-
פרסום הודעות
13,224 -
תאריך הצטרפות
-
פעילות אחרונה
-
מחלה של הרכב הזה- היתה לי כזו גטס עם מנוע 1600 ונאמר לי שאפשר לנסות לנקות את המרימים שנתפסו מבוצה ואם לא יעזור אז צריך להחליף. הבעיה שעלות כל מרים היא סביב ה 70 ש"ח ויש 12/16 כאלו וגם ההחלפה לא זולה- צריך לפרק גל זיזים,פסנתר. מצרף קישור,בוצעה בו עבודה על יונדאי אקסנט-אולי לא אותו רכב אבל אותו רעיון-העבודה מורכבת לאדם שאינו מקצועי. https://knufia.org/החלפת-מרימי-שסתומים-ביונדאי-אקסנט-שנת-20/
-
מנוע חדש מהניילון ? בטוח ? אם כן,כמו שרוי כתב- מות המנוע הוא תוצאה והסימפטמום הוא משהו לקוי באחד מרכיבי מע' הקירור או שיש תקלה במאוורר /נגד שלו במהירות השנייה ולכן הרכב מתחמם.
-
בנסיעה עירונית צריכת הדלק גבוהה בכל מקרה וזה לא מדד לרכב תקין או לא. בנסיעה כזו כדאי להחליף שדמן ומסנן כל 10-12,000 ק"מ ולא למשוך עד 15000 ק"מ כי השמן מתחמצן ואז הבוצה חוגגת. \לקח משני רכבים בעבר- אפלאוטז שגמראה עם החלפת מנוע יונדאי I30 שניצלה בדקה ה 90 מגורל דומה בתנאי נסיעה של 60-40 (40% עירוני והשאר בינעירוני)
-
בן כמה הרכב שאתה מתעקש על מורשה יבואן ? יש כאן לא מעט המלצות על מוסכים מתמחים טובים מאוד כמו שאפט/גבע (תל אביב) או אורן (חולון).
-
נסיעה עם מאפיינים כאלו היא מקרה קלאסי,שעלול לגרום להצטברות של פיח ובוצה במערכת השמן. בדיקה פשוטה ללא היותך אדם מקצועי- פתח כאשר הרכב קר את פקק מילוי השמן ותראה אם יש עליו שמן שרוף (זוהי הבוצה). צלם את פקק מילוי השמן והעלה לכאן כדי שיהיו לנו נתונים להעריך מה כדאי לעשות.
-
ניקוי מקצועי לא יסתכם בהתזת שום ספריי "שקר" כלשהו כמו שרוב בעיות זיהום האוויר לא נפתרות ע"י תוספי הפלא ו"שמני נחשים". צריך לפרק את בית המצערת,לנקות כמו שצריך,לחבר סורק ולבצע לימוד מחדש. במצערת אלקטרונית,העבודה מעט יותר מורכבת ויש רכבים בהם הגישה לפירוק לא נוחה ולכן העבודה אינה זולה. לא יודע על איזה רכב מדובר כאן אבל זה בטח רכב מ 7-8 השנים האחרונות גג- אצלי בהונדה סיוויק במורשה בוצע הטיפול הזה לאחר החלפת צינור קרוע המתחבר לפילטר האוויר. תוצאה- שיפור משמעותי בסחיבת הרכב ובצריכת הדלק,המנוע הרבה יותר שקט ונמרץ. לגבי עלויות- יש ניקוי "פשוט" ללא פירוק מלא שיעלה סביב ה 300 ש"
-
מאזדה 3 שנת 2004 מתניע לאחר מספר נסיונות ומגמגם קשות בהנעה
colauti 9 פרסם הודעה בנושא של gale טכני, אחזקה וטיפולים
הייתי בודק אפשרות להתייעצות וטיפול מול מוסך ברק,היה מורשה מאזדה והיום מוסך מומחה. המוסך נמצא ברחוב חלוצי התעשייה מצד ימין מעט אחרי הרמזורים של צומת ק.אתא. -
מאזדה 3 שנת 2004 מתניע לאחר מספר נסיונות ומגמגם קשות בהנעה
colauti 9 פרסם הודעה בנושא של gale טכני, אחזקה וטיפולים
האם בוצע ניקוי מנוע צעדים ובית מצערת יסודי ? נשמע שהבעיה מתחילה שם או באחד החיישנים. לדעתי,כדאי להשאיר את הרכב במוסך ללינת לילה ולמחרת בבוקר,יחברו מכשירי אבחון יניעו את הרכב ויוכלו לאתר את התקלה. כדאי לבחור במוסך שלפחות מתמחה במאזדה או מכון טוב להזרקות דלק ( מאיזה אזור ??) כדי שהאבחון יהיה מקצועי ומדוייק. -
גם אני לא ואם אני זוכר נכון בשנתון הזה יש שרשרת תזמון ולא רצועה בטח אם הרכב בעל נפח 1200/1250. הבעיה במקרה הטוב היא בוצה- טיפול פלאשינג מעט אגרסיבי כולל פירוק אגן השמן וניקוי כל הנדרש ואולי גם החלפת רשתית משמרת -זה טיפול שיכול לעזור. אם עדיין הבעיה ממשיכה-יש תקלה יותר רצינית במנוע- לכיוון טבעות בוכנה שחוקות (רינגים).
-
מתי הוחלף לאחרונה שמן גיר ומסנן גיר חיצוני (אם קיים) ? הייתי מתחיל מהחלפה חלקית של השמן ואם יש מסנן חיצוני מחליף גם אותו.
-
גם אבי פארטס מומלץ כאן בפורום- יש לו במלאי גם ממירים אוניברסליים (תברר אם גם לסוג הרכב שלך).
- 7 תגובות
-
- 1
-
-
- ממיר קטליטי
- ניסאן קשקאי
-
(ועוד 1 )
תגיות:
-
החלפת הילוכים לקוייה - סוזוקי בלאנו 2002
colauti 9 פרסם הודעה בנושא של בלנו 2002 טכני, אחזקה וטיפולים
בגלל שב 2009 היה גם וגם שידע שהפלנטרית עדיפה מבחינת אמינות ואיכות נסיעה. היתרון של הרובוטית-היא קצת יותר חסכונית בדלק.