'ו 208 חלומית אבל מרגישה קצת גדולה ויקרה עליי בנתיים. בהתחשב בעובדה שבין מיטו 155 לאדם S יש 7 שנים בערך (וגם הבדל במחיר), מה יכול לגרום לי לבחור במיטו?
  14. נכון לכן ציינתי דווקא אותו, מיטו תלתן ואפילו ג'ולייטה ידנית בסיסית נכנסות בתקציב, אך המולטיאייר מפחיד אותי ובכלל קיבלתי את הרושם שמדובר ברכבים יקרים מאוד. לגבי המיטו Tjet אשמח לשמוע שהיא באמת מזדקנת באמינות וכיפית לנהג, בהחלט יכולה לחזור להיות רלונטית.
  15. טוב אז ככה, כבר בערך 3 שנים שאני חושב על להחליף את הפונטו ספייס המזדקנת שלי בגלל חוסר אלטרנטיבה ששווה את המאמץ והכסף ושישאיר אותי באותו מצב מבחינת כיף( 80 כ"ס ידני). בעוד חודשיים אזדקן ומחירי הביטוח יהיו שפויים יותר, נוסיף את העובדה שאשאר לגור בבית בשנה הקרובה (לימודים בזום וגר לא רחוק בכל מקרה), והגעתי למסקנה שזה יכול להיות טיימינג מושלם להגשים חלום ומהרגע שזה הרגיש אפשרי, כנראה אין דרך חזרה... טוב אז התקציב הוא 50K רצוי פחות, לכן אני פתוח להתפשרויות מכל הסוגים חוץ מהנאה מנהיגה. לגמר הגיעו : אבארט' 500 - כי אם כבר אז כבר. הרבה התפשרויות אבל נשמע שמתאימה לי בול. מחפש בעיקר פאן בכבישים מאתגרים ופחות מעניין אותי קו ישר או זמנים. לא שמעתי על בעיות אמינות כלשהן (?) , נכנסות בתקציב רק כאלה לפני מתיחת הפנים. האם הנוחות בתוך העיר תיהיה כלכך נוראית למי שרגיל לנהוג על רכבים פשוטים וישנים שהיו לא נוחים כבר כשיצרו אותם בתחילת המאה? פג'ו 208GTI - קצת לב, קצת שכל. הרבה יותר שימושית מהעקרב ובכל זאת מיוחדת ועם הרבה אופי. מתבאס בעיקר כי כרגע לא מצאתי כאלו הנכנסות בתקציב, וכמובן המנוע - האם מדובר בTHP הבעייתי? כדאי להתרחק? קליאו RS - רק שכל. אומנם נשמעת כמו רכב מצוין בכל פרמטר שמצליח לעשות הכל מהכל, אבל מאוד מבאס אותי שאין ידנית מבחינת החוויה והפוטנציאל לתקלות. אשמח לשמוע גם עליה דברים שאולי ישנו את דעתי. נפסלו על הסף - מיטו 155 כ"ס כי יש לי פוביה ממולטיאייר, בעיקר כי ישנות מידי ולא מספיק ספורטיבית, אבל תיהיה זולה יותר לקניה משמעותית. ADAM S - נשמע כמו התפשרות דומה לאבארט' רק עם פחות נשמה. CORSA OPC - כי 208 עושה את זה טוב יותר. מחירי לוחות - עד כמה הם מנופחים? למשל, מוכר פרסם את הרכב ב65 '' גמיש לרציניים ", ואני רציני. אבל להגיע לראות את הרכב כשאני מראש יודע שיש לי 55 נשמע לי לא רציני, למרות שנראה לי שיש עסקאות שנסגרות בדיוק ככה. מה אתם הייתם עושים? מחירי אחזקה - מעבר לביטוח טסט וכו' מנסה להבין עד כמה ההוצאות השנתיות יגדלו (דלק בצד, נוסע פחות מהממוצע), מוכן לקבל גם עליה של 300% ויותר אבל חוסר הודאות קצת מפחיד אותי אז אשמח להבין עד כמה עמוק הבור אליו אני נכנס 😅 בסופו של דבר המטרה היא מקסימום כיף לשקל עם דגש על אחזקה כמה שיותר שפויה(מדובר בהתנסות ראשונה לכן לא ברור לכמה זמן הוא ישאר). לכן אשמח לשמוע על כל אחד מהרכבים שהזכרתי איפה הוא עומד מהבחינה הזו ומה אתם הייתם עושים .
×
×
  • תוכן חדש...