שלום לכולם.
משהוא מוזר קרה במערכת מולטימדיה ברכב, אני שם מוזיקה אני שומע הכל מצויין וסבבה אני מעביר לרדיו ולא שומעים כלום פשוט כלום... זה אפ"י לא משמיע רעש של בעית קליטה של אנטנה פשוא לא שומעים כלום..., פתאום ביום בהיר נכנס לרכב וזה קרה, מה זה יכול להיות, עשיתי ריסנט למערכת ועדיין לא עזר, מה זה יכול להיות, וואוי חייב עזרה..
תודה.