Jump to content

ninickname

  • פרסום הודעות

    28
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות ninickname

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    Civic
  • תחביבים
    מחשבים , גיימינג .
  • מקצוע
    מהנדס תוכנה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. היו פה כמה פוסטים שאני כחבר צעיר זוכר, תחפש, ממש בשבועות האחרונים היה דיון ארוך על המחיר לעומת המחירון של הרכב הזה..
  2. אני חושב שדבר כזה צריך להיות פלילי. כי זה סכנת נפשות וסיכון חיי אדם, כי מוסך שמשאיר רכב בלי פילטר אוויר, זה מוסך שעלול לעזות לך איזה נזק בבלמים כשאתה בא לטיפול כדי להראות לך כמה עוד אתה צריך לטפל ולעשות, ושתחזור אליו מחר תגיד לו אמן ותודה
  3. בראש שלי ההפך , זה NO BRAINER להשאר עם האיוניק . אם נסתכל שנייה על המכירה : במידה והנסוע הולכת לרדת משמועיתי , במעמד המכירה שזה יהיה עוד כמה שנים במקרה הטוב , הקילומטראג' השנתי הממוצע ירד , בגלל הנסוע המועט שהולך להיות על האוטו . ב' בהנתן שזה הרכב היחיד מאיך שזה נשמע שהוא בגודל אמיתי של רכב בבית אחרי כל הסופר מיני , אני חושב שיהיה נחמד שיהיה רכב אחד שהוא קצת יותר גדול מרווח ועם תא מתען מכל ה 208 למיניהן . כן זה אולי קילומטראג' גבוהה , אבל זה אוטו היברידי ומהנדס בן 50 נינוח . המנוע פה לא עבד קשה , כנראה גם לא שאר מערכות ההנעה . יש הבדל בצבירת קילומטראג' , רכב חדש נוטה ( לפחות לפי
  4. קודם כל שאפו על ההתקנה ועל המערכת , הלוואי והיה לי חצי מהחנישות והידע והייתי מגיע לחצי מהתוצאה שאתה שואף אלייה . אני טיפה אדחוף את האף , אני אציק כאן כי אני לא יכול לשאול בהודעה פרטית , אני אשמח אם תוכל ליצור איתי קשר בפרטי, אני מעוניין בחלק מהציוד שאתה מוכר ביד 2 , אבל אין לי 40 הודעות אז אני לא יכול לשלוח לך הודעה פרטית . וכן לשמוע ממך כמה פניני חוכמה לגבי התוכנית שלי לביצוע ברכב שלי(בתקווה עם הציוד שלך ועוד קצת). תודה מראש
  5. תלוי מאוד במצב רוח באותו הרגע ומי נוסע איתי, וגם מה הייתה הדרך שעשיתי עד שהגעתי לנסוע בעיר. אני אני מגיע מחוץ לעיר שהכבישים היו ריקים והייתה לי אפשרות "לטוס" בכבישים הבין עירוניים , אני לא יהיה כל כך שלו גם בעיר . (שגם פה , תלוי במצב רוח ותלוי במי באוטו , יש ימים עם כבישים ריקים שאני משתולל ויש ימים שאני בימני נוסע עם קרוז קונטרול של נניח 120 בכביש של 110... ) מצד שני אם כל הנסיעה הבין עירונית הייתה פקקים , אני יגיע לעיר ואני אסע ברוגע . אם אני לוקח את אמא לסיבוב בסופר בתוך העיר, אני יהיה יותר נינוח ושלו מתחילת הנסיעה ועד סופה . כמובן , יש את העיניין של הנהגים שמביעים את הסעיף (ה I10
  6. האמת שלא , כנראה מישהו אחר חשב בדיוק את אותו הדבר כמוני , לא ידעתי שבכלל קיימת קבוצה כזאת , אבל עכשיו זה הגיוני שאתה אומר ...ובכל אופן תודה על הרצון לעזור אבל נראה לי אני אשאר עם הסיויק המשפחטומתית המשעממת שלי לעבודה כמה שנים עד שהחליט שזה הזמן לעלות ברמת חיים . פחות נח , אני גר ועובד במרכז , הייה איזה חלום להביא אס 1 שובבה ועצבנית , אבל זה ממש מעט אוטו , עם מחיר לא מבוטל , כשבאותו הכסף אפשר להביא איי 4 עם 4 על 4 ומנוע 2, עם 200+ סוסים סטוק . כמו שהחברה בתגובה לפני הציע .. כן , זאת הייתה המחשבה , לעלות בתקציב או לרדת בשנתון, ששניהם זה יקר/לא כל כך פרקטי , והרבה מה רכבים בשנתונ
