Jump to content

IsraelR

  • פרסום הודעות

    391
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות IsraelR

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
  1. היי חברים, במהלך נסיעה מאוד קופצנית ( טיול שטח) מספר פעמים(3-4) המנורת חוסר טעינה נדלקה, המזגן הפך לחלש יותר, תגובה קצת יותר איטית של הרכב, אבל הרכב נסע, הסתדר מעצמו בכל בפעמים לאחר חצי דקה. התופעה נעלמה כשחזרנו לכביש. בהתחברות OBD , במהלך אותם פרקי זמן שבו המנורה הופיעה המתח ירד ל12.3/4 יש מצב שכל פעם שזה קרה הייתי בשיפוע, לא זוכר במדויק קיה סורנטו 2005. מדגיש שוב, בכביש הכל תקין, מראה טעינה של 13.9-14.3
  2. מה הדרך הנכונה להשתמש? לשים כאשר המיכל כמעט ריק ולמלא סולר?
  3. אפשר קישור ליוניט TPMS שיש לך על ההגה?
  4. האם הרעש רק כשהאוטו קר או במהלך כל היום?
  5. תודה מאור, הוא מוסכניק שאני מאוד מעריך, ועדיין אשמח לשמוע את דעתכם, האם האבחון תואם את הבעיות? איבוד מים טחינה על הפקק
  6. בוצע היום בדיקת לחץ נוספת, המנוע היה חם, הלחץ נשאר תקין ויציב בתחום הירוק גם בטורים גבוהים, מה שכן לאחר הנסיעה המאומצת נראה מעט טחינה על הפקק שמן, בעל במוסך אבחן שהקולר נפרץ ולכן יש עירוב של מים ושמן. הוא טוען שאם הלחץ תקין, הרכב לא מתחמם והמנוע מגיב טוב זה כנראה הקולר שנפרץ. קבענו להחליף את הקולר + שמן פילטר שמן + מים ירוקים+ אטמים בראשון מה דעתכם?
  7. קיה סורנטו 2005 מנוע דיזל, רכב לא מתחמם אבל מאבד מים , משהו כמו 2 ליטר על 300-400 ק"מ.בדיקת לחץ שבוצעה נמצאה תקינה, הלחץ לא נפל.הוחלף פקק מיכל עיבוי (אין פקק ברדיאטור) על הפקק החדש יש סימנים של נוזל ירוק (אמור להיות?) אין נזילות, לפחות לא כאלו שנראות לעין. הרכב רוב הזמן עושה נסיעות קצרות, על הפקק יש מעין נוזל שקוף/שחור. אשמח לעזרתכם מה עוד ניתן לבדוק? אם הבדיקת לחץ יצאה תקין זה אומר שהראש תקין? האם יכולה להיות בעיה בראש על אף הבדיקה התקינה?
  8. אז איזה בדיקה ניתן לעשות כדי למצוא את הבעיה?
  9. אני מחפש גם גראנד ויטרה, האם ייתכן שהמדגם של 2007 אין יותר הילוך כוח?
  10. לגבי הסורנטו, למה לשים לב? כיצד להתייחס לרכב שכבר החלפת מנוע ?
  11. אוקיי, מתחיל להצטמם, ראיתי מספר " טאראקנים" יפים ביד 2, יש מחלות ידועות לרכב?
×
×
  • Create New...