Jump to content

יאני

  • פרסום הודעות

    1,315
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

34 נייטרלי

2 עוקבים

אודות יאני

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    פולקסווגן גולף דור 4
  • תחביבים
    עולם הרכב, הנדסה, ספורט
  • מקצוע
    פתרונות סינון לתעשיית הרכב

צפיות אחרונות בפרופיל

2,275 צפו בפרופיל
  1. מסנן FP הינו טוב בסינון מתחת ל 10 מיקרון, אך פחות טוב מתחת ל5 מיקרון בסינון. בהקשר של ספיחת גזים הינו מסן נחות ממסנני פחם עם שכבות של 400 גרם. יש לו יתרון שהוא קצת מעכב גדילת בקטריות וזה עוזר למנוע ריחות עובש בתעלות מיזוג ומאייד. הוא בהחלט לא מסנן אנטי ויראלי זה קשקוש שייוקי שהוכח שגוי. זה בעצם מסנן שהוא טוב בהכל, אך אינו מצטיין באף פרמטר משום שיש מסננים שהם PM 2.5 שהם טובים ממנו בסינון ויש גם מסנני מזגן פחם פעיל כבדים, שהפחם שלהם יעיל יותר משלו אבל באוברול יש לו אחלה תמורה לכסף, גם אני משתמש בו לפעמים ומאוד מרוצה. יש להחליפו כל שנה או 15 אלף ק"מ. לאחרונה חזרתי למסנני פחם קונבצנ
  2. לבדוק מפלס שמן גיר, אם מפלס תקין יש לשפץ גיר החלפת שמן לא תועיל ורק תרע את המצב.
  3. חבל על הזמן גש למכון גירים הגיר דורש שיפוץ
  4. הסרטון מראה שהשמן שומר על תכונותיו כמו שבמקור לא שהוא בסדר לשימוש במנוע מודרני כי גם אם היה מיוצר היום באותו מפרט הוא לא היה מתאים. זה הכל. כנראה לא הבנת.
  5. אין בעיה להשתמש מפאת עמידות השמן במצב מאוחסן רק תערבב אותו לפני המזיגה. בגדול, שתי סיבות נפוצו שהיצרנים של השמנים ממליצים בין 5 ל-10 שנים זמן מדף הן: 1. הפרדות שמן בסיס והתוספים שוקעים ואז יש סיכון שלא תמזוג את השמן מעורבב ותקבל הגנה נמוכה. 2. מכיוון שהתקנים מתעדכנים ומה שהיום רשום עליו תקן X ומחר תקן X יהיו שונים במהות בפורמולציה כי התקן והמספר לא תמיד משתנה אך הדרישות לתקן כן ולכן הפורמולציה משתנה בהתאם. לכן, אם יש לך שמן ישן ורכב חדש, לא תמיד כדאי להשתמש בשמן שעמד במחסן 5 שנים ומעלה, כי הוא פשוט לא יהיה רלוונטי גם אם התקן הנכון יהיה רשום עליו.
  6. עובר דרכו. במערכות יניקה מודרניותגם בסחרור פנימי. 1. לא כל עוד מדובר במוצר מקורי זה מתוכנן להיות תקין ובכלל מפל לחצים לא משפיע המון במסנני מזגן התקן מעבדה מאוד מחמיר ולא משקף את המציאות. 2. עושה ושווה כל שקל בהנחה וזה פחם אמיתי ממקור אורגני ולא חתיכות פלסטיק מזויפות כמו שהסינים שמים. 3. אין דבר כזה לא להרגיש הבדל כשמדובר במסנן איכותי. 4. לא תמיד מסנן הפחם יהיה יעיל יותר ממסנן שאינו פחם זה תלוי במדיה, אבל תמיד יהיה לו יתרון בספיחה של גזים, ריחות ומניעת גדילה של בקטריות ועובשים.
  7. המצתים מקוריים ? אם הרכב שופר אולי גם המצתים צריכים להתחלף. פנה למי ששיפר את הרכב שיציע פתרון.
  8. איזה קוד מנוע וכמה כוח סוס?
  9. תקן. בדוק כפי שנאמר מעלה אם מגיע לך אחריות מורחבת. אם זה באמת מכטרוניק ואין לך אחריות, יש עם שנתיים אחריות אצל רון. קלאצ'ים ומכטורניק עולים סביבות 4 וחצי אלף כל אחד. הם באים כיחידה אחת חדשה. לאחר מכן, תשאיר את הרכב אצלך, מה הטעם למכור? תנצל את התיקון להנות מרכב תקין כמה שניתן. במקרה שלך עד הקלאצ'ים. אם אתה מוכר את האוטו מיד לאחר מכן אתה בעצם מכרת עם הפסד כפול.
  10. כנראה לא הוצאת כמו שצריך אולי יש לך מדיד שנורקל בפנים שצריך להוציא אותו. הוצאת מה שהוצאת תחזיר רק מה שהוצאת. לא יותר. ותלמד איך באמת מרוקנים שמן אצלך. כנראה שנורקל.
×
×
  • תוכן חדש...