  7. מצויין. תודה . וכמה זה באמת עלול להיות נורא עם הגיר היבש , נגיד A3 עם 1.8 עם סטייג 1 , אם אני שם כסף בצד למכטרוניק ולקאצ'ים . מה הסיכוי שב5 שנים אני אצטרך להחליף אותם יותר מפעם אחת ? קלאצ' אני מבין שזה גם עיניין של שחיקה , אז לכמה אורך חיים אני יכול לצפות מהם (בKKM)? אני לא מפחד ממוסכים, ואני מודע להוצאות הפוטנציאיות מסביב .
  8. היי לכולם. (אם אתם חושבים שזה יותר מתאים לפורום ייוץ בקנייה אשמח אם תעבירו אותי לשם, או בכלל לטכני ואחזקה .) אני שוקל להחליף את הסיויק 2016 שלי , ואחת המטרות העיקריות , מעבר ללא הלוציא על זה סכום אינסופי של כסף , זה לקבל שדרוג בכח , בלי שזה יפגע באופן אינסופי באמינות . אחרי שיטוים פה ו שם , נתקלתי ב AUDI A4 שמגיע עם מנוע 1.8TFSI , בגרסה של 120 כ"ס , והיא מתומחרת יחסית בסדר. הראש הקרימינאלי שלי , ישר לקח אותי לחפש מה יקרה למנוע הזה עם עושים לו STAGE 1 הרי בסופו של דבר , זה אותו מנוע DETUNED . עכשיו השאלה אלייכם חברי הפורום היקרים . למיטב הבנתי שתיבה שם היא לא הDSG7 הידועה לשמצה כ
  9. מחמיא לי שציטטת אותי פעמיים באותה התגובה חח זה סיוויק /קורולה אלה אם אתה רוצה קטן יותר ואז זה יאריס גאז סיריון סוויפט אלה אם אתה מחפש גדול ואז זה קמרי אוונסיס ואקורד... וכו
  10. אנשים עם הגירים כפולי המצמדים הבעיתיים של שלל החברות , בין אם זה גרמניות או צרפתיות או למיטב זכרוני אפילו פורדים , הוציאו על אחזקה ותקלות ככל הנראה הרבה יותר מבעלים של יפנית מזקנת ממוצעת . לדעתי , לכל רכב יש את הגיל הSWEET SPOT שלו . אני חושב שהכי משתלם כלכלית ואנשים מוזמין כמובן לחלוק על דעתי , זה להחזיק רכב מגיל 7 עד שהוא מגיע למצב שהוא שווה 5 אלף. יש אנשים שמדרגים את האוטו , לאוטו האוטו כל פעם שיוצאים פיצ'רי בטיחות משמעותיים. יש אנשים שקונים רק חדש כי נכבו בעבר מחוסר אמינות . כל אחד והג'וקים שלו. יש לי חבר שלקח ליסינג פרטיתפועלי כי הוא עצלן ולא בא לו להתעסק במכוניות מוסכים
  11. האמת אני בדילמה מאוד מאוד דומה , גם לי יש סויוק 2016 , שקניתי אותה לפני כחצי שנה במטרה להשתדרג ולהתחדש , היא עכשיו עומדת עם פחות מ35 אלף קילומטר במד אוץ (היא הייתה רכב שני , ואני קניתי אותה בתחילת הקורונה , ואני עובד לא רחוק, אז בקושי נוסע ) . אבל משהו בה חסר לי , היא מתהגת בסדר גמור על הכביש , ובמהירויות גבוהות היא מטפסת יפה אם ללוץ טיפה על הגז. אבל הצריכת דלק , וזה שהיא לא באמת רכב מודרני בשום צורה , עושים לי בדיוק כמו לך , להביא משהו חדש יותר , רענן יותר , אפילו חסכוני יותר (למראת שעם הנסוע שלי כרגע זה לא רלוונטי בכלל כלכלית , אבל זה כן איפה יושב במאחורה של הראש, לא יודע למה ) . אני ה
×
×
  • תוכן חדש...