Jump to content

אודי זק

  • הודעות

    220
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    סוזוקי סוויפט 2008

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של אודי זק

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

29

מוניטין

  1. נסעתי נסעתי איתו הלוך וחזור לאילת נסע יופי
  2. 60-70% ההנעה בחום קלה הרבה יותר הרכב לא נחנק בהנעות מניע חלק. הרעידות שככו אני רואה שיפור משמעותי בצריכת דלק אני מקווה שרק ישתפר
  3. סיכום. החלפתי חיישן לחץ אויר סעפת יניקה חיישן אויר בבית פילטר אויר חיישן ואקום מצערת ושסתום IcA לחדש עשיתי לימוד מצערת כמו הוראות @נירו72 קודם כל רואה שיפור בצריכת הדלק. דבר שני הרכב רגוע הרבה יותר עדין רועד מעט אבל זה יותר מתכתב לי עם תושבות לא מקוריות נסעתי איתו לים המלח אתמול נסיעה חלקה ב"ה עכשיו קניתי פלאגים של דנסו ik20tt שלפי היצרן צורכים פחות חשמל ויש להם ניצוץ חזק יותר שיגיעו אתקין ואדווח על השינוי לטובה אבל נראה כיוון נכון.
  4. משום מה אין להם שום רכיב לרכבים האלה
  5. נסעתי איתו הבעיה שחיישן לא מחובר וכנראה יצאו גזים דרך הצינור הזה ושרפו אותו ממש הצינור הלך לגמרי התפורר מהחום כשחזרתי רציתי להוציא את הצינור כדי לעשות אתה קומבינה עם החיישן להדביר אותו וראיתי את הצינור שרוף ועוד שאלה מאיפה אני יכול להוציא מספר om של חלק? יש אתרים לזה? ועוד שאלה מאיפה אני יכול להוציא מספר om של חלק? יש אתרים לזה?
  6. לגבי נסיעה עם הרכב זה עלול לגרום נזקים? או שזה לא משהו קריטי לטווח של שבוע שבועיים עד שיגיע החלק? @קיורטוש אוטומוטיב @נירו72 @mcaspi בתודה מראש
  7. מעדכן לטובת המסייעים @נירו72 @mcaspi החלפתי את שסתום הICA על הדרך החלפתי את חיישני האויר בסעפת יניקה שסתום ואקום חיישן אויר שנמצא על הבית פילטר בנתיים ללא שינוי מהותי יש פחות רעידות נסיעה יותר חלקה הגיר עובד הרבה יותר זריז לתחושתי (קיבלתי הרגשה של טורבו) הטורים נמוכים יותר בשיוט צריך לעשות לימוד מצערת מחדש אחרי זה? בכל מקרה הזמנתי פלאגים חדשים של דנסו ik20tt מקווה שיעשו לו טוב
  8. עשיתי בסוף הזמנה שחרגה ב10 סנט ועדיין כולל עלות דמי טיפול ומיסים תעלה לי פחות ממה שמוכר היצרן הכי זול שאני מכיר קניתי את החיישן של ntk ועוד 4 פלאגים של דנסו אירידיום הכל עלה 75.1 דולר בארץ חיישן לבד 1000 ועוד 4 פלאגים 300 שח
  9. ח חישן של חברה כמו דלפי שהוא גם OE לא יהיה טוב כי צריך חיישן מקורי?
  10. איפה אני בודק אם זה עומד בצו יבוא אישי לרכב או שצריך מעבדה וכל הברדקיה הזו?
  11. אני אחדד בדקתי עם היבואן חלף מקורי עולה באיזור 1000 שח שזה מטורף אני לא מבין עד הסוף איפה אני מוודא שהיצרן אומר שהחלק תואם ngk חברה אמינה מאד לטעמי העניין שיש מבחר של חלפים מחברות אירופאיות שעלותם נמוכה יותר השאלה היא אם זה פשרה באיכות או תוצאה של שרשרות יצור כאלה ואחרות יש שם מוצר איטלקי זול יותר או בריטי טיפה יקר יותר מה לדעת החבריא פה עדיף עוד פעם מה עדיף לי חדש אירופי זול או NGK? או מפירוק שזה יעלה בטח יותר מחדש חליפי ושאין לי מושג לגבי האיכות שלו בתכלס זמן המשלוח קצר מאד
  12. ואיך אני יודע שהחיישנים ברשת תואמים עם אותם נתונים?
  13. היי ראיתי בחברה הזו או באלוואדי מה היית ממליץ לי לקחת אשלח קישורים לשניהםhttps://spareto.com/products?utf8=✓&keywords=0261230562+ אוhttps://alvadi.co.il/spare-parts/suzuki/vitara-2015/sensor-exhaust-pressure-5922/4011658-suzuki-escudo-ly-1-0-apk-310-82kw-petrol-suv-2018-petrol עוד שאלה האם זה עלול להזיק לרכב שאין לו את החיישן הזה?
×
×
  • תוכן חדש...