Jump to content

יאני

  • פרסום הודעות

    1,255
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

26 נייטרלי

2 עוקבים

אודות יאני

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • תחביבים
    עולם הרכב, הנדסה, ספורט
  • מקצוע
    פתרונות סינון לתעשיית הרכב

צפיות אחרונות בפרופיל

1,773 צפו בפרופיל
  1. תחליף שמן - אולי נפלת על שמן מזויף. קסטרול מזויף מאוד נפוץ בארץ. תרקנה אצל משווק מורשה שרשום בקסטרול ישראל. חפש בגוגל.
  2. יאני

    1.0 TSI

    מחזק. מנוע מפתיע ביותר הן מבחינת ביצועים והן מבחינת אמינות.
  3. תוודא בספרות יצרן לפי מוסך יבואן. לפי מה שבדקתי אין הוראת החלפה ברכב הזה אלא מחליפים שיש כשל במשאבה ומחליפם יחידה מושלמת.
  4. לדעתי תמכור את הרכב לפירוק לא שווה להתעסק איתו
  5. לא אם עושים כמו שצריך. אין סיבה לפחד.
  6. בשביל זה יש מסנן גיר. אם הגיר במצב כזה רע שיש בו שבבים ששוחים להנאתם בכל המערכת (מה שלא אמור לקרות כשיש מסנן מיקרוני) אז בלוק השסתומים לא יהיה בטוח דווקא במצב המזוהם יותר. בהתחשב במצב תיאורטי כזה, עדיף להחליף חלקית ולא לעשות שטיפה, כי הדילול הוא פחות דרמטי ותהיה פחות נדידת משקעים. הבעיה שהרבה פעמים היתה קורית, היא שהיו משתמשים במכונות שטיפה לגירים והיו מזהמים את הגיר המטופל בזבל ולכלוך של גירים קודמים שטופלו עקב רשלנות וחוסר ניקוי או ריקון משמנים לא מתאימים (היו משתמשים באותה מכונה למלא סוגים של רכבים ושמנים ולא מנקים את המערכת יסודות בין רכב לרכב.)
  7. רב הנסתר על הגלוי. לכאורה נראה שלא הסבירו לך את הפעולות שביצעו.
  8. אין שום בעיה לערבב. שמני מנוע ניתנים לערבוב - כל שמן מנוע הוא מעורבב גם ככה איך שהוא יוצא מהמפעל. רוב התוספים של רוב מותגי השמן הם גנריים לפי הזמנה לפי תקינה נדרשת של המשווק (לובריזול למשל) ובמידה של מיהול כזה או אחר וזה באותו תקן זה תמיד שומר על המינימום שהתקן דורש (או המקסימום) - כך שאין בעיה בכלל. גם בנושא הצמיגות זה הרי דינמי וכל עוד זה בטווח, זה תקין. גם בשמני ממסרה זה ככה.
  9. יכול להיות שלא שינו לך את ההגדרות למרווח FIXED. לך לפי היבואן ותבקש שישנו אצלך במחשב לפי ההוראות למדינה שלנו.
  10. ממליץ לך להתקשר לסופר גיר. מכון גירים מהטובים בארץ יסביר לך מה ההמלצה שלו. כנראה יבקש שתגיע עם הרכב לבדיקה.
  11. מאזדה 3 האצ'בק - זוללת דלק ואבל מאוד אמינה. טויוטה קורולה - אמינות מופתית, סחירות ותמורה נהדרת למחיר גם בנושא מקום ותא מטען סקודה פאביה 2015 ומעלה - מאוד מרווחת - כנ"ל כל הסגמנט סיאט איביזה וVW פולו. גם חסכוניות - לשמצה ידועה תיבת ההילוכים. אבל זה די מתקזז עם חסיכון הדלק אבל הנסעיה מעולה:) פורד פיאסטה - רכב נהדר כרכב שני במיוחד ידני או עם הגיר הפנלטרי יונדאי I20 או I30 - גם רכב אמין סה"כ - לא דברים בומבסטיים. עדיף מפרטי ולא מגרש אלא אם יש מחיר משמעותי וכל התיקונים אתה מתקן איפה שבא לך והם משלמים.
  12. רכב חדש אין עליו יותר מדי מידע מעבר לנתונים שיווקיים שאתה יכול לראות בכל כתבה של ביקורת רכב. אם אתה מחפש/ לדעת מחלות או בעיות אז חפש בכללי DSG7. זה הדבר היחידי וגם הוא כבר שופר ויותר אמין מבעבר. בכל מקרה לדגמים יותר ישנים תמצא יותר מידע כי הוא מצטבר ובעיות עולות לרשת. אני אישית חושב שזה רכב מאוד שימושי, בסגנון אטקה אבל יותר איכותי בגימור והוא די גדול מבחינת מרחב פנימי. הבעיה זה צ'מפיון והעובדה שהם משווקים עם מעט שנות אחריות יצרן והשירות בעייתי.
  13. 75 גרם בשנה זה זניח, פעם בשנתיים שלוש קצת למלא גז לא קריטי. אבל...לא נראה לי שזו הבעיה שלך איבוד גז. כפי שציינת הרכב בעמידה לא מקרר ויש לזה מספר סיבות אפשריות. צריך אבחון מדויק.
×
×
  • Create New...