Jump to content

mcaspi

  • הודעות

    2,982
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

3,493 צפו בפרופיל

הנקודות של mcaspi

חורך אספלט מצוי

חורך אספלט מצוי (8/14)

321

מוניטין

9

תכנים שנפתרו

  1. לא נראה קריטי, למרות שאי אפשר לדעת מה הוא מזג. תעקוב כפי שכתבתי. מוסכניק רציני צריך להחזיק כמה סוגי נוזלים, אבל למה לעשות את זה, אם אפשר למזוג את הנוזל שנראה הזול ביותר?
  2. תלוי גם בכמות, ולא כתבת. אחת האפשרויות היא לעקוב בעתיד אחרי צבע הנוזל, ואם הוא משנה את הצבע שלו, להחליף. לא הייתי חוזר למוסכניק לטיפולים. אצלי רק אני מוסיף נוזל.
  3. לא חושב שנגרם נזק רציני לרכב. חושש שייגרם נזק בעתיד או לא תהיה מבסוט? תמכור מתי שתחליט, ותיתן למישהו אחר את ה"תענוג" או שלא. חלק מההחלטה אם להחזיק רכב נוגעת לשירות.
  4. אומרים 40 מעלות (בדים עדינים), אז מי אני, אלא אם מדובר על מחלות וזיהומים, שאז מדברים על 60 מעלות.
  5. ענית לעצמך, הבעיה היא בטמפרטורות הנמוכות.
  6. לא ניתן להחליף את טמפ ברירת המחדל. נראה לי שאם הם הגיעו למסקנות שלהם, זה הכי טוב לימים אלו. בינה מלאכותית: בגדי כותנה רגילים מומלץ לכבס בטמפרטורה של 40 מעלות צלזיוס. בגדי כותנה לבנים, מגבות או פריטים מלוכלכים במיוחד – ניתן לכבס גם ב-60 מעלות ואף יותר, בהתאם להוראות על התווית. בגדי כותנה צבעוניים או עדינים – עדיף לכבס ב-30–40 מעלות כדי לשמור על הצבעים והסיבים. טמפרטורה של 40 מעלות מספיקה לרוב סוגי הכותנה כדי לנקות היטב את הבד, לשמור על עמידות הסיבים ולמנוע התכווצות או דהיית צבעים. טמפרטורה גבוהה יותר (60 מעלות ומעלה) מתאימה במיוחד לפריטים שדורשים חיטוי, כמו מגבות, מצעים או בגדים מוכתמים מאוד, מאחר שהיא הורגת חיידקים ומסירה לכלוך עיקש. כביסה בטמפרטורה נמוכה יותר (30 מעלות) שומרת טוב יותר על צבעי הבד ומפחיתה בלאי, אך פחות יעילה בחיטוי. בקיצור, נראה לי שאתה לא מעודכן.
  7. סיכוי גבוה שהמנוע אולי הלך בגלל הטיימינג, ואז הם אחראיים לנזק. מהנדסי רכב יכולים לקבוע בחוות דעת את הסיבות לכשלים ברכבים.
  8. לא בעיה בממיר מומנט אלא במעגל הסולנואיד שלו. נראה כמו ריקון נוזל גיר, פירוק אגן נוזל הגיר, החלפת הסולנואיד, הרכבת האגן ומילוי נוזל גיר.
  9. תנסה אולי לנתק ולחבר את הקונקטור שלו (A). אם זה לא עוזר, אתה יכול לרכוש אוהמטר (פשוטים עולים כמה עשרות ש"ח) בחנויות אלקטרוניקה או ציוד טכני כמו שזר, ולמדוד את ההתנגדות שלו ( במכשיר). צריכה להיות שם התנגדות של כ-2500 אוהם. אם הוא לא מראה ערך, וכיוונת נכון את המכשיר, הוא סיים את חייו.
  10. התכוונתי ליידע אותה אם תחליט להחליף מירוק לצהוב. רווית, תוודאי שירוקנו כמה שיותר מהנוזל הירוק.
  11. למה את חושבת שזה בסדר? נוזל ירוק בהיר מומלץ לרכבים שלהם עד 2002, ולא מומלץ לערבב אותם. במצב כזה אין התאמה מיטבית לחלקי הרכב.
  12. עד כמה שאני, כשמו כן הוא. גיבויים כמו יחידת איתור נוספת או סוללה.
  13. ביקשת פרטים או לא שאלת?
×
×
  • תוכן חדש...