שלום לכולם
אשמח לעזרה/ייעוץ.
מדובר על שברולט ספארק 2020,
הרכב עשה כ 65000 קמ.
לפני יומיים התחלתי לשמוע רעש,ממש עם לחיצה על הגז(חירחור,נקישות קטנות),מציין שאין רעש בנסיעה רצופה.
הגעתי למוסך ונבדק הכיוון של האגזוז+ממיר קטליטי,זה לא משם.
חבר זרק רעיון שאולי הרכב צריך לעשות טיימינג,האם הרכב במצב הזה צריך?
בנוסף מציין שהרכב עבר טיפול שוטף לפני כחודש(שמן,פילטרים,פלאגים,ברקסים).
תודה לכל מי שמנסה לעזור.