Jump to content

יאני

  • פרסום הודעות

    1,308
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

32 נייטרלי

2 עוקבים

אודות יאני

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    פולקסווגן גולף דור 4
  • תחביבים
    עולם הרכב, הנדסה, ספורט
  • מקצוע
    פתרונות סינון לתעשיית הרכב

צפיות אחרונות בפרופיל

2,106 צפו בפרופיל
  1. עובר דרכו. במערכות יניקה מודרניותגם בסחרור פנימי. 1. לא כל עוד מדובר במוצר מקורי זה מתוכנן להיות תקין ובכלל מפל לחצים לא משפיע המון במסנני מזגן התקן מעבדה מאוד מחמיר ולא משקף את המציאות. 2. עושה ושווה כל שקל בהנחה וזה פחם אמיתי ממקור אורגני ולא חתיכות פלסטיק מזויפות כמו שהסינים שמים. 3. אין דבר כזה לא להרגיש הבדל כשמדובר במסנן איכותי. 4. לא תמיד מסנן הפחם יהיה יעיל יותר ממסנן שאינו פחם זה תלוי במדיה, אבל תמיד יהיה לו יתרון בספיחה של גזים, ריחות ומניעת גדילה של בקטריות ועובשים.
  2. המצתים מקוריים ? אם הרכב שופר אולי גם המצתים צריכים להתחלף. פנה למי ששיפר את הרכב שיציע פתרון.
  3. תקן. בדוק כפי שנאמר מעלה אם מגיע לך אחריות מורחבת. אם זה באמת מכטרוניק ואין לך אחריות, יש עם שנתיים אחריות אצל רון. קלאצ'ים ומכטורניק עולים סביבות 4 וחצי אלף כל אחד. הם באים כיחידה אחת חדשה. לאחר מכן, תשאיר את הרכב אצלך, מה הטעם למכור? תנצל את התיקון להנות מרכב תקין כמה שניתן. במקרה שלך עד הקלאצ'ים. אם אתה מוכר את האוטו מיד לאחר מכן אתה בעצם מכרת עם הפסד כפול.
  4. כנראה לא הוצאת כמו שצריך אולי יש לך מדיד שנורקל בפנים שצריך להוציא אותו. הוצאת מה שהוצאת תחזיר רק מה שהוצאת. לא יותר. ותלמד איך באמת מרוקנים שמן אצלך. כנראה שנורקל.
  5. עצם זה שקיבלת תשובה מטומטמת כמו או ואבוי צריך להחליף בדחיפות והם משתמשים בשמן פז שאין לי בעיה איתו כל עוד הוא עומד בתקן אבל ההפחדה המטומטמת הזו נאמרה רק בעקבות שינוי בצמיגות הקרה זה מעיד ששם לא מקצועיים בהבנה בנושא השמנים. במדינת ישראל ההבדל בין צמיגות קרה 5W ו0W היא זניחה מכיוון שאף רכב פה לא מניע בטמפ של בין מינוס 27 מעלות לבין מינוס 35 מעלות. הצמיגות החמה - 40 ותקן הביצועים (API או ACEA) הם שקובעים את דירוג השמן (צמיגות לחוד ודירוג לחוד). כדי לפשט: אם יש לך שמן שעומד בדירוג הביצועים ובצמיגות הנדרשת נגיד 0W40 - אתה מסודר. לא קשור לפז. ואם קורה משהו למנוע בזמן האחריות וטיפלת במוסך מורשה משרד
  6. בדיוק מה שקרה אצלי, במקרה שלי רון הציל אותי בשעה 15:00 ביום שישי, חלץ לי כמו שועל את הבורג עם מברג לום בקונטרה וראצ'ט חשמלי כי ידנית לא היה מספיק תנועה מהירה לתפוס את הבורג בתבריג, חלץ את אינסרט התבריג בעדינות של מנתח ושטף עם שמן שלא ישארו שבבים בקרטר, לקח מארגז הקסם שלו בורג אובר סייז במידה מדויקת לקרטר של ואג והבריז עמו במגע יד אומן (אין סיכוי שהייתי מצליח לבד לעשות דבר כזה בלי להתאמן איזה עשר פעמים קודם) ללא שום צורך בפירוק את פתח הקרטר. עד היום אני עם אותו בורג שהבריז יחד עם הברגתו את ההברגה מחדש. טריק מגניב מאחד שאכפת לו שבנאדם לא יכנס לבור בגלל הברגה גמורה. לא לקח לי שקל. אם זו הרמה
  7. לא צריך להגזים. שמן סינטטי איכותי מחזיק שנה בכל תנאי העבודה - רק לא לעבור שנה בהרבה - גם אם עשית 7 אלף ק"מ או פחות - לא למשוך יותר מדי את הטיפול בטענה שלא הגעת לק"מ הנדרש.
  8. זה לא יקר, תכלס אתה זה שמתעקש, רשמנו לך מה לעשות. תקבל החלטה זה לא רכישת דירה כולה שמן מנוע.
  9. הבוקסות משולש היו בסדר גמור לדעתי, לפחות זו שבתמונה. הרפידות היו זקוקות להחלפה. כל השאר - מי יודע... אם יש לך ספק, אל תלך אליו יותר. ץעשה שיעורי בית למי ללכת. יש לא מעט מוסחים טובים ואמינים מומחים בדגמי ואג שיודעים באמת מה צריך להחליף מתי.
  10. השמן GTX בתמונה ממש לא עומד בתקן SN PLUS וגם לא SN ואפילו SM. השמנים שלהם שכן עומדים בזה, אלו שברשימה מעל התמונה של השמן GTX בכל מכל כזה זה מצוין שם שחור על גבי לבן על האריזה עצמה. בכל מקרה אין טעם לשים שמן SN PLUS / ILSAC GF-5/6 ברכב שהיצרן לא טוען שצריך.
×
×
  • תוכן חדש